kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 7 czerwca 2019 Opublikowano 7 czerwca 2019 Resztka energii po ~20 minutach walki z niekończącymi się Rayami a później "tortury", no palec bolał od napier.dalania trójkąta. To było chyba to słynne łamanie czwartej ściany i gracz cierpiał z bohaterem. Po tym wszystkim walka na dachu to był już spacer. Ku.rwa ta gra na EE wymagała tak mocnej zmiany taktyki, szczególnie na bossów, że można by napisać osobny poradnik. Fortune, gdzie najlepszym sposobem było ubrać karton i latać w tę i we tę xd. 1 Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 7 czerwca 2019 Opublikowano 7 czerwca 2019 Ten krajobraz nie wygląda jakby był tym samym terenem z ostatniego trailera z dodatkiem burzy piaskowej. Jest to faktycznie „whole world will be yours to explore” czyli pustynia Atakama (?) albo Mars? Im więcej sobie przypominam z ostatnich trailerów tym bardziej wątpię w gre na ~10g. Cytuj
_D23 83 Opublikowano 8 czerwca 2019 Opublikowano 8 czerwca 2019 https://www.instagram.com/p/BybpHcknft2/?igshid=by4g77acbwk3 https://www.instagram.com/p/BycOLynHQzH/?igshid=agb91d26ibne Coś się dzieje. Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 16 czerwca 2019 Opublikowano 16 czerwca 2019 Pan Kojima to nawet grę AAA w pojedynkę potrafi zrobić Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 16 czerwca 2019 Opublikowano 16 czerwca 2019 Nic dziwnego, że taki zarobiony, jak tylko on rozumie swoje wizje Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 16 czerwca 2019 Opublikowano 16 czerwca 2019 Zapomniał wspomnieć o obfotografowywaniu Madsa i spółki i jedzenie z nimi obiadów. Trochę złośliwie można by rzec, że w wielu dumnych słowach powiedział "wymyśliłem, o co chodzi w grze i jak ma wyglądać", takie szczegóły, jak kod, testy, projekty graficzne, artworki, kompozycje, nagrania mocap i generalnie każdą kwestię techniczną odwali banda "no name'ów". GENIUSZ. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 16 czerwca 2019 Opublikowano 16 czerwca 2019 Japońskie pierdu pierdu korpo tak wygląda. Jest Pan Kojima, jego koledzy a reszta ma robić jak on karzę. Widać to mocno w materiałach making of wszystkich mgsów które robił. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 29 czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 czerwca 2019 To chyba nie cut-scenki, nieźle wygląda Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 lipca 2019 Autor Opublikowano 7 lipca 2019 (edytowane) Zoom na monitor Edytowane 7 lipca 2019 przez Fanek Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 7 lipca 2019 Opublikowano 7 lipca 2019 Hideo średnio co drugi dzień rzuca takie fotki na Instagramie. To jest z dev-kita i ciekawi mnie czy gierka będzie graficznie tak właśnie wyglądać 1:1. Cytuj
estel 806 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 Myślicie że do premiery będzie jeszcze jakiś gameplay trailer czy cokolwiek co powie nam w ogóle co to za gra? Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 23 minuty temu, estel napisał: Myślicie że do premiery będzie jeszcze jakiś gameplay trailer czy cokolwiek co powie nam w ogóle co to za gra? Dopiero pewnie z recek ludzie się dowiedzą czym jest tak gra. A Kojima na pewno ma jeszcze z jedną bombę trailerową w zanadrzu. Ale pomysł z twitchem i łapkami zapamiętam na zawsze 1 1 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 8 lipca 2019 Autor Opublikowano 8 lipca 2019 (edytowane) 6 godzin temu, estel napisał: Myślicie że do premiery będzie jeszcze jakiś gameplay trailer czy cokolwiek co powie nam w ogóle co to za gra? IMO nie, do premiery będą już tylko takie screeny i story trailer w listopadzie. No chyba, że ilość preorderów byłaby mała, ale wszyscy w temacie Kojimy raczej mocno czekają Edytowane 8 lipca 2019 przez Fanek Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 2 godziny temu, Fanek napisał: IMO nie, do premiery będą już tylko takie screeny i story trailer w listopadzie. No chyba, że ilość preorderów byłaby mała, ale wszyscy w temacie Kojimy raczej mocno czekają Przecież cała branża gierek patrzy temu człowiekowi na palce. Aktualnie wszyscy raczej są obejszczani tym co zobaczyli i jeśli chodzi o story to gra na pewno dostarczy oraz zaskoczy. Kojima sam tych gier nie robi przecież, a dzięki nazwisku przyciągnął grono dobrych devów. Cytuj
Plugawy 3 694 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 Wiadomo jak sie to skonczy. Przez pierwsze pol godziny moze godzine bedzie mega wczowka i klimat a potem wyskoczy czlowiek szerszen czy inny czlowiek gasienica strzelajacy piorunami z du.py i klimat pojdzie sie je.bac. Nigdy nie zapomne sytuacji z MGS3. To moj pierwszy kontakt z MGSem i rzeczywiscie bylo zaje.biscie przez godzine wiec pomyslalem, ze tak bedzie dalej, ale nie xD dalem sie zwiesc pochodzeniu Kojimy i uwierzylem, ze bedzie powaznie i obedzie sie bez japana klimatu. Nie wierze ze on potrafi cos stworzyc bez cringowatych momentow. 1 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 (edytowane) Psycho Mantis, Fortune, Vulcan Raven, Vamp czy End, bossowie w serii MGS byli świetni, oryginalni i gameplayowo stało to również na wysokim poziomie. Pamiętacie walkę z Olgą i wykorzystanie elementów otoczenia jak lampa czy plachta materiału? Na tamte czasy to było coś swietnego. Mam nadzieję, że DS też dostaniemy takich wykreconych bossów, niestety, obecnie na to się nie zapowiada. Narzekanie na jeden z kluczowych i rozpoznawalnych elementów gier Kojimy jest dziwne, bo Kojima to dobra historia oraz wyraziste, oryginalne postacie. Edytowane 8 lipca 2019 przez YETI Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 Rozumiem obydwie strony barykady, bo faktycznie te wszystkie dziwadła źle wpływały na odbiór fabuły, która siliła się na dojrzały przekaz i poruszanie poważnych problemów... Z drugiej strony, czysto gameplayowo patrząc to taki MGS3 był jedną z najlepszych gier ever (ostatnio jak oglądam lets play na PlayStation Access to nie mogę wyjść z podziwu, jaki to był sztos), a starcia z bossami to chyba najlepsze tego typu potyczki w gierkach video - ch#j z tym, że był koleś robiący Tommy Guna z szerszeni, stuletni, praktycznie martwy dziadek z papugą, czy rosyjski homo-pułkownik, sterujący olbrzymim czołgiem za pomocą wyrwanych z niego kabli, niczym lejcami - ilość nowatorskich rozwiązań i mnogość opcji w starciach z nimi powalają do dzisiaj. 4 Cytuj
Wojtq 795 Opublikowano 8 lipca 2019 Opublikowano 8 lipca 2019 Obstawiam grę na 8 godzin. Później gracz umiera Spoiler z nudów. 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 9 lipca 2019 Opublikowano 9 lipca 2019 znowu te pustkowia jak w mgs5 Moze byc tak jak Wojtq pisze Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 9 lipca 2019 Opublikowano 9 lipca 2019 (edytowane) Tu poniekąd zaczyna sie dla mnie problem w większości gier typu piaskownica. Przesyt mam z tym okrutny. Coś co kiedyś było zbawieniem, obecnie jest sztucznym wydłużeniem czasu gry, a nie daj panie Boże wymyślony, że gracz jest zbieraczem wszelakiego ścierwa na mapce. Wole jednak korytarz, intensywny, napchany detalami i styka. 8-10h gry max. Dla mnie 20h grania to już jest moloch na który muszę znaleźć czas, bo chwila przerwy i zapominam co ja tu kurwa miałem robić. RDR2 2 zaraz rok yebnie od premiery a ja dalej w trzecim rozdziale. To już fater zdążył to skończyć. Edytowane 9 lipca 2019 przez II KoBik II 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.