Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Dr.Czekolada napisał:

To mają Gearsy. Pan Kojima ma robić gry o robieniu stolca i spacerowaniu z drabiną.

Ciekawe czy Dickman z nd pomagał przy drabinach

Opublikowano
8 minut temu, Fanek napisał:

Mają być zimowe krainy, pod koniec gameplaya Kojima mówi że będzie można wejść na tamtą góre w oddali

 

to już było pokazane w jakimś trailerze, Fanek

Opublikowano

Fanek, było w tym trailerze z datą premiery.

 

U mnie preoderek złożony. Jedyne o co się boję to, że przy tym całym chodzeniu i pierdołach w menusach będzie z tego gierka na +50h żeby główny wątek skończyć.

I mam nadzieję, że będzie Sam będzie mógł odpalić sobie Spotify w trakcie przechadzki po Ameryce od Pana Kojimy :banderas:

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, Fanek napisał:

 

Znajdź go

 

Zapewne muzykę ze Spotify będzie można odpalić, ale w grze na wzór MGSV, maja być różne, już zawarte utwory, a jak wiemy gust Pana Kojimy do muzyki jest mistrzowski zupełnie jak jego gierki ;)

 

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
Opublikowano

Tej, ale te wszystkie gameplaye są mocno pocięte - W tym pierwszym nie ma chyba drugich 40min, bo Kojimandzi wyjebał jakieś  ficzery i elementy fabularne. 

W tym gameplayu z rana wyedytowano kod gry, żeby jakieś animacje i dialogi, się przypadkiem nie odpaliły.

Gierka będzie mocno pogrzana, ale chyba właśnie na to czekam - serio brakuje mi takich gier. 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Zdecydowanie nie będzie to prosta gra typu Uncharted, czyli pistolecik, murek, strzelanko, jakiś powalający na kolana skrypt. 

Widze tu MGSV na sterydach, z tą różnicą, że tu fabuła ma odgrywać znaczna większą rolę, co potwierdził Kojima. Materiał z tgsu bardzo mi się podoba, widać że rozgrywka jest mocno złożona. Od nas zależy w jakie narzędzia wyposazymy Sama, ile zdecydujemy się przenieść ładunku, jaką drogę odbierzemy, co też jest istotne, bo teren jest mocno gorzysty. Spora ilość statystyk postaci, elementy survivalowe, masę małych elementów, które nie każdemu przypadną do gustu. Bujanie dziecka, czy gorąca kopiel z pozoru wydaje się blachę, a mają istotny wpływ na gameplay. Płaczace dziecko przyciągnie wrogów, zmęczony Sam będzie szedł powoli, czy się przewracal. Multiplayer również zapowiada się interesująco, drabina zmieniona, za pomocą wielu graczy na dużo kladke po której może przejechać pojazd, dzięki czemu ładunek może być znacznie większy, to tylko jedn z przykładów. 

Gra pewnie ma jeszcze wiele tajemnicy, jak np. drugi wymiar (sekwencje z I WS), w końcu to Kojima. Czekam na premierę i jestem pewien, że będzie to świetnie oceniana i dobrze przyjęta gra. Może nie przez tych, którzy uważają drabinę jako jeden z elementów DS pozbawiony sensu, oni mają inne gry, opierając się na jeździe od punktu a do punktu b, zabijac przy tym wrogów w ten sam sposób, spowolnijac czas. Przepraszam tam też bylo mycie się, a nawet przezucanie gnoju ;)

11 minut temu, _D23 napisał:

Tak, całość jest obcięta ze spojlerów, dodatkowych postaci znanych z trailerów, Hadesu czy plaży więc wiecie... :obama:

Zaczynamy przygodę na wschodnim wybrzeżu, a kończyny na zachodnim, także lokacje powinny być różnorodne. 

Edytowane przez YETI
  • Dzięki 1
Opublikowano

mnie zastanawiają te "różne płyny" pozostawiane w toalecie. Może chodzi tylko o skład moczu zależny od sposobu odżywiania się, ale... ten... no... głupie ale serio mnie to zastanawia o co chodzi. Najprościej można to wyjasnić, tym, że Sam nie jest człowiekiem, tylko androidem, ale... 

btw. wczoraj odpaliłem sobie MGS5 po kilku latach przerwy i jeszcze nawet samego gameplayu nie odpaliłem, bo skupiłem się na wysyłaniu ludzi na misje, customizacji, rozbudowie i developingu. Masakra, ile to czasu zjada. W dodatku okazał się, że moje konto cały czas coś tam generowało na serwerach (jakieś rankingi, punkty, nawet lvl załogi mi wzrósł) i po odpaleniu gry od razu wpadło jedno trofeum lol. To tak gwoli dygresji ;)      

Opublikowano
20 minut temu, YETI napisał:

Zdecydowanie nie będzie to prosta gra typu Uncharted, czyli pistolecik, murek, strzelanko, jakiś powalający na kolana skrypt. 

Widze tu MGSV na sterydach, z tą różnicą, że tu fabuła ma odgrywać znaczna większą rolę, co potwierdził Kojima. Materiał z tgsu bardzo mi się podoba, widać że rozgrywka jest mocno złożona. Od nas zależy w jakie narzędzia wyposazymy Sama, ile zdecydujemy się przenieść ładunku, jaką drogę odbierzemy, co też jest istotne, bo teren jest mocno gorzysty. Spora ilość statystyk postaci, elementy survivalowe, masę małych elementów, które nie każdemu przypadną do gustu. Bujanie dziecka, czy gorąca kopiel z pozoru wydaje się blachę, a mają istotny wpływ na gameplay. Płaczace dziecko przyciągnie wrogów, zmęczony Sam będzie szedł powoli, czy się przewracal. Multiplayer również zapowiada się interesująco, drabina zmieniona, za pomocą wielu graczy na dużo kladke po której może przejechać pojazd, dzięki czemu ładunek może być znacznie większy, to tylko jedn z przykładów. 

Gra pewnie ma jeszcze wiele tajemnicy, jak np. drugi wymiar (sekwencje z I WS), w końcu to Kojima. Czekam na premierę i jestem pewien, że będzie to świetnie oceniana i dobrze przyjęta gra. Może nie przez tych, którzy uważają drabinę jako jeden z elementów DS pozbawiony sensu, oni mają inne gry, opierając się na jeździe od punktu a do punktu b, zabijac przy tym wrogów w ten sam sposób, spowolnijac czas. Przepraszam tam też bylo mycie się, a nawet przezucanie gnoju ;)

Zaczynamy przygodę na wschodnim wybrzeżu, a kończyny na zachodnim, także lokacje powinny być różnorodne. 

Nie chodziło mi tu o to czy główna mapa będzie różnorodna a o to, że Hades i plaża to będą osobne wymiary (?), miejsca, w które trafimy w określonych momentach. Tego jeszcze nie widzieliśmy. Nie wiemy jak to wpłynie na rozgrywkę. Zapewne będzie ją urozmaicać i ryć beret jak trzeba :fsg:

Opublikowano
40 minut temu, Kibot napisał:

Wszędzie się przewija to, że był pokazany motyw z I WŚ. W którym to było trailerze, bo chyba mi coś umknęło?

 

 

 

 

 

W drugim była II wojna bo na niebie są mustangi

 

A tu w 4.50 jest mark 1, czyli I wojna

 

Kurde tyle czekania od pierwszego trailera z krabami na plaży, a teraz 1.5msca zostało. 8 listopada będzie dodatkowo długi weekend idealnie :cool2:

Opublikowano

W sumie nie wierzę, żeby te wszystkie smaczki i to, co ostatnio pokazywał było głównym daniem. Obstawiam, że ten alternatywny świat będzie najbardziej robił robotę(tam są niemal nieograniczone możliwości, może księżyc?), no i  walki z bossami(choć ten z TGS to mocny przeciętniak).Z drugiej strony jeśli Pan Kojaja mówi, że walki lepiej unikać, to może zdaje sam sobie sprawę, że nie jest z tym najlepiej i mydli oczy pierdołami.

Ciężki temat, bez wątpienia będzie dziwacznie i odmiennie niż cokolwiek widzieliśmy, pytanie czy w pozytywnym znaczeniu tego słowa.

Opublikowano
11 godzin temu, 20inchDT napisał:

To musi być jakiś troll... 20 minut siedzenia na łóżku i pokazywania menu. Może gra będzie super, ale wszystkie gameplayowe trailery to dno.

 

To jest caly gameplay loop.

 

LongBeneficialErin-size_restricted.gif

Opublikowano

To jest duchowy następca MGS jak dla mnie. Gameplay to jest PP ale czy to źle? Świat podobny do tego z Horizon i jeszcze przyprawiony post apo. Trzymam kciuki za DS bo to może być zjawiskowy tytuł.

 

Jasna sprawa, że pewnie nie wszystko zagra jak należy, będzie pełno absurdalnych rzeczy ale ma to swój klimacik. Listopad juz niedługo.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Cos mi sie zdaje, że gra skonczy jak last guardian albo no man sky.
Kupią to tylko gracze wychowani na gierkach Kojimandziego, reszta jak przeczyta, ze to nie shooter z trybem battle royale, to odpuszcza i sie tylko skrzywia.

Takie wnioski po opiniach w internecie. Obstawiam, ze pierwsza obniżka cen w gamestopach już tydzień po premierze

Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, CoATI napisał:

Cos mi sie zdaje, że gra skonczy jak last guardian albo no man sky.
Kupią to tylko gracze wychowani na gierkach Kojimandziego, reszta jak przeczyta, ze to nie shooter z trybem battle royale, to odpuszcza i sie tylko skrzywia.

 

A niech odpuszczą, gra nadal będzie w sprzedaży, więc ja kupuję i w sumie kij mnie obchodzi reszta - może się nie sprzedać i nie być sequela, ważne że ja dostanę swoje Death Stranding. 

Opublikowano

Oglądałem trailer'y, trochę tego gameplay i nadal nie wiem o co w ogóle chodzi w tej grze. Po co mu ten płód na piersiach i co to za "tornister" na plecach. W szkole podstawowej coś takiego nosiłem. :) W każdym bądż gierka zapowiada się cudownie. Jak ktoś wspomniał wyzej, to duchowy spadkobierac MGS'a. I ma jak najbardziej racje. W to mi graj! :)

Opublikowano (edytowane)

Gość całe życie spędził przy dewelopingu MGS'a, dziwne żeby zrobił coś zupełnie odmiennego. Niby cos tam sie stara, ale i tak widać tu starego, poczciwego snakea.

Edytowane przez MEVEK

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...