Najtmer 1 082 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 3 godziny temu, Hendrix napisał: Z tym Kojimą i "nowy gatunkiem" to też nie jest tak, że nie jest świadom ramifikacji swoich gier w obszarach gatunkowych, cytując z ostatniego wywiadu, odpowiedź na pytanie o "new genre": Pokaż ukrytą zawartość "It might be a bit misunderstood then. I don't actually play that many other games. I'm simply too busy. But I don't want to create any new genre. Everyone says it's an" open world ", it's a" stealth game " ", and what's so different? There I allow myself to answer," no, that's not the case. "I don't think you need to define a genre that way. That's exactly why I allowed myself to create this temporary genre by the name "social strand" because it's more fair to the game than just answering the two questions above. " Nie wiem dlaczego tak się wszyscy uczepili akurat tego, tym bardziej, że nie jest to nic nowego dla niego, przypominam: Tactical Espionage Action i MGS, zresztą w ogóle relacja autor/dzieło kończy się często w ten sposób, z różnych względów, ale głównie marketingowych (hehe, nawet nie wiecie jak "kreatywne" pitche trzeba czasami w branży wydawniczej dawać, Social Strand Game i Tactical Espionage Action to pikuś), bo główny cel ramifikacji w obrębie gatunku dotyczy właśnie marketingu i informacji w nim przekazywanej. To samo dzieje się jak dany produkt trafi w ręce graczy, Word of Mouth też "tworzy" gatunki, vide Demon's Souls i "souls-like", chociaż to po prostu action-rpg. Ostatecznie nie rozumiem kontrowersji z tym związanej, jak chce swoją grę nazywać Social Strand Game to niech nazywa, w założeniach gry jest łączenie rejonów i rozbudowany, asynchroniczny kontakt z innymi graczami, więc przynajmniej nie widzę fałszywego marketingu w tym, jakby przedstawiałby to jako Stealth Open World - to mi jako odbiorcy nic to nie mówi, oprócz tego, że będę oczekiwał rozbudowanego elementu skradania - co jak wiemy po pokazie, nie odzwierciedla założeń gry, która przynajmniej mi wydaje się rozbudowanym survivalowym sandboxem, nastawionym na unikanie agresywnych rozwiązań, bo ewentualna "śmierć" (swoją drogą gracz nigdy nie umiera - Sam nie może umrzeć, po śmierci znajduje się w limbo i musi znaleźć zwoje ciało, limbo to chyba ta plaża z pierwszego trailera btw.) utrudnia rozgrywkę, tracisz przedmioty, a w miejscu twojej śmierci jest gigantyczny krater. zgadzam sie apropo tego limbo, to moze to byc ta plaza, choc mi bardziej pasowalby ten ocean w ktorym Sam dryfuje bezwladnie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 Ok, obejrzałem filmiki przetłumaczone na angielski przez IGN. Jestem trochę zdezorientowany po co mi Tamagochi Normana ale spoko, może jest kilku fetyszystów którzy się ucieszą. Jeżeli chodzi o gameplay to wydaje mi się, że cały bajer tej "social strand game" polega na tym, że na początku świat jest pusty, ale w ramach jak inni gracze będą zwiedzać świat to po prostu odbudują cywilizacje. Powstaną ścieżki, drogi, mosty, możliwość transportu między miastami. Gracze dodadzą budynki ułatwiające eksplorację poprzez ładowanie baterii, odnawianie życia czy amunicji. Odkrywcy oznaczą na mapach najlepsze ścieżki, źródła, grzyby czy co tam jeszcze będzie. Góry, rzeki które wcześniej były nie do zdobycia staną się przystępne jak gracze zbudują drabiny czy mosty. Wydaje mi się, że jest to naprawdę fajny pomysł na grę. Nie było chyba jeszcze czegoś takiego. Poza tym klimat/styl gierki jest naprawdę gruby. Wydaje mi się, że będzie dużo motywów a'la budowanie Mother Base z MGS5, które są zawsze na propsie bo dają uczucie progresu i zdobywania kolejnych kamieni milowych. Chętnie bym to przytulił na premierę tylko mam kilka zastrzeżeń: nie wiem czy sam gameplay łażenia samemu po pustym świecie mnie zachwyci. RDR2 miał bardzo bogaty świat, a i tak był nudny jak flaki z olejem. nie wiem jak sterowanie, które było chyba najsłabszym elementem produkcji od R* nie wiem jak z tymi "urealniaczami" typu balansowanie rozłożeniem ekwipunku, konieczność pozostawienia rzeczy gdzieś z boku przed walką żeby nie uległy destrukcji, zniszczalność ekwipunku(np. buty), konieczność monitorowania poziomu oddechu, moczu, najedzenia?, zmęczenia, pogody… Porównuję to do RDR2, gdzie realizm wziął głowę nad zdrowym rozsądkiem no i wyszło słabo. 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 Zacząłem czytać i doszedłem do tych podpunktów, po których trzasnąłem pięścią w twój awatar. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 co ma sterowanie z rdr do ds? xD Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 Mi ten cały social strand przypomina Fallouta 76 - tam też masz serwer na którym jest kilkudziesięciu graczy i sobie budują Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 Cytat RDR2 miał bardzo bogaty świat, a i tak był nudny jak flaki z olejem. 1 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 4 minuty temu, Pupcio napisał: co ma sterowanie z rdr do ds? xD Napisałem przecież, że nie wiem jakie będzie sterowanie w DS. Mam tylko nadzieję, że sterowanie będzie responsywne, a nie ociężałe poprzez chęć odzwierciedlenia np. obciążenia czy zmęczenia Sama. 3 minuty temu, 20inchDT napisał: Mi ten cały social strand przypomina Fallouta 76 - tam też masz serwer na którym jest kilkudziesięciu graczy i sobie budują No właśnie coś takiego. Tylko, że F76 jest chyba podzielony na serwery, a w DS niby miałoby być to dostępne dla wszystkich. 4 minuty temu, Rozi napisał: Zacząłem czytać i doszedłem do tych podpunktów, po których trzasnąłem pięścią w twój awatar. To olej moje wątpliwości i odnieś się tylko do części o DS. Tak jak niektórzy uwielbiają RDR2, tak innym może się nie podobać. To normalne. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 @estel Nie wierzę, że wszyscy będą w jednym świecie. To będą jakieś instancje, bo inaczej cała mapa by była zawalona mostami. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Najtmer 1 082 Opublikowano 19 września 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 19 września 2019 (edytowane) 9 godzin temu, estel napisał: To olej moje wątpliwości i odnieś się tylko do części o DS. Tak jak niektórzy uwielbiają RDR2, tak innym może się nie podobać. To normalne. hehehehehehehehe, nie, nie masz prawa do opinii. zakrawa to o herezje, wiesz, od razu sie triggeruje taki wredny ktory rozdaje punkty reputacji, byle tylko w widoczny sposob cie jakkolwiek skategoryzowac jako jakiegos dziwaka, potem jest wszystkowiedzacy rozi, ktoremu jak obrazisz gierke to tak jakbys obrazil ojca, a ojciec to postac swieta w jego zyciu (czytaj lore), i na koniec pojawia sie toudi gupcio ktorego celem jest podgryzanie nogawki i szczekanie przez plotek jak jakis jamnik na psychotropach. uwazaj, rdr to gra 10/10, nie ma zadnych wad i podoba sie kazdemu. a jak sie nie podoba to mozesz np. wypi.erdalac xd zasadniczo to wszyscy trzej przypominaja najbardziej gnidowate taktyki polskiego kosciola katolickiego, osmieszyc, zbesztac i opluc. tylko dlatego ze masz inna opinie o jakiejs pierd.olonej grze komputerowej. jeden ma prawie 40 lat, drugi prawie 30 a trzeci nie wiem.. 14? Edytowane 19 września 2019 przez Najtmer 2 1 9 1 Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 Wszystko w porządku czy Cie przewiało? 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 tlumacze koledze gdzie popelnil blad. 1 Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 19 września 2019 Opublikowano 19 września 2019 29 minut temu, Kron997 napisał: Wszystko w porządku czy Cie przewiało? Najtmer lubi pisać pod wpływem narkotyków., nie ruszaj go to pójdzie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 września 2019 Opublikowano 20 września 2019 O grze chcę pogadać, a nie o forumkowej dramie Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 20 września 2019 Autor Opublikowano 20 września 2019 W dniu 19.09.2019 o 15:50, 20inchDT napisał: @estel Nie wierzę, że wszyscy będą w jednym świecie. To będą jakieś instancje, bo inaczej cała mapa by była zawalona mostami. Drabinami poprawiłem Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 września 2019 Opublikowano 20 września 2019 Oby ta gierka byla ciekawsza niz RDR2, bo inaczej znow sprzedam po 15h i nie skoncze. Ale o sterowanie chyba nie ma co sie martwic, mgs5 to movement/control porn imo. Cytuj
walek 96 Opublikowano 20 września 2019 Opublikowano 20 września 2019 (edytowane) Wydaje mi się, że tą grę albo pokochasz albo znienawidzisz. Osobiście czekam z niecirepliwościa na tego szpila. Lubie twórczość Hideo Kojimy oraz mechanike jaką prezentował MGS 5. A Death Stranding sporo czerpie z "piątki". Wielu ludzi mówi, ze to symulator chodzenia. Absolutnie sie z tym nie zgadzam. To symulator tragarzowego osła. LOL Edytowane 20 września 2019 przez walek Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 21 września 2019 Opublikowano 21 września 2019 Bylo juz w temacie " co cie w życiu w(pipi)ia? " Idealna gra dla mnie, tak sadze Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 ego tego sku.rwiela jest nie do przewyższenia 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Niesamowity człowiek, zupełnie jak jego gry. 3 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 I kilka słow o znaczeniu drabiny Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Cała gra zawalona penisami z drabin? To może być metaforyczny przekaz, że ludzkość w dobie apokalipsy zginie przez trolling samej siebie Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Nowy trailer z okazji SoP już się robi, oczywiście autorstwa Pana Kojimy, a nie jakiś nieudaczników od marketingu. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Może lepiej niech da osobom od marketingu zająć się trailerami, bo do tej pory sam sklejał i wyszło g.ówno 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Trailery DS guwno? Na(pipi)any to do domu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.