Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, pawelas napisał:

Właśnie oglądam filmik z gameplayu gdzie Kojima tłumaczy jakiejś babce o co chodzi w grze. Była górka z której trzeba zejść więc postać wbija hak z liną w ziemię i schodzi. Hak z liną zostaje bo może jeszcze się przydać, babka: "Wooow!". Dalej jest przepaść przez którą trzeba przejść, postać stawia drabinkę i jest 5kg lżejsza po tym, babka: "Wooow!". Drabinka zostaje, "wooow!". Potem wraca w to samo miejsce i jest druga drabinka bo ktoś inny tędy przechodził i użył swojej, "Wooow!". Mówię Wam, ta gra to będzie padaka.

 

Masz racje, jednak nie kupie. 

 

Info o długości gry:



główny wątek bez zadań pobocznych na normalu - 33h 

Edytowane przez Kron997
Opublikowano (edytowane)

Panowie duży leak dziś poszedł, jest już opisana CAŁA FABUŁA I ZAKOŃCZENIE GRY w sieci, właśnie na to trafiłem i zamknąłem.

Czy to prawda czy nie, lepiej nie sprawdzać na własnej skórze.

Banuje się na czytanie do premiery, oj będzie ciężko :/

 

Uważajcie czego szukacie o DS na reddit i 4chan

Edytowane przez Fanek
Opublikowano (edytowane)

Premiera dopiero 8 listopada, a ludzie już grubo wcześniej ogrywają. No też bym w sumie już pograł, a zwykli śmiertelnicy muszą poczekać.

Edytowane przez Faka
Opublikowano

Zamknąć temat w pizdu przynajmniej do daty zejścia embarga.  ;)

 

Te wszystkie pseudowycieki to druga najbardziej irytująca rzecz w dyskusji o grach, jaka pojawiła się w ostatnim czasie. Zaraz obok wojenek na ilość studiów developerskich między fanboyami Sony i Microsoftu.

  • Plusik 4
Opublikowano

Może wciąż myślą że ta gra nie polega na chodzeniu i dostarczaniu paczek :kaz: mmm panie kojima jak cudownie że za kilkanaście dni się pan zesra i rozwali że ten głupi ryj

  • Lubię! 3
  • Minusik 2
Opublikowano

Paczki na plecy i następnie będzie trzeba balans ustawić bo jak krzywo ustawisz to będzie krzywo chodził, a jak wejdzie do jeziora to może się wywalić i pogubić część paczek. Wydaje mi się że Kojima chce tą grą pokazać że nie poradzi sobie bez Konami i najlepiej jakby pozwolili mu wrócić.

Opublikowano
9 godzin temu, pawelas napisał:

Właśnie oglądam filmik z gameplayu gdzie Kojima tłumaczy jakiejś babce o co chodzi w grze. Była górka z której trzeba zejść więc postać wbija hak z liną w ziemię i schodzi. Hak z liną zostaje bo może jeszcze się przydać, babka: "Wooow!". Dalej jest przepaść przez którą trzeba przejść, postać stawia drabinkę i jest 5kg lżejsza po tym, babka: "Wooow!". Drabinka zostaje, "wooow!". Potem wraca w to samo miejsce i jest druga drabinka bo ktoś inny tędy przechodził i użył swojej, "Wooow!". Mówię Wam, ta gra to będzie padaka.

Typowe japońskie prezentowanie gierki dla yapończyków yanuszy, zobacz sobie jak preznetowany byl MGS3 oraz MGS 4 - "pacz tutaj mozemy jesc węże WOOOOOOW, a tutaj mamy nowy uber nigdy wczesniej nie prezentowany octoCAMO co zmienia sam kamufaż WOOOOW.

 

japansese thing.

 

Jestem spokojny, będzie mesjasz.

  • Minusik 1
Opublikowano

Ichniejsze „OOOOO”;”KAZUJA AAAOO” to takie nasze „mhm”. Tak mi sie wydaje bo chyba w każdym filmiku z japońcami to słyszę. 

 

Co do noszenia paczek: gejmplejowym czeńdżerem podobno ma być dopasowywanie obuwia do terenu, psujące sie stopy, balansowanie na zboczach, wykorzystywanie linki czy drabiny. Dostajesz narzędzia do pokonania trasy ale jak to zrobisz to Twoja sprawa, nikt Ci palcem nie pokaże albo nie podświetli kamyczka. Ktoś o tym tutaj napisał jakiś czas temu. Mnie sie podoba taka koncepcja. Mam nadzieje, że będzie mało walki. Nie chce mi sie grać w kolejne wybuchy, walki, strzelaniny, skradanki. System walki takiej czy innej jest rozwinięty do granic możliwości, zgwałcony aż do bólu. Eksploatowany przez prawie każdą gre. Taki SYMULATOR podróży przyjmę z otwartymi rękami. Coś orzeźwiającego, świeżego. Zdobywanie poziomów i odblokowywanie umiejętności też mnie drażni (mówie o drzewkach) i licze, że tutaj tego zabraknie ale możliwe, że jeszcze czegoś nie wiem. Mam spore nadzieje co do DS. Niech to będzie przynajmniej coś odświeżającego a będę zadowolony.  

  • Plusik 1
Opublikowano

Jestem ciekaw tych wszystkich easter egg-ów w tej grze i tego w jakich miejscach będą umieszczone.

Ogólnie to jakiś hype na ten twór u mnie jest, ale przez słabe wytłumaczenie o co w tym wszystkim chodzi poczekam na opinie i w między czasie pogram w nowe CoD. Wolę nie ryzykować pełnej sumy żeby po dwóch tygodniach ugryźć się w doupę, bo używki będą za połowę ceny:reggie:

Opublikowano (edytowane)

yy no na chodzeniu.

 

sytuacja moze sie powtorzyc z MGS V gdzie przed premiera pokazano wlasciwie caly szkielet gameplayu, jak i spora czesc cut scenek, przez co nie bylo zadnego elementu zaskoczenia i odkrywania. az do samej premiery sie ludzilem ze te wielkie, minimalistyczne tereny pustynii beda idealne pod walke zbudowanym wlasnym MG z sahalanthropusem. (przy walce rex vs ray mi szczena opadla, wiec liczylem na cos wiecej)

tutaj pokazano malo, bo byc moze sama gra mimo wszystko jest skromna gameplayowo. 

 

az mam zle przeczucie ze hideo zrobil sony w balona tym jak im pokazal szkice shinkawy, oni zrobili "OOOOOO", pomysleli ze jakas nowa jakosc sie szykuje, jakis dojrzaly mroczny scifi nadchodzi, wladowali wagon hajsu w promocje i odkupili hideo w oczach graczy po mgs v, no i... gdzies zabraklo pomyslow, to trzeba bylo chwycic za aktorow.


no wiem ze to brzmi zle, ale czy nieprawdopodobnie? z reszta fuck it, mgs2 w serduszku, i to nie za gameplay, a za klimat.

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Samo kombinowanie z (mocno futurystycznymi) elementami z ekwipunku w stosunku do otoczenia wydaje się mega fajne. Ja jednak obawiam się odmienności, swoistej "dziwności" tej produkcji, która mnie przytłoczy swoją mechaniką i światem w niej pokazanym. Póki co obserwuję opinie, które po minięciu embarga nasilą się zapewne i wtedy łatwiej będzie podjąć decyzję końcową: brać na premierę, czy jednak nie. 

Opublikowano

Na sam koniec pokazu z gameplayu Kojima mówi coś w stylu że po wywaleniu z Konami musiał zaczynać od zera, szukał sobie biura, nie miał pieniędzy tylko kontakty do ludzi i te kontakty go uratowały. Niby jakoś tam ma to się przekładać na grę że najważniejsze są kontakty i współpraca bla bla bla.

Opublikowano

Premiera się zbliża i nie ma co się oszukiwać, hype rośnie. Przy MGSV nie wypaliło, ale myślę, że mistrz 2 razy się nie myli. Obejrzałem wszystkie materiały, poczytałem preview i wywiady i mam pewną teorię co do DS. Wygląda na to, że w wyniku katastrofy na świecie pojawiła się mgła (mgła na trailerach) i przy okazji otworzył się portal do… hmm… piekła (wskazuje na to symbolika w trailerach)? Myślę, że postać Madsa może być swego rodzaju diabłem, chcącym „uratować” świat przed ludzkim śmieciem. Te wszystkie potwory to tak naprawdę grzechy ludzkie które zostały spersonifikowane (pamiętacie te lewitujące postaci w pierwszym zwiastunie?). 

 

I tutaj rola naszego bohatera, który chroni niewinne i czyste dziecko przed złem diabła. Sam podróżuje po świecie z dzieckiem, które zanurzone jest w płynie (woda święcona? krew Jezusa?). Zobaczymy, ale myślę że celem będzie ochrzczenie wszystkich na świecie po to, żeby pokonać szatana.

Opublikowano (edytowane)

Nie spoiler ale jak ktoś nie chce sobie burzyć światopoglądu to niech nie otwiera. 

 

Spoiler

Myślę, że się srogo rozczarujecie również na fabule. Info mam z pierwszej ręki co do fabuły i no niestety, jest dobrze ale daleko jej do wielu teorii snutych w internecie :reggie:wyszło jak zwykle, swoją drogą bardzo dobrze ale Koji mesjasza wcale nie dostarczył. Nie wspominając o tym, że gra nawet nie wyjaśnia wszystkiego co mogliśmy zobaczyć w trailerach.

 

Edytowane przez _D23
  • Lubię! 1
  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...