Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten kto wymyślił DWA filmiki  i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić  o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku  z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund :pechowiec:

 

Opublikowano
6 minut temu, Michał_K napisał:

Ten kto wymyślił DWA filmiki  i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić  o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku  z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund :pechowiec:

 

Mi to nie przeszkadza. Robi wrażenie wiarygodności 

Opublikowano
Godzinę temu, Michał_K napisał:

Uwaga dla innych, może jest na forum podobna pierdoła co ja. Podczas rzucania granatem celowałem z trzymaniem jedynie L2 i dziwiłem się dlaczego po wciśnięciu R2 granat nie leciał tam gdzie chcę. Trzeba R2 również wcisnąć i po wycelowaniu puścić, wtedy trafiamy dokładnie tam gdzie chcemy. 


No było o tym info przy pierwszej okazji ;)

Opublikowano

To również do poprawy - rozwiązanie z innych gier typu wciśnięcie dłużej przycisku byłoby znacznie lepsze. Czasami się zastanawiam dlaczego takie rozwiązania nie są już po prostu standardem, po co twórcy bawią się jeszcze w menu przerwij filmik, zatwierdź.

 

Za to system Load Game to wzór dla innych, w zasadzie można wrócić do każdego momentu gry, fantastyczne.

  • Plusik 1
Opublikowano
Teraz, pattro napisał:

A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. :D

rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem :philosoraptor:

  • Haha 1
Opublikowano
36 minut temu, oFi napisał:

rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem :philosoraptor:

I w zestawie od razu papuga, starość (plamy na czaszce) oraz możliwość umarcia po przestawieniu godziny na ps2 u kolegi :kojima:

  • Plusik 1
Opublikowano
42 minuty temu, oFi napisał:

rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem :philosoraptor:

Twórca gry pomimo tego nie zrezygnował ze zdobywania górskich szczytów ze starym pijanym na plecach, wizja legendarnego kuriera.

Opublikowano

Generalnie twórca gry założył sobie, że sama droga do celu będzie kwintesencją gameplayu i zrobił to perfekcyjnie. Troszkę zamota jest przy ładowaniu większej ilości surowca, przetwarzaniu itp.

Ale kiedy wyruszasz, planujesz przeprawę, zastanawiasz się nad sprzętem, plus balans pomiędzy zabieranym oporządzeniem, a towarem do odbiorców to już jest mega miodnie. 

Szedłem do stacji 

Spoiler

instytutu meteorologii i gospodarki wodnej  ;)

a tu teren różnorodny. Białe szczyty w tle, stromizna, kręte wąwozy. Idąc od drugiej strony pewnie były by inne okoliczności przyrody. Fajny patent, że generalnie nie pokonuje się / przynajmniej na etapie, gdzie jestem/ skrajnie duźych odległości. Ot, kilometr, czasem trzy, przez co gra dodaje realizmu.

Opublikowano

Powoli wbijam trofiki w międzyczasie rozbudowując autostrady. To uczucie gdy dostaje się powiadomienie że ktoś użył mojej drogi <3

 

Ale wbijanie tych gwiazdek to jakaś katorga, gdyby nie tyrolki to już dawno bym to (pipi)nął w pizdu, szczególnie w górach.

 

iTOWtNb.jpg

Opublikowano
1 minutę temu, Michał_K napisał:

Czyli już wiem że na koniec gry planeta nie wybucha :(

Po skończeniu fabuły gra cofa do pewnego punktu żeby można było dalej bawić się w kurierkę.

Opublikowano (edytowane)

Dzis po paru godzinach jazdy motorem nauczylem sie w koncu wrzucac dwojeczke.

Spoiler

Pod R3

Co za uczucie :wub:  Kazde nowe odkrycie bardzo cieszy. Dobrze, ze nigdzie nie zagladalem przed premiera gry.

 

P.S

Czemu osobista przechowalnia sie nie synchronizuje z reszta schowkow, jak w seri Resident.

Edytowane przez MEVEK

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...