Michał_K 196 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Ten kto wymyślił DWA filmiki i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 6 minut temu, Michał_K napisał: Ten kto wymyślił DWA filmiki i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund Mi to nie przeszkadza. Robi wrażenie wiarygodności Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Godzinę temu, Michał_K napisał: Uwaga dla innych, może jest na forum podobna pierdoła co ja. Podczas rzucania granatem celowałem z trzymaniem jedynie L2 i dziwiłem się dlaczego po wciśnięciu R2 granat nie leciał tam gdzie chcę. Trzeba R2 również wcisnąć i po wycelowaniu puścić, wtedy trafiamy dokładnie tam gdzie chcemy. No było o tym info przy pierwszej okazji Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Filmiki można skipować z mni start, statystyki można pominąć Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 To również do poprawy - rozwiązanie z innych gier typu wciśnięcie dłużej przycisku byłoby znacznie lepsze. Czasami się zastanawiam dlaczego takie rozwiązania nie są już po prostu standardem, po co twórcy bawią się jeszcze w menu przerwij filmik, zatwierdź. Za to system Load Game to wzór dla innych, w zasadzie można wrócić do każdego momentu gry, fantastyczne. 1 Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Włączcie mape, tylko dotknijcie palcem taczpada i poruszajcie padem. Dopiero po 50h gry odkryłem, że można obejrzeć teren w 3d 2 1 Cytuj
pattro 226 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 (edytowane) A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. Edytowane 13 listopada 2019 przez pattro Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Teraz, pattro napisał: A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 36 minut temu, oFi napisał: rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem I w zestawie od razu papuga, starość (plamy na czaszce) oraz możliwość umarcia po przestawieniu godziny na ps2 u kolegi 1 Cytuj
jogos 16 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 42 minuty temu, oFi napisał: rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem Twórca gry pomimo tego nie zrezygnował ze zdobywania górskich szczytów ze starym pijanym na plecach, wizja legendarnego kuriera. Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Generalnie twórca gry założył sobie, że sama droga do celu będzie kwintesencją gameplayu i zrobił to perfekcyjnie. Troszkę zamota jest przy ładowaniu większej ilości surowca, przetwarzaniu itp. Ale kiedy wyruszasz, planujesz przeprawę, zastanawiasz się nad sprzętem, plus balans pomiędzy zabieranym oporządzeniem, a towarem do odbiorców to już jest mega miodnie. Szedłem do stacji Spoiler instytutu meteorologii i gospodarki wodnej a tu teren różnorodny. Białe szczyty w tle, stromizna, kręte wąwozy. Idąc od drugiej strony pewnie były by inne okoliczności przyrody. Fajny patent, że generalnie nie pokonuje się / przynajmniej na etapie, gdzie jestem/ skrajnie duźych odległości. Ot, kilometr, czasem trzy, przez co gra dodaje realizmu. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Można by w sumie to porównać do takich gier jak Journey, tylko bardziej Kojimosko. Czyli rozumiem, że meksyk zaczyna się od 4tego chapteru Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 9 minut temu, oFi napisał: Czyli rozumiem, że meksyk zaczyna się od 4tego chapteru Jak w życiu, brateńku ;/ Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Mozna jakos "zdobyć/przejąć" te pierwsze obowy dwa mułów? Czy juz ciagle bedzie tam na czerwono 1 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Po czasie się "odradzają" Chyba że mówimy o czymś innym. Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Powoli wbijam trofiki w międzyczasie rozbudowując autostrady. To uczucie gdy dostaje się powiadomienie że ktoś użył mojej drogi <3 Ale wbijanie tych gwiazdek to jakaś katorga, gdyby nie tyrolki to już dawno bym to (pipi)nął w pizdu, szczególnie w górach. Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Czyli już wiem że na koniec gry planeta nie wybucha Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 1 minutę temu, Michał_K napisał: Czyli już wiem że na koniec gry planeta nie wybucha Po skończeniu fabuły gra cofa do pewnego punktu żeby można było dalej bawić się w kurierkę. Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Czyli jednak wybucha. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 ale możecie spoilerami nie walić? Przez was teraz nie zasnę czy tam planeta wybucha czy jednak Kojima umiera za grzechy hejterów na krzyżu na końcu. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 (edytowane) Dzis po paru godzinach jazdy motorem nauczylem sie w koncu wrzucac dwojeczke. Spoiler Pod R3 Co za uczucie Kazde nowe odkrycie bardzo cieszy. Dobrze, ze nigdzie nie zagladalem przed premiera gry. P.S Czemu osobista przechowalnia sie nie synchronizuje z reszta schowkow, jak w seri Resident. Edytowane 13 listopada 2019 przez MEVEK Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 to jeżdżenie i system kolicji pojazdów bardzo podobne do wocz dogsowej fizyki. Motór jak mi wpadł w kamień to musiałem reset gierki robić Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 To nie spoilery, tę wybuchającą planetę wymyśliłem na potrzeby wpisu. Cytuj
pattro 226 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Co zmienia, poprawia aktualizacja 1.05? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.