Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Staram się właśnie rozkładać je co jakiś czas jak jadę z dostawą. Staram się tą ciężarówką jeździć bo ona osłania przed opadem temporalnym ale w te tyrolki muszę więcej zasobów zainwestować.

Opublikowano (edytowane)

Jak raz się pomęczysz, żeby powłazić na kluczowe miejsca, aby rozbudować sieć tyrolek, to potem będziesz się dziwił, jakie to podróżowanie po górach jest przyjemne ;). Poza tym realnie PCC 2 levelu kosztują grosze w stosunku do oferowanych możliwości :D

Edytowane przez Paolo1986
  • Plusik 2
Opublikowano

Nie pamiętam już szczegółow, ale była taka miejscówka

Spoiler

w środku mroźnych i śnieżnych gór, gdzie stała taka posiadłość i był basen termalny 

 

ale tam było klimatycznie, zwłaszcza że wcześniej było przedzieranie się przez śniegi, no i to

Spoiler

jeziorko w kształcie serca

gdzieś tam.

Opublikowano

Nie poddawaj się, mario10. Co, jak co, ale one znacząco podnoszą komfort gry. Oczywiście to dreptanie z buta ma swój urok, ale ileż można.:steamroller:

Wierzę, iż z opadami atmosferycznymi też się uporasz i nie zepsują ci one odbioru tej wspaniałej pozycji. Udanej zabawy. :lapka:

  • Plusik 1
Opublikowano

Po takim dopingu będę szedł w śniegu po szyję :thanks: Świetne są ogólnie dostawy, ale faktycznie teraz szedłem w tym śniegu to on idzie, idzie, idzie i końca nie widać.  Przez godzinę jakieś dwie dostawy zrobiłem, a raz jeszcze spadłem i tak się te paczki turlały w dół i turlały.
Dziś wieczór poświęcę na budowanie sieci tyrolek :czezky:

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie pytanko mam o jedną rzecz mam za sobą

Spoiler

drugą akcję strzelania z Mikkelsenem

Wyskoczyła mi informacja od Die Hardmana, że moim celem jest węzeł krańcowy ostatni do przyłączenia do sieci

Pytanie mam czy jak się tam udam to już napisy końcowe? Jestem chyba w 7 rozdziale dopiero i dostaw z węzłami mam jeszcze milion pięćset sto dziewięćset.

Edytowane przez mario10
Opublikowano

to całe szczęście bo już mi się przykro zrobiło, że przygoda się kończy. Ale teraz pobudowałem trochę tyrolek i walczę z dostawami od poszczególnych węzłów, a jeszcze muszę wskoczyć do tego pierwszego regionu i tam dokończyć więc zabawy mnie czeka sporo. Muszę panu Kodżimbie przyznać, że zrobił inną grę ale jakże zacną :obama:

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie no rozkręcam się powoli, wczoraj budowałem tyrolki, a dziś mam zamiar dalej dostawami się pobawić. Może faktycznie zostawię ten początkowy obszar na koniec. Dzięki panowie za rady.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jestem w rozdziale 12 i faktycznie dzieje się. 

 

@mario10 Ja spokojnie sobie pokompletowałem, co się dało i ruszyłem dalej z fabułą. Był mały rollercoaster, ale wygląda na to, że teraz znowu się trochę uspokoiło i będę mógł wrócić do doręczania.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja teraz poświęciłem się tylko dostawom jeżdżę lub chodzę po bezdrożach, słucham nostalgicznej muzyczki w tle i patrzę na nieskończony horyzont przede mną i myślę o moim ładunku na plecach ratującym życie innym :banderas:

 

Dlatego też na razie misji fabularnych nie ruszam tylko realizują co się da, walczę z mułami i cieszę się rozgrywką. A już uprzedzony o twistach fabularnych na razie nie ruszam dalej.

Wczoraj miałem ciekawą sytuację jechałem sobie w ciężarówce z dostawą, złapali mnie wynurzeni. Walka, ten potworek sklepany, skończyła się walka, a moja ciężarówka z dostawą na dachu schronu temporalnego, a ja bez drabiny przy sobie :facepalm: zasuwałem kawał po drabinę, żeby wejść na górę i spaść ciężarówką na dół :)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Zalecam do Południowego węzła rozwinąć drogę.
Aż Matkę spotkasz i będzie o tyrolkach. Wtedy do górskiego węzła jak najbliżej dojechać z autostradą.

Wiem, że w okolicach spalarni, przed nią, jest opuszczona lokalizacja i tam są Wynurzeni, to dość daje w kość gdy brak drogi.
Przed górzystym Węzłem jest duża lokalizacja Mułów i tutaj warto zrobić parę dostaw pobocznych. A do górzystego przejechać ciężarówką przez Muły i nie pchać się do końca wzdłuż rzeki. Gdzieś blisko jest fajne zejście w prawo (okolice pomarańczowej ścieżki), ominiesz Wynurzonych, bo lubią wśród kolumn ruin się pojawiać. Tam gdzie pierwszy śnieg i stok łagodny jest (okolice czerwonej ścieżki).

Jak już będziesz w Górzystym to do doktorka warto Tyrolki robić.

Wpisz w google:

death stranding zipline map

Staraj sie rozwijać jak najbardziej optymalne i dobrej przepustowości tyrolki. Domyślnie masz 300 metrów, ale jak brak ci surowców to i tak stawiaj tak by było 350 maks metrów. Z czasem rozwiniesz do 2 poziomu a to ci naprawdę ułatwi sprawę.

Do obozów archeologa, kultystki czy jak jej tam i wspinacza górskiego są czasówki. Tam to gdy masz ładunek spory i na czas to musisz trafić z pogodą by Wynurzonych nie było wspomnianym przeze mnie stoku śniegu. Tutaj masz trasę ciężarówek na czas z dużym ładunkiem.

2rh52tely9141.png

Edytowane przez Soyokaze
  • Plusik 1
Opublikowano

Trochę działam na wyczucie z tymi tyrolkami, żeby kiepskie odcinki dość szybko łączyć. Drogi też staram się rozwijać ale na niektóre odcinki to zasobów potrzeba od groma. A jak sklepie muły to oni często mają głównie ceramikę w tych obozach więc innych składników jak metale brakuje. Ale cenne wskazówki zawsze mile widziane.

Opublikowano

Poświęciłem dwa wieczory na rozbudowę tyrolek w tym górskim rejonie i dodatkowe pojedyncze, które mi się pojawiły w świecie gry po prostu zrobiły mega robotę teraz między lekarzem, robotyczką, alpinistką, spyrytystką dostawy na linie się odbywają w momencie :banderas:

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

@mario10
Gdyby nie skromna przepustowość, to cała gra by u mnie było, nie na roznoszeniu paczek, a na budowę Tyrolek:czezky::drakeyeah:
Chyba największa frajda do 9 rozdziału. Jedynie irytujące są tyrolki stawiane przez innych graczy, bo oni dziwnie stawiają, czasami na samym skraju odkrytego, włączone do sieci terenu a potem dalsze podłączanie ich jest problematyczne, bo zamiast nawet jednej tyrolki o 350 metrów, musiałem 2 postawi do 150-200 omijając przeszkody. Lub ewentualnie usunąć budowlę innego gracza, by inaczej zaplanować trasę, na bardziej wydajną. Ale właśnie ta budowa i planowanie wydajnej trasy najwięcej frajdy mi dawała w tej grze, niż Kurier i paczki:D


W późniejszym etapie będzie kolekcjonerka i chyba pisarz, artysta. Kolekcjonerka to jak załączona na mace linia pomarańczowa, na zachód od niej, przy górze i terenach bagienny. (Na poniższej mapce masz na niebiesko ją, na zachód od Mułów na terenie bagiennym). Osobna linia tyrolek na czerwono) Od węzła górskiego poprowadziłem też Tylokę do niej. Bardziej efektywne od od autostrady, która biegnie blisko niej.

Zresztą mniej więcej tak u mnie część tyrolek wygląda. Plus te 30% to są od innych graczy.
One są z pamięci, więc same lokalizacje nie są dokładne. Może ci pomogą.

 

Tyrolki.png

Edytowane przez Soyokaze
  • Plusik 1
Opublikowano

Grubo ich panie masz :)

 

Z tyrolkami innych graczy niestety tak jest, teraz mam taką przy węźle górskim. Zamiast ją tuż obok na wzniesieniu postawić to jest tuż przy samym budynku i jego obrys zasłania wjazd od strony lekarza więc musiałem dodatkową postawić żeby móc szybko podróżować. Wczoraj nawet przeskoczyłem do stacji meteo tyrolką. Zasuwa się szybko z dostawami. Bo szczerze jak idę po tym śniegu po pas i jeszcze mnie wynurzeni co chwilę nawiedzają to wolę tyrolką przelecieć.

A ile można tych tyrolek postawić gdzie sprawdzać ile można ich w danym rejonie postawić?

Opublikowano

Mario, tyrolki tak jak inne budowle stawiasz w zasięgu sieci chiralnej. Każde postawienie jakiejś konstrukcji "zużywa" Ci przepustowość. Masz ją na mapie pokazaną. Jest tam podana wartość X/Y. Zobacz sobie przed postawieniem budowli i po tym, jak się zmieni. Przepustowość liczy się sumarycznie dla całej sieci (czyli wszystkie lokacje, które podłączysz w danym regionie.

 

Spoiler

Każdy region, czyli osobno wschodni, centralny i zachodni mają swoją sieć

Nie jestem tylko pewien, ale możliwe, że w opisie budowli jest gdzieś informacja, ile dana konstrukcja zużywa przepustowości.

 

Opublikowano (edytowane)

U mnie do lekarza było spoko. Ktoś postawił przy Węźle Górskim jedną, przy tych zabudowaniach w dole. Stąd już tylko lekko na wzniesieniu co możesz nam apce zauważyć i przy samym doktorku. Z tego wyniesienia (mój błąd na mapie, połączyłem węzeł Górski na południową Tyrolkę.)

Co do sieci to musisz na mapie sprawdzić. Masz maksymalną liczbę oraz ile zużyłeś. Mosty o wiele więcej zabierają niz Tyrolka.
No i każdy osobny region ma swój limit swoją sieć. Im więcej gwiazdek i przyłączonych regionów tym większa przepustowość. Ogranicz schrony i inne budowle.
Plus dawaj Lajki i w zakładce społeczności dodaj osoby do grupy, to może pomóc. Nie wiem czy wtedy bardziej widoczne będą konstrukcje innych graczy. Wybierz tych, którzy dobrze stawiają i są obecni.

Oraz stawiaj znaki i prośby o Tyrolkę. Przy napisie Czyjeś przy Górskim postawiłem prośbę i była czyjaś tyrolka ;)

Wrzucam bardziej poprawioną, ale następne tyrolki innych graczy to nie pamiętam. Część planów jakie bym chciał zrobić.

Tyrolki.png

Edytowane przez Soyokaze
  • Plusik 1
Opublikowano

Właśnie to nie dawało mi spokoju bo jak mi wpadały w regionach kolejne gwiazdki to wyskakiwała informacja, że przepustowość sieci wzrasta i nie za bardzo wiedziałem po co i na co :)

 

Ja generalnie buduję 3 rzeczy drogi, generatory i tyrolki. Cała reszta tylko w wyjątkowych sytuacjach bo ogólnie z nich mało korzystam. Od czasu do czasu korzystam z innych urządzeń innych graczy za co dziękuję lajkami. Ostatnio mogę budować jakieś wyrzutnie ale z tego nie korzystałem.

Ale super to Kojima wymyślił tą współpracę między graczami bo czasem generator czy most ratuje życie w podróży czy schron temporalny.

 

Widzę, że grubo podchodzisz do tematu rozbudowy infrastruktury :)

Opublikowano
Godzinę temu, giger_andrus napisał:

Jeżeli ktoś planuje maksować grę do platyny to nie obędzie się bez dróg. Na tyrolkach nie da się wykonać kursów z wymaganymi dużymi ciężarami.

Dokładnie.

Plus dodatkowe mosty innych graczy też bardzo pomagają, bo przy duzych paczkach, a są takie przez góry, gdzie Tyrolką owszem szybko, ale na plecach nie zabierzesz, to mosty i drogi bardzo pomagają.

Jak np przy doktorku most, który zaznaczyłem na pomarańczowo oraz wcześniej linią pomarańczową, bo tutaj tylko ciężarówką czasóweczkę da się zrobić. I tutaj dobrze pomaga YT i rady innych graczy, jak dane zlecenie na czas zrobić. Ja wpisywałem numer zlecenia na YT i miałem rady.

@LukeSpidey
Akurat drogi to ciągle lajki, nawet idą lajki za to że trochę surowców wrzucisz i będzie naliczane sama pomoc przy budowaniu drogi.
Ja już dostałem parę lajków za Tyrolkę, a podobno rzadko dają, bo jednak przy tej wersji podstawowej gry trzeba zejść  Tyrolki by dać lajka. Inaczej przy wersji Reżyserskiej podobno jest. Tu przy korzystaniu można juz dawać lajki.

@mario10

 

Cytat

Ale super to Kojima wymyślił tą współpracę między graczami bo czasem generator czy most ratuje życie w podróży czy schron temporalny.

 

Widzę, że grubo podchodzisz do tematu rozbudowy infrastruktury :)


Owszem super wymyślił, tylko jak rozwiążą, gdy ludzie za parę lat przestaną grać i/lub serwery zamkną. Gry na spokojnie się nie przejdzie, a tym bardziej w 100%, wątek fabularny skończysz pewnie ale ile krwi wyrzucisz....

Wyrzutnie to pewnie wersja Reżyserska. Ja mam tą pierwszą wersję gry tylko pod Ps4, bez updatów do 5

Co do infrastruktury nie tyle poważnie, co jak wspomniałem, mi bardziej to frajdę dawało, niż same paczki. No i też po powrocie do gry po przerwie, muszę ogarnąć stan Tyrolek i czy przypadkiem nie naprawić i do 2 poziomu lub 3 podnieść.
A tą linię przez górę, gdzie mamy dziadka i Węzeł środkowy to też radzę ci zrobić. Szybko przebędziesz mapę z Górskiego do Początkowego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...