Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, łom napisał(a):

No nie wiem czy tylko o to chodzi bo jeden z największych hitów sprzedażowych na PC od Sony to Ghost of Tsushima który wyszedł 4 lata po premierze na PS4. Duży wpływ ma to że profil gracza PC jest inny od konsolowego i np. platformówki będą miały pod górkę.

 

Pierwsze gry od Sony poszły mocno na PC, natomiast ostatnie radzą sobie mocno średnio żeby nie powiedzieć, że kiepsko.

 

Po prostu wtedy to był szał, gry Sony na PC. Ludzie zobaczyli, że te gry jednak koła nowo nie wymyślają i kolejne odsłony już zeszły na ziemię ze sprzedażą i opóźnione premiery już przeszkadzają sprzedaży bo to odgrzewane kotlety.

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Figuś napisał(a):

 

I dlatego właśnie olewam ten super ekstra next-gen ficzer w każdej grze. Nie chce mi się zastanawiać, czy to gra ma buga czy to QR znowu coś namieszało. Fajna rzecz by to była gdyby działała, i to działała w każdej grze, a nie raz jest, raz nie ma, raz zepsuje grę, a raz zgwałci chomika.

Odnośnik do komentarza

Mnie to zastanawia jak on przez tyle lat pracy z ludźmi z Zachodu nadal nie mówi po angielsku. Robi sobie różne delfinki, rzekomo się przyjaźni z niektórymi ludźmi z branży filmowej. To co oni sobie siedzą razem z tłumaczem? Czy też zna angielski, ale z jakiegoś powodu nie chce go używać przed kamerą. Dziwna sprawa :)

 

A co do gry, to bardzo mnie cieszy, bo mi się Death Stranding bardzo podobało, chociaż fabuła to bełkot.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
26 minut temu, drozdu7 napisał(a):

A jest wogóle info dlaczego akurat teraz Kojimbo nabył te prawa, a nie wcześniej czy później? Czy coś konkretnego miało wpływ.

Przecież Sony napewno nie jest to na rękę że chłop praktycznie może zabrać po czasie DS2 na inną konsolę jeśli będzie miał taki kaprys 

 

Na resetera jeden z deweloperów pisał, że niemal każda umowa zawiera klauzulę o odkupie praw do IP, natomiast mogą ke realizować tylko nieliczni, którzy mają odpowiednią siłę przebicia i Kojimbo jest tutaj jednym z tych, którzy mogą dyktować warunki.

 

Podejrzewam, że na stole leżała spora kasa od MS i kokojumbo postawił warunek, że będą robić multiplatformy albo pójdzie tam gdzie dostanie więcej kasy i nie koniecznie to musi być Sony.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, DarkStar napisał(a):

Czy też zna angielski, ale z jakiegoś powodu nie chce go używać przed kamerą.

Zna angielski, ale to taki dżapaniz-ingriszu. Pamiętam, że na konferencji Xboxa zapowiadając Metal Gear Rising był osobiście na sceniei mówił po angielsku. Zapadło mi w pamięć zwłaszcza to, jak prowadzący powiedział "it's good to finally see Solid Snake on Xbox!", a ten się zaperzył i rzucił "aj didinit sij anyzing about Sorid Snejku!" :fsg:

 

O, to tu było:

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
47 minut temu, Square napisał(a):

On tam mówi, że tyle osób zagrało.

Tak czy inaczej, jak ktoś by przewidział w 2019 roku, że niszowy symulator kuriera osiągnie taki sukces to grubo. Niesamowita gra. Niech ta dwójeczka kiedyś w końcu wyjdzie. Czy w 2025 nie jestem pewien, zobaczymy. 

 

W sensie Sony ma to w kalendarzu wielkich premier razem z babą z Tsushimy, ale Kojima ma swój świat i może mieć to w doopie:).

 

Poczekajmy na 1wszy gameplay. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...