Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Będą najprawdopodobniej 2 kobiece postacie w grze:

 

- pierwsza to prawie pewne Stefanie Joosten (z MGS)

- może Emma Stone?

 

18 i 19 maja Kojima wrzucił na twittera zdjęcia z sesji mocap, a Stefanie była w tym czasie w Chinach.

 

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Kojima to niech najlepiej zajmie się konkretnie produkcja a nie wrzucą filmy i wszędzie pokazuje swój ryj tylko po to, żeby geekom stanął.

 

Wpadka z zakończeniem MGS V to po części też jego wina i dyktowania warunkom wydawcy. Tak wiem, nie ten temat.

  • Plusik 1
Opublikowano

Niedawno skończył tournee po studiach Sony w poszukiwaniu silnika. W kilka miesięcy nie są w stanie wyrzeźbić czegokolwiek konkretnego. Przecież jakiś konkretny materiał z tego zobaczymy może w 2019

Opublikowano

Byleby nie okazalo sie tez, ze cala fabula bedzie ukazana w trailerach jak to bylo w przypadku MGS5 :/

Co do gameplayu to licze na solidny tak jak bylo to w przypadku MGS5 i na jakies demko owy gameplay sprawdzajace.

Opublikowano

Kojima dał wam MGS 2 i 3 także zostawmy go w spokoju na jakiś czas by znowu zrobił mesjasza jak za czasów ps2 :obama:

 

A wy byście tylko psy na nim wieszali  :joe:  MGS V było - mineło. A Legacy collection na zawsze w moim serduszku i na półce  :wub:

Opublikowano

Wystarczy, że będzie jak Phantom Pain i nie mam pytań. Tylko przy takiej grafie o 60 fpsach możemy zapomnieć.

Myśle, że wykorzystają ulepszone bebechy pro aby wycisnąć te nieszczęsne 60klatek

 

Jestem zawiedziony podejściem sony do bebechów. Ma być 4k i hdr. Nie chcą lepszej fizyki, sztucznej inteligencji, dalekiego draw distance, stałych 60 klatek itp itd.

 

Ehh szkoda strzępić ryja.

Opublikowano

W 2019 to Ci Koji yebnie twitta, że prace nad scenariuszem skończone.

 

scenariusz już skończony od kilku, dobrych mies. Mikelson przyznał się że nie do konca go rozumie xd

  • Plusik 3
Opublikowano

 

Wystarczy, że będzie jak Phantom Pain i nie mam pytań. Tylko przy takiej grafie o 60 fpsach możemy zapomnieć.

Myśle, że wykorzystają ulepszone bebechy pro aby wycisnąć te nieszczęsne 60klatek

Jestem zawiedziony podejściem sony do bebechów. Ma być 4k i hdr. Nie chcą lepszej fizyki, sztucznej inteligencji, dalekiego draw distance, stałych 60 klatek itp itd.

Ehh szkoda strzępić ryja.

A co ma sztuczna inteligencja czy fizyka do bebechów? Najlepsze gry pod tym względem wyszły dekadę temu i wyróżniłbym tutaj nowe Uncharted i Zeldę. Reszta zwyczajnie olewa temat i serwuje głupie AI, jak w Horizonie, bo tak im na rękę. Nie bedzie żadnego rozwoju fizyki czy AI w grach i bebechy nie mają tu nic do rzeczy.

Opublikowano

Zgodze się z deszczem. Niektóre gry na PS1 miały symulowaną fizykę, a do dzis wygląda to jakby było ragdollem (nie przytocze teraz tytułów gier, bo nie pamiętam). Wiecej pracy włożyć w animacje postaci to powinno być PRIMO kazej wielkiej gry AAA. 

Niestety smutna prawda jest taka, że yanusze napędzają naszą branżę, bo kupują gry dla graficzki.

Opublikowano

- 60 fps przy grach open world nigdy nie jest priorytetem

- Kojima wspominał kiedyś, że celują w natywne 4K więc o 60fps raczej można zapomnieć, skończy się pewnie i tak na checkboarding jak w Horizon zero Dawn

- cały scenariusz gry był juz gotowy pod koniec 2016 roku

- wszystkie postacie są już pewnie dobrane, trwa dużo sesji mocap

- można śmiało założyć, że przy grze pracuje 100 osób w Kojima Production + mała grupka w Amsterdamie

- prace przy czystej grze trwają gdzieś około 8-10mscy

- Kojima na początku roku już mówił, że mają kawałek świata po którym można się przejść

 

Na E3 coś czuje, że nie dostaniemy jeszcze gameplayu, tylko nowy cinematic z kobiecymi postaciami.

Gameplay pewnie na koniec roku na PSE.

Opublikowano

A fizyka żywiołów? Woda którą można nalać, wylać, prawdziwie kałuże itp. Ogień, płomienie, wiatr itd itd. O piachu nawet nie wspomne.

 

Tutaj podzespoły nie mają nic do rzeczy?  :reggie:

Jeszcze raz. Nikt Ci nie bedzie robił takich rzeczy. Skoro w Zeldzie na procku pod smartfony zrobili świetny model fizyczny, to dlaczego go nie ma w Horizonie zrobionym na mocniejszej PS4? Bo im się nie opłaca robic takich rzeczy i wolą ładować parę w graficzkę. Tak to wygląda i będzie wyglądać. Ogromna ilość gier na rynku ma kompletnie sterylne i pospawane otoczenie. Są to gry robione pod PC i konsole. Zelda pokazuje, ze jak sie chce to można i nie trzeba bóg wie ile teraflopow do tego. No ale widocznie twórcy gier na sprzęt stacjonarne maja inne priorytety.

Gość Kasias
Opublikowano

Bo aż przykro tu zaglądać. Oprócz Fanka, który pisze do rzeczy, cała reszta tylko narzeka, że daleko do premiery, a Kojima z Sony "mieli czelność" zapowiedzieć swoją grę na wczesnym etapie produkcji.

  • Plusik 1
Opublikowano

No przecież to oczywiste, że wszyscy tu obecni powinni chwalić tą idiotyczną modę na zapowiadanie gier na 2-3 lata przez premierą. A potem jeszcze obowiązkowo chcemy ze 2 opóźnienia, bo twórcy muszą "dopracować swoją produkcję, żeby spełnić oczekiwania fanów". Fallout 4 to nie moja bajka, ale szanuję Bethesdę i ZeniMax za ich podejście do promocji.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...