Kmiot 13 873 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Dobra, dobra, ale nie przesadzajmy. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Godzinę temu, YETI napisał: Poczekaj jak Horizon wyjdzie na pc, to dopiero będzie mesjasz. XDDD urocza jest ta Twoja bańka Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Niby o co wam chodzi, metacritic nie kłamie. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Ale God of War w to nie mieszaj, taknieok? Cytuj
Nemesis 1 275 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Wersja PC (podobno) wygląda obłędnie. Taki będzie remaster na PS5. Z jednej strony dobrze, że ktoś zaczyna na poważnie brać się za skuteczne przenoszenie wersji konsolowych na PC. Jakbym miał kompa za jakieś nie wiem 3-4k to bym się lekko poirytował dostając gorszą technicznie wersję od słabszej platformy. Cytuj
aph 155 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Czekaj x lat, a później kup 3x drożej niż na konsoli dla wyższego klatkażu? No sorry, DS nie potrzebuje 120 FPS do zabawy. 1 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 (edytowane) 17 minut temu, aph napisał: Czekaj x lat 9 miesięcy, a później kup 3x drożej niż na konsoli w cenie nowej gry na premierę dla wyższego klatkażu? No sorry, DS nie potrzebuje 120 FPS do zabawy ale 60 klatek i wysokie rozdzielczości znacząco poprawiają komfort gry fix Edytowane 21 lipca 2020 przez Paolo de Vesir 1 Cytuj
Kmiot 13 873 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 A prosiłem, abyśmy nie przesadzali. Pisanie o wyższym klatkażu, jakby to miało być wadą i zepsuć doznania, zamiast je poprawić, to - delikatnie mówiąc - naginanie prawdy. Bo co kolejne? Grafika zbyt imponująca? Udźwiękowienie za dobre? Opóźnione premiery na PC mają jedną wadę - hype i szum już dawno przeminął, a dużo uroku uleciało (podobnie było z RDR2), w zasadzie można odnieść wrażenie, jakby się jedynie nadrabiało backloga, oglądało koncert na komórce, albo nosiło już niemodne ubranie po starszym bracie. Niby fajnie, ale jednak odrobinę żal, że coś nas ominęło i nie mogliśmy uczestniczyć. Poza tym to same zalety i wszyscy wygrywają, a Pan Reżyser i Twórca Hideo Kojima (cześć i chwała) być może będzie miał lepsze podstawy finansowe, aby znów dogodzić wytrawnym graczom i rozpieścić ich kolejnym mesjaszem w karierze. A i branża jego indywidualnością oraz kolorytem, którego jej dodaje nie powinna pogardzić. 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 (edytowane) Godzinę temu, Kmiot napisał: Opóźnione premiery na PC mają jedną wadę - hype i szum już dawno przeminął, a dużo uroku uleciało (podobnie było z RDR2) Tu pozwolę się nie zgodzić. Bardzo lubię ogrywać gry po czasie - wtedy kiedy spada hype podchodzę do danego tytuły z czystą kartą, bez większych oczekiwań. Hype wielokrotnie tej generacji wyprowadził mnie na manowce, za to na spokojnie ograłem Until Dawn czy Titanfall 2 które uznaję za jedne z przyjemniejszych odkryć tej generacji. W dodatku w ten kilka miesięcy po premierze gra jest w sumie w swojej najlepszej formie, spatchowana i też, jakby nie patrzeć, znacząco tańsza. No i pamiętajmy, że dobry tytuł raczej sam się broni. Chociaż tutaj lekko hype mi się udziela i przy wypłacie chyba skuszę się na DS. Edytowane 21 lipca 2020 przez Paolo de Vesir 1 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Po około 10-11 godzinach ani trochę nie żałuję zakupu za pełną cenę. Rzeczywiście jest coś przyjemnego w tym gameplayu i na krótkie sesje jest to tytuł w sam raz. Zresztą czasami warto pograć dla samych widoków. Nie wiem jednak, czy po 50 godzinach będę mówił to samo. Cytuj
Widget 306 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 7 godzin temu, Nemesis napisał: Już to proponowałem to padło zdanie, że kwestia jest przedyskutowana na konsolową wyłączność. Jak gra PC wyjdzie na konsole to już następnego dnia nie mogę znaleźć jej w dziale PC tylko prędko do multiplatform leci, dobrze, że PCtowa część forum siedzi głównie na discordzie. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Czymś trzeba budować wolumen działu i dbać o zdrowie psychicznie niektórych jednostek na forum 1 Cytuj
Kmiot 13 873 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Tu pozwolę się nie zgodzić. Bardzo lubię ogrywać gry po czasie - wtedy kiedy spada hype podchodzę do danego tytuły z czystą kartą, bez większych oczekiwań. Hype wielokrotnie tej generacji wyprowadził mnie na manowce, za to na spokojnie ograłem Until Dawn czy Titanfall 2 które uznaję za jedne z przyjemniejszych odkryć tej generacji. W dodatku w ten kilka miesięcy po premierze gra jest w sumie w swojej najlepszej formie, spatchowana i też, jakby nie patrzeć, znacząco tańsza. No i pamiętajmy, że dobry tytuł raczej sam się broni. Chociaż tutaj lekko hype mi się udziela i przy wypłacie chyba skuszę się na DS. Ja to rozumiem. Nie ma nic złego w ogrywaniu tytułów po jakimś czasie, bo sam to robię często czekając nawet na edycję GOTY, bo i tak mam aż nadmiar gier do schrupania, poza tym nie jest możliwym, by wszystko ograć na czas premiery. Ja dopiero teraz się biorę np. za Spidermana, Horizon Zero Dawn ogrywałem dwa lata po premierze, Sekiro mam dopiero w planach, Personę 5 wiecznie odkładam, God of War zaliczałem pół roku po premierze. A przecież to wszystko duże tytuły, które "wypada znać". O zaległościach w materii tych mniejszych gier już nawet nie wspominam (zawsze chciałem zagrać w Ori, a teraz od kilku miesięcy leży nieodpalony na Switchu). Kwestia patchów to odrębna rzecz i to z kolei ogromna zaleta zagrać już w gierkę kompletnie załataną i na pełnym wypasie. Tylko akurat Death Stranding miał ogromną zaletę - do samej premiery tak naprawdę nie było wiadomo o czym jest ta gra i jak się w nią gra. Efekty ostatecznie wielu graczy zawiodły, ale zapoznawanie się z tą tajemnicą na bieżąco miało dużo uroku. Z RDR2 było trochę podobnie, bo zwiedzanie tego obłędnego świata "na świeżo" miało w sobie sporo magii i człowiek wielokrotnie dał się czymś zaskoczyć. Może trochę tutaj wyolbrzymiam kwestię, nie wiem, ale to było miłe uczucie. No i wbrew pozorom "czysta karta" o której piszesz też może w jakimś sensie funkcjonować na premierę. Zanim jeszcze internet zaleją dziesiątki analiz "dlaczego gra xxx nie jest mesjaszem", zanim pojawią się recenzje gierkowych wyroczni w osobach youtubowych celebrytów, zanim trolle obrzydzą tytuł, zanim dziesiątki gifów z gameplayem zaczną latać po sieci. Można odpalić grę i spróbować z otwartą głową samemu sobie wyrobić opinię, niekoniecznie ulegając hajpowi. Godzinę temu, Widget napisał: Jak gra PC wyjdzie na konsole to już następnego dnia nie mogę znaleźć jej w dziale PC tylko prędko do multiplatform leci, dobrze, że PCtowa część forum siedzi głównie na discordzie. No ja to trochę rozumiem, skoro to forum pisma wyłącznie o konsolach (a PC jest wciąż tylko "na doczepkę"), to jakiś sens w tym jest. No i tylko dzięki pojęciu "konsolowej ekskluzywności" dział gier z Xboxa ma jeszcze prawo bytu, bo na logikę można wszystko stamtąd przenieść do multiplatform, a teren zaorać i zasypać solą. Stworzyć uniwersalny dział z grami, a odpowiednie platformy dodawać w tagach tematu. Death Stranding wychodzi na PC? Dodajemy tag PC i bawimy się dalej w temacie. 5 Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 NIe widze powodu przenoszenia tego do działu PC. Kojima productions pewnie by gre zostawiło tylko na Playstation ale jest to nowe studio w fazie rozwoju więc musi pozyskać kapitał na dalszy rozwój - stąd pewnie premiera na PC. Gdyby mieli za sobą kilka dużych gier i sporo kapusty to pewnie by na PC tego nie wydali bo po co? A tak to cash is the king. Inna sprawa że jakby miał lepszy sprzęt to bym to na PC ograł ale konsole zawsze na pierwszym miejscu. 2 1 Cytuj
kotlet_schabowy 2 734 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 4 godziny temu, Kmiot napisał: Twórca Hideo Kojima (cześć i chwała) być może będzie miał lepsze podstawy finansowe, aby znów dogodzić wytrawnym graczom i rozpieścić ich kolejnym mesjaszem w karierze. To akurat żadna zaleta xd. Zresztą znając Hideo, rozbuchany budżet przeznaczony byłby głównie na zatrudnienie kolejnych znanych aktorów i/lub modelek, ergo-nic dobrego. A bez złośliwości: raczej nikt o zdrowych zmysłach nie pogardziłby 60 klateczkami w jakiejkolwiek grze (sam zawsze z lekką zazdrością oglądam PCtowe porty ogranych na PS4 tytułów na twitchu), osobiście uważam to za zdecydowanie większy przeskok pod względem wizualnym, niż np. podniesienie rozdziałki czy zwiększenie detali. Tyle, że a) na PC raczej aż tyle nie zarobią b) marketingowe gadki o tym, że "dopiero na PC Death Stranding będzie zgodne z PRAWDZIWĄ WIZJĄ Kojimy" (słyszę to jakoś od 2001 r.) to dla mnie lekkie splunięcie na konsolowców, którzy kupili gierkę x miesięcy temu. Co do hype'u, to zdecydowanie bliżej mi do podejścia Wezyra. Godzinę temu, Kmiot napisał: Tylko akurat Death Stranding miał ogromną zaletę - do samej premiery tak naprawdę nie było wiadomo o czym jest ta gra i jak się w nią gra. Tutaj myślę, że nie doceniasz niektórych graczy. Przy odrobinie samokontroli (lub zwyczajnego olewania tematu), unikniesz i spoilerów, i gameplay'ów, i w ogóle psucia sobie zabawy. Ja DSa dpaliłem pod koniec grudnia, nie wiedząc o grze prawie nic (poza recką i paroma opiniami na FPE). Nie uważam, żebym cokolwiek stracił z odkrywania "niewiadomej". Ba, 2 miechy to dla mnie na tyle mało, że czułem, jakbym odpalał świeżutki tytuł. Tak, znowu mówię ze swojej perspektywy, ale spotykam się czasem choćby na forum, z ludźmi, którzy po latach odpalili jakiegoś klasyka, choćby z generacji PS2 lub PS3 i byli zaskoczeni, co to w ogóle jest i że takie to dobre. Cytuj
Kmiot 13 873 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 32 minuty temu, kotlet_schabowy napisał: To akurat żadna zaleta xd. Zresztą znając Hideo, rozbuchany budżet przeznaczony byłby głównie na zatrudnienie kolejnych znanych aktorów i/lub modelek, ergo-nic dobrego. Nie pisałem tego do końca na poważnie. Ale już pomijając to w DS wystarczyło pieniędzy i na aktorów i na niepowtarzalną koncepcję, więc wierzę, że przy odpowiednich chęciach da się wypracować kompromis. 35 minut temu, kotlet_schabowy napisał: marketingowe gadki o tym, że "dopiero na PC Death Stranding będzie zgodne z PRAWDZIWĄ WIZJĄ Kojimy" (słyszę to jakoś od 2001 r.) to dla mnie lekkie splunięcie na konsolowców, którzy kupili gierkę x miesięcy temu. No, nie słyszałem o tym, by coś się w gameplayu zmieniło, więc wychodzi na to, że prawdziwa wizja polegała na tym, aby gra była: ładniejsza, płynniejsza. Wow, Kojima jest niesamowity xd 40 minut temu, kotlet_schabowy napisał: Tutaj myślę, że nie doceniasz niektórych graczy. Przy odrobinie samokontroli (lub zwyczajnego olewania tematu), unikniesz i spoilerów, i gameplay'ów, i w ogóle psucia sobie zabawy. Ta, tylko różnica taka, że w przypadku DS nawet gdybyś chciał obadać wszystko przed premierą, to nic by to nie dało, bo materiały były bardzo skąpe i same założenia gameplayu mocno niejasne. To było wyjątkowe jak na grę o takim kalibrze i wszyscy byli trochę podjarani tą niewiadomą. A miesiące po premierze to oczywiste, że już kwestia własnych preferencji, bo da się ominąć albo zignorować większość materiałów. Jednak z chłopakami w tym temacie trochę żyliśmy tą grą, odkrywaliśmy jej smaczki, mechaniki i w ogóle wklejaliśmy wszędzie obamy, więc jaranko było regularne (i to w różnym stopniu dotyczy każdej gry w dedykowanym temacie na forum). 51 minut temu, kotlet_schabowy napisał: Nie uważam, żebym cokolwiek stracił z odkrywania "niewiadomej". Musiałbyś mieć punkt odniesienia. A skoro do tematu nie zaglądałeś i nie brałeś w tym udziału to trudno, żebyś miał żal za utraconą szansą ;] To trochę jakbyś pił Hoop Colę i stwierdził, że nie uważasz, by była gorsza od oryginalnej Coca-Coli, mimo że nigdy jej nie posmakowałeś. Co ja w ogóle pier'dolę xd Dobra, wystarczy internetu na dzisiaj, bo wchodzimy na grząski grunt pt. "Ogrywanie gierek wideo jako doznanie mistyczne." Buziaki. 2 1 Cytuj
Ps4Player 8 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Rozdział 3 ukończony , 42h na liczniku , chyba jestem dobrze zaMULony . Kojima - mistrz, artysta. Death stranding - dzieło , sztuka. Co mi się w tej grze podoba ? Eee , wszystko ? Klimat , atmosfera , dizajn lokacji , oryginalność. Z całym szacunkiem dla Aloy , bo ukończyłem Horizon razem z dodatkiem , ale Ruda może conajwyżej zrobić rurke z kremem Samowi. Kojima musi być moim wielkim fanem , bo idealnie trafia w moje gusta , to nie może być przypadek. Cieszy info o dobrej sprzedaży wersji pc , bo na konsoli chyba nie jest źle , ale w poròwnaniu do innych ex-òw szału nie ma. Còż , gra specyficzna , nie każdemu podejdzie. Aż mnie troszkę boli , że kupiłem używke. Kojima powinien pływać w zielonych , odkładając część na DS 2. Grając w MGS5 , ktòry bardzo mi się podobał , jarając się wykonaniem technicznym , zastanawiałem się jak jeszcze Kojima podkręciłby grafe , gdyby zrezygnował z 60 fpsów , ktòre mimo że bardzo przyjemne , to moim zdaniem nie są konieczne w tego typu grze. I przy DS otrzymałem odpowiedź. Ocena wstępna 17/10. I pomyśleć , że rozważałem kupno xboxa zamiast plejki Fajnie , że temat spuchnięty od postów , chętnie poczytam wasze wrażenia po skończeniu gry. Spoiler ale efekt wow ! gdy zobaczyłem pierwszy raz hologram żyrafa Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Nie żeby coś i że się czepiam ale na jasną cholerę stawiasz spację przed każdym przecinkiem? 1 Cytuj
Ps4Player 8 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Nie wiem, jakiś głupi nawyk, zawsze wydawało mi się że jest czytelniej, nawet nie podejrzewałem że ktoś może zwrócić na to uwage. Ja nawet nie bardzo wiem gdzie i kiedy stawiać przecinki, nie wymagajcie za wiele. Zasady pisowni i ortografii są mi obce, także czuwajcie - matołki bez wykształcenia są wśród was ! 1 Cytuj
berciu 0 Opublikowano 11 sierpnia 2020 Opublikowano 11 sierpnia 2020 (edytowane) Nie mogę znaleźć spalarni, gdzie mogę spełnić zwłoki MULa byłem już z tymi zwłokami w centrum dystrybucji i w węźle górskim i cały czas nie wiem gdzie są spalarnie pomoże ktoś ? Edytowane 11 sierpnia 2020 przez berciu Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 sierpnia 2020 Opublikowano 11 sierpnia 2020 W dniu 21.07.2020 o 20:41, Kmiot napisał: Stworzyć uniwersalny dział z grami, a odpowiednie platformy dodawać w tagach tematu. Death Stranding wychodzi na PC? Dodajemy tag PC i bawimy się dalej w temacie. jakiś czas temu to proponowałem ale obrońcy tożsamości konsolowej byli przeciwko Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 11 sierpnia 2020 Opublikowano 11 sierpnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, ASX napisał: jakiś czas temu to proponowałem ale obrońcy tożsamości konsolowej byli przeciwko ludzie nie lubią zmian. Wprowadzić i niech się przyzwyczajają po prostu. A jak nie, to zawsze mozna sobie konto skasować. Edytowane 11 sierpnia 2020 przez oFi Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 11 sierpnia 2020 Opublikowano 11 sierpnia 2020 3 godziny temu, berciu napisał: Nie mogę znaleźć spalarni, gdzie mogę spełnić zwłoki MULa byłem już z tymi zwłokami w centrum dystrybucji i w węźle górskim i cały czas nie wiem gdzie są spalarnie pomoże ktoś ? Pierwsza misja Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 11 sierpnia 2020 Opublikowano 11 sierpnia 2020 4 godziny temu, berciu napisał: Nie mogę znaleźć spalarni, gdzie mogę spełnić zwłoki MULa byłem już z tymi zwłokami w centrum dystrybucji i w węźle górskim i cały czas nie wiem gdzie są spalarnie pomoże ktoś ? Ten sam budynek, do którego szedłeś w pierwszej misji. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.