Opublikowano 10 lutego 20232 l 5 minut temu, SlimShady napisał: Nic nie wycięli, wręcz dodali, ale masz dużo większe możliwości i jest łatwiej. Nie brałbym też howlong aż tak na poważnie. Coś tam sugeruje, ale odchyły mogą być konkretne w zależności o stylu graczyków. No może właśnie przez, to że jest „łatwiej”. Wiem że nie ma co mocno brać do siebie tych czasów, ale jednak tutaj dość dużo odchylenie (ponad 10% krócej).
Opublikowano 10 lutego 20232 l Ułatwienia to wydaje mi się że generalnie mogą przyspieszyć opcjonalne dostawy i , na story chyba tam nie będą mieć wpływu. Chociaż jest droga na północ do górskiego, tego chyba nie było w bazowej wersji? Tyle że jej położenie to trochę zajmie tak samo.
Opublikowano 10 lutego 20232 l Droga przez góry daje bardzo duży zysk czasu. W wersji na PS4 jej nie było.
Opublikowano 10 lutego 20232 l Z tego co pamiętam to przez góry rozstawiałem tyrolki i faktycznie duża szybsza podróż.
Opublikowano 19 lutego 20232 l No i za drugim razem bardzo mocno „klikło” Bardzo się cieszę, bo gierka ma niesamowity klimat, miejscówki i w ogóle wykreowany świat. Jestem już po 3 bossie, połączyłem węzeł górski (25h za mną). Ten moment jak pierwszy raz ruszyłem w góry . No piękna gierka.
Opublikowano 19 lutego 20232 l Dla mnie chyba najlepszym momentem były wyprawy w góry w celu wytyczenia tras dla tyrolek. A same tyrolki, to gamechanger.
Opublikowano 19 lutego 20232 l A pozniej zbieralo sie zasoby na up-grade i kasowalo stare aby je przeniesc w inne miejscie. Pieknie sie kombinowalo Ale to bylo wlasnie qure.wsko oplacalne
Opublikowano 17 listopada 20231 r Mam ostatnio ciągutki do starych tytułów, które jakiś czas temu ograłem i jak teraz skończyłem Days Gone i przyszła mi ochota żeby wcielić się znowu w Sama
Opublikowano 17 listopada 20231 r Stare jak stare.Days gone wygląda i działa fenomenalnie na ps5, podobnie death stranding zwłaszcza Directors cut to nextgenowe doświadczenie.
Opublikowano 17 listopada 20231 r Ja Days Gone byłem zachwycony już na ps4 a teraz na ps5 to czysta przyjemność w przemierzaniu świata na motorze. DS było dla mnie wielkim zaskoczeniem długo się do niego zabierałem, a później żałowałem, że tak długo zwlekałem stąd pomysł żeby ponownie ograć i chyba tak zrobię
Opublikowano 19 listopada 20231 r W dniu 17.11.2023 o 08:51, Schranz1985 napisał: Stare jak stare. Days gone wygląda i działa fenomenalnie na ps5, podobnie death stranding zwłaszcza Directors cut to nextgenowe doświadczenie. Nazywanie DS czy DG grą starą to przesada. Ogólnie w tej generacji coś co nazywamy "picture quality" jest na dużo gorszym poziomie niż na PS4, gdzie graliśmy sobie w 30 fps bez RT i innych bubli, które na konsolach zabijają jakość obrazu. Mam nadzieję, że Kojima dobrze wykorzysta Decimę i 60 fps nie dostanie po dupie w jakości obrazu, jeżeli nie powrzuca tam za dużo ficzerow graficznych na siłę typu RT, processingi to będzie dobrze. Obraz żyleta w 60 fps był w Forbidden West, ale potrzeba było patchy, oby tutaj się bardziej postarali.
Opublikowano 20 listopada 20231 r Starych mam na myśli te, które już ograłem jakiś czas temu Początek DS za mną i parę misji. Kurde ale jest świetna muzyka w tej grze. Podczas przemierzania obszarów świetnie się to komponuje.
Opublikowano 20 listopada 20231 r 48 minut temu, mario10 napisał: Starych mam na myśli te, które już ograłem jakiś czas temu Początek DS za mną i parę misji. Kurde ale jest świetna muzyka w tej grze. Podczas przemierzania obszarów świetnie się to komponuje. To jest wspaniała gra, a końcowe 10 godzin to już jazda bez trzymanki, najlepsze przed tobą A ok Ty już grasz 2gi raz :). Swoją drogą jak teraz wygląda community tej gry? Pewnie wszystko ładnie już pobudowane :)? Edytowane 20 listopada 20231 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 20 listopada 20231 r 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał: Swoją drogą jak teraz wygląda community tej gry? Pewnie wszystko ładnie już pobudowane :)? Przechodziłem ostatnio sobie też i w sumie nie. Rzeczy innych graczy pojawiają się niektóre i stopniowo i też chyba nie zawsze xD
Opublikowano 20 listopada 20231 r Teraz, Szermac napisał: Przechodziłem ostatnio sobie też i w sumie nie. Rzeczy innych graczy pojawiają się niektóre i stopniowo i też chyba nie zawsze xD Właśnie nie wiem bo Ja grałem pewnie z 95% czasu blisko premiery, potem chwilę Director's Cut i było więcej dróg, albo przynajmniej tak mi się wydawało, pewnie są jakieś limity odnośnie dróg zbudowanych przez graczy online do twojego progressu.
Opublikowano 20 listopada 20231 r Też grałem za pierwszym razem na premierę i nie odczułem za bardzo właśnie różnicy z Director's Cutem, na bank jest jakieś bucketowanie po progressie itp:.
Opublikowano 20 listopada 20231 r 6 minut temu, Szermac napisał: Też grałem za pierwszym razem na premierę i nie odczułem za bardzo właśnie różnicy z Director's Cutem, na bank jest jakieś bucketowanie po progressie itp:. Ciekawe, czy Hideo pokusi się o jakieś smaczki, typu integracja DS2 z DS1 (nie wiem jakieś placówki, drogi, smaczki). Byłoby spoko.
Opublikowano 20 listopada 20231 r W DC jest więcej dróg w tym cała jedna długa trasa przez górski rejon, trochę się buduje no ale nie trzeba tłumaczyć ile to ułatwia później. Graficznie to dla mnie 2 spokojnie może być jak 1 DC.
Opublikowano 20 listopada 20231 r 38 minut temu, KrYcHu_89 napisał: To jest wspaniała gra, a końcowe 10 godzin to już jazda bez trzymanki, najlepsze przed tobą A ok Ty już grasz 2gi raz :). Swoją drogą jak teraz wygląda community tej gry? Pewnie wszystko ładnie już pobudowane :)? Budowanie rzeczy i dróg jest odpowiednio dopasowywane do progresu gracza. Dopóki my nie zaczniemy dostarczać materiałów i kończyć segmentów np. trasy, to sama z siebie nie powstanie.
Opublikowano 20 listopada 20231 r Mam w sumie początek ale nie zauważyłem żeby coś było więcej wybudowane niż za pierwszym przejściem. No gierka pod względem grafiki wygląda pięknie i te wstawki filmowe są zrobione top. Czekam na pierwsze obozy mułów bo mi się z nimi walczyło świetnie
Opublikowano 20 listopada 20231 r Ten directors cut dużo wprowadza? Bo platyna i tak jest wbita w zwykłej wersji.
Opublikowano 20 listopada 20231 r 6 minut temu, Faka napisał: Ten directors cut dużo wprowadza? Bo platyna i tak jest wbita w zwykłej wersji. Możesz zrobić dwie platyny instalując i odpalając ją :). Poza tym kilka rzeczy https://www.thegamer.com/death-stranding-directors-cut-changes-original/#combat-has-been-deepened
Opublikowano 20 listopada 20231 r nie wpadnie mu druga platyna z automatu bo doszło parę rzeczy które są wymagane do wbicia pucharków, dokładnie trzy trofea nie wpadają, za każdą misję, za wytworzenie każdej możliwej rzeczy i wyścigi na torze
Opublikowano 20 listopada 20231 r Meh, w sumie to takie średnie ten directors cut jest jak poczytałem, co tam dodali.
Opublikowano 20 listopada 20231 r za 5$ które kosztował upgrade imo było warto porobiłem sobie te cyberpunkowe i half lajfowe misje, zbudowałem drogę przez góry i nawkurwiałem sie przy wyścigach to moje
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.