Opublikowano 28 marca 20169 l tak jak powiedzial zetta, tytuły pozegnalne, jak to nazwałeś to nigdy nie było zainteresowanie kojimy, w przeciwienstwie wlasnie do next genów tak było z mgs1,2,4 a phantom pain było crossem tylko ze wzklędu na hajsik. wczesniej kojima szalal na nowych sprzętach. Edytowane 28 marca 20169 l przez Andżej
Opublikowano 28 marca 20169 l Widać Kojima robi to co robił najlepiej czyli podróże i fotografowanie się z ludźmi/jedzeniem. Na E3 2019 może coś usłyszymy, ogra się na pascalu. Edytowane 28 marca 20169 l przez hav7n
Opublikowano 28 marca 20169 l Do czasu jak ta gra wyjdzie( i okaże się spyerdoliną), będziemy hejwenku grali już na Volcie
Opublikowano 28 marca 20169 l Na E3 2019 może coś usłyszymy, ogra się na pascalu. "To będzie przełom" xd nie no, pamiętacie sławetne wywiady przed premierą mgs3, co tam kojima obiecywał? jedzenie wężów w czasie rzeczywistym i ogromne tereny i przestrzenie, w których trzeba będzie nawigowac w nocy przy pomocy gwiazd? xd ja to dobrze pamiętam, jak ktoś chce sie posmiac to na zanzibarze znajdziecie całą kolekcje tego kojima bull shitu aczkolwiek mgs3 mu się wyjątkowo udał, jedyne, czego mi tam brakowało do szczęscia to mechaniki z peace walkera (która jak na tamtą generacje spisywała się idealnie) i większych lokacji (coś a la miejscówki walki z the endem i kilka "korytarzyków" prowadzących do wyjscia) i mielibysmy spokojnie gre generacji IMO, bo wszystko psuło to archaiczne sterowanie i bezczelnie małe korytarze (nie licząc kilku większych lokacji - kazda powinna taka być). No i menu plecaka powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, kur va, to by było pier dol nięcie ! za to w mgs4 mi ten zolty s(pipi) y syn złamał serce, ze przygode solida zakonczyl w taki dziadowski sposób, a o piątce nie wspominam, bo traktuje to jako wszesną bete gry, która nigdy się nie ukarze. Edytowane 28 marca 20169 l przez Andżej
Opublikowano 28 marca 20169 l Zara, zara... niedługo premiera PS4.5 - jakby nie patrzyć nowa zabawka od Sony nad którą deweloperzy juz sie skupiają. Może Kojima zdąży cos napisać na ten "nowy sprzęt" !?
Opublikowano 28 marca 20169 l No mam nadzieje ze nie bo napewno zrobi podgladanie tylka lub cyckow na goglach vr...
Opublikowano 28 marca 20169 l nie ma szans, zeby kojima coś skręcił jeszcze na tę generację, eventualnie cross gen (czego bym jakby nie patrzeć, nie chciał)
Opublikowano 28 marca 20169 l O ile Kojima zachowuje się do pewnego stopnia jak rozpieszczona primadonna, to, jak napisał Koso, takich wyrazistych twórców jest niewiele
Opublikowano 28 marca 20169 l A widziałeś kiedyś twórcę Yakuzy? Edytowane 28 marca 20169 l przez Nemesis
Opublikowano 29 marca 20169 l No wlasnie tworca Yakuzy Toshihiro Nagoshi napewno Hideo przebija swoim samouwielbieniem. (pipi)nolem jak ostatnio podczas jedzenia kolacji zobaczylem go w reklamie telewizyjnej Ryu ga Gotoku. http://youtu.be/XVCLWq1Zcik
Opublikowano 29 marca 20169 l Jeśli chodzi o Haytera to facet jednak ma klasę bo przez całą produkcję Ground Zeroes i Phantom Paina nic złego ani o grze ani o Kojimie nie powiedział. Minął szum wokół tytułu to i zgodził się ujawnić parę szczegółów potwierdzających z.(pipi)ane podejście Kojimy do zachodnich aktorów i to jak bardzo obrósł w piórka. Do dziś pamiętam wywiad jednego z pracowników Konami który pracował bodajże przy Castlevaniach na DS'y gdzie ludzie z KojiPro zachowywali się jak bufony które stały się wielką elitą wśród Konami i jak to nikt nie mógł ich tknąć. Cóż Koji Pro mi nie szkoda bo obecnie to zwykły PR zamiast skupienie się na tworzeniu gry. Jednak szkoda mi pracowników którzy ciężko tam pracowali przy innych seriach a gdzie wszystkie odeszły do lamusa bo Konami odwidziało się robić gry na konsole i PC.
Opublikowano 29 marca 20169 l No jakbym byl w zespole, ktory stworzyl MGS3 to tez bym po korytarzu chodzil jak bufon i gardzil klasa nizsza.
Opublikowano 29 marca 20169 l "Patrzcie, to ten szlachcic od czlowieka pszczoly, jepipipipi go maczetami bufona paskudnego!!!1" Tak bylo.
Opublikowano 24 kwietnia 20168 l Autor Z twittera, ma być w 3 odicnku jego show na YT, ktoś oglądał poprzednie o czym w ogóle gadają?
Opublikowano 25 kwietnia 20168 l Ok, otwieram bo niby jakies newsy sa :> Edytowane 10 maja 20168 l przez Bansai
Opublikowano 11 maja 20168 l Ano, coś w miarę ciekawego wypłynęło: http://www.vgchartz.com/article/264320/kojima-aiming-to-appeal-to-uncharted-and-division-fans-with-new-title/ W skrócie: nowa gierka od Kojimy ma zadowalać przede wszystkim fanów Uncharted i The Division. Nie będzie to sandboks, pan K. nie jest też na razie zainteresowany VR-em.
Opublikowano 11 maja 20168 l To czy to nie oznacza ze mu sie pomysly skonczyly na cos nowego i odkrywczego i poprostu chce zrobic bezpieczna jezeli chodzi o sprzedaz hybryde Division z Uncharted? I jeszcze o tym otwarcie mowi jakby potwierdzajac ze sie wypalil. Mam nadzieje ze nie skonczy jak Hironobu Sakaguchi i Shinji Mikami ktorzy po odejsciu z korporacji na wlasne praktycznie nic nie zdzialali.
Opublikowano 11 maja 20168 l Nie wiem co Kojima ma na myśli, ale fanbase Uncharted i The Division nie ma ze sobą raczej nic wspólnego.
Opublikowano 11 maja 20168 l Obie gry sa dla janow giercowania wiec taka gierke pewnie popelni Kojima.
Opublikowano 11 maja 20168 l Nadal mam nadzieję, że będzie kontynuował pracę nad horrorem w stylu P.T. Do tamtego tematu wrzuciłem świeży filmik ze spekulacjami.
Opublikowano 11 maja 20168 l Shinji Mikami ktorzy po odejsciu z korporacji na wlasne praktycznie nic nie zdzialali. taaaa bo Evil Within, Vanquish, Shadows of the Damned to jest nic xd
Opublikowano 11 maja 20168 l No w jego wypadku licze przede wszystkim na masakryczna fabule z ciekawymi postaciami. Z ostatniego MGS5 jak dla mnie Miller i Quiet naprawde robili. @Bluber No jak dla mnie cieniutko stac ich na o wiele wiecej. Edytowane 11 maja 20168 l przez Zetta
Opublikowano 11 maja 20168 l Naprawdę chciałbym żeby Kojima zrobił tyle co Mikami w podobnym czasie. Znając jego tempo pracy szczerze w to wątpię.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.