YETI 11 046 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Obok Death Stranding nie można przejść obojętnie. To złożone i magnetyzujące dzieło, które każdy powinien sprawdzić samodzielnie. O Death Stranding można by było opowiadać właściwie bez końca. To złożona i bardzo zaskakująca produkcja, choć na pewno nie dla wszystkich. Oczekujący łatwej, przyjemnej i nieskomplikowanej rozgrywki raczej nie mają tu czego szukać. Poświęcenie czasu i pełne zaangażowanie w dzieło Hideo Kojimy potrafi jednak odwdzięczyć się często z nawiązką. Trudność odbioru gry jest jednocześnie jej pięknem, choć bardziej docenią je gracze z delikatną nutką wewnętrznego konesera. https://www.eurogamer.pl/articles/2019-11-01-death-stranding-recenzja-dzielo-dla-koneserow Polecam cała recenzje. 1 2 Cytuj
SlimShady 3 441 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Dla przeciwwagi: “I laughed, I cried, I cursed, and I went to the toilet an awful lot. Death Stranding isn't just my Game of the Year, it's a contender for Game of the Generation too.” - Wojciech Gruszczyk PPE.PL 1 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Dobra dobra, Shadow of the colossus polegał na podróży w 16 miejsc i walce z 16 przeciwnikami i tyle z gry. Tak, to wszystko. Fabuła? a sam sobie ją dopowiedz bo scenariusz na kartce zmieścisz. Poza tym pusty i martwy świat z niczym do roboty. Spędziłem tam ze 80-100 godzin po prostu zwiedzając. Na gównanym ps2 i 12-20 klatek jako standard. Ta gra jest uznawana za arcydzieło . Sorki ale teraz byście tą grę zjechali. Tak że wiecie, głupio mądre śmieszki można sobie wsadzić. Po recenzjach wiem jedno - MUSZĘ w to zagrać. Kojima ma swoje wady i będę przewracał oczami na jego głupoty. To wiem. Muszę to jednak samemu zobaczyć. 2 2 1 Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 (edytowane) Gruszczyk ile dał? Pytam bo tam nie wchodzę. 38 minut temu, oFi napisał: I odnalazłem w tej grze mnóstwo tej samej radości i tego samego wzruszenia, które czułem, kończąc trzecią część Metal Gear Solid. Jeśli kupujecie światy Hideo Kojimy – jeśli akceptujecie wady tych światów – to Death Stranding będzie dla Was doświadczeniem, które na długo wybije Was ze strefy komfortu. I taki opis mi wystarczy DLA KONESERÓW. Edytowane 1 listopada 2019 przez YETI 1 1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 80 godzin w SOTC? @qraq_pk to jest jakiś masochizm. 3 1 Cytuj
Farmer 3 282 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Może po prostu w czasach MGS-ów Konami hamowało zapędy okularnika: "Słuchaj Hideo, gierka jest świetna, rozumiemy, że chcesz dodać to i to ale rozumiesz, nie ma kasy/czasu/zasobów by to zrobić, trzeba posłać kod do tłoczenia, et cetera, et cetera. Dodasz to w kolejnej gierce (jak starczy czasu/kasy/zasobów)" Tutaj to wizja Kojimy bez żadnych sznurków. Nie ma żadnego puppet mastera nad jego głową, nikt nie każe mu zmieniać tego i tego. To jest jego, deal with it. Każdy kto ograł MGS-y wie, że Kojima ma w głowie mocno poronione pomysły więc nie ma co się dziwić, że przy jego osobistym projekcie będzie ekspansja "dziwactw". Osobiście mam wyebane na gierkę. Podobnie jak Square, kiedyś się zagra. Noszenie towaru z punktu do punktu? Nic nowego. Wystarczy przytoczyć SotC. Tam latamy od bossa do bossa i oprócz ganiania za ogonkami jaszczurek albo zbieraniem jabłek nic więcej nie oferuje. Nawet świat wizualnie jest dosyć biedny. Mimo to jest to jedna z najlepszych gier ever. Wszystko zależy od tego czy gierka ma to coś. Może Hideo najadł się za dużo szaleju? Może po prostu jest (pipi)nięty? A może to geniusz, którego potrzebujemy, a na którego nie zasługujemy? Tutaj można przytoczyć pana Lyncha. Twin Peaks i wszystko (nie)jasne. Ogarnięcie ostatniego sezonu to mózg rozyebany. Nikt nie ogarnia umysłu reżysera (pewnie on sam tego też nie ogarnia), akademia też nie ogrania pana Lyncha nie wiedząc czy to sztuka czy po prostu strzały po LSD więc dają mu honorowego Oscara. Bo w sumie sztuki się nie ogarnia, sztukę się chłonie. Głębokie. Ja tu się rozdrabniam, a w sumie to chciałem napisać tylko, że marzy mi się reboot pierwszych Metal Gearów. Pan Hideo reżyseruje ale gameplay niech robią ludzi kumaci. I niech trzymają lejce mocno bo choć lubię pana Hideo to czasem prostota też posiada d u s z ę. A tak nawiasem mówiąc TLoU ma godnego konkurenta jeżeli mowa o noszeniu drabiny 3 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 (edytowane) Najwyraźniej to nie gra dla ciebie. Nie no prawda taka że to było na studiach. Teraz jak próbowałem w to zagrać na ps3, to mnie niestety odrzuciło po chyba 3 kolosie. Fakt, pewnie przez to ze już nie było tam żadnej niespodzianki, ale jednak. Teraz już nie mam tyle czasu by sie po prostu włóczyć z nudów w grach Edytowane 1 listopada 2019 przez qraq_pk to do myszy było:) Cytuj
Mejm 15 369 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Godzinę temu, Il Brutto napisał: "ja tak lubie jak gra sie toczy wolno i wprowadza gracza w ten wspanialy swiat i piekne widoki". Ale to temat DS a nie rdr2. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Godzinę temu, Fanek napisał: Dużo spoilerów w recenzjach? jeszcze nic nie czytałem W tych co czytałem, nie natknąłem się na żadne. 1 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 1 godzinę temu, Fanek napisał: Dużo spoilerów w recenzjach? jeszcze nic nie czytałem Żadnych nie widziałem. Ale z reguły ładnie tłumaczą na czym polega gra właściwa/gameplay loop. a wychodzi na to że polega na: Spoiler Dostarczaniu przesyłek i budowaniu ścieżek/dróg/sposobów na przemieszczanie się razem ze społecznością innych graczy. To i radzenie sobie z przeciwnikami po drodze którzy mają ci to utrudnić i z terenem który jest głównym przeciwnikiem dzięki mechanice podróży. To podobno główne zadanie przez spooorą częsć gry i fabułą sobie czeka aż dojdziesz do jakichś momentów. Może odrzucić jak ktoś oczekuje wartkiej akcji. 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Luigi wyszedl zwyciesko z tej batalii Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Cytat Hideo Kojima earned his legions of fans by allowing them to be a Snake. In Death Stranding, he’s asking them to be a snail. Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 13 minut temu, Dave Czezky napisał: Luigi wyszedl zwyciezko z tej batalii Jak się u Ciebie sprzedaje DS? W miarę? Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 No wlasnie za(pipi)iscie, ciekawe jak po day1. Cytuj
Boomcio 4 164 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Powtarzalność? Gorzej, niż w Mafii 3 być nie może, a tam bawiłem się zacnie. Puste obszary -pierwsze skojarzenie Mad Max . Tu było podobnie z funem. Powolne tempo rozgrywki? No oczywiście rdr2 - wielbię do dzisiaj. Lubię szwędać się po mapach i explorować. W końcu jako jedyny na forum ukończyłem Elex-a 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Co do przerywników, jeżeli wierzyć opiniom, im dalej tym jest ich mniej, a gra oczywiście ma problemy z tempem. Czy to ten słynny Trzeci Rozdział? Cytuj
Boomcio 4 164 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Martwi tylko / tu light spojla co do sterowania/ : Spoiler naprzemienne wciskanie L2/R2 przy zbieganiu... Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Znowu upośledzone sterowanie jak w rdr2? XD Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 (edytowane) 6 minut temu, ragus napisał: Co do przerywników, jeżeli wierzyć opiniom, im dalej tym jest ich mniej, a gra oczywiście ma problemy z tempem. Czy to ten słynny Trzeci Rozdział? Raczej po początkowym wprowadzeniu w fabułe i świat tempo gry siada i wiele godzin mija zanim znowu wracasz do fabuły właściwej. A sterowanie nawet "gorzej" jak w rdr2 . Postać im więcej niesie tym bardziej ociężała i musisz kontrolować równowagę. Pierwsza gra która z chodzenia zrobiła element gejmpleju chyba. Ciekawe jak to wyjdzie w praniu. podobno na początku cieżko bo brak ulepszeń. Edytowane 1 listopada 2019 przez qraq_pk 1 Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 Mnie te wieści cieszą. Jeszcze 7 dni <3 2 Cytuj
oFi 2 496 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 (edytowane) te recenzje mogły wyjśc w dniu premiery, a teraz co ja mam robić przez te 7 kolejnych dni? Recki jeszcze bardziej nahajpowały na to co się ma wydarzyć ostatni raz tak się czułem za czasów pana Wiedzmaka 3 w oczekiwaniu na premierę Edytowane 1 listopada 2019 przez oFi 1 1 Cytuj
_D23 83 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 32 minuty temu, MAJOCHEY_PL napisał: Powtarzalność? Gorzej, niż w Mafii 3 być nie może, a tam bawiłem się zacnie. Puste obszary -pierwsze skojarzenie Mad Max . Tu było podobnie z funem. Powolne tempo rozgrywki? No oczywiście rdr2 - wielbię do dzisiaj. Lubię szwędać się po mapach i explorować. W końcu jako jedyny na forum ukończyłem Elex-a Ja również ukończyłem 1 Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 12 minut temu, Kron997 napisał: Mieć Shinkawe na pokładzie i zatwierdzić takiego generycznego i źle wykadrowanego szrota... 6 2 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 1 listopada 2019 Opublikowano 1 listopada 2019 59 minut temu, Dave Czezky napisał: No wlasnie za(pipi)iscie, ciekawe jak po day1. A jak ma być inaczej. Na samym profilu FB PlayStation w komentarzach wszyscy biorą na strzał. Forumek nadal musi się obe(pipi) bo Hideo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.