Opublikowano 1 listopada 20195 l Ciekawe jaki jest stosunek filmików do gameplayu...im więcej czytam o tym drugim tym bardziej mam nadzieję, że więcej będzie tego pierwszego ;);)
Opublikowano 1 listopada 20195 l Podobno im dalej tym jest ich coraz mniej. W sensie mocny początek, a potem wielogodzinne bieganie z paczkami.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Walka z ludzkimi oponentami trochę przypomina tą z horizon zero, źle jak się okaże słabym elementem gameplayu mimo, że ma jej być niewiele.
Opublikowano 1 listopada 20195 l zaczynam mieć flashbacki z MGSa V. oby nie wróciły jego proporcje obym sie mylił. Edytowane 1 listopada 20195 l przez Kron997
Opublikowano 1 listopada 20195 l W pewnym stopniu trochę to zalatuje takim MGSV 2.0. Minus złe Konami, które sabotowało dzieło mistrza.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Co by nie mówić to V zostawiła po sobie świetną muzyke. Death Stranding już pokazał jak brzmi. Niepodważalne plusy obu produkcji
Opublikowano 2 listopada 20195 l Wydaje mi sie, ze Kojima zdawał sobie z tego sprawę, czym zawinił pisząc otwarty świat do MGSV i wyciągnął z tego jakieś wnioski. Przecież mógł iść na kompromis i zrobić mega wciągający korytarz, który na pewno chwyciłby nas za serce i gardło. Pewnie by tak było, ale jednak po raz kolejny wybrał otwarty świat. Trzeba wieżyc w jego szczytne dzialania! Edytowane 2 listopada 20195 l przez MEVEK
Opublikowano 2 listopada 20195 l 3 godziny temu, izon napisał: Ciekawe jaki jest stosunek filmików do gameplayu...im więcej czytam o tym drugim tym bardziej mam nadzieję, że więcej będzie tego pierwszego ;);) Podobno gdzieś tak 80% do 20% na korzyść gameplayu...
Opublikowano 2 listopada 20195 l i tak skromnie, biorac pod uwage, ze zatrudnil "az tylu znanych aktorow", ten wybitny prawie rezyser.
Opublikowano 2 listopada 20195 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 5 godzin temu, czacha79 napisał: A ten temat to chyba powinien byc dziale multiplatformowym? Na tym forum jest coś takiego jak konsolowy ex, aby mogły być nowe topiki w dziale Xbox.
Opublikowano 2 listopada 20195 l 7 godzin temu, Kron997 napisał: Wieżyć mówisz Po pijaku pisane - dasz wiarę
Opublikowano 2 listopada 20195 l Jedyne co mnie interesuje w tej grze to jak można źle rozłożyć plecak żeby pastuszkowi szybciej stamina leciała i ogólnie wolniej się poruszał, no jak? Ustawisz równo po 100kg na obie nogi i jazda, a jednak to nie takie proste. Aha i jeszcze jedno co mnie ciekawi, w recenzji mówili że jak zostawisz drabinę to inni gracze ją widzą i mogą zostawić lajka, przy czym zakładam że ci inni gracze to nie boty w offlinie. Czy to znaczy że jak postawisz drabinę to wszyscy gracze na całym świecie ją widzą i możesz dostać milion lajków? Każdy może zostawić swoją własną to tych drabin będzie usrane tyle że przepaści nie będzie spod nich widać. No ciekawe jak to działa.
Opublikowano 2 listopada 20195 l Jedna z postaci nazywa się Die-Hardman, czy to oznacza, że w polskiej wersji będą na niego mówić człowiek szklana pułapka?
Opublikowano 2 listopada 20195 l 10 godzin temu, Pix napisał: Podobno im dalej tym jest ich coraz mniej. W sensie mocny początek, a potem wielogodzinne bieganie z paczkami. Nie ma opcji żebym wziął te grę na premierę jednak..mam deja vu z premiery MGSa 5. Niezłe recenzje, wręcz w niektórych zachwyty, niesamowite trailery, mega ciśnienie na forumku, a potem...Jeżeli ta gra ma polegać na parogodzinnym łażeniu z drabiną to ja podziękuję no ale zobaczymy..
Opublikowano 2 listopada 20195 l Coś mi się wydaje że inni gracze to boty no bo jak sensownie wytłumaczyć że każdy będzie zostawiał po sobie szmelc i podchodzisz do pierwszej skarpy a tam tysiąc linek, idziesz do przepaści a tam tysiąc drabin i każda linka i każda drabinka polajkowana. A to znaczy że konsola będzie rozdawała lajki w singlu a to znaczy że to tak trochę jakby te lajki są eee... nic nie warte jakby.
Opublikowano 2 listopada 20195 l 37 minut temu, pawelas napisał: Aha i jeszcze jedno co mnie ciekawi, w recenzji mówili że jak zostawisz drabinę to inni gracze ją widzą i mogą zostawić lajka, przy czym zakładam że ci inni gracze to nie boty w offlinie. Czy to znaczy że jak postawisz drabinę to wszyscy gracze na całym świecie ją widzą i możesz dostać milion lajków? Każdy może zostawić swoją własną to tych drabin będzie usrane tyle że przepaści nie będzie spod nich widać. No ciekawe jak to działa. A w solsch myslisz jak to działało? Z danego regionu tylko dostajesz lajki (czyli eu region w naszym przypadku).
Opublikowano 2 listopada 20195 l Podczas pokazu gdzie Kojima grał osobiście i obok niego siedziała azjatka była sytuacja że zostawił drabinę aby przejść nad przepaścią i jak wrócił za parę minut w to samo miejsce były już dwie drabiny, a kto inny oprócz niego mógł wtedy grać w tą grę? Wychodzi na to że inni gracze to boty a lajki i pozostałości po ich obecności w postaci linek i drabin są generowane losowo.
Opublikowano 2 listopada 20195 l 8 minut temu, pawelas napisał: Podczas pokazu gdzie Kojima grał osobiście i obok niego siedziała azjatka była sytuacja że zostawił drabinę aby przejść nad przepaścią i jak wrócił za parę minut w to samo miejsce były już dwie drabiny, a kto inny oprócz niego mógł wtedy grać w tą grę? Wychodzi na to że inni gracze to boty a lajki i pozostałości po ich obecności w postaci linek i drabin są generowane losowo. Czuje sie troszke oszukany przez chinczyka jesli faktyczznie tak jest
Opublikowano 2 listopada 20195 l Na pewno jakoś zabezpieczyli się przed tym żeby każdy nie zostawiał po sobie przedmiotów bo ile by się tego nazbierało po miesiącu, a byliby tacy co by zostawiali wszystko dla beki, a na trawie z drabin byłby ułożony napis FUCK KOJIMA albo co gorszego.
Opublikowano 2 listopada 20195 l Tam działają jakieś algorytmy, przecież ten świat byłby śmietnikiem, gdyby nie było to kontrolowane w żaden sposób.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.