SG1-ZIELU 870 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Podobno już dostępne dla innych Edytowane 17 Maja 2016 przez marekjw2523 Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 "Okazuje się, że czasy I wojny światowej, jakie odwiedzimy w grze zawdzięczamy wyłącznie naciskom DICE na kierownictwo Electronic Arts. Gdyby nie szwedzki developer, tegoroczna odsłona cyklu mogłaby rozgrywać się w zupełnie innych ramach czasowych, nawet w odległej przyszłości." – Kiedy zespół pokazał mi koncept gry w czasach I wojny światowej natychmiast go odrzuciłem. Widziałem ten konflikt, jako wojnę w okopach. To nie mogło być ekscytujące – mówi Soderlund. Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Bo tak też było. Pierwsza część wojny do starcia pełną gębą. Później powstała długa i męcząca tzw wojna pozycyjna, a walki miały charakter głównie zaczepno-obronny. Dopiero wprowadzenie czołgów nieco ruszyło front. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 no ale wiadomo że w grze nie muszą robić dosłownego ukazania wojny gdy 3 dni siedzimy w okopie i potem raz strzelamy Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Czaisz Battlefielda w full realizmie? Odpalasz grę, zakładasz ciężki plecak, lecisz do okopów przez godzinę, siedzi w okopie dwa dni (grasz w karty, polujesz na szczury), przychodzi rozkaz ataku, wychodzisz z okopów, widzisz wroga, strzelasz, karabin się zacina, dostajesz jedną kulkę, padasz na glebę, czekasz na medyka z pół godziny, medyk przylatuje, zakłada opatrunek, mówi, że po ciebie wrócą, dwa metry dalej dostaje headshota i już nikt cię nie zabierze, leżysz na ziemi niczyjej przez dwa dni po czym trafia cię pocisk artyleryjski i umierasz. game over. Gry już odpalić nie możesz bo zginąłeś i posyłasz egzemplarz do żyda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 661 Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 "Okazuje się, że czasy I wojny światowej, jakie odwiedzimy w grze zawdzięczamy wyłącznie naciskom DICE na kierownictwo Electronic Arts. Gdyby nie szwedzki developer, tegoroczna odsłona cyklu mogłaby rozgrywać się w zupełnie innych ramach czasowych, nawet w odległej przyszłości." – Kiedy zespół pokazał mi koncept gry w czasach I wojny światowej natychmiast go odrzuciłem. Widziałem ten konflikt, jako wojnę w okopach. To nie mogło być ekscytujące – mówi Soderlund. To nie mogło być ekscytujace? A mapa Metro z BF3 w podboju? Przecież tam to głownie zabawa pozycyjna i ludziom się to podoba, bo większość pełnych map w podboju to właśnie Metro. Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Czyli wiadomo dlaczego szturm zeszedł z piedestału na rzecz podboju, Dla mnie rush w BC2 to była kwintesencja bf, Jezu jakie to było miodne skradanie się z towarzyszami wąskimi ścieżkami, wypatrywanie czających się w budynkach wrogów. JA CHCE REMASTERA BC2 !!! Cytuj Odnośnik do komentarza
Absolem 1 036 Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Nowy screen zdradzający zarys fabularny. https://naforum.zapodaj.net/37fcddd48bd4.jpg.html 7 Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Anonymous source inside EA (Not DICE) have tipped me off with the names of all the maps in the vanilla game. Asiago Offensive (Italian Alps Map) Gaza Sands (Desert Map) Siege of Damascus (I'd assume desert-urban...?) Stalemate (Sounds like a Flanders fields kinda deal) ANZAC Cove (Sounds like Gallipoli, I'd assume that 'D-day map' LevelCap mentioned and the one with the Battleship ruining the coastline) Garden Twilight (No idea) Argonne Shade (Probably the forrest map we saw in the trailer) Operation Castlewick (No idea either, maybe references something in campaign?) Scorched Earth (Sounds Western or Eastern Front...?) Now according to the source, these may or may not be the actual titles used in game but they were definitely at least working titles or suggested titles at some point. Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Pewnie fake, ale wyglada wiarygodnie. Cociaz nie chce mi sie wierzyc, ze za Acog'a bedziemy musieli placic. http://postimg.org/image/4l3hx4tqj/ Edytowane 23 Maja 2016 przez walek Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Pewnie fake, ale wyglada wiarygodnie. Cociaz nie chce mi sie wierzyc, ze za Acog'a bedziemy musieli placic. http://postimg.org/image/4l3hx4tqj/ To jest podobno fake już był w tamtym tygodniu na twiterze, było nawet więcej zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 acog i pionowy uchwyt do broni w 1916 roku. Wcale nie fake. Cytuj Odnośnik do komentarza
Litwin81 1 155 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Ciekawe czy dadzą coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryuk 1 447 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Bedzie karabin dla pasazera samolotu to juz dawno powiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas. 12 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Jak dla mnie super. Brakuje mi takich klimatów. Coś pięknego ;] Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryuk 1 447 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Po konfie EA Play bedzie stream z bf1 Excited to see Battlefield™ 1 in action? Tune in on June 12 at 02:00PM PT for Battlefield Squads, where 64-players will take part in the first-ever livestream of Battlefield 1 gameplay. Battlefield community members BATTLEFIELD FRIENDS – NOOB and StoneMountain64 will be serving as Team Captains, and their team rosters will include some of the most well-known YouTubers and Twitch streamers around, as well as a few special guests. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Bardzo dobrze. Będzie wiadomo co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryuk 1 447 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Concept Art Reszta w spojlerze,zeby modzi sie nie czepiali Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Wolfie_ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mozliwosci sa niemal nieograniczone( bo swiezyna temat i jeszcze nic nie bylo nigdzie zaczerpniete). Stoi mi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Chyba o Verdun nie słyszałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza
Boomcio 4 026 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Ostatni screen pachnie indiana jonsem Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryuk 1 447 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Wolfie_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 139 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Battlefield 1 (PS4) ma oddać nam starą broń palną, bez wszystkich udziwnień i przystawek nowoczesnych shooterów. Nie oznacza to jednak, że zupełnie zapomniano o modyfikacjach arsenału. Znalazło się nawet miejsce na skórki. Na oficjalnej stronie Battlefield 1 (PS4) postanowiono przedstawić bronie z nadchodzącej gry w formie wywiadu z projektantem uzbrojenia Julianem Schimekiem i zbiorem faktów. Wyciągnęliśmy najistotniejsze informacje: dostaniemy sześć kategorii broni palnej: strzelby, pistolety maszynowe, LKM-y, karabiny samopowtarzalne, broń osobistą i karabiny snajperskie, da się ciągłym ostrzałem "wybijać dziury w murach", bronie będą mniej uniwersalne i należy poświęcić więcej uwagi dopasowaniu sprzętu do danej sytuacji, większość broni da się wyposażyć w bagnety, lepszy celownik czy lunetę, pojawią się też modyfikacje ich obsługiwania, modyfikacje będą bardziej ukierunkowane - przygotowano gotowe zestawy przystawek, ale dla chętnych przygotowano więcej opcji ingerencji w te dodatki, karabiny snajperskie będą nieco trudniejsze w obsłudze - trzeba uważać, by odległość od celu nie była zbyt duża, ale też nie może być za mała, dostaniemy sporo odmiennych broni do walki wręcz, które różnią się szybkością ataku i obrażeniami, niektóre rodzaje broni białej pozwolą niszczyć barykady, uszkadzać lekkie pojazdy czy też przecinać druty kolczaste, mając bagnet na broni, dostępna będzie opcja krótkiej szarży w stronę wroga, oprócz granatów odłamkowych dostępne będą także gazowe, zapalające i parę innych, jeszcze nie ujawnionych, odgłosy broni mają być rewelacyjne jak zawsze i na słuch da się rozpoznać, że w magazynku kończy się amunicja, będą dostępne skórki dla broni, ale o nich usłyszymy w następnych miesiącach. http://www.pssite.com/news/50315/szesc-klas-broni-z-modyfikacjami-i-skorkami-tak-wyglada-arsenal-w-battlefield-1.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Na razie wszystko fajnie sie zapowiada, ten fragment rzekomo gameplayu w sumie to może być z nowych konsol, 6 rodzajów broni lubie to, będzie wszystkiego dużo, choćby 4 rodzaje każdej to już daje 24. Po konceptach powinny być zrożnicowane miejscówki i krajobrazy, gdyby tylko nie te pociete DLC, które zapowiedzą pewnie chwile po E3 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryuk 1 447 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Dlc pewnie i tak sie nie bedzie oplacalo kupic. Niestety ale ludzie w bf3 jak i bf4 w dlc grali,zeby wbic trophy i bronie a pozniej wiekszosc olewala mapy z dlc i grala na podstawie. Wyjatkiem byl bf3 i dlc Close Quarters.Mowilem to juz kiedys i powiem to jeszcze raz, season pass powinien dzialac tak jak w r6 siege wtedy nie bedzie problemu z zapelnieniem serwera na mapach z dlc. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez Wolfie_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.