Opublikowano 15 listopada 20168 l To już kwestia gustu. Wstępnie wcale nie lubiłem trybu HC. Później trochę go ogrywałem, ale i tak wolę pół magazynka wpakować w gościa niż randomowo dostawać trzy hity, które mnie położą. To już nie kwestia tego, co jest bardziej skillowe. W trybie klasycznym jeśli ja trafię w głowę będąc ostrzeliwanym, to mogę to przeżyć. W HC nikt nie musi się przyłożyć do celowania, puści pół serii na oślep a i tak wygra pojedynek. To mnie najbardziej irytowało - wygrywa ten, kto pierwszy naciśnie spust Ale jak już mówiłem - to jedynie kwestia preferencji, a nie wada gry.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Świetne zmiany wielu kwestii, które irytowały. Już się nie mogę doczekać wieczora i możliwości sprawdzenia w praniu.
Opublikowano 15 listopada 20168 l HC zawsze bardziej mi pasowal. Brak samoistnego leczenia, brak pozycji wrogow na mapie, brak ilosci naboi w magazynku, friendly fire, szybsze i skuteczniejsze zabijanie (nie wiem jak to moze byc wada, wiadomo kto pierwszy zacznie strzelac powinniene miec wieksza szanse). No i w koncu dodali przycisk wyjdz!!!
Opublikowano 15 listopada 20168 l Naprawili też wyświetlanie się statystyk SPM i KPM. Ogólnie zmiany na plusik, duży.
Opublikowano 15 listopada 20168 l No ja też odpuściłem bf1 do chwili wyjścia hc. Biegać za gościem pół mapy strzelając cały czas i wypluć 3/4 magazynka, a ten myk za budynek i ... regeneruje się bez apteczki no to strzelaj lepiej? Nigdy nie rozumiałem fenomenu hardcore, więcej przypadkowości plus promowanie kamperstwa.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Dokładnie, dla mnie dmg w zwykłych trybach i tak jest zbyt duże, bo po prostu ginie się często zbyt przypadkowo, kto kogo pierwszy zauważy. Tu jeszcze proszą się o tryb HC, gdzie już w ogóle króluje kamperstwo i kto kogo pierwszy.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Hardcore will be available "this week" according to Dice developer @Striterax_ on twitter!
Opublikowano 15 listopada 20168 l Mnie pasuje jak najbardziej jak jest obecnie. Można spokojnie pojechać w zwarciu 2-3 typa na jednym magazynku assaulta czy medyka, można przemieszczać się po mapie mimo pojedynczych trafień, można też odwrócić się szybko i czasem rozwalić jeszcze typa strzelającego nam w plecy. Ale HC też sprawdzę, chociaż zwykle grywałem classica w BF'ie i HC w CoD w zamierzchłych czasach kiedy jeszcze grałem w CoD.
Opublikowano 15 listopada 20168 l O realizm się rozchodzi. Widok z czołgu z... nad czołgu? Acha. Friendly fire? Eeee można na spokojnie przez plecy ziomka siać z kaema we wroga I ten koleś biegnący i biegnący pomimo zbierania w kręgosłup ołowiu. Snajper strzela mocnym pociskiem i kładzie przeciwnika na dwa hity. Po śmierci nasza dusza widzi sprawcę zabójstwa zaznaczoną na czerwono i po reinkarnacji może się zemścić.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Raczej też nie lubiłem HC, ale od czasu do czasu to miła odmiana od trybu klasycznego - chociaż raczej na prywatnych i nierankingowych serwerach. Wreszcie można też ustalać loadouty w menu :vJeszcze nie udało się zagrać na nowym Suezie, ciekawe jak teraz wyglądają potyczki na tej mapie.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Przycisk do wychodzenia... taki upragniony w sumie też czekam na HC, ale pewnie będzie więcej kampienia... każdy na hc boi sie o swoją dupę
Opublikowano 15 listopada 20168 l boże jak zj,ebali ten Suez, gra sie jeszcze gorzej z 5 flagami, wcześniej było ok, teraz to jakiś dramat, no i masa bugów Edytowane 15 listopada 20168 l przez mersi
Opublikowano 15 listopada 20168 l Jak na normalu 80% serwera to scauty to na hc to istna kamperiada, każdy strzał zabija no niby bardziej autentyczne ale ten tryb nie dla mnie.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nie grało się wcześniej dobrze na Suezie - kto przejmował B i utrzymał je przez pierwsze 2-3 minuty, ten steamrollował przeciwną drużynę, wynik 1000-300+ to był standard na tej mapie, nie wiem jak mogli ją bardziej zepsuć (oprócz bugów oczywiście)
Opublikowano 15 listopada 20168 l W BF4 na HC gralo sie tylko na serwerach z limitami np: 3 snajperow/DMR na strone. I wtedy nie bylo ze 3/4 ekipy z 64 lezy za jakimis kamykami. Mam nadzieje ze i w jedynce bedzie mozna zlezc podobne serwery.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Przycisk do wychodzenia... taki upragniony No fajnie, tylko że na trzy razy jak z niego skorzystałem musiałem trzy razy restartować grę bo cały czas mi się kółeczko kręciło i nie mogłem wejść do głównego menu
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nie grało się wcześniej dobrze na Suezie - kto przejmował B i utrzymał je przez pierwsze 2-3 minuty, ten steamrollował przeciwną drużynę, wynik 1000-300+ to był standard na tej mapie, nie wiem jak mogli ją bardziej zepsuć (oprócz bugów oczywiście) Teraz jak się gra Imperium Brytyjskim, to mogą tak przycisnąć, że się z respa nie da wyjść, bo sami snajperzy po prawej na wydmach. Chyba, że była to wina słabej drużyny.
Opublikowano 15 listopada 20168 l @RoziGeneralnie wcześniej też tak było. Na "poprzednim" Suezie najwyższe zwycięstwo jakie zanotowałem to było chyba 1000 - 181, CQ skończony w niecałe 9 minut - trochę śmiech. No i nie było wyrównanych meczy. Tak jak pisałem, na nowym jeszcze nie rozegrałem żadnej partii i ocenić nie mogę, dam szansę w paru meczach, jak dalej będzie źle to zrezygnuje z grania na tej mapie w Conquest.Dobrze, że naprawili czas grania, jakoś nie mogłem uwierzyć w te 95 godzin nabitych (no i znormalizowało to Score i Kills Per Minute), oczywiście trzeba rozegrać choć jedną partię na patchu, żeby wszystko się zsynchronizowało. Edytowane 15 listopada 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nie grało się wcześniej dobrze na Suezie - kto przejmował B i utrzymał je przez pierwsze 2-3 minuty, ten steamrollował przeciwną drużynę, wynik 1000-300+ to był standard na tej mapie, nie wiem jak mogli ją bardziej zepsuć (oprócz bugów oczywiście) jak drużyna przeciwna zgarnie 4 flagi, a zostanie tylko A lub E to wyżynają wszystkich jak kaczki na tych flagach bo nie dość że respisz się na pustym polu, na wydmach gdzie siedzi masa snajperów, to nie ma się gdzie chować i praktycznie z domków z B lub D można strzelać i nie dopuszczać nikogo żeby przedostał się dalej, miałem dzisiaj tak na mapie i szukałem tego magicznego pojazdu który był zapowiadany żeby się przedostać na nich ostatnią flagę i jakoś uratować runde żeby dało się grać, nigdzie go nie było albo widocznie jakiś noob wziął i się nim gdzieś rozbił, przed patchem jak były 3 punkty to chociaż dało się chować po budynkach i odbić flagę gdzie ogólnie walka toczyła się na B i się działo, a teraz jak w lesie i nie wiem komu to przeszkadzało żeby to zmieniać, a że czasem zdarzało się że runda nie była wyrównana tylko wygrana z ostrą przewagą to po prostu takie życie, raz się dostaje mocno po (pipi)e bo drużyna nie ogarnia a raz wygrywa po wyrównanej walce, nie wiem po co dice za wszelką cene chce udobruchać przegrywające teamy przez co psuje już dobrze zrobione mapy
Opublikowano 16 listopada 20168 l No to dla mnie prawie nic się nie zmieniło - więc St. Quentin Scar i na koniec rundy zmiana serwera :v Od samego początku Suez jest dla mnie okropną mapą*, dobrze, że reszta jest dobra/bardzo dobra.Z drugiej strony znajomi grający na PC raczej chwalili zmiany, więc muszę spróbować (i pewnie się podenerwować trochę).* za dużo niewykorzystanego terenu po bokach, za duże capture zone- dodatkowo obejmujące za dużo budynków, zbyt proste trzymanie przeciwnika przy bazie, zbyt oddalony behemot, słabiutki balans - tyle było w "starym" Suezie. Jedna z najgorszych map w podstawkach w serii BF (do CQ, z tego co się orientuję w innych trybach bardziej błyszczy) Edytowane 16 listopada 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 16 listopada 20168 l Czy w tej grze jest zwykły tryb Team Deatmach ale bez jakichkolwiek pojazdów? Czy w tej grze jest zwykły tryb Team Deatmach ale bez jakichkolwiek pojazdów?
Opublikowano 16 listopada 20168 l Nie wiem, czy to jakiś bug, czy to ma się tak dziać, ale jest bardzo wkierwające kiedy to z bliskiej odległości wojak zamiast strzelać to pajacuje wyciagając nóż .Nie dzieje sie to zawsze, ale jednak jest to zauwazalne dosc czesto.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.