El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 3 sierpnia 2017 Opublikowano 3 sierpnia 2017 (edytowane) No konsolowe CTE jest troszkę w plecy, porównując do PC wersji. Ale to mimo wszystko dobry początek. Edytowane 3 sierpnia 2017 przez El Loco Chocko Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Na Pecetowym CTE będzie można testować specjalizacje: Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Oh crap... Zaczyna się. A tak mi się podobało, że w tym BF nie ma takich kombinacji. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Niektóre wydają się spoko. Grunt, że ma nie być żadnych obniżających obrażenia od pocisków. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Drugi mój klip z serii zlepek akcji, czyli "jak udajemy, że ogarniamy ten chaos" :D Fajna jedna, dłuższa, całkiem sprawna akcja nam wyszła. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Te specjalizacje bardzo spoko, to normalnie wejdzie do gry wraz z nowym dlc czy to dopiero jakieś testy? Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Będzie jakaś obniżająca supresje? Bo to najgorsza mechanika w tych nowych BFach. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 @messer, niby z tym nowym, ale nie wiadomo. @Homer, właśnie przygważdżanie jest super, ale nie działa tak jak powinno. W Battlefieldzie 3 było dobrze zrobione. Po to właśnie support ma takie karabiny, żeby przygważdżać. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 No gdyby tylko LMG mogly supression nakladac bylo by okej. Ale niestety tak nie jest :( To taka ironia troszke, bo nagradza tych co zle celuje czesto. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Everyone, Soon we will open up testing of Specializations for our PC CTE players. As with most testing on the CTE, this is early in the development phase, so we're hoping to get a lot of feedback and opinions - and things might break! How it works Specializations are broken down into two different variants: Generic and Kit Specific. Every class has access to 7 Generic Specializations and 2 Kit Specific Specializations. All players will start with 3 Specializations by default: Flak, Cover and Quick Regen. Further Specializations will be unlocked via completion of new Service Assignments (coming to all players with the "In the Name of the Tsar" expansion), but in the interest of testing and getting feedback, we have unlocked everything for you on the CTE. We will have more information about the Service Assignments at a later time. Specializations are designed to give players more opportunities and diversity within each kit, not necessarily more power overall. Choices should provide more depth and strategy to gameplay. List of all Specializations Generic: Flak: Incoming damager from explosions is reduced by 15% Cover: Incoming suppression is reduced by 25% Quick Regen: Decrease time before Out of Combat Heal by 20% Quick Unspot: Decrease length of time you are Spotted by 2 seconds Bayonet Training: Bayonet charge lasts 1 second longer and recovers 1 second quicker Hasty Retreat: Increase your maximum sprint speed by 10% whilst you are Suppressed Camouflage: When moving slowly or stationary you are invisible to Spot Flares Assault: Juggernaut: Your Gas Mask also reduces explosive damage by 15% (does stack) Controlled Demolition: TNT is now detonated sequentially Medic: Stimulant Syringe: Reviving an ally give you both a 20% sprint speed for 8 seconds (Does not stack) Concealed Rescue: Downed Squad Mates within 20m drop smoke to cover their revival (40s cooldown) Support: Unbreakable: Incoming suppression is reduced by 75% when your Bipod is deployed Pin Down: The Duration an enemy remains spotted is extended via Suppression Scout: Scapegoat: A decoy is automatically deployed when struck below 35 health by a distant enemy (30s cooldown) Perimeter Alarm: When your Trip Mine is triggered enemies within 15m are marked on the mini-map Keep in mind this is just the first selection of Specializations - we are planning on releasing more in future updates. Due to different release requirements for consoles (beyond our control), Specialization testing will initially only be available on PC. Hopefully we can get it to consoles in a not too distant future. Please be constructive when feedbacking. Thanks! Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Camouflage albo Quick Unspot chyba będą najbardziej popularnymi wyborami. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Niektóre to spory rak. Srednio mi sie widzi. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 No ten z bagnetami mogli sobie darować bo to i tak słabo zaprojektowana mechanika. Jeszcze więcej chcą dodawać, ehhhh. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Poza quick unspot to imo reszta jest mocno sytuacyjna albo bezużyteczna. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Opublikowano 5 sierpnia 2017 (edytowane) No czy ja wiem. Operacja na Monte Grappa i bunkier pełen szturmowców z flak plus judgernaut. Albo ten od medyka. To dopiero będzie beka, jak wszędzie, wszędzie będzie dym z dupy leciał xD O i jeszcze niewykrywanie przez flary gdy sie nie ruszassz lub tylko wolno idziesz. To dopiero rak bedzie. Edytowane 5 sierpnia 2017 przez El Loco Chocko Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 https://youtu.be/XAix1JyPXDU :obama: Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 No ten z bagnetami mogli sobie darować bo to i tak słabo zaprojektowana mechanika. Jeszcze więcej chcą dodawać, ehhhh. Większość akcji z bagnetem, to czyste kamikaze. Bo i tak "bagnetujący" dostanie kulkę od kolegi "bagnetowanego" :P Nie jestem szczęśliwy z powodu tych specjalizacji, kwestia czasu jak wrzucą jakieś faktycznie ułatwiające strzelanie i obronę. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Nowa seria "odprawa" gdzie prezentuję i wyjaśniam pewne mehcaniki rozgrywki. Kilka pierwszych odcinków będzie skierowana raczej do początkujących, chociaż może ktoś trafi na ciekawostkę, o której nie wiedział. Nie będę już wrzucał też kolejnych klipów w ten temat. Jeśli komuś przypadła do gustu moja wesoła twórczość, to zapraszam do zasubowania kanału, gdzie zamierzam ją kontynować. 1 Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Ktoś tutaj gra na PC? Możnaby się umówić na jakieś partyjki. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Opublikowano 10 sierpnia 2017 (edytowane) Często i gęsto spora ekipa nas gra TS: plutonBC.tsdns.pl https://www.facebook.com/groups/175836282876389/ Edytowane 10 sierpnia 2017 przez El Loco Chocko Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Konsolowe CTE dostało patcha, a w nim nową mapkę - Brusilov Keep, oraz nowe bronie, skórki i specjalizacje! Łatka waży niecałe 9 giga. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 16 sierpnia 2017 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Premium kosztuje aktualnie 125,40, promocja ważna do 24 sierpnia: https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/dodatki/battlefield-1-przepustka-premium/cid=EP0006-CUSA02387_00-PREMIUMPASS00000 Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Opublikowano 16 sierpnia 2017 No i to jest już fajna cena. Szkoda że w tym miechu nie dam rady wziąć. Ale co się odwlecze... Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Jeśli ktoś lubi BF1, to za takie pieniądze na prawdę warto kupić Premium. Mapy z DLC > mapy z podstawki. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Opublikowano 16 sierpnia 2017 No szkoda tylko że nie ma ich w rotacji ze zwykłymi :( Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.