Skocz do zawartości

Battlefield 1 (BF5)


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"Okazuje się, że czasy I wojny światowej, jakie odwiedzimy w grze zawdzięczamy wyłącznie naciskom DICE na kierownictwo Electronic Arts. Gdyby nie szwedzki developer, tegoroczna odsłona cyklu mogłaby rozgrywać się w zupełnie innych ramach czasowych, nawet w odległej przyszłości."

 

– Kiedy zespół pokazał mi koncept gry w czasach I wojny światowej natychmiast go odrzuciłem. Widziałem ten konflikt, jako wojnę w okopach. To nie mogło być ekscytujące – mówi Soderlund.

Opublikowano

Bo tak też było. Pierwsza część wojny do starcia pełną gębą. Później powstała długa i męcząca tzw wojna pozycyjna, a walki miały charakter głównie zaczepno-obronny. Dopiero wprowadzenie czołgów nieco ruszyło front.

Opublikowano

Czaisz Battlefielda w full realizmie? Odpalasz grę, zakładasz ciężki plecak, lecisz do okopów przez godzinę, siedzi w okopie dwa dni (grasz w karty, polujesz na szczury), przychodzi rozkaz ataku, wychodzisz z okopów, widzisz wroga, strzelasz, karabin się zacina, dostajesz jedną kulkę, padasz na glebę, czekasz na medyka z pół godziny, medyk przylatuje, zakłada opatrunek, mówi, że po ciebie wrócą, dwa metry dalej dostaje headshota i już nikt cię nie zabierze, leżysz na ziemi niczyjej przez dwa dni po czym trafia cię pocisk artyleryjski i umierasz. game over. Gry już odpalić nie możesz bo zginąłeś i posyłasz egzemplarz do żyda  :rotfl:

  • Plusik 1
Opublikowano

"Okazuje się, że czasy I wojny światowej, jakie odwiedzimy w grze zawdzięczamy wyłącznie naciskom DICE na kierownictwo Electronic Arts. Gdyby nie szwedzki developer, tegoroczna odsłona cyklu mogłaby rozgrywać się w zupełnie innych ramach czasowych, nawet w odległej przyszłości."

 

– Kiedy zespół pokazał mi koncept gry w czasach I wojny światowej natychmiast go odrzuciłem. Widziałem ten konflikt, jako wojnę w okopach. To nie mogło być ekscytujące – mówi Soderlund.

 

To nie mogło być ekscytujace? A mapa Metro z BF3 w podboju? Przecież tam to głownie zabawa pozycyjna i ludziom się to podoba, bo większość pełnych map w podboju to właśnie Metro.

Opublikowano

Czyli wiadomo dlaczego szturm zeszedł z piedestału na rzecz podboju, Dla mnie rush w BC2 to była kwintesencja bf, Jezu jakie to było miodne skradanie się z towarzyszami wąskimi ścieżkami, wypatrywanie czających się w budynkach wrogów. JA CHCE REMASTERA BC2 !!!

Opublikowano

Anonymous source inside EA (Not DICE) have tipped me off with the names of all the maps in the vanilla game.

Asiago Offensive (Italian Alps Map)

Gaza Sands (Desert Map)

Siege of Damascus (I'd assume desert-urban...?)

Stalemate (Sounds like a Flanders fields kinda deal)

ANZAC Cove (Sounds like Gallipoli, I'd assume that 'D-day map' LevelCap mentioned and the one with the Battleship ruining the coastline)

Garden Twilight (No idea)

Argonne Shade (Probably the forrest map we saw in the trailer)

Operation Castlewick (No idea either, maybe references something in campaign?)

Scorched Earth (Sounds Western or Eastern Front...?)

Now according to the source, these may or may not be the actual titles used in game but they were definitely at least working titles or suggested titles at some point.

Opublikowano

Po konfie EA Play bedzie stream z bf1

Excited to see Battlefield™ 1 in action? Tune in on June 12 at 02:00PM PT for Battlefield Squads, where 64-players will take part in the first-ever livestream of Battlefield 1 gameplay. Battlefield community members BATTLEFIELD FRIENDS – NOOB and StoneMountain64 will be serving as Team Captains, and their team rosters will include some of the most well-known YouTubers and Twitch streamers around, as well as a few special guests.

Opublikowano

 

Battlefield 1 (PS4) ma oddać nam starą broń palną, bez wszystkich udziwnień i przystawek nowoczesnych shooterów. Nie oznacza to jednak, że zupełnie zapomniano o modyfikacjach arsenału. Znalazło się nawet miejsce na skórki.

Na oficjalnej stronie Battlefield 1 (PS4) postanowiono przedstawić bronie z nadchodzącej gry w formie wywiadu z projektantem uzbrojenia Julianem Schimekiem i zbiorem faktów. Wyciągnęliśmy najistotniejsze informacje:

  • dostaniemy sześć kategorii broni palnej: strzelby, pistolety maszynowe, LKM-y, karabiny samopowtarzalne, broń osobistą i karabiny snajperskie,
  • da się ciągłym ostrzałem "wybijać dziury w murach",
  • bronie będą mniej uniwersalne i należy poświęcić więcej uwagi dopasowaniu sprzętu do danej sytuacji,
  • większość broni da się wyposażyć w bagnety, lepszy celownik czy lunetę, pojawią się też modyfikacje ich obsługiwania,
  • modyfikacje będą bardziej ukierunkowane - przygotowano gotowe zestawy przystawek, ale dla chętnych przygotowano więcej opcji ingerencji w te dodatki,
  • karabiny snajperskie będą nieco trudniejsze w obsłudze - trzeba uważać, by odległość od celu nie była zbyt duża, ale też nie może być za mała,
  • dostaniemy sporo odmiennych broni do walki wręcz, które różnią się szybkością ataku i obrażeniami,
  • niektóre rodzaje broni białej pozwolą niszczyć barykady, uszkadzać lekkie pojazdy czy też przecinać druty kolczaste,
  • mając bagnet na broni, dostępna będzie opcja krótkiej szarży w stronę wroga,
  • oprócz granatów odłamkowych dostępne będą także gazowe, zapalające i parę innych, jeszcze nie ujawnionych,
  • odgłosy broni mają być rewelacyjne jak zawsze i na słuch da się rozpoznać, że w magazynku kończy się amunicja,
  • będą dostępne skórki dla broni, ale o nich usłyszymy w następnych miesiącach.

http://www.pssite.com/news/50315/szesc-klas-broni-z-modyfikacjami-i-skorkami-tak-wyglada-arsenal-w-battlefield-1.html

Opublikowano

Na razie wszystko fajnie sie zapowiada, ten fragment rzekomo gameplayu w sumie to może być z nowych konsol, 6 rodzajów broni lubie to, będzie wszystkiego dużo, choćby 4 rodzaje każdej to już daje 24.

Po konceptach powinny być zrożnicowane miejscówki i krajobrazy, gdyby tylko nie te pociete DLC, które zapowiedzą pewnie chwile po E3

  • Minusik 2
Opublikowano (edytowane)

Dlc pewnie i tak sie nie bedzie oplacalo kupic. Niestety ale ludzie w bf3 jak i bf4 w dlc grali,zeby wbic trophy i bronie a pozniej wiekszosc olewala mapy z dlc i grala na podstawie. Wyjatkiem byl bf3 i dlc Close Quarters.Mowilem to juz kiedys i powiem to jeszcze raz, season pass powinien dzialac tak jak w r6 siege wtedy nie bedzie problemu z zapelnieniem serwera na mapach z dlc.

Edytowane przez Wolfie_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...