Skocz do zawartości

Battlefield 1 (BF5)


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

 

Tak na moje oko to chyba pierwszy Battlefield w którym tak łatwo zginąć, czasem w hurtowych ilościach.Wczoraj nie moglem wyjsc z okopu i po kilku krokach zgon.Masakra. I tak 13 razy.

Sprawa poważniejsza: non stop mam freezy gry, krztusi sie na ulamek sekundy.Dzieje sie to zarówno w multi, singlu jak i nawet w menu.Gram na Xone.Macie podobnie?

Póki działał 10-cio godzinny trial to nic z tego co opisujesz u mnie nie miało miejsca...

A u mnie to normalka. Czasem to sprawa lagów serwera, ale częściej się tak dzieje kiedy nie wyłączę gry a wyłączę konsolę (w trybie instant-on) i wracam do uśpionej gry. Pomaga wtedy wyłącznie i włączenie jej ponownie.

Odnośnik do komentarza

Wszystko ładnie pięknie, ale lagi jak s(pipi)esyn.. człowiek czeka na weekend żeby sobie w spokoju pograć no ale się nie da.. i to nie od Neta bo sprawdzalem, gram też na kablu.. (pipi)enie EA kasę bierze ale z serwerami nie potrafią nic zrobić.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Szykują serwery pod hc.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, taki może offtop patrząc na to o czym się tu głównie dyskutuje, ale kurde soundtrack jest mega w tej części. Te które przygrywają w kampanii czy menusach jak i te w trakcie walki, klimat i nastrój robią konkretny.

 

Główny motyw z arabską babeczką.

 

Edytowane przez MYSZa7
Odnośnik do komentarza

Co pare godzin padają serwery EA... 

 

Pograłem pare godzin i stwierdzam, że solo na multi bardzo średnio sie gra, myślałem, że gracze BFa są mądrzejsi... Nie raz stoje obok lekarza i błagam o apteczke a ten patrzy na mnie jak na idiote... Czasem granie w Szturm solo też nie ma sensu, przed chwilą miałem runde w której lecieli do przodu po fragi a wróg nam sprytnie podkładał bomby. Ale to chyba nie tylko problem tego BFa.

 

Uczucie kiedy trafi sie heada  :banderas:

 

Chętnie pogram z jakąś ekipą... inaczej czuje, że gra mi sie szybko znudzi

Odnośnik do komentarza

Do czołgu Mark V polecam zestaw łowcy czołgów, zamiast karabinu maszynowego zamontowana jest z przodu rusznica przeciwpancerna (Tankgewehr)

Właśnie zrobiłem nim 15 - 4 na rushu bo przecież nikt nie spodziewa się że ten czołg zabija na shota - więc ciołki szarżują czołg od frontu xD

 

Zabawa jest przednia hehe

Odnośnik do komentarza

EA zmaga się też z DDoSami co chwilę.  W ogóle jak na BF i premierę to jest gładko, po 17 godzinach gry żadnego buga nie uświadczyłem, nowość na skalę serii, nawet klasyki jak B2 miały "ciekawe" początki.

Co mi się podoba? Mapy, jedne z lepszych w serii i chyba tylko Suez odstaje. Generalny balans rozgrywki (przy okazji nie zgadzam się co narzekań na bronie supporta, może z wyjątkiem startowej), battlepacki tylko w formkie skinów, system behemotów, no i na koniec oprawa - nie ma lepszego silnika do dużego multi.

Przy B4 odpadłem po kilkudziesięciu godzinach, przy B3 po 20 paru, tutaj pewnie zostanę na dłużej. Nie bawiłem się tak dobrze od czasów B2, ale jestem z tych osób co nie podzielają zachwytów nad pod serią BC.

W sumie cieszę się, że ostatecznie kupiłem, beta mnie nie przekonała do końca.

Odnośnik do komentarza

Początek tego tygodnia to jakiś dramat dla tej gry. Nie wiem jak u Was ale u mnie spieprzyły się medale cotygodniowe i w menu już mam widoczne nowe, tak w momencie dołączenia do gry wracają stare sprzed tygodnia. 

 

Dziś już było ok z medalami, poważny błąd który pojawił się po patchu to taki gdy medyk ci podnosi nie można strzelać :) dopiero szybkie przełożenie broni pomaga. Jedno naprawią inne z(pipi)ią ale po perypetiach z poprzednimi częściami i to jak wyglądają teraz premiery każdej gry można śmiało powiedzieć że premiera prawie idealna. 

Jedno mnie ciekawi to te dynamiczne skalowanie grafiki o ile na początku jakoś nie było to zauważalne teraz jest to częste i tak się zastanawiam czy jednak to nie ma coś wspólnego z serwerem na którym się gra.

Odnośnik do komentarza

Ograłem trochę klasę Scout'a. Co prawda wbiłem jeden level, ale mam własną interpretację tej klasy po tych kilku rundach.

 

Oczywiście najlepiej sprawdza się na dużych mapach - Empire's Edge, Fao Fortress, San Quenti's Scar. Klasa sprawdza się doskonale w formie wsparcia (co nie powinno być dziwne). Co za tym idzie - nie zdobywa wielu punktów, bo ciężko snajperem obstawić flagę. Wspiera sie ostrzałem z daleka i oznacza wrogów, a reszta squad'u/team'u zajmuje pozycje. Nie zdobywa się wielu punktów i ciężko być MVP, ale można zdobyć masę kili i wysokie ratio.

 

W 90% czasu starałem się nie kampić. Złożyłem klasę z średnią lunetą (4x) i jak najszybszym pistoletem i do tego impact granade. Musiałem trzymać wrogów na dystans, więc dużo ostrożniej przemieszczałem się między punktami, przez co nie zawsze załapywałem się na zdobycie punktów na fladze.

 

Co do mniejszych map, może sprawdza się ta experymentalna szybkostrzelna strzelba (coś powyżej 400, gdzie inne mają 50-60), ale muszę jeszcze popracować nad jej odblokowaniem.

 

Za najbardziej przydatne w jego ekwipunku uważam flary wskazujące wrogów. Chociaż tutaj jeszcze testuję przydatność innych gadżetów. Jako drugiego przedmiotu używam manekina, ale jak na razie jeszcze nie udało mi się go skutecznie wykorzystać.

Edytowane przez MierzejX
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...