Skocz do zawartości

Battlefield 1 (BF5)


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ograłem trochę klasę Scout'a. Co prawda wbiłem jeden level, ale mam własną interpretację tej klasy po tych kilku rundach.

 

Oczywiście najlepiej sprawdza się na dużych mapach - Empire's Edge, Fao Fortress, San Quenti's Scar. Klasa sprawdza się doskonale w formie wsparcia (co nie powinno być dziwne). Co za tym idzie - nie zdobywa wielu punktów, bo ciężko snajperem obstawić flagę. Wspiera sie ostrzałem z daleka i oznacza wrogów, a reszta squad'u/team'u zajmuje pozycje. Nie zdobywa się wielu punktów i ciężko być MVP, ale można zdobyć masę kili i wysokie ratio.

 

W 90% czasu starałem się nie kampić. Złożyłem klasę z średnią lunetą (4x) i jak najszybszym pistoletem i do tego impact granade. Musiałem trzymać wrogów na dystans, więc dużo ostrożniej przemieszczałem się między punktami, przez co nie zawsze załapywałem się na zdobycie punktów na fladze.

 

Co do mniejszych map, może sprawdza się ta experymentalna szybkostrzelna strzelba (coś powyżej 400, gdzie inne mają 50-60), ale muszę jeszcze popracować nad jej odblokowaniem.

 

Za najbardziej przydatne w jego ekwipunku uważam flary wskazujące wrogów. Chociaż tutaj jeszcze testuję przydatność innych gadżetów. Jako drugiego przedmiotu używam manekina, ale jak na razie jeszcze nie udało mi się go skutecznie wykorzystać.

Spróbuj używać broni Infantry, bez celowników i agresywnie. Do oznaczania wrogów oprócz flar dobrze działa peryskop. 

Opublikowano

No i scout sprawdza się jako element ochrony zdobytej flagi, szczególnie na Fao Fortress, dobra ekipa snajperów odetnie piechocie drogę do D czy B.
Każda klasa jest ważna i to się liczy.


P.S
Czyszczenie bunkrów dynamitem  :banderas:

Opublikowano (edytowane)

Jak oceniacie mapki? Sa mocno otwarte jak w BC2 & Battlefront, czy moze cos w stylu BF3/4?

Są mocno zróżnicowane.

 

Są mapy rozległe:

 

Fao Fortress - Wzdłuż z jednej strony wzgórza z drugiej morze. Punkty rozstawione w obrębie mniej więcej 100m od siebie. Dwa punkty wysunięte w stronę morza, gdzie znajduje się forteca (która sama w sobie stanowi małą apę do death matchu). Wszystkie punkty rozłozone w tej samej płaszczyźnie poza punktem D, który znajduje się na wzgórzu.

 

Saint-Quentin Scar - Cztery skrajne punkty na wzniesieniach, pozostałe trzy położone w niecce w której znajduje się małe miasteczko.

 

Empire's Edge - Podobny układ do Fao Fortress. Z tym, że dwa centralne punkty na mapie położone są na wzniesieniu. Skrajny punkt od morza jest zlokaliowany na wysepce która jest położona blisko poziomu morza. Prowadzi do niej mostek.

 

Monte Grappa - malownicza, ale najbardziej niekorzystna topograficznie mapa. Punkty rozłożone są w wąwozie między dwoma łańcuchami gór. Wąwóz jest podzielony tak, że z jednej strony znajduje się ogromne wzniesienie przy których znajdują się dwa punkty pozostałe trzy w dole wąwozu z czego jeden jest zlokalizowany pośrodku wąwozu w bunkrze skalnym.

 

Sinai Desert - mapa rozległa jednocześnie dosyć mieszana. Ma składowisko punktów w obrębie zabudowy (B, C,D,E) i trzy położone skrajnie F, G i A.

 

Mapy małe:

 

Argonian's Forest - bardzo ciasna mapa, szczególnie punkty A i B, są położone w bunkrach gdzie odbywa się czysty CQC.

 

Suez - Trzy punkty w obrębie pustynnej osady. Punkty A i C położone w obrębie zabudowy z pasem wydm przecinającym środek i położonym tam punktem B.

 

Mapy mieszane:

 

Amiens - Duża mapa, ale z tego względu, że walki odbywają się w mieście, to czesto walczy się tu w bliskich starciach. Dwa punkty C i D położone są nad przejazdem kolejowym, co sprawia, że ulokowane są w dosyć otwartych przestrzeniach. Punkt F znajduje się na dużym, otwartym placu, ale jest on położony skrajnie przy jednej z baz, więc nie odbywają się tam nigdy szczególne walki.

 

Balroom Blitz - bliżej jej do mapy rozległej. Jednakże pomimo, że punkty rozstawione są daleko od siebie, to dzielą je pasy różnego rodzaju przeszkód. Zaś punkt centralny położony jest w samym pałacu z wąskimi korytarzami i tutaj często odbywają się najlepsze starcia [przynajmniej ja to tak zapmiętałem ;) ]

 

P.S

Czyszczenie bunkrów dynamitem :banderas:

Polecam też limpet charge supporta :) Działa równie znakomicie na piechotę.

Edytowane przez MierzejX
  • Plusik 1
Opublikowano

Mam pytanie dlaczego wojska brytyjskie gadają po polsku :). Jak można było takie coś spierdzielić.

Giera w multi pierwsza klasa fajnie się gra ale ma kilka wad.

 

- czasami ilość snajperów dosłownie jak i w przenośni zabija.

-wydaje mi się że medyk a dokładnie reanimacja poległego powinna mieć jakiś czas odnowienia po użyciu. Czasami pozbyć się drużyny z 2 medykami jest niemożliwe chwila i już trzech w pełni życia ożywionych.

- mało broni jest po ok. 4 podstawowych na klase i kilka wariantów tej samej broni jest to trochę mało.

- w wer. PL jest kilka blędów tłumaczenia przy jednym z medali miałem uszkodzić x3 tory? co się okazało nie tory a gąsienice czołgu :) ile ja tnt podłożyłem pod tory :)

- ostatnio po meczu nie widać podsumowania kto co ile itp. Pewnie wina serwerów.

 

ale gra się przyjemnie i to najważniejsze.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy ja mam takiego pecha ^_^  ale będąc na 40lvl w dniu wczorajszym dostałem 1 element z legendarnej broni i to dopiero po zakupie paczki za 900 złomu :angry: ma też ktoś taki przypadek, że mu nie lecą części??

Edytowane przez Cottage
Opublikowano

@prezes

 

Wojska brytyjskie gadają po polsku, bo masz to ustawione w opcjach. Trzeba zmienić i wszyscy mówią ich własnym językiem. Z tym odnawianiem strzykawki po czasie to chyba żartujesz. Nie dość, że nikt nie podnosi, to jeszcze wydłużyć czas cooldownu XD

 

@cottage

 

Wszystko jest losowe. Ja dostałem już 2 części maczugi i jedną część noża z paczek normalnych, czysty random. W tych paczkach droższych masz większe prawdopodobieństwo po prostu.

Opublikowano

Nie wiem czy ja mam takiego pecha ^_^  ale będąc na 40lvl w dniu wczorajszym dostałem 1 element z legendarnej broni i to dopiero po zakupie paczki za 900 złomu :angry: ma też ktoś taki przypadek, że mu nie lecą części??

 

Szkoda czasu na te skrzynie, otworzyłem takich już 10 i najlepsze co z nich wypadło to skin wart 90 sztuk złomu, puzzli oczywiście brak ;D

Opublikowano (edytowane)

Wiadomości (via Neogaf):

 

 

Battlefield 1 – The Road Ahead
All you need to know about future updates, tweaks, and events


https://www.battlefield.com/news/art...=1478188871789

Edit:

  • HARDCORE SERVERS ARE COMING SOON
  • "Based on your input, we are changing the layout of the Suez map in Conquest to make the matches more balanced and the map size more fitting. We have expanded the layout to feature five instead of three flags....."
  • As the first Official Custom Game, Fog of War will premiere at Battlefest. In this unique Team Deathmatch experience, you will be challenged by limited sight as you’re fighting in fog with the mini-map and soldier name tags turned off. You’ll find Official Custom Games in the Battlefield 1 Multiplayer menu.
  • During the month of November, we will release a major update for Battlefield 1, filled with various tweaks and improvements. Among other things, we will be adding the Rent-a-Server Program, a new Custom Game and tweaks to matchmaking and server balancing.

Darmowa mapa na grudzień to: Giant's Shadow (w wersji PL Upadek Kolosa) - oparta o Bitwe nad Selle.

Edit:

Świetnie, że zmieniają Suez - imo najsłabsza mapa.

Edit 2

16 XI zaczyna się Battlefest.

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

Koledzy, chyba wiecie o istnieniu tzw. sweet spots? Nie? To już tłumaczę.

 

Rzecz tyczy się broni zwiadowcy, czyli wszelakich karabinów powtarzalnych. Karabiny te mogą zdać 100% obrażeń w górną część klatki piersiowej z określonych odległości. Strzał w głowę to wiadomo, ale niektóre mają też zabójczy pojedynczy strzał właśnie w korpus. Wypisałem tutaj wszystkie odległości (z pomocą filmiku JackFrags):

 

- Martini-Henry - od 30 do 80 metrów;
 
- SMLE MKIII (piechoty, karabinek, wyborowy) - od 40 do 75 metrów;
 
- Rosyjski 1895 (piechoty, snajperski) - od 60 do 100 metrów;
 
- Gewehr 98 (piechoty, snajperski, wyborowy) - od 80 do 120 metrów;
 
- M1903 (snajperski, wyborowy) - od 100 do 150 metrów.
 
 
Bawię się w takie szczegóły, bo teraz nabijam 10 poziom zwiadowcy i chcę to zrobić jak najszybciej. Jak oszacować odległości do wrogów to chyba wiecie, bo są w sumie dwa sposoby.
Opublikowano

 

Koledzy, chyba wiecie o istnieniu tzw. sweet spots? Nie? To już tłumaczę.

 

Rzecz tyczy się broni zwiadowcy, czyli wszelakich karabinów powtarzalnych. Karabiny te mogą zdać 100% obrażeń w górną część klatki piersiowej z określonych odległości. Strzał w głowę to wiadomo, ale niektóre mają też zabójczy pojedynczy strzał właśnie w korpus. Wypisałem tutaj wszystkie odległości (z pomocą filmiku JackFrags):

 

- Martini-Henry - od 30 do 80 metrów;
 
- SMLE MKIII (piechoty, karabinek, wyborowy) - od 40 do 75 metrów;
 
- Rosyjski 1895 (piechoty, snajperski) - od 60 do 100 metrów;
 
- Gewehr 98 (piechoty, snajperski, wyborowy) - od 80 do 120 metrów;
 
- M1903 (snajperski, wyborowy) - od 100 do 150 metrów.
 
 
Bawię się w takie szczegóły, bo teraz nabijam 10 poziom zwiadowcy i chcę to zrobić jak najszybciej. Jak oszacować odległości do wrogów to chyba wiecie, bo są w sumie dwa sposoby.

 

Ja nie wiem jak oszacować odległość, napisz proszę

Opublikowano

Tak jest. A drugim sposobem, dokładniejszym, jest użycie peryskopu okopowego.

Opublikowano

Ja z Rosyjskim 1895 piechoty biegam i co? Twoja teoria została zburzona. Każda broń ma jakieś wady i zalety i to jest świetne.

Opublikowano

Nie, 1895, m1903, SMLE i gewehr 98 mają ten sam bullet drop, prędkość kuli oscylującą w granicach 800m/s i praktycznie ten same rate of fire, więc można powiedzieć że to ten sam sprzęt tylko z innym skinem. Różnią się więc w zasadzie jedynie tymi sweet spotami, dlatego jeśli ktoś lubi snajpować z odległości powyżej 100 metrów to nie ma powodu by brać co innego niż M1903. A na bliskie dystanse SMLE.

Opublikowano (edytowane)

Każda broń ma jakieś wady i zalety i to jest świetne.

 

Tak, zdecydowanie najlepsza rzecz w tym BF'ie

Biegając medykiem używam teraz karabinu Autoloading 8 - wersji 5'cio nabojowej która ma większy DMG. Ma bardzo mały magazynek ale grając spokojnie i stojąc w miejscu podczas oddawania strzałów jest bardzo OK

 

Odnośnie waszej dyskusji to absolutnie najlepszą snajpą jest MP 18 :lol:

Edytowane przez Krizz
Opublikowano

A teraz parę moich butthurtów....

 

-w samolotach ludzie nie używają flar.....pomijam już, że praktycznie można nimi spamować i ładne punkty na nich zarabiać.

- część ludzi chyba nie wie do czego są działa AA i , że można zestrzelić nim samolot :dog:

- marnowanie pojazdów w momencie pojawienia się behemota, drednota, pociągu. Jak nie masz wykupionej przeciw nim broni nie bierz pojazdów !

 

- spieprzanie przed czołgami zamiast zmiana klasy po śmierci i próba ich zniszczenia...

 

itp itd  

 

O dziwo ludzie grają bardziej zespołowo gdy jest problem i nie wyświetlane są statystyki na koniec meczu :thanks:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...