koczownik 4 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Ja to juz chyba za stary jestem na ta gre chyba przestane patrzeć na tabele wyników. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Oj tam. To tylko zabawa i walka ze samym sobą. Z czasem będziesz szybszy. 1 Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 21 kwietnia 2016 Dwa OSy przejechane i... Masakra Straszne są te odcinki, auto ledwo dojechało w całości. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Panowie trzymajcie się "czarnego" To Subaru prowadzi się całkiem łatwo, przynajmnie takie są moje odczucia po przesiadce z Forda Escorta MKII. Ten drugi bez asyst to straszny dzikus. Możecie przecież pojeździć trochę po Os-ach z eventu przed przystąpieniem do właściwej rywalizacji. Moja metoda jest taka. Obczajam sobie 2 pierwsze Os-y poczym zaliczam je w lidze, zapisuje i wychodzę. Obczajam 2 kolejne itd. Polecam Cytuj
DieseL 7 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Moja metoda jest taka. Obczajam sobie 2 pierwsze Os-y poczym zaliczam je w lidze, zapisuje i wychodzę. Obczajam 2 kolejne itd. Polecam Dokładnie, robię tak samo Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Opublikowano 22 kwietnia 2016 (edytowane) Nie róbcie tak! To trochę nie fair w stosunku do osób które mają mało czasu na granie i nie mogą sobie pozwolić na obczajanie każdego OS'a z osobna, więc idą na żywioł (jak ja np. ). Umówmy się dżentelmeńsko na jeden OS treningowy przed rajdem, a potem jazda! Edytowane 22 kwietnia 2016 przez _White_ 1 Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Jestem tego samego zdania co White. Jednak nie da się tego egzekwować, więc trzeba z tym żyć. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Opublikowano 22 kwietnia 2016 Można to traktować jako swego rodzaju rekonesans. Powiedz kierowcy rajdowenu aby przejechał OS w oparciu o opis zrobiony przez kogoś innego Swoją drogą fajnie by było gdyby można było robić własny opis odcinków z opcją nagrywania swojego głosu. Tylko coś takiego miało by chyba sens w jakimś rajdowym MMO z losowo generowanymi odcinkami. Dobra rozmarzyłem się xD Cytuj
DieseL 7 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Biore sobie 2 OSy dla obczajenia trasy i auta, to chyba normalne Bo jak lecisz karierę np Kadetem 1970 w Szwecji i potem chcesz zrobić germanię Imprezą, to raczej nie chcesz zakończyć zabawy na pierwszym zakręcie Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 kwietnia 2016 Pamiętajcie, że w opcjach ligi mogę dodawać punkty karne... Po kilka punktów, dla testujących OS poza ligą i po sprawie ;) Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Dobra dajcie spokój, niech sobie każdy robi co chce poza ligą. Jak ma czas to niech jeździ i 100 razy jeden odcinek Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Właśnie dlatego nie ma restartów żeby nie szlifować czasów, ale chyba nie wszyscy zrozumieli. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Niech każdy robi jak chce. Przecież nie sprawdzimy kto jak gra. Dobrym pomysłem byłoby włączenie Shakedown, aby przestawić się na prowadzenie Subaru po innym aucie. Chyba że jest ale nie zwróciłem uwagi. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Tych Os-ów nie jest wcale tak dużo. Grając karierę człowiek się ich siłą rzeczy uczy. Ja na przykład zacząłem 3 sezon na profesjonalnym poziomie w Subaru 1995 żeby w lidze było łatwiej. Bez nauki odcinków i samochodu nie ma co myśleć o zwycięstwie nawet na tym poziomie trudności. Ta gra jest tak skonstruowana, że zachęca cię do szlifowania skilla. Pokazuje ci, że można szybciej mimo tego, że wydaje ci się, że się nie da. I to jest właśnie fajne. A to ile czasu poświęca się na trening to indywidualna sprawa. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Opublikowano 23 kwietnia 2016 Jak gram karierę offline to również bez restartów. Dla mnie to ważny element "wczuwki" i poczucia realizmu. Jak zepsułem odcinek- trudno, trzeba się pogodzić z konsekwencjami i wyciągnąć wnioski na przyszłość. W ten sposób wolniej uczę się tras, ale za to lepiej się bawię, bo pozostaje element nieprzewidywalności, nie mówiąc o emocjach związanych z walką o lokaty na ostatnich odcinkach. Nie mógłbym powtarzać tego samego fragmentu drogi po kilka/ kilkanaście razy, nie widzę w tym funu. No, ale każdy bawi się jak lubi. Generalnie fajny poziom trudności nam się wykształcił w lidze. Żeby walczyć o czołowe miejsca trzeba mieć niezłego skilla i pędzić na zasadzie "when in doubt, flat out". ;] Aby znaleźć się na pozycji punktowanej, zazwyczaj wystarczy jechać w miarę szybko i bezbłędnie. Dobre AI mamy Jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem- tylko trzy osoby (ja, bananoluczo i M_Marek) jeżdżą na kierownicy i bez asyst. Nie mam pojęcia jak można wykręcać tak dobre czasy na padzie, respekt! Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Poniżej podsumowanie: Dzidek najrówniejszą jazdą po 2 etapach nadal plasuje się na pierwszym miejscu. Tomadeus, mimo tego, że jest to jego pierwszy ukończony etap ma szansę na podium. Zawdzięcza to między innymi równej walce o wysokie lokaty aż trzech zawodników 3. pawel_k, 4. Ex4cT_PL i 5. KrayziePL. Kolejność na mecie została odwrócona względem pierwszego etapu! 6.,7., i 8. miejsca (odpowiednio KamaczoPL, Sidrul oraz danielofifi) to kolejna grupa zawodników, których również dzieli niewielka różnica czasowa i może być ciekawie w walce o miejsca niedaleko podium, a może i o podium. Giesiek po słabym ostatnim występie został dogoniony przez KamaczoPL i traci 2 punkty do danielofifi. Następnie grupa bananoluczo, Tobiqos i koczownik, a zaraz zanimi cała reszta, gdzie różnice są minimalne i zapewne wystarczy spokojne tempo bez dużej ilości przygód poza trasą i kilka oczek można podskoczyć. Klasyfikacja generalna po dwóch etapach: Do generalki wrzuciłem też tych, co jeszcze nie zdobyli się na chęci przejechania choć jednego etapu, mimo, że zapisali się do ligi. Może to ich zmotywuje. 3 Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 A ja myślałem, że tu wszyscy idą na żywioł i uczenie się tras zostawiamy dla Drivecluba, trudno dla mnie każdy zakręt to zagadka i tak pozostanie. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Ja nawet nie mam zakupionej tej subaryny wiec dla mnie kazdy przejazd jest zagadka ;P Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Hehe u mnie to samo dlatego pierwsze zawody zakończyłem od razu na pierwszym odcinku, z przebitą oponą sam zrezygnowałem z dalszej jazdy. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 kwietnia 2016 (edytowane) No to rywalizacja nam się podzieliła. Jedni podglądają trasy i zachowanie auta przed udziałem w lidze - drudzy idą na żywioł. Ciężko stwierdzić czy to dobrze czy źle. Ja idę na żywioł. Ale z drugiej strony, taki kierowca rajdowy zna trasę i ma rozpiskę, którą czyta pilot. Więc taka jazda na żywioł tez nie do końca oddaje namiastkę rajdów Panowie, róbcie jak chcecie. Ja jako "admin" ligi nie mam na to wpływu i nie mogę w żaden sposób zablokować tego procederu. Odcinki w danym sezonie, auto, eventy itp. - wszystko jest jawne i publiczne, każdy może sobie z poziomu strony internetowej sprawdzić kiedy jest jaki odcinek, zatem może go sobie objechać offline i wyuczyć się lub zanotować sobie kiedy jak majechać. Na to nie mam wpływu Ogólnie, najlepiej jakby była jakaś opcja treningowa przed każdym odcinkiem, zanim podejdziemy do niego na żywo. Taki próbny przejazd. Ale nie "shakedown", bo tam mamy tylko fragment - ale pełny odcinek. Raz jedziemy treningowo, a drugi raz już formalnie z liczeniem czasu. Może Codies kiedyś dodadzą coś takiego. Na razie fajnie jakby zrobili archiwum wyników na stronie i w grze Edytowane 25 kwietnia 2016 przez Emtebe Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Zresztą nawet jak ktoś pozna trasę na pamięć, to będzie cisnął dużo mocniej niż zwykle i wtedy łatwiej o mały błąd, który może kosztować wiele sekund. Fakt jest taki, że każdy ma tylko 1 szansę, a jak to przejedzie to jego decyzja. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.