Skocz do zawartości

Dirt Rally (Forumkowa Liga PSX Extreme)

Featured Replies

Opublikowano

Ja to juz chyba za stary jestem na ta gre :P chyba przestane patrzeć na tabele wyników.

  • Odpowiedzi 444
  • Wyświetleń 42,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Uwaga. Trzeci sezon już czeka na wystartowanie.       Start: 18.04, 00:00 Koniec: 23.05, 23:30   Łącznie do przejechania 72 odcinki. 12 eventów po 6 odcinków. Tylko rajdy.     Jedziemy wsz

  • Poniżej podsumowanie:   Dzidek najrówniejszą jazdą po 2 etapach nadal plasuje się na pierwszym miejscu. Tomadeus, mimo tego, że jest to jego pierwszy ukończony etap ma szansę na podium. Zawdzięcza t

  • .

Opublikowano
  • Autor

Dwa OSy przejechane i... Masakra :D Straszne są te odcinki, auto ledwo dojechało w całości.

Opublikowano

Panowie trzymajcie się "czarnego" ;) To Subaru prowadzi się całkiem łatwo, przynajmnie takie są moje odczucia po przesiadce z Forda Escorta MKII. Ten drugi bez asyst to straszny dzikus. Możecie przecież pojeździć trochę po Os-ach z eventu przed przystąpieniem do właściwej rywalizacji. Moja metoda jest taka. Obczajam sobie 2 pierwsze Os-y poczym zaliczam je w lidze, zapisuje i wychodzę. Obczajam 2 kolejne itd. Polecam :)

Opublikowano

 Moja metoda jest taka. Obczajam sobie 2 pierwsze Os-y poczym zaliczam je w lidze, zapisuje i wychodzę. Obczajam 2 kolejne itd. Polecam :)

 

Dokładnie, robię tak samo :)

Opublikowano

Nie róbcie tak! To trochę nie fair w stosunku do osób które mają mało czasu na granie i nie mogą sobie pozwolić na obczajanie każdego OS'a z osobna, więc idą na żywioł (jak ja np. :) ). Umówmy się dżentelmeńsko na jeden OS treningowy przed rajdem, a potem jazda! :)

Edytowane przez _White_

Opublikowano

Można to traktować jako swego rodzaju rekonesans. Powiedz kierowcy rajdowenu aby przejechał OS w oparciu o opis zrobiony przez kogoś innego ;) Swoją drogą fajnie by było gdyby można było robić własny opis odcinków z opcją nagrywania swojego głosu. Tylko coś takiego miało by chyba sens w jakimś rajdowym MMO z losowo generowanymi odcinkami. Dobra rozmarzyłem się xD

Opublikowano

Biore sobie 2 OSy dla obczajenia trasy i auta, to chyba normalne :) Bo jak lecisz karierę np Kadetem 1970 w Szwecji i potem chcesz zrobić germanię Imprezą, to raczej nie chcesz zakończyć zabawy na pierwszym zakręcie :(

Opublikowano
  • Autor

Pamiętajcie, że w opcjach ligi mogę dodawać punkty karne... Po kilka punktów, dla testujących OS poza ligą i po sprawie ;) ;)

Opublikowano

Dobra dajcie spokój, niech sobie każdy robi co chce poza ligą. Jak ma czas to niech jeździ i 100 razy jeden odcinek :)

Opublikowano

Właśnie dlatego nie ma restartów żeby nie szlifować czasów, ale chyba nie wszyscy zrozumieli.

Opublikowano

Niech każdy robi jak chce. Przecież nie sprawdzimy kto jak gra. :) Dobrym pomysłem byłoby włączenie Shakedown, aby przestawić się na prowadzenie Subaru po innym aucie. Chyba że jest ale nie zwróciłem uwagi.

Opublikowano

Tych Os-ów nie jest wcale tak dużo. Grając karierę człowiek się ich siłą rzeczy uczy. Ja na przykład zacząłem 3 sezon na profesjonalnym poziomie w Subaru 1995 żeby w lidze było łatwiej. Bez nauki odcinków i samochodu nie ma co myśleć o zwycięstwie nawet na tym poziomie trudności. Ta gra jest tak skonstruowana, że zachęca cię do szlifowania skilla. Pokazuje ci, że można szybciej mimo tego, że wydaje ci się, że się nie da. I to jest właśnie fajne. A to ile czasu poświęca się na trening to indywidualna sprawa.

Opublikowano

Jak gram karierę offline to również bez restartów. Dla mnie to ważny element "wczuwki" i poczucia realizmu. Jak zepsułem odcinek- trudno, trzeba się pogodzić z konsekwencjami i wyciągnąć wnioski na przyszłość. W ten sposób wolniej uczę się tras, ale za to lepiej się bawię, bo pozostaje element nieprzewidywalności, nie mówiąc o emocjach związanych z walką o lokaty na ostatnich odcinkach. Nie mógłbym powtarzać tego samego fragmentu drogi po kilka/ kilkanaście razy, nie widzę w tym funu. No, ale każdy bawi się jak lubi.

 

Generalnie fajny poziom trudności nam się wykształcił w lidze. Żeby walczyć o czołowe miejsca trzeba mieć niezłego skilla i pędzić na zasadzie "when in doubt, flat out". ;] Aby znaleźć się na pozycji punktowanej, zazwyczaj wystarczy jechać w miarę szybko i bezbłędnie. Dobre AI mamy :D

 

Jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem- tylko trzy osoby (ja, bananoluczo i M_Marek) jeżdżą na kierownicy i bez asyst. Nie mam pojęcia jak można wykręcać tak dobre czasy na padzie, respekt! :)

Opublikowano

Poniżej podsumowanie:

 

Dzidek najrówniejszą jazdą po 2 etapach nadal plasuje się na pierwszym miejscu. Tomadeus, mimo tego, że jest to jego pierwszy ukończony etap ma szansę na podium. Zawdzięcza to między innymi równej walce o wysokie lokaty aż trzech zawodników 3. pawel_k, 4. Ex4cT_PL i 5. KrayziePL. Kolejność na mecie została odwrócona względem pierwszego etapu!

 

6.,7., i 8. miejsca (odpowiednio KamaczoPL, Sidrul oraz danielofifi) to kolejna grupa zawodników, których również dzieli niewielka różnica czasowa i może być ciekawie w walce o miejsca niedaleko podium, a może i o podium. Giesiek po słabym ostatnim występie został dogoniony przez KamaczoPL i traci 2 punkty do danielofifi.

 

Następnie grupa bananoluczo, Tobiqos i koczownik, a zaraz zanimi cała reszta, gdzie różnice są minimalne i zapewne wystarczy spokojne tempo bez dużej ilości przygód poza trasą i kilka oczek można podskoczyć.

 

YmM0nps.jpg

 

 

 

Klasyfikacja generalna po dwóch etapach:

 

z34ueRl.jpg

 

Do generalki wrzuciłem też tych, co jeszcze nie zdobyli się na chęci przejechania choć jednego etapu, mimo, że zapisali się do ligi. Może to ich zmotywuje. :)

Opublikowano

A ja myślałem, że tu wszyscy idą na żywioł i uczenie się tras zostawiamy dla Drivecluba, trudno dla mnie każdy zakręt to zagadka i tak pozostanie.

Opublikowano

Ja nawet nie mam zakupionej tej subaryny wiec dla mnie kazdy przejazd jest zagadka ;P

Opublikowano

Hehe u mnie to samo dlatego pierwsze zawody zakończyłem od razu na pierwszym odcinku, z przebitą oponą sam zrezygnowałem z dalszej jazdy. 

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

Opublikowano
  • Autor

No to rywalizacja nam się podzieliła. Jedni podglądają trasy i zachowanie auta przed udziałem w lidze - drudzy idą na żywioł.

 

Ciężko stwierdzić czy to dobrze czy źle. Ja idę na żywioł. Ale z drugiej strony, taki kierowca rajdowy zna trasę i ma rozpiskę, którą czyta pilot. Więc taka jazda na żywioł tez nie do końca oddaje namiastkę rajdów :)

 

Panowie, róbcie jak chcecie. Ja jako "admin" ligi nie mam na to wpływu i nie mogę w żaden sposób zablokować tego procederu. Odcinki w danym sezonie, auto, eventy itp. - wszystko jest jawne i publiczne, każdy może sobie z poziomu strony internetowej sprawdzić kiedy jest jaki odcinek, zatem może go sobie objechać offline i wyuczyć się lub zanotować sobie kiedy jak majechać. Na to nie mam wpływu :)

 

Ogólnie, najlepiej jakby była jakaś opcja treningowa przed każdym odcinkiem, zanim podejdziemy do niego na żywo. Taki próbny przejazd. Ale nie "shakedown", bo tam mamy tylko fragment - ale pełny odcinek. Raz jedziemy treningowo, a drugi raz już formalnie z liczeniem czasu.

 

Może Codies kiedyś dodadzą coś takiego. Na razie fajnie jakby zrobili archiwum wyników na stronie i w grze :)

Edytowane przez Emtebe

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

Zresztą nawet jak ktoś pozna trasę na pamięć, to będzie cisnął dużo mocniej niż zwykle i wtedy łatwiej o mały błąd, który może kosztować wiele sekund. Fakt jest taki, że każdy ma tylko 1 szansę, a jak to przejedzie to jego decyzja.

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.