Kalten80 16 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 (edytowane) Ja to w ogóle nie wiem skąd się bierze ten Current Best Time. Najpierw myślałem, że właśnie to któregoś z nas, potem że z internetu ale teraz myślę że z kosmosu EDIT: Jednak to są nasze czasy. Byłeś po prostu najszybszy na tym odcinku i tyle. Edytowane 6 maja 2016 przez Kalten80 Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 6 maja 2016 Autor Opublikowano 6 maja 2016 Az nie chce mi się wierzyć Zawsze jakieś +3-, +50 za best time, a tu taki zonk Logika by podpowiadała, że "current best time" to czas najlepszego przejazdu odcinka, ludzi z naszej Ligii. Ale wkurza mnie to, że nie ma pełnej tabeli czasu. W czym problem, by po każdym OS pokazywała się pełna tabela z czasami wszystkich? Nie, dla Codies to jest norma i dali tylko "current best time". Debilizm. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 (edytowane) Po uploadzie swojego czasu pokazuje się tabela z wynikami graczy, którzy przed tobą dany OS ukończyli. Trochę lipa, że po pierwszym OSie wszystkie kolejne się sumują. Kolejny uploadzik ode mnie, tym razem z Walii. Szwecji nawet nie nagrywałem bo przypuszczałem , że nic przyjemnego dla oka z tego nie będzie https://m.youtube.com/watch?v=zpRb2lk7FIw Edytowane 6 maja 2016 przez Tommy Dee Cytuj
tnk 3 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 gracja zaliczona, impreza ledwo w całości doczłapała do mety , grecja z dirt rally przypomina argetyne z wrc evo trzeba gasić auto przed skokami zęby w zakręt się zmieścić Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 6 maja 2016 Opublikowano 6 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 7 maja 2016 Opublikowano 7 maja 2016 Taki pro tip: jazda na kacu to zły pomysł. Szczególnie na tak wyboistych odcinkach jak greckie. Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 7 maja 2016 Opublikowano 7 maja 2016 Ja na ostatnim odcinku wypadłem z trasy rozbijając auto. Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 7 maja 2016 Opublikowano 7 maja 2016 Równie zdradliwa ta lokacja jak Szwecja :-D Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 7 maja 2016 Opublikowano 7 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 7 maja 2016 Opublikowano 7 maja 2016 Kalten ciekawe czy wypadliśmy na tym samym zakręcie Chwila dekoncentracji, wolny prawy zakręt, do którego za późno się złożyłem i poleciałem ze skarpy Masakra, do Grecji trzeba podejść na maksymalnym skupieniu inaczej kończy się w krzakach. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 7 maja 2016 Opublikowano 7 maja 2016 (edytowane) Subaru po ostatnim, czwartym apgrejdzie silnika dostaje niezłego kopa. Polecam go dopakować bo różnica w mocy jest zauważalna. Auto się lepiej zbiera i już tak nie gaśnie jak wcześniej. Nie wiem czy to wina automatycznej skrzyni biegów ale wcześniej dosyć często zdarzało mi się go przygasić. Poniżej pierwszy OS z Grecji podrasowaną Subarką. https://m.youtube.com/watch?v=AX15VSziCYw Edytowane 7 maja 2016 przez Tommy Dee Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 8 maja 2016 Opublikowano 8 maja 2016 Mi też potrafi zgasnąć, a jeżdżę na manualu. Na szczęście coraz rzadziej bo chyba trochę już ogarniam to auto i nawet przyjemnie mi się nim jeździ. Początki były ciężkie Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Będzie gasło jeśli gracie bez sprzęgła i z ABSem na off lub niskich wartościach. Blokujecie koła i siłą rzeczy dusicie motorownie Cytuj
tnk 3 Opublikowano 11 maja 2016 Opublikowano 11 maja 2016 Niemcy zaliczone, subaryna bez abgrejdu dusi się na nawrotach, odcinki w deszczu parę przestrzelonych nawrotów Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 11 maja 2016 Opublikowano 11 maja 2016 Prawie ominąłem ten etap. Jakoś mi umknęło od jak dawna wisi i 10 minut przed końcem dojechałem do mety. Niestety jeden błąd z przestrzeleniem zakrętu podczas deszczu kosztował mnie 14 sekund i chyba 1. miejsce w generalce... Były też dwa obroty i raz cofanie, ale głównie ta jedna kara za ścięcie zakrętu mnie zdenerwowała jak zobaczyłem tabelę końcową. Samochód też niedomagał, a nawet nie mogłem sobie skrócić przełożeń. No cóż. Proponuję niedługo ustalić w jakiej klasie będziemy jechać kolejny sezon, aby każdy miał czas ulepszyć sobie samochód. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Ja jestem za klasą 2000s w kolejnych mistrzostwach. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 12 maja 2016 Autor Opublikowano 12 maja 2016 Mi bez różnicy jaka klasa, pozastawiam decyzje Wam Ja natomiast proponuje powtórzyć ponownie wszystkie 72 OSy w takiej formie jak teraz, tyle, że damy pełną klasę pojazdów i gracz będzie miał wybór czym śmigać. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Też chciałem zasugerować klasę 2000s. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 12 maja 2016 Autor Opublikowano 12 maja 2016 Czyli jak nie będzie więcej głosów na inną klasę, to ruszamy z 2000s Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 12 maja 2016 Autor Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) Słuchajcie, możemy dać wszystkie klasy i każdy sobie wybierze dowolny wóz, jak najbardziej mu pasuje, jaki najbardziej lubi. Możemy dać też R4 i 2000s tylko. Jak wolicie. A możemy też pierw jedną a w jeszcze następnym sezonie dać kolejna klasę. Konfiguracja dowolna Edytowane 12 maja 2016 przez Emtebe Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Jeżeli ktoś wybierze sobie słabszą klasę, to jest tego świadom, tak samo jak inni uczestnicy będą świadomi, że ma utrudnione zadanie. Nie ma to nic wspólnego z tym jak codemasters z(pipi)ało z upgrade'ami... Dlatego nie podejrzewam nikogo o biadolenie. Oczywiście idealnie by było, gdyby te ulepszenia były dla wszystkich dostępne podczas rywalizacji ale na to mądre głowy nie wpadły. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Wszystkie klasy w jednym worku oznaczają, że znowu ścigamy się w B grupie... Najlepiej wybrać jedną klasę tak jak było do tej pory aby zachować przejrzystość rywalizacji. Dopakowanie samochodu to przejechanie 5 rajdów w mistrzostwach. Wystarczy wyposażyć mechaników w odpowiednie perki i wszystkie upgrade'y zdobywasz w dwa wieczory. Dlatego zdecydujmy się szybko jaką klasę chcemy aby później nie było biadolenia, że ktoś nie miał czasu dopakować auta. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.