Marcin_wawa 449 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 (edytowane) A ja z kolei na pierwszym odcinku przebiłem oponę o skały gdzieś w okolicach drugiego pomiaru czasu i straciłem ponad minutę. Bałem się, że będę musiał tak jechać też drugi odcinek ale na szczęście założyli nowe koło. Następnie podczas nocnej jazdy rozwaliłem reflektory i jechałem całkiem po ciemku, a grałem o 16:00 ;/. Ostatnie dwa odcinki chyba wygrałem, ale to niewiele zmieniło. No nic, czekam na kolejny etap. Edytowane 25 kwietnia 2016 przez Marcin_wawa Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Oficjalnie rezygnuje z obecnego sezonu. Po zmianie kierownicy jestem za cienki w uszach, przyzwyczajenia z T100 biorą górę. Muszę się zaprzyjaźnić z nową kierownicą. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Oficjalnie rezygnuje z obecnego sezonu. Po zmianie kierownicy jestem za cienki w uszach, przyzwyczajenia z T100 biorą górę. Muszę się zaprzyjaźnić z nową kierownicą. To wykorzystaj ten sezon do treningu, po prostu. Ja pojechałem sobie własnym tempem, bez szarżowania i bez większych przygód (okej, muszę się przyznać, raz mnie wystrzeliło i wleciałem w budynek jak Kamikaze), i jestem w sumie zadowolony z przyjazdu. Przed większymi hopkami pamiętajcie aby lekko przyhamować, a tuż przed wybiciem dodać gazu. Wtedy mamy lepszą trajektorię lotu. Odpowiedni weight transfer jest kluczowy na takich odcinkach. Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Problem w tym że ja nie mogę wolniej bo lubię za...lać Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, jest HARDKOR Przejechałem dwa pierwsze OSy. Jako, że Finlandia to można na pełnym gazie jechać.. A tu zonk. Teraz jechałem Subaru a wcześniej Mini i mi się pokręciło Ale tu są emocje, jak wyskakuje na hopie lecę w powietrzu i nagle okazuje się, że nie z tej strony wjechałem na hope i mnie znosi w krzaki Albo jak raz wyskoczyłem za mocno i mnie zniosło na płot, za którym stali widzowie. Oczywiście płot się rozpadł i wpadłem w ludzi, co skutkowało +15 s Teraz będę jechać OS w nocy i mam nadzieję, że nie stracę świateł na pierwszym zakręcie Edytowane 26 kwietnia 2016 przez Emtebe Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Oficjalnie rezygnuje z obecnego sezonu. Po zmianie kierownicy jestem za cienki w uszach, przyzwyczajenia z T100 biorą górę. Muszę się zaprzyjaźnić z nową kierownicą. Może pograsz do końca? Smutno mi tam w dolnych partiach tabeli wyników Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Zobaczymy może faktycznie ten sezon będzie w formie zapoznania z kółkiem. Ostatnio miałem dzień wolny to zamiast jeździć się wkręciłem w The Division kurcze blaszka. Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 kwietnia 2016 Kolejny sezon pod koniec maja dopiero, więc jakby co, to trochę poczekasz na kolejny Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 (edytowane) Pierwszy dzwon i od razu zniszczony samochód, szybkie zawody. Edytowane 28 kwietnia 2016 przez GoltaR Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Panowie, a to nie jest przypadkiem tak ze jesli ktos w karierze jechal Subaru i zostala jego fura upgradowana wraz z poziomiem kariery to jadąc tą furą w evencie też nie jest przypadkiem po upgradzie? Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Ona chyba jest na maxa zrobiona w takich eventach. Przynajmniej jedzie szybciej, niż jej odpowiednik z klasy 2000s, którym teraz się ślimaczę po odcinkach w karierze... dodatkowo masz włączoną opcję zaawansowanych ustawień od razu, więc to by potwierdzało moje przypuszczenia. Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2016 (edytowane) Ja mam upgrade 2/4, tak mi pokazuje przy wyborze aurta w lidze. PS. Właśnie odpadłem z rywalizacji w Monaco. Na samym początku drugiego OSu wyleciałem z trasy w przepaść... Niestety DNF i koniec eventu A szkoda, bo 6 byłem po pierwszym OS i miałem nadzieję na miejsce w pierwszej 10 po zakończeniu eventu. Edytowane 28 kwietnia 2016 przez Emtebe Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Wlasnie o to mi chodzi, wydaje mi sie ze to bug? Ale mozna brać udział w ligach "swoim autem" czyli jesli ktos karierę pokonał takim subaru to ma powiedzmy lvl5 samochodu, inny wsiada i ma lvl1, no ale mogę sie mylić. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Jeśli tak to lipa, bo nigdzie poza ligą nie gram tym samochodem... Nawet go nie posiadam. Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2016 Panowie, a ile Wam pokazuje update, jak wybieracie auto w lidze? Ja mam 2/4... A w kaierze też 2/4... Bo teraz karierę robię Subaru. Z tego by wynikało, że: A. Faktycznie jest lipa i auto jest dopakowane tak jak mamy w karierze. B. Każdy ma auto tak dopakowane jak twórca sezonu, czyli ja. Ale odpowiedź B musicie potwierdzić, jak ktoś zaczyna dopiero event to wybiera przed nim auto. Tam na ekranie jest info o poziomie dopakowania. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 29 kwietnia 2016 Opublikowano 29 kwietnia 2016 (edytowane) Hahaha przegrałem o 1,050 sekundy w walce o 1. miejsce w ostatnim rajdzie. I to przy łącznym czasie ponad 27 minut. Edytowane 29 kwietnia 2016 przez Marcin_wawa Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 29 kwietnia 2016 Opublikowano 29 kwietnia 2016 No dobry event i duzo emocji. Krayzie PL niezle pocisnales w Monaco, szacun Cala, ciezko wypracowana nad toba przewage stracilem na przedostatnim odcinku pakujac sie w grupke kibicow za drewnianym ogrodzeniem. Z kilkunastu sekund przewagi zrobilo sie 2 sekundy straty, ktora udalo mi sie odrobic na ostatnim odcinku. Oby wiecej takich rajdow A ponizej moj przejazd z pierwszego OSu w Monaco, na ktorym uszkodzilem chlodzenie i rozbilem szybe, ktorej juz mi nie naprawili do konca rajdu <_< I jeszcze replay z poprzedniego eventu w Niemczech 2 Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 30 kwietnia 2016 Opublikowano 30 kwietnia 2016 Miałem chwilę, to pojeździłem subaryną przyzwyczajając się do prowadzenia na asfalcie, bo Monaco znałem nawet dobrze. Ale fakt, nieźle nam się to udało Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 1 maja 2016 Opublikowano 1 maja 2016 Wreszcie jestem jako tako zadowolony ze swojego przejazdu (tym razem w Walii). Tempo raczej nie było szaleńcze, zdarzyło się kilka wycieczek w maliny, ale obyło się bez kar Walia chyba wyrasta na mój ulubiony rajd bo zawsze mi się tam najprzyjemniej śmiga. Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 1 maja 2016 Opublikowano 1 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 1 maja 2016 Opublikowano 1 maja 2016 Ja przejechałem dopiero 2 odcinki, ale już Walia na straty. Nie wiem jak to zrobiłem... :| PS: przeczytałem właśnie recenzję Dirt Rally w PE. Coś HIV narzeka, że mu brakuje lepszej rywalizacji online. Trzeba chłopa zaprosić do naszej ligi, bo nie wie co traci, co sądzicie? Cytuj
Emtebe 2 547 Opublikowano 1 maja 2016 Autor Opublikowano 1 maja 2016 Śmiało, zapraszaj Co do upgaredu. Miałem w lidze 2/4... Pojeździłem trochę subaru w karierze i teraz w lidze mam upgrade 3/4. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.