Opublikowano 12 czerwca 20168 l nie no wygląda sporo lepiej, ale czachy nie urywa. Oby było 60fps bez spadków i wyższa rozdzielczość i będzie elegancko
Opublikowano 12 czerwca 20168 l Dla mnie wygląda identyko jak jedynka ale nie jest to IMO wielki minus bo gameplay wydaje się tak samo miodny
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Życzę temu tytułowi, żeby zjadł i wysrał dupskiem tegorocznego coda. Ależ to będzie jesień dla strzelanek Myślę, że na luzaku. CoD:BO3 dopiero nadrobił to co Respawn wyznaczyło 1.5 roku wcześniej.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Ciekawe czy do sp podejdą na poważnie czy będzie tylko zbitka mapek z multi? Tak czy siak wygląda zayebiscie Raczej tym razem na poważnie. W końcu to też ludzie od pierwszego MW więc coś tam można się po nich spodziewać.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Nie wiem czego ale czegoś mi brakowało w jedynce przez co po kilkudziesięciu godzinach przestałem już grywać. Liczę że tu będzie dużo lepiej no i single player jakiś by się przydał. Tez sie znudzilem po kilku dniach, ciezko mi powiedziec czemu. Gameplay byl spoko, ale gra nie potrafila mnie przyciagnac na dluzej. Dwoch kumpli mialo to samo, podjarali sie, a po tygdoniu juz nie grali.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Dlc beda za darmo. Czyzby mikrotranzakcje? Respawn Entertainment's head of development David Wightman has confirmed that all of Titanfall 2's map pack DLC will be released free of charge.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Dlc beda za darmo. Czyzby mikrotranzakcje? Respawn Entertainment's head of development David Wightman has confirmed that all of Titanfall 2's map pack DLC will be released free of charge. pewnie tak, na trailerze multi było widać że tytany mają różne skiny i BARDZO DOBRZE, wsparcie takie jak w przypadku Halo 5 to najlepsze co może spotkać multiplayer.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Pewnie sterowanie maszynami to znowu będzie jak sterowanie wielkim ciężkim człowiekiem, a nie mechem.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Zagraj np. w Armored Core to zobaczysz, że inaczej niż ludzikiem w Codzie. Albo lepiej w Mechwarrriora bo te nowe AC za szybkie by były. Edytowane 13 czerwca 20168 l przez devilbot
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Wątpie by ktoś czegoś takiego szukał w takim shooterze jak TF Imo mechy w Armored czy Mechwarrior to jest kompletnie inna bajka.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Pewnie nikt nie szuka i nawet ja się nie spodziewam, że będzie. Stwierdziłem fakt. Takie podejście arcade jak prezentuje Titanfall czy Hawken też jest spoko.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Pewnie nawet nie dadzą dedykowanych kontrolerów takie z nich leniwe mendy xd Nie sprawdziłoby się takie coś w TF bez jaj. Edytowane 13 czerwca 20168 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Pewnie sterowanie maszynami to znowu będzie jak sterowanie wielkim ciężkim człowiekiem, a nie mechem. Mówimy o grze arcade, w której sterujemy kilkutonowym robotem przypominającym człowieka. Już tylko z tego powodu musi być czuć różnicę w sterowaniu. Poza tym czołg też nie ma zwrotności samochodu wyścigowego.
Opublikowano 14 czerwca 20168 l wszystkie mapy i mody, jakie będą wypuszczać po premierze będą za darmo http://www.gamesradar.com/all-titanfall-2-maps-and-modes-dlc-will-be-free/
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Genialnie to wygląda, jedynka była kapitalna! Dla mnie day-one i must-have!
Opublikowano 18 czerwca 20168 l fajnie sie to prezentuje tylko czemu grane jest na mapie z jedynki mowie o fragmencie z 3:12 ? ciekawe jak wypadna te zdolnosci, sonic spike ktory pokazuje czy przeciwnicy sa za sciana to imo kiepski pomysl, super za to wyglada grappling hook, pomoze w szybkim poruszaniu sie po mapie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.