blantman 5 780 Opublikowano 28 października 2016 Opublikowano 28 października 2016 Pograłem multi. Stare dobre wyniszczenie i ten tryb łowcy fajne:) pogralbym jeszcze ale kolega przyszedł z papieroskiem i już nie jestem w stanie. Sabotowal mnie i poszedł ale jutro będzie grane. Chyba podwójne xp się szykuje. Cytuj
Radovan 119 Opublikowano 28 października 2016 Opublikowano 28 października 2016 Ok, założony network - PSX Extreme z tagiem [PSXE] na PS4, także dołączajcie będzie się łatwiej łapać. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 października 2016 Opublikowano 28 października 2016 Respawn? Zawsze szanowałem. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 października 2016 Opublikowano 28 października 2016 Tak mi się zdawało że za płynnie jak na tą generację Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 28 października 2016 Opublikowano 28 października 2016 A początki meczów też są takie jak w jedynce (start w z wnętrza statku itp.) ? Vasquez z aliensa wypuszcza na desant Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Jeśli również w Multi jest tak samo płynnie jak na filmiku porównawczym no to mamy do czynienia z prawdziwą kosą. W becie na pewno tak nie było... Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Gra jest świetna praktycznie pod każdym względem, dla mnie to dopełnienie do bardziej wymagajacego bf1 jeżeli chodzi o multiplayer. Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 pograłem trochę wczoraj i muszę powiedzieć, że singiel z battlefield 1 do pięt nie dorasta temu z titanfall 2. rewelka jak dla mnie, świetny pacing, feeling broni, elementy zręcznościowe, jest moc! w multi jeszcze nie grałem, ale po przystawce jaką jest singiel, myślę że danie główne będzie smakować wyśmienicie Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 pograłem trochę wczoraj i muszę powiedzieć, że singiel z battlefield 1 do pięt nie dorasta temu z titanfall 2. rewelka jak dla mnie, świetny pacing, feeling broni, elementy zręcznościowe, jest moc! w multi jeszcze nie grałem, ale po przystawce jaką jest singiel, myślę że danie główne będzie smakować wyśmienicie Obie te gry to głównie multiplayer jak możesz je porównywać jeżeli nie grałeś w główną składową jednej z nich ? 1 Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 No, ale on pisze o singlu i go porównuje więc po co ma grać w multi, żeby opisać singla? 1 Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Obie te gry to głównie multiplayer jak możesz je porównywać jeżeli nie grałeś w główną składową jednej z nich ? naucz się czytać ze zrozumieniem, porównywałem tylko single Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Respawn? Zawsze szanowałem. No i bardzo dobrze. W przyszłym roku obadam sobie singla Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Obie te gry to głównie multiplayer jak możesz je porównywać jeżeli nie grałeś w główną składową jednej z nich ? naucz się czytać ze zrozumieniem, porównywałem tylko single Sorry wczorajsze procenty jeszcze nie wywietrzały Cytuj
Xan_der_ 1 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Jak wygląda system rozwoju w multi ? Wbijanie lvli czy ulepszanie broni coś daje ? Czy z czasem się coś odblokowuje ? Wyższy lvl ma przewagę ? Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Jak wygląda system rozwoju w multi ? Wbijanie lvli czy ulepszanie broni coś daje ? Czy z czasem się coś odblokowuje ? Wyższy lvl ma przewagę ?Zwykłe levelowanie. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 3h kampani za mną. Rewolucji nie ma ale jest bardzo dobrze Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Gdzie można sprawdzić statystyki z walk online? Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 No właśnie. Wszystko niby przemyślane - tony unlocków, uczucie ciągłego progresu, ale żadnych leaderboardów nie widzę. Na reddicie piszą, że nasze statystyki się zapisują, a do wglądu będzie... po jakimś patchu, że się nie wyrobili przed deadlinem Co za czasy... Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 No to po prostu miód -_- A te nowe kolory dla tytana i żołnierza jak się odblokowuje? O co chodzi z tą regeneracją, żeby odblokować? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 (edytowane) Ktoś wie gdzie znajdę ostatnią broń dla tytana w kampanii bo chyba przegapilem Ok już mam Końcówka kampanii super. Dawno w strzelance singiel nie był tak soczysty i ciekawy. Old school ale w dobrym stylu. Ten sinhiel tylko mnie utwierdzil w przekonaniu że ostatnie 3 części call of duty w singlu były (pipi)owe a o battlefieldach nawet nie wspomnę. W bf1 mnie już pierwsza misja znudziła . Teraz multi i może kiedyś tytanek na najwyższym poziomie. Na pewno to gra którą na razie sobie zostawiam. Przykro mi cebula edition z tytankiem nie będzie. Edytowane 30 października 2016 przez blantman Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Kampania bardzo fajna dynamiczna. Rano wskoczyłem na multi jest ogień Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. MaZZeo 14 185 Opublikowano 30 października 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 30 października 2016 Nie spodziewałem się, że praktycznie za jednym posiedzeniem, z przerwą na kibel i obiad, pęknie singiel. Nie dlatego że jest krótki, bo nie jest, raczej standardowe 6-7 godzin. Wciągnęło mnie po prostu na amen. Po dość anemicznym początku, który sprowadza się do oklepanego "przynieś, podaj, pozamiataj" dalej jest już tylko lepiej. Ogromny nacisk położono na używanie całej mechaniki znanej już poprzedniej części. To co robiliście do tej pory w multiplayerze to tutaj też będziecie tego używać. Parkour, odbijanie się od ścian, wykorzystywanie momentum, podwójne skoki. Przy czym nie czuć jednocześnie, że singiel jest zrobiony na "dokładkę" do multiplayera, moim zdaniem gra broni się samą kampanią na tle innych fpsów. Titanfall 2 przypomina mi Dooma 2016. Fabuła i postacie? Są ale nie wnikajcie w ten aspekt. Tutaj liczy się gameplay i tak samo jak w najnowszym doomie, liczy się ruch i wykorzystywanie wszystkich możliwości pilota by przeżyć. Nie jest to standardowy cover shooter jak Battlefield i Call of Duty. Gra jest perfekcyjnie zbalansowana. Chwilę gramy pilotem, potem tytanem by następnie znowu z niego wysiąść i pobawić się w platforming. Potem chwila oddechu na skradanie się, by znowu trafić do tytana i być zrzuconym prosto ze statku na pole bitwy gdzie walczy blisko 20 robotów. W międzyczasie trafimy też na etap, gdzie dostajemy urządzenie manipulujące czasem. Za pomocą jednego przycisku zmieniamy płaszczyznę czasową i jest to o tyle ciekawe, że w obu tych płaszczyznach są przeciwnicy z którymi musimy walczyć, w zmieniającym się środowisku! To samo z parkourem - będzie sytuacja gdzie będziemy dosłownie co chwilę zmieniać czas by odbijać się od ścian które w jednej rzeczywistości jeszcze istnieją, a w kolejnej już są zniszczone. Mega patent, podobnie jak urządzenie które wyglądem przypomina jedną z broni z oryginalnego Half-life a służy do włączania i wyłączania konstrukcji, które pomagają w parkourze. Więcej nie zdradzę ale powiem że momentami tempo gry jest niesamowite. Czuć w Titanfallu 2 ducha dawnego Infinity Ward. Nie wiem dokładnie z czego to wynika, może z jakości skryptów, może z opowiadania fabuły z perspektywy pierwszej osoby. Podobnie też jak w starych Call of Duty - każdy spotkany żołnierz ma swoje nazwisko i stopień. Duch Infinity Ward czuć też w rozmachu tej produkcji - czasem są takie motywy, które kładą na łopatki jakiekolwiek Call of Duty wydane w ciągu ostatnich lat. Wspominałem że fabularnie Titanfall 2 się nie udał, ale za to relacja między pilotem a tytanem wypadła dobrze. BT-7274 jak na metalową puszkę wypada całkiem charakterystycznie. Tak jak robot Dog z Half-life'a 2 był w swoim zachowaniu bardzo "zwierzęcy", tak ten tytan wypada bardzo "człowiekowato", szczególnie jeśli chodzi o animację. Są o dziwo w tej grze walki z bossami, tzn bardziej dopakowanymi tytanami, z tym, że dla kogoś kto spędził dziesiątki godzin w multiplayerze nie będą one stanowiły wyzwania nawet na poziomie Master. W oryginalnym titanfallu wbiłem 10 prestiży, więc w zasadzie każdy schemat zachowania tytana miałem opanowany, może dlatego te walki były dla mnie łatwe. Gra wygląda estetycznie. Nadal jest to co najwyżej średnia półka jeśli chodzi o obecną generację, ale w przeciwieństwie do pierwszej części gra nie straszy tak mocno zębiskami. Oświetlenie też jest całkiem dobrze zrobione. A co najważniejsze - tytanowe 60 fps. I brak screen tearingu. Ogólnie polecam bardzo kampanię singleplayer w tej grze. Jeśli ktoś szuka ducha dawnego Infinity Ward, a nie chce mu się czekać kiedy pierdolone Activision odłączy Modern Warfare Remastered od Infinite Warfare, to może spokojnie sięgnąć po Titanfalla 2 i będzie się świetnie bawił. 16 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 Mazzeo jeszcze jakbyś w wolnym czasie skrobnął tak ładnie o MP to będzie pięknie. Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 ok, ale tutaj werdykt gdzieś pewnie we wtorek najwcześniej Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 30 października 2016 Opublikowano 30 października 2016 A te nowe kolory dla tytana i żołnierza jak się odblokowuje? O co chodzi z tą regeneracją, żeby odblokować? Kolorki odblokowujesz wraz z robieniem jakichś wyzwań, czy postępów - przerzuć parę stronek, może akurat kolor, który odblokowałeś jest na jakiejś dalszej pozycji. "Regeneration" to przypuszczam, że jakiś odpowiednik CoDowego "prestiżu" - czyli "przekręcenie licznika" @Mazzeo - łap plusika, boś pięknie to podsumował 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.