Skocz do zawartości

TitanFall 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie usunęli - w ten sposób odróżniasz Pilotów od botów i dla mnie jest to spoko rozwiązanie, w ferworze walki i tak nie rzuca się w oczy i można przegapić.

 

Co do fatalnej decyzji EA to oczywiście się zgadzam - nie pierwsza taka ich wpadka (genialne Bulletstorm tego samego dnia, co średnie, ale rozpoznawalne Killzone 3), ale zupełnie nie zgadzam się z tekstem "Dopieściliby całość, wycyzelowali, należycie odrobaczyli" ta gra naprawdę jest wypolerowana - dobry silnik, ładna grafika, płynna animacja, świetny singiel, mega miodne multi, żadnych bugów, zwiech konsol, czy kasowania save'ów - pełen wypas.

 

Szkoda nieprzemyślanej decyzji EA, bo faktycznie powinni poczekać, aż kurz po tych tasiemcach opadnie i wtedy rzucić ten soczysty kawał mięsa, wygłodniałym FPSów graczom...

A tak kupią tylko ci, którzy mają dość tego całego szajsu i edycji Premium za 500zł i chcieliby pełnowartościowy produkt we w miarę normalnej cenie - niestety nas jest mniej... :frog:

Odnośnik do komentarza

Jakoś nie chce mi się wierzyć w „nieprzemyślaną” decyzję EA, bo tak duży wydawca raczej nie pozwoliłby sobie na taki błąd bez jakiegoś własnego celu. Nie zdziwiłbym się gdybyśmy za 2-3 miesiące przez słabe wyniki Respawn usłyszeli o wchłonięciu Respawn Entertainment przez EA. Od poznania daty premiery wszyscy wiedzieli, że to samobójstwo.

Odnośnik do komentarza

 

No chyba, że taki był ich cel. A później zabawa w Activision, gdzie każde podległe studio tworzy kolejne CoDy - tutaj już Visceral Games zaprzęgli do BFa, więc może teraz czas na kolejne studio, żeby regularnie co roku kolejnego szmatławca wypuszczać.

Prędzej co dwa lata. Jednego roku BF, a drugiego TF.

 

No właśnie NIE. Chyba nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi - EA wyraźnie ma w (pipi)e TF, skoro wypuściło go w takim okresie, wygląda na to, że postanowili zrobić Respawnom "Attrition" i nauczyć pokory. A kiedy słupki sprzedaży nie będą się zgadzały, studio zostanie rozwiązane, a ludzie zostaną niewolnikami, "zapier.dalającymi na galerze" z napisem BATTLEFIELD - sytuacja analogiczna do Activision i wielu utalentowanych mniejszych ekip, które dłubią przy CoDach, asystując IW oraz Treyarch.

Odnośnik do komentarza

No raczej. EA chcialo pokazac kto tu rzadzi i ze nie beda tolerowac zadnych niezaleznych ekip. Elektornicy upiekli dwie pieczenie na jednym ogniu - zmasowany atak na CoDa i niska sprzedaz titana ktora pozwala im pokazac drzwi z napisem ''Star Wars'', ''BF'' albo ''(pipi)c''.

Edytowane przez hav7n
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A już są jakieś dane? 
 
Trochę śmieszna ta odpowiedź przedstawicieli od EA np. bezpłatnych DLC http://www.ppe.pl/news/47280/nie-chcemy-dzielic-graczy-ea-tlumaczy-decyzje-o-udostepnianiu-za-darmo-dodatkow-w-titanfall-2.html

 

W trakcie konferencji prasowej EA, na której firma przedstawiała swoje bieżące wyniki finansowe pojawił się temat Titanfall 2. Amerykańska korporacja wyjaśniała swoim inwestorom, dlaczego zdecydowała się na darmowe DLC do tej strzelaniny.


Jak wiadomo EA będzie dystrybuować DLC do Titanfall 2 za darmo. Przedstawiciel firmy powiedział, że EA zdecydowało się na ten krok by nie dzielić bazy graczy i by przedłużyć popularność sieciowych zmagań.


"Jedną z ważniejszych rzeczy, o których trzeba pamiętać jest to, że pracujemy z Respawn nad wielką marką, nad czymś co będzie funkcjonować przez wiele lat.
Częścią budowania takiej strategii biznesowej jest długa perspektywa. To inny model biznesu niż w przypadku marek takich jak FIFA czy Madden. W związku z tym od samego początku staramy się znaleźć sposoby na to, by nie dzielić bazy graczy, by uwzględnić wszystkich od samego początku.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na darmową dystrybucję dodatków. Sądzimy, że to właściwa droga dla marki Titanfall i już teraz obserwujemy ogromnie entuzjastyczne reakcje graczy na nasze ogłoszenie.


W trakcie konferencji przedstawiciel EA podkreślał wielokrotnie, że współpraca z EA będzie trwała bardzo długo. Wygląda na to, że prawie na pewno otrzymamy kolejne odsłony serii Titanfall. Titanfall 2 ma się również doczekać "długiego wsparcia i wielu nowych elementów w najbliższej przyszłości".


"Nasze oczekiwanie jest takie, że Respawn będzie wspierać markę Titanfall, a w odpowiednim zaczniemy pracę nad kolejną odsłoną serii" – wyjaśniał przedstawiciel EA.


Decyzję o udostępnianiu dodatków za darmo dla osób, które kupiły TItanfall 2 można tylko pochwalić. To element, który przedłuży życie tej sieciowej strzelaniny i zapobiegnie dzieleniu graczy na grupy posiadające mapki z DLC, a ludzi z "gołą" wersją gry. Dobrze byłoby, gdyby inni wydawcy dostrzegli wartość takiego posunięcia biznesowego.

 

 

Tak się zastanawiam nad kupnem wersji PC, ale jak widzę, że na streamach podczas szukania meczy już pokazuje tylko "1500" graczy w regionie, oraz wasze doniesienia od kiepskiej sprzedaży, to obstawiam, że gra pożyje 2-3 miesiące i na PC będzie powtórka z pierwszej części. 200 osób online i tylko attrition był żywy

Odnośnik do komentarza

Takie myślenie właśnie powoduje że jest tak mało graczy. Na xbox one aż tak źle nie jest pisze jak gram w wynszczenie że znalazło kilka tysięcy gier nie graczy. Szuka meczów w kilka sekund. Wiadomo z bf1 nie ma co porównywać ilości ale ta tu jest zadowalająca. Tytanek to nie gra dla myszki i klawitury to i na pc popularna nie będzie. W jedynkę grałem na pc na premierę i na padzie jechałem tych co na myszce grali.

Odnośnik do komentarza

 

Szkoda ze gra się słabo sprzedaje bo na prawde bardzo fajnie się w tego tytana gra

No przepraszam, ale nie zamierzam wspierac tego kupska. Beta mnie strasznie odrzucila a znow w pierwsza czesc gralo mi sie swietnie a tutaj jest sporo rzeczy na minus.

 

Po 2-3 miesiacach beda pustki na serwerach :lapka:

Nie przepraszaj, nie wspieraj, jak ci się nie podoba to wracaj do trollowania w temacie o butach.Do butów nie masz gustu widać do gier też go nie posiadasz. Edytowane przez mars75
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Na PS4 szybciutko szuka meczy i w każdym trybie jak na razie można pograć. Moim zdaniem gra się obroni, nie będzie hitem sprzedaży ale podobnie jak z R6 Siege będzie coraz popularniejsza. Zaczną się przeceny i sporo graczy może spróbować i zostać przy TF2, pozytywna poczta pantoflowa tez grze pomoże. 

Też mi się tak wydaje. Nie było przesadnego hajpu, ale gra się obroniła w recenzjach i powoli zbierze audience.

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj pograłem tytan vs tytan. Ja ronin słaby armour ale potrafi mieczem za(pipi)ać i jest szybki. W pewnym momencie zostałem sam kontra dwa tytany. Idioci się rozdzielili. Jednego ostrzelałem z daleka miał mało życia. Doładowałem rdzeń na maxa i na ostatniego ruszyłem robiąc uniki z mieczem. To uczucie kiedy wbijasz miecz w leżącego tytana i tak kończysz mecz. Piękna rozgrywka we wspaniałej grze:)

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Myślę że największym problem tej gry jest data premiery. Nie dlatego że była pomiędzy Call of duty, którym moim zdaniem jest kupsztalem w multi, a BF'em który jest diametralnie inną grą. Titanfallowi przydałoby się ze 2-3 miesiące opóźnienia premiery by dorzucić więcej map.

 

W TF2 jest ich raptem 9. W TF1 było 15 map. I to się czuje po paru godzinach grania. Na szczęście podobnie jak w jedynce jakość map jest wysoka, a za pare miesięcy pewnie będzie w grze 15-20 map.

 

Byłem mocno zniesmaczony betą. Wiele zmian + tryb bounty hunt który uważam że jest głupi i niedynamiczny. Natomiast po parunastu już godzinach w pełnej wersji stwierdzam że jest bardzo dobrze. Klasyczny Attrition jest i czuć w nim wojnę. Tryb pilotów 8v8 też jest miodny. Jest więcej contentu niż w TF1, mam tu na myśli przede wszystkim broń. Począwszy od standardowych SMG, karabinów i shotgunów to dorzucili również broń klasy "grenadier", które są skuteczne zarówno w walce z pilotami jak i tytanami. Co warto podkreślić - teraz pilot ma tylko dwie sztuki broni w posiadaniu. Jeśli zdecydujemy się mieć broń klasy anti-titan to odpada nam pistolet.

 

Na pewno pozytywną zmianą są klasy pilotów. Jest ich 7 i każda z nich ma predefiniowany perk - hak, niewidzialność, glitch (teleportacja), sonar, hologram, tarcza energetyczna i boost do zdrowia i szybkości. Każda z tych klas ma odmienny design więc łatwo w trakcie walki poznać z kim mamy do czynienia, co moim zdaniem zmniejsza randomowość walki. O dziwo perków w tej grze jest bardzo mało i budowanie klasy pilota polega głównie na dobraniu odpowiedniej broni i perków do niej (np. większy magazynek albo szybszy reload).

 

Co do tytanów to byłem mocno zniesmaczony grając w betę faktem że je mocno osłabili. Teraz stwierdzam że dobrze się stało. Dobry gracz tak czy inaczej będzie biegał jednym tytanem przez pół meczu, a nierozważni będą zdychać dość szybko. Bardzo fajna jest ta mechanika wyjmowania i wkładania baterii, ale zmieniłbym w niej dwie rzeczy

 

a) skoro byłem wystarczająco dobry by zabrać baterię innemu tytanowi to niech ona się chociaż regeneruje. Niestety działa ona tylko jako dodatkowy pasek życia

b) zwiększyłbym ilość baterii dostępnych na mapie, na przykład wrzucając zielone skrzynki podobnie jak w singleplayerze. Ewentualnie niech wypadają z tych małych mechów - Reaperów

 

Odnośnie klas tytana to mam lekki ból dupy że tutaj one też są predefiniowane. W Titanfall 1 moim faworytem zawsze był Stryder (najsłabszy ale najszybszy) z trzema dashami w kombinacji z granatnikiem lub railgunem. Tutaj muszę się niestety posiłkować Northstarem albo Roninem z bardzo małym paskiem życia, na szczęście ten drugi ma miecz absorbujący obrażenia więc nie jest tak źle. Tytany przestały być czołgami, tym samym kompletnie nie warto zrzucać ich w sam środek walki. Lepiej gdzieś odejść w spokojniejsze miejsce i tam zrobić zrzut. Aktualnie moim faworytem jest Tone, ponieważ jest dość uniwersalny - karabin o dużym kalibrze i osłona pozwalają zarówno walczyć na krótki i dalszy dystans. Legion to maszyna do zabijania, IMO najlepszy tytan o największych możliwościach. Scorch jest powolny i raczej nadaje się do punktowania innych tytanów, jego thermite cannon nie pozwala na równorzędną walkę z pilotami (po każdym strzale trzeba przeładować). ION jest przeciętny IMO, ale to dobry tytan dla początkującego. Ronin i Northstar to już hardkor, żeby coś  nimi zdziałać to trzeba dobrze grać.

 

To co w grze jest najlepsze to znowu gameplay, który nadal jest fenomenalny. Dynamika, napięcie, zwroty akcji, niepowtarzalne momenty. Fantastycznie się w to gra. Czy lepiej niż jedynce? Nie wiem, ciężko stwierdzić. W jedynce spędziłem 250 godzin i wbiłem 10 prestiży. Tutaj podejrzewam że tyle czasu nie spędze, no chyba że Respawn rzeczywiście podążdy drogą Ubisoftu i będzie wspierał swój produkt tak jak francuzi Rainbow Six Siege. Tak czy inaczej polecam bo to niepowtarzalny multiplayer. W żadnej innej grze nie nagra się tylu zajebistych momentów :D

 

tu mój filmik

 

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...