Skocz do zawartości

Injustice 2


Kalel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam mieszane odczucia co do Boona, z jednej strony rak z dlc, tu juz zapowiada agresywne wsparcie dlc, mkx mial opcjonalna mozliwosc wykonania fatality za kase, a z drugiej strony dotychczasowe bijatyki jego studia byly wrecz obladowane zawartoscia i trybami jak zadne inne i nigdy nie mialem wrazenia, ze cos zostalo z nich wyciete

 

co do gameplayu - fuck miec tak fajnego mkx, a I2 dalej rusza sie tak dretwo jak jedynka, na 100% olewam, moze kiedys bedzie w plusie jak czesc pierwsza

Opublikowano

Gry Boona są swietnie wspierane marketingowo. Na tegorocznym EVO Warner Bros i NetherRealm dorzucą 50k $ do puli nagród w turnieju MKXL.

http://shoryuken.com/2016/06/21/warner-bros-and-netherrealm-adding-50000-pot-bonus-to-mortal-kombat-x-at-evo/

 

Injustice 2, podobnie jak jedynka na bank zasili tytuły na przyszłorocznym turnieju. Za tymi seriami szaleją tysiące czynnych graczy w USA.

Opublikowano

Takie pier#@$enie z tymi dlckami. W grze pewnie będzie 20kilka grywalnych postaci od samego początku. A że po jakimś czasie będą dodawać nowe? To co z tego? Nikt nie każe kupować dlcka, tym bardziej jeżeli postacie będą dobrze zbalansowane. Lepiej by było, żeby powiedzieli że od dnia premiery olewają grę i nie robią dodatkowej zawartości?

Opublikowano

Albo niech dodają postacie za free, jak ma to miejsce w... no nie wiem :/

 

w SF V są za free za monety, które zdobędziesz w grze. Kurdę kiedyś TTT oferował 30 paru zawodników na starcie i każdy grał i się jarał i nie potrzebowali gracze wsparcia po premierze a teraz jak zapowiedzą dlc to znajdą się obrońcy tego gunwa, że jak nie chcesz to nie kupuj!111 No fajnie ja nie kupie, 1000 osób kupi żeby odblokować sobie fatality jak Sylwan i potem wychodzi nowa gra i nie ma fajnych postaci na start tylko trzeba je kupić w DLC. Także dzieki za takie rady mądralo. 

Opublikowano (edytowane)

mnie zmasakrowalo jak sylwan pisal ze kupowal te fatality za zetony :D to nie chodzilo o odblokowanie fatality - w menu pauzy miales przeciez liste ciosow i wypisane kombinacje, placiles tylko za to by zamiast np wklepac lewo/prawo/dol/X wystarczylo nacisnac sam X 

 

Boon jeszcze nie robi przegiec, I2 na starcie ma 26 postaci, MKX mial 21 z czego kazda ma trzy style co diametralnie zmienia zachowanie i ciosy postaci

 

niestety od zawsze bijatyki to byla najwdzięczniejsza grupa gier do dlc

Edytowane przez Ficuś
  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...
Gość DonSterydo
Opublikowano

Problemem gier Boona nie sa same DLC, bo ich gry maja bardzo duzo zawartosci w podstawie i raczej nikt nie powinien czuc sie oszukany. Kwas polega na tym, ze DLC, ktore wypuszczaja jest absurdalnie drogie w stosunku do zawartosci.

  • Plusik 1
Opublikowano

tez wydawaly mi sie te dlc drogie do momentu jak widze co sie dzieje z capcomem i sf5 :D

 

btw Boon chyba nie lubi kobiet - czy to mortal czy injustice, same szkarady z twarzy

Opublikowano

WW wygląda jak sredniej swieżosci MILF z pornosów.

 

Widzę, że Nether Realm dalej nie ogarnia jak dobrze zrobić kobiecą twarz...i kobiece włosy...

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja jakoś nie mogę się przekonać do mordobić od Netherrealm. Mortal to jeszcze spoko, bo na tyle ta seria wywołuje u mnie nostalgiczne jazdy, że z radością oglądam to w akcji, ale jak pograłem w pierwsze Injustice to nie mogłem się nadziwić, jakie to sztywne i klockowate. Zaznaczam, że skilla mam zerowego, więc oceniam mordobicie z typowo januszowego punktu widzenia :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Injustice 2 nawet jak dla januszów to trochę przekombinowe się wydaje - jakieś wykorzystywanie otoczenie, QTE itp. Janusze na grillu chcą się bić po prostu jak w Tekkenie.

Opublikowano

Ja jakoś nie mogę się przekonać do mordobić od Netherrealm. Mortal to jeszcze spoko, bo na tyle ta seria wywołuje u mnie nostalgiczne jazdy, że z radością oglądam to w akcji, ale jak pograłem w pierwsze Injustice to nie mogłem się nadziwić, jakie to sztywne i klockowate. Zaznaczam, że skilla mam zerowego, więc oceniam mordobicie z typowo januszowego punktu widzenia :)

Bo to jest na maxa sztywne drewno i nic się w tej kwestii już nie zmieni. Przy MKXL to nawet nie stało jeśli chodzi o animację, dynamikę czy system walki. Niemniej ciekawie będzie pooglądać finały takiego Evolution żeby się zorientować jak Amerykanie ogarnęli tą grę. A tam pierwsza część cieszyła się bardzo dużym powodzeniem (tak jak Marvel, w którego nadal tam grają).

 

Kilka nowych postaci. Ale ta Poison Ivy ma dziwną mordę

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...