Skocz do zawartości

PES 2017


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

obadam wieczorem,

 

z tego co czytam :

- ciężko sie sprintuje Mertesackerem ☺

- typom ze slabsza technika odskakuje pilka przy przyjęciu, różnica miedzy takim Giroud a Griezmannem jest spora, stary maja duże znaczenie

- reakcje na input bardzo szybkie

- czuć ciężar pilkarzykow i pilki

 

brzmi nieźle zobaczę później czy klamali :)

Opublikowano

po pierwszych trzech meczach

 

- bramkarze śmiesznie skaczą przy strzałach z dystansu na boki

- animacja super (przede wszystkim na powtórkach, grając w nocy na Camp Nou, można w pewnych momentach poczuć jakby to był prawdziwy mecz)

- twarze również dają radę, jedynie przy śpiewaniu hymnów jakoś dziwnie wyglądają

- dziwnie długie wślizgi, naciśnie się kółko, a ten jedzie przez parę dobrych metrów

- ogólnie demko na plus, spodziewałem się gorszej gry, a tutaj gra się całkiem miodnie

 

podjarałem się mega, gdy Lloris wpadł do siatki. Ta animacja siatki i słupków :obama: (akcja 72minuta Howedesa)

 

http://www.dailymotion.com/video/x4pxldr

Opublikowano

Lekko poprawione PES 2016 zautomatyzowane do granic absurdu Arkade .

a to nie ty czasem nakrecales przez ostatnie miesiace hype tutaj na forumku, ze tegoroczna edycja to bedzie mesjasz?

Opublikowano

 

Lekko poprawione PES 2016 zautomatyzowane do granic absurdu Arkade .

a to nie ty czasem nakrecales przez ostatnie miesiace hype tutaj na forumku, ze tegoroczna edycja to bedzie mesjasz?
Tak, cóż ja poradzę, że Konami w tym roku poszło krok dalej i do PR werbuje graczy i streamerow?

Ich słowo (Konami) jest warte zero. Oni wiedzą, że tak jest więc ....

To tylko świadczy o tym, że mają wszystkich w (pipi)e . Liczy się tu i teraz, nie mają strategii na dłuższą metę.

Opublikowano

Cóż, drewno znowu. Niektóre animacje to jest tragedia po prostu. Boisko jakieś takie małe się wydaje. Sprinty za szybkie, raz dwa i pół boiska przebiegnięte. Faktycznie na replay czasami wygląda jak w tv. Można grać dopóki nie wyjdzie demo FIFA.

Opublikowano

całkiem przyjemnie się gra, podpicowali oprawę, ładne menusy, motion blur podczas replayów, zaczyna to wyglądać jak porządna piłka ;) modele piłkarzy rozwalają system, twarze grajków połykają fifkę bez popity (Suarez albo Neymar to jakiś kosmos w ogóle), Camp Nou też wyglada obłednie,poprawili kilka pierdółek które mnie irytowały od x lat (np. wyrzucili replay z manualną kamerą który odpalał się zawsze po golu jako ten ostatni rep do przykasowania, teraz jest pod Xem)

 

tempo jest ok ale reakcje piłkarzyków są bardzo szybkie co jest super, w końcu triki wchodzą bez sekundowego opóźnienia, także nawet na te najprostsze (dól na prawym analogu i góra na lewym) zmienił się timing i trzeba wklepywać szybciutko - bardzo fajnie się teraz drybluje takim Alexisem albo Neymarem (mają też inny sposób biegu małe kroczki co przy ich wysokim agility robi z nich turbo rajdowców)

 

bramkarze na plus, bo to co wpadało w 2016 tutaj już jest bronione :] sama gra kładzie nacisk na budowanie akcji, ciężko zagrać na pałę bo AI ładnie odcina od podań...wślizgi są mocarne teraz i mocno przesadzone, można wygarnąć piłkę typowi który jest już daleko za nami...co tam jeszcze, dużo fajnych animacji np. składania się do główki, przyjęcia piłki też są teraz bardziej zaznaczone

 

taki powinien być PES 2016, te lepsze szlify wychodzą im co kilka lat ;) chętnie w to pogram coś więcej offline, natomiast na online nie liczę :/ ale bardzo chciałbym się kiedyś miło rozczarować :> bo myClub z takim responsywnym gameplayem byłby całkiem w pipkę

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie podania są przegięte, zbyt łatwo wychodzą, a i strzały z daleka kończyły się łatwą bramką. Poza twarzami graficznie nie widzę nic specjalnego, jest raczej średnio, zwłaszcza podczas grania.

 

Przy piwie PES zawsze będzie dla mnie lepszy, ale jako całokształt raczej będzie ciężko wygrać z fifą.

Edytowane przez Moldar
  • Minusik 2
Opublikowano

znowu fizyka pilki lekarskiej przy strzalach, ja to akurat lubie, soczyste bomby wchodza jak marzenie

wslizg jest poroniony, autopilot z 10 metrow, ostro przegieli

podania na dobieg mega dokladne, ciezko przestrzelic praktycznie zagranie trojkatem

duzo walki cialem

dalej przenikania

bramkarza, raz bronia rewelacyjnie, raz puszczaja szmaty

sedziowie jak na razie wydaja sie poprawieni

wyglad twarzy zawodnikow obled, stadiony tez chyba troche poprawili

sa nowe animacje, ale dalej czasem trafimy na taka gdzie ze wstydu mozna zamknac oczy

blur blur wszedzie widze blur

Opublikowano

Słabo niestety. Nie spodziewałem, że będzie aż tak. Ktoś tam pisał o lepszej responsywnosci, cóż biegnąc na sprincie praktycznie nie da się nic minąć, bramkarze puszczają takie szmaty, że szok, animacja drewno.

Opublikowano (edytowane)

Po kilku meczach z kolegą trudno wyrobić sobie opinię, ale pierwsze wrażenie jest takie, że gra się w to inaczej, ale jednak bardzo podobnie. Chodzi o inny ciężar zawodników, pokombinowano z ich responsywnością, więc po jakichś 1000 meczach w PES 2016, 2017 zdaje się być z początku czymś mocno innym. Później jednak zaczynamy dostrzegać, że stare patenty nie straciły jakoś znacznie na skuteczności.

 

Jak pisałem w PES 2016, strzały z dystansu były dla mnie optymalne, wpadały na tyle często, że nie można było mówić o ich nieprzydatności, jak w niektórych fifach, ale na tyle rzadko, że nie stawały się sposobem na grą osób niepotrafiących sklecić akcji, robiąc z tego elementu świetny sposób na zdobycie bramki. W tym demie mam wrażenie mocno je przegięli, przez co właściwie w każdym meczu jaki rozegraliśmy padał 1-2 gole po bombach z dystansu. Piłkę opadającą na tyle łatwo uderzyć niezwykle celnie i niezwykle mocno, że nawet bramkarze skaczący od słupka do słupka (co wygląda kuriozalnie) nie mają szans. To jest to o czym pisałem jakiś czas temu i to, co niestety się potwierdziło. Nie tędy droga do optimum w tej kwestii Konami.

 

Sędziowie wykonują swoją robotę BARDZO dobrze, w porównaniu do poprzedniej edycji, to jest wręcz nowa jakość. W tych paru spotkaniach w sumie nie można było wychwycić choćby błędu. Nawet kartki wlepiają w pasujących do sytuacji momentach.

 

Mam wrażenie, że mocno zmieniono skuteczność rzutów wolnych. W sensie, że jest trudniej.

 

Poprawiono grę ciałem, zawodnicy wytrąceni z równowagi, ale np. gibcy (jest nowa statystyka odpowiadająca za to) potrafią się mimo to jakoś utrzymać na nogach i pobiec dalej z piłką. Wygląda to bardzo fajnie.

 

Zwiększyła się skuteczność obrońców przy zagraniach na dobieg górą. W 2016 jeżeli już napastnik był przed nami, a piłka zaczynała j opadać, to prawie zawsze nasz obrońca znajdujący się na plecach napastnika wyskakiwał, robił paraolimpiadę i było po ptokach (po prostu przewracał się). Tutaj ze dwa razy udało się "stworzyć" podobną sytuację i jednak to obrońca wkładał jakoś tam nogę i dosięgał piłki, wybijając ją. Zobaczymy czy to nie był przypadek.

 

Oczywiście podania nadal są turbo celne, ale jednak przy zagraniach w trudnej sytuacji (kiedy np. próbujemy zagrać futbolówkę w kierunku odwrotnym do kierunku naszego biegu) częściej niż uprzednio piłka nie leci tam gdzie chcemy. To jest plus, bo zmusza do ostrożniejszego operowania piłką i nie pozwala na zbytnią desperację w obronie.

 

Bramkarze bronią lepiej na przedpolu, nie mam co do tego wątpliwości, bo parę razy zdarzały się ich takie wyjścia jakich nie widziałem w 2016 nigdy. Nadal oczywiście potrafią piąstkować w stylu paralitycznym. Dużo lepiej wypadają też w obronie strzałów z bliska, szybciej się zbierają z ziemi. Parę razy przypomniał mi się stary dobry Kahn. Niestety w związku z przegiętymi strzałami z dystansu, uderzenia sprzed pola karnego obronione przez bramkarza w 8 na 10 przypadków były parowane w głąb pola karnego, co z kolei pozwoliło łatwo dobijać. Element zdecydowanie do poprawy.

 

Obrońcy wydają się ustawiać lepiej, przez co trudniej wygrać z nimi pojedynek biegowy. Często też potrafią wyrosnąć jak z pod ziemi, w sytuacjach w których w 2016 nasz napastnik miał już tylko bramkarza przed sobą.

 

 

Grafika lepsza, ale to akurat nikogo.

 

Podsumowując: gra jeszcze mocniej niż uprzednio stawia na szybką, kombinacyjną grę, co oczywiście pozostawia wrażenie automatyzmu (ale można dzięki temu naprawdę piękne akcje klecić), ale z drugiej strony premiuje graczy stawiających na jak najszybsze oddanie strzału, nie bacząc na okoliczności. Proponuję Konami się zdecydować.

 

 

edyta. co do dryblingu, to jest znowu inaczej niż uprzednio. Już się nie da tak łatwo mijać obrońców na sprincie, ale jak się zaczyna operować bardziej pulsacyjnie R1, to takie Neymary dalej sieją popłoch. To jest kwestia zmian w sposobie, a nie w efektach. Dla mnie to spory plus, bo dzięki temu mniej tutaj przenikających się sprinterów (takiego po prostu łatwiej zgasić, tak jakby też znaczenie speeda ciut straciło). Z początku trochę się przestraszyłem otwartych skrzydeł ( co pewnie da się zniwelować zmianami w taktyce, no ale w demie za dużo nie poszalejemy), ale obrońcy tak jakby łatwiej doganiają tych sprinterów i łatają te wolne przestrzenie.

Edytowane przez Gość

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...