Opublikowano 20 czerwca 20168 l A Yakuzy w przeciwieństwie do Ni-Oh i NieR to doskonale wiem,że na ekoguvnie nie uświadczę. Ale od czego pobliscy kumple? Dla tej jednej gry pożyczą konsolę
Opublikowano 20 czerwca 20168 l A Yakuzy w przeciwieństwie do Ni-Oh i NieR to doskonale wiem,że na ekoguvnie nie uświadczę. Ale od czego pobliscy kumple? Dla tej jednej gry pożyczą konsolę jaki żebrak xD
Opublikowano 20 czerwca 20168 l A Yakuzy w przeciwieństwie do Ni-Oh i NieR to doskonale wiem,że na ekoguvnie nie uświadczę. Ale od czego pobliscy kumple? Dla tej jednej gry pożyczą konsolę jaki żebrak xD Jaki żebrak? Byznesmen!
Opublikowano 20 czerwca 20168 l a czy juz wiadomo czym te PS4 neo ma byc - czy multiplatformy dostana w koncu wsparcie 60 klatek, czy wzorem MS ida w nikomu niepotrzebne skalowanie do 4k ? rozdzielczosc przestala miec znaczenie jak sie zorientowales, ze nie stac cie na TV 4k? to akurat zabawne, że różnica miedzy 720p a 1080p to "różnica generacji" i "nie da się już grać w HD", ale jak już mowa o 4K to "niepotrzebne", "po co to komu" znowu klaperska obłuda w pełnej mocy, pewno taki yeti już płacze że na swoim turbotelewizorze 4k zobaczy jak świnia niebo. No w rozdzielczosci 1080p nie myle przeciwnikow z drzewem, wiec zdecydowanie wolalbym by obie firmy skupily sie w koncu na sprzecie, ktory wyswietli 1080p w 60 fpsach w kazdej grze, niz rozdzialce 4k! Wspomnisz moje slowa, jak za rok bedziesz pisal, ze "mogli pokazac Gearsy pozniej", bo poza wysoka rozdzielczoscia nadal wygladaja jak z 360tki...
Opublikowano 20 czerwca 20168 l I Ni-oh i nier i tak beda na xboxa wiec nie wiem po co pozyczac konsole dla tych gier. Prawda jest taka ze nie bedzie juz eksow od studiow zewnetrznych.
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Ale właśnie Steam może trafić na Xboxa w świetlne ostatnich faktów Scorpio to już może nie być konsola tylko konkurencja dla steam machine z win store i steam Steam nie trafi na Scorpio, MS nie będzie tam udostępniał konkurencyjnego sklepu
Opublikowano 20 czerwca 20168 l I Ni-oh i nier i tak beda na xboxa wiec nie wiem po co pozyczac konsole dla tych gier. Prawda jest taka ze nie bedzie juz eksow od studiow zewnetrznych. z szynki to wywrozyles?
Opublikowano 20 czerwca 20168 l przeciez nioh i nier na xbona poszly by w takiej ilosci ze nie oplaca im sie kompa odpalac zeby robic konwersje
Opublikowano 20 czerwca 20168 l przeciez nioh i nier na xbona poszly by w takiej ilosci ze nie oplaca im sie kompa odpalac zeby robic konwersje dobry ruch ze dali niera jako ex fanek sie zainteresowal xD a potem boom przerzucają na xbona tez Edytowane 20 czerwca 20168 l przez _Be_
Opublikowano 20 czerwca 20168 l w swietle ostatnich wydarzen nikomu sie przezucanie na Xbona nie oplaca - nawet MS Edytowane 20 czerwca 20168 l przez easye
Opublikowano 20 czerwca 20168 l http://www.pcgamer.com/microsoft-shaky-windows-10-launches-the-result-of-learning-to-ship-pc-games-again/?utm_content=buffer1d43e&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamer "I started when we were basically a PC developer," said Spencer. "I go back to like Deadly Tide, Fury Cubed, all that, you know, Midtown [Madness], Age [of Empire] games. When we shipped the original Xbox, for better or for worse, frankly, we focused almost the entire organization on doing console games, and that’s 15 years ago, and the team’s built a lot of muscle of what it takes to build and ship console games. And we started a couple years ago—I’ve been in this job two years—so we started a couple years ago, I wanted to get back to PC gaming." 15 lat konsolowego Microsoftu a potem Edytowane 20 czerwca 20168 l przez UberAdi
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Mi najbardziej marzy się aby moc nowy konsol nie poszła w rozdzielczość czy 60fps (choć te mile widziane) tylko w za(pipi)istą interakcje z otoczeniem w masę animacji głównego bohatera tak abym to co mi przyjdzie do głowy w miarę możliwości mógł wykonać. Niech mechanika gameplayu będzie mega złożona a możliwości ogromne, zdaje sobie sprawy, że nie jest to łatwe ale przecież nie robią tego za darmo, niech skupią się na detalach smaczkach i ciekawy skryptach i za(pipi)isty AI a rozdzielczość i całe ta bajery graficzne przerzucą na dalszy plan, ogólnie ostatnio smutno się czyta to forum, gdzie wszystkich interesuję ilość teraflopów a nie to jak bardzo grywalna będzie gra....
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Soul To raczej nierealne, bo to grafika sprzedaje gry a nie interakcja ze światem czy AI. Terafanki i resolutiongate bedzie niestety na pierwszym miejscu.
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Tylko ze same 4k nie daje zayebiscie oczoyebnej grafy z automatu. Co z tej mocy jak gdy beda dalej duchem w czasach 360.
Opublikowano 20 czerwca 20168 l 4K.... poprosze więcej detali, detali i Jeszce raz detali. Bo jak gry maja wyglądać tak samo, a tylko w 4k, to żaden to progres.
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Juz widze jak panowie z Turn10 robia Forze 7 w 4k60fps i glownie tym reklamuja gre, a jako ze 3/4 mocy scorpio poszlo na rozdzialke to ciagle nie ma dynamicznego oswietlenia czy pogody xD. Ale 4k kurtyzano, beka z biedakow co nie stac na nowe TV. To samo bedzie z Halo 6. Juz slysze w moich uszach ''firts halo at 4k60fps, also on windows 10, power of skorpio, please be eksajted'' Edytowane 20 czerwca 20168 l przez hav7n
Opublikowano 20 czerwca 20168 l @SoulNo, a wtedy gry robiłyby się nie 3-4 lata, tylko 5-6, a koszt ich wyprodukowania osiągnąłby punkt, w którym nie opłaca się ich robić. Pełna interakcja ze światem i zaawansowane A.I jest w dużej mierze nierealne, nie tylko ze względu na moc, ale na zasoby ludzkie potrzebne do jego stworzenia i sprawdzenia, dopóki nie powstanie middleware, który ułatwi takie rzeczy, to nie ma szans - to melodia dalekiej przyszłości, przyszłości bez krzemu najpewniej. Edytowane 20 czerwca 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Ale właśnie Steam może trafić na Xboxa w świetlne ostatnich faktów Scorpio to już może nie być konsola tylko konkurencja dla steam machine z win store i steam Steam nie trafi na Scorpio, MS nie będzie tam udostępniał konkurencyjnego sklepu Niepojęte co spencer ma głowie XD Phil Spencer says Microsoft "will ship games on Steam again" ," Spencer said. "I look at Valve as an important [independent software vendor] for us on Windows. They are a critical part of gaming's success on Windows. I don't think Valve's hurt by not having our first-party games in their store right now. They're doing incredibly well. We will ship games on Steam again." wywiad z piatku Soul - wtedy wydłużyłby sie proces produkcji gier i koszty Edytowane 20 czerwca 20168 l przez Fanek
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Mi najbardziej marzy się aby moc nowy konsol nie poszła w rozdzielczość czy 60fps (choć te mile widziane) tylko w za(pipi)istą interakcje z otoczeniem w masę animacji głównego bohatera tak abym to co mi przyjdzie do głowy w miarę możliwości mógł wykonać. Niech mechanika gameplayu będzie mega złożona a możliwości ogromne, zdaje sobie sprawy, że nie jest to łatwe ale przecież nie robią tego za darmo, niech skupią się na detalach smaczkach i ciekawy skryptach i za(pipi)isty AI a rozdzielczość i całe ta bajery graficzne przerzucą na dalszy plan, ogólnie ostatnio smutno się czyta to forum, gdzie wszystkich interesuję ilość teraflopów a nie to jak bardzo grywalna będzie gra.... płynniejsza gra jest zawsze bardziej grywalna od tej mniej płynnej, oby tutaj nie pokpili sprawy, bo niektóre gry na XO chodzą wręcz tragicznie (porty z PC jak symulator kozy, remastery jak Saints Rows czy wsteczna kompatybilność...), gdzie na moim starym Radeonie 6770 niebo lepiej to chodziło w sumie takie BFy też na XO wyglądają jak guwno, i nawet stałych 60 fps nie mogą utrzymać, nie wiem czego to wina, może procka?...
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Ale będzie beka, jeszcze 1,5 roku Dokładnie jak piszesz. Największa beczunia to będzie z Twojej stopki redakcyjnej
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Ja wiem, że dużo sobie życzę niech chociaż trochę z tego zaczną realizować, więcej innowacyjnych systemów zaimplementowanych w rozgrywkę nie musi być ich 30 ale tak ze 3-4 które wprowadzą coś sensownego, no chyba tyle są w stanie zrobić, kiedyś potrafili do (pipi)a pana Nie ilość jakość ! kiedyś mieli piękną fantazję i aż miło było mi sobie ją przypomnieć podczas wywiadów z Yu tuż po zapowiedziach Shenmue 3 (tak wiem wiem, gra która może nigdy nie wyjść) Edytowane 20 czerwca 20168 l przez Soul
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.