Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Ciekawe jakie wymyślne speedruny, albo akcje ludzie będą robić z tymi mocami. Filmiki z Dishonored robiły wrażenie nawet na ludziach którzy nie grali, może tutaj będzie chociaż trochę podobnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Jest juz Prey we wstecznej? Może będą dodawać na onie z "dwójką". Nie ma ale do premiery ''dwojki'' moze sie to zmienic 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Prey to najbardziej innowacyjny FPS zeszłej generacji. Nie zagrać, to grzech. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Info z GI: -You can play female or male, mostly cosmetic, but some characters may react differently. -Talos I is roughly the size of the Empire state Building -Free reign to explore Talos I, the interior and exterior. One giant interconnected mission. -There are locked off areas/natural barriers that require you to find a code, voice, restore power, etc to unlock. -Elevator that takes you to all the decks, but its broken. So you need to figure out how to fix it before you can use it. -There are areas accessible from the start, but travelling there low level isnt a great idea. -'System Shock meets Super Metroid' - Game Informer. Arkane says its a fair analogy. -Side quests are scattered around the station. -Metroid Prime esque scanning to find enemy weakness, etc. -More RPG elements compared to previous Arkane games. Fire arm skills, Repair skills, etc. -Inventory grid -Status ailments such as third degree burns, concussions. Similar to mgs3, there are penalties for trauma that you need to tend to. -You gain powers through use of neuromods, which were originally sold to the human population to augment themselves, but The player can use them to gain Alien powers as well. -Psi mode. You can look around freely, but time moves forward when you move. Sounds superhot inspired. -Acquiring Alien abilities makes you appear more alien to Talos I's security system, turning defense turrets that would normally fight for you against you. -Talos I has fallen victim to an Alien outbreak that it was built to contain. -Poltergiest Typhon behaves how it sounds. -Mimic can disguise itself as anything in the environment that isn't bolted down. Player can get this power too. -Telepath posess people. You can simply kill this person, stun them or find the telepath and kill it to set them free. -Incapacitating people is temporary, unlike in Dishonored. -Typhon dubbed 'Nightmare' hunts you down through Talos I. Closest comparison might be Nemesis or the Alien in Alien Isolation. -The more neuromods you use the more likely the Nightmare will become aware of you. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Z informacji podanej przez serwis Game Informer wynika, że może rodzajów potworów nie będzie wiele, ale to dlatego, że twórcy idą w jakość, a nie ilość. Każda z bestii jest wyjątkowa. Zobaczcie zresztą sami. Cystoidy - najmniejsi z wrogów, wyglądają trochę jak ryby i są bardzo prości w swej budowie. W jaki sposób nam te monstra zagrożą? Po prostu się wysadzą, zachowując się jak miny-pułapki rozlokowane w gniazdach i reagujące na ruch. Ale uwaga, jest mały twist - one też potrafią się poruszyć, zwinąć w kulkę i z ogromną szybkością skoczyć w kierunku gracza. Mimicy - lokalny odpowiednik Obcego z dość paskudną zdolnością, jaką jest zlewanie się z otoczeniem. Mogą zmienić się w zwykły przedmiot, przykładowo kubek lub kosz na śmieci, aby nagle skoczyć na niczego niespodziewającego się gracza. Co zaś jak zabiją jakiegoś człowieka? Wtedy się rozmnożą. Brr... Fantomy - lokalne mięso armatnie opętujące konkretne osoby. Warto jednak wiedzieć, że przy opętaniu, przekazują swojemu nosicielowi jakąś zdolność. Jedne podpalą pomieszczenie, inne porażą wszystko błyskawicą, a jeszcze inne rozpuszczą trujący gaz. Dodatkowo fantomy lubią zwabiać swoje ofiary do siebie, imitując ludzki głos. Poltergeisty - niedorozwinięte fantomy. Ludzi jeszcze nie potrafią, ale przedmioty to co innego. Na dodatek są niewidzialne. Telepaci - tym razem wzorowano się na beholderach, dość powiedzieć, że jeśli ktoś uniknął opętania przez fantoma, to stanie się niewolnikiem telepaty. Co ciekawe, ludzie są świadomi, że ktoś przejął nad nimi kontrolę, stąd zapomnijcie o zabijaniu bezmózgich zombie, to będą nasi koledzy. Twórcy obiecują jednak, że istnieje możliwość uniknięcia ich zabijania. Koszmar - jest tylko jeden, działa dokładnie jak Nemezis w Resident Evil. Potężny stwór, który pojawia się w losowych momentach wraz ze wzrostem siły postaci. Potwierdzono również, że w grze nie będzie spotkań z bossami. Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/12/07/why-preys-aliens-are-different-than-anything-youve-encountered.aspx nowy Deus Ex mimo że dobry, sprzedał się niewiarygodnie źle, Dishonored 2 sprzedaje o 1/3 gorzej niż jedynka. jeśli to samo spotka Preya, to będzie chyba najlepszy moment by chwycić za widły Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) 05/05/2017 ! Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Soul Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Za(pipi)iście myślałem że na gierkę trzeba będzie dłużej poczekać a tu niespodzianka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Homer S 197 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Zapowiada się godny następca System Shocka, jaram się bardziej niż na remake tamtego czy kolejną część.. Oj,bardzo mocarny ten rok jak narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Liczę,że gra mimo wszystko będzie godna nosić nazwę "Prey". Poprzednik był mocno niedoceniony. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Początek roku to jest jakiś masakrator XD. Jeszcze niech RDR się wyrobi w 2017 to Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 jaranko jest, bedzie grane mocno Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 ależ klimat Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 288 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Jest jeszcze godzinny gp ale komu on potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Nie wiem na chuy ogladac godzine gameplayu ale po tych kilku krotkich filmikach zapowiada sie gotyyyyyy Cytuj Odnośnik do komentarza
Homer S 197 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 to jest zdecydowanie współczesny system shock. ale będzie rozpyerdol, teraz to już chyba bardziej niż na rdr czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Wrażenie od Eurogamera.pl: http://www.eurogamer.pl/articles/2017-02-15-gralismy-w-prey-polaczenie-deus-ex-i-bioshock Podoba mi się, że fantomy jak widzą, że nie mają przewagi liczbnej to uciekają, aby się gdzieś zakamuflować i zregenerować siły, a cały nerwowy nastrój potęguje do tego oprawa dźwiękowa (od twórcy soundtracka do ostatniego Doom'a). Będzie sztosik :D Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 821 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Wrażenie od Eurogamera.pl: http://www.eurogamer.pl/articles/2017-02-15-gralismy-w-prey-polaczenie-deus-ex-i-bioshock Podoba mi się, że fantomy jak widzą, że nie mają przewagi liczbnej to uciekają, aby się gdzieś zakamuflować i zregenerować siły, a cały nerwowy nastrój potęguje do tego oprawa dźwiękowa (od twórcy soundtracka do ostatniego Doom'a). Będzie sztosik :D Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Gordon w Preyu postawi na ost rodem z synth-popu z lat '80, muzyki inspirowanej spaghetti westernami i naturalnie horrorami. Czuję, że będzie jeden z GOTY soundtracków w tym roku.Mechaniki wszystkie wyglądają interesująco, w zapowiedziach każdy stawia grę bliżej System Shocka, a długość kampanii powinna wynieść 16-20 godzin, gra ma mieć też kilka zakończeń. Jedyny minus idzie w stronę ZeniMaxu - recenzje po premierze będą i z niewiadomych przyczyn zamiast startować ze świeżym IP, którym de facto ta gra jest, postawili na ten dziwny pomysł z Preyem.Co śmieszniejsze, cała historia tej nazwy jest w sumie tragikomiczna, nie wiem skąd ten upór. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ta muza od 6:14 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 190 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Wow, co za wspaniały kawałek muzyczny. Mick Gordon dostarcza po raz kolejny. Samą godzinę gameplayu nie oglądałem, ino kawałeczki i oczywiście szykuje się bardzo dobra gra video. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 190 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Kto chce zostać kosmicznym bananem? http://gamersyde.com/hqstream_prey_mimic_madness-39238_en.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 https://youtu.be/WR9laaq8L7A 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dziwne, ze nikt nie wrzucil. Godzina materialu z gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.