Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie no, może być jeszcze z tego dobra pozycja. Atmosfera jest elegancka, ale całość cierpi przez techniczne niedoszlifowanie poszczególnych elementów gameplayu (to co opisał Bansai). No i ten cały początek jest taki, że czuje się, że jeżeli gra rozwija skrzydła to dopiero po kilku godzinach, gdy już pojawi się więcej ciekawych mechanik.

 

Na plus, bardzo duża interaktywność otoczenia. 

 

Ultra wnerwiająca jest za to muzyka, która dosłownie "wybucha"  z głośników przy spotkaniu wroga. 

Edytowane przez Cedric
Gość Orzeszek
Opublikowano

no mi demko juz sie zassysa na konsoli, wieczorem sie sprawdzi, szczerze to po trailerach wyglądało to całkiem ok, ale jak widac prawidłowość, im dłużej gierka powstaje w bólach tym gorszy efekt końcowy.

Gość Orzeszek
Opublikowano

https://pl.wikipedia.org/wiki/Prey_(gra_komputerowa)

 

W 2011 roku Bethesda Softworks zapowiedziała prace nad kontynuacją Preya pod nazwą Prey 2[6]. Nowa gra jest oparta na silniku id Tech 4 firmy id Software[7]. Przewidywana data wydania gry to rok 2016; Prey 2 miał ukazać się jeszcze w 2012 roku, jednak tworzące grę studio Human Head Studios napotkało problemy związane z jej produkcją[8].

 

gre kilkukrotnie uśmiercano i wskrzeszano, troche taki duke forever 2.0

Opublikowano

Oreł, nowy Doom też był wyrzucany do kosza, wyszedł po tylu latach i jaki sztos. :banderas: 

Opublikowano

Dobra, pograłem.

 

Mi się podoba. Klimat jest gęsty, aż można kroić nożem od masła. Niestety na PS4 jest odczuwalny lag w sterowaniu, ale podobno jest to naprawione na premierę. Dziwne więc, że zostawili coś tak irytującego w demie. 

Opublikowano
Zagrałem w wersję próbną i szczerze powiedziawszy to mam mieszane uczucia. 

 

Fabularnie jest mocno średnio i raczej na tym etapie w ogóle nie zaskakuje, a mam wrażenie że jest to zwyczajnie głupie i zrobione po linii najmniejszego oporu. 

Walka jest strasznie drętwa i nijaka. Machanie kluczem francuskim w ogóle bez wyrazu, faktycznie nie czuć w ogóle siły przy mocnych atakach. W dodatku jest zauważalny lag, a skoro ja to czuję (a normalnie mam takie rzeczy gdzieś) to jest coś na rzeczy. 

Graficznie jest co najwyżej nieźle. Bardzo sterylnie, pełno detali, przedmiotów ale lustra to jest jakaś kpina. Tak ludzie narzekali na lustra w Mafii 3, ale tam przynajmniej się coś odbijało. Tutaj to jest odbicie tekstury jak się poziom załadował i każde lustro tak wygląda. Straszne kupsko. 

Ogólnie to gra przypomina mix Deus Exa z Dishonored. Wszędzie jest masa przedmiotów do podniesienia, masa mebli do przeszukania i można rzucać dużą częścią z nich. 

Są umiejętności, bardzo podobne do tych z Deusa jak podnoszenie coraz cięższych obiektów, obchodzenie zabezpieczeń czy skradanie się. 

Muzyka jest tragiczna. Nie dość, że głośność jest źle wyważona i często jest spokojnie a tu nagle muzyka jakieś 10 razy głośniej. W dodatku jest zwyczajnie irytująca. 

Pierwsze pół godziny jest liniowe, a potem otwiera nam się cały świat i można dowolnie się po nim przemieszczać. Szczerze to średnio mi to pasuje. Wolałbym coś liniowego w końcu, a nie ciągłe sandboxy i gry z hubami. 

Loadingi też zajmują dobrą minutę. 

Klimat jest fantastyczny i aż wylewa się z ekranu, ale to raczej za mało. Do pierwszego BioShocka nie ma startu. 

 

Chyba anuluję preordera. :( 

Opublikowano

W moim przypadku tak. Preya odpuszczam, ale zagraj w to demko. Może akurat Tobie siądzie i będziesz się rozpływał. :) 

Opublikowano

Wg mnie tak. Sam czekam, sciągając demko Preya wczoraj miałem cichą nadzieje że może trochę zaspokoi mój głód na te klimaty, no ale nie bardzo, o czym napisałem wcześniej.

 

Demko możesz ściągnąć i spróbować, ale znając ciebie to wysoko stawiasz sobie responsywność sterowania w gierkach więc podejrzewam ze już po pierwszym ruchu kamery pojawi ci się wykrzyknik nad głową.

Opublikowano

Fabula mi lata i moze być nijaka ale kulawy gameplay to dramat :/ na Xboxa demko tez dzisiaj jest dostępne ? Jeżeli tak to wieczorem sprawdzę i ocenie

Opublikowano (edytowane)

Rozgryzłem co jest nie tak z tym demem. Jest to.... celowanie. Walka jest irytująca bo ciężko się celuje i atakuje z tym lagiem. Muszę sprawdzić tę grę gdy naprawią lag bo czuję, że może to być w końcu Bioshock 2 na który czekałem.

 

Plus muzyka, która trwa za długo choć nie widać przeciwnika/jest już zabity.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano

Zgadzam się Input lag rodem z KZ2 I te irytujące pierdy Misia Gordona, chłop zrobił swoją robotę w Wolfie czy Doomie tak tutaj miałem ochotę w ogóle wyciszyć tą muzę. Gęsty klimat to był w Dead Space albo nawet Half Life'ach tutaj jest sterylnie i nijako, no ale to tylko początek gry.

Opublikowano

Pograłem i niestety muszę potwierdzić - gra z początku jest słaba. Graficznie wyglada, jak żywcem wzięta z ery PS3/360. Efekt latarki czy niektóre cienie i tekstury wyglądają bardzo słabo. Postacie znacznie lepiej wykonane były w Dishonored. Ta muzyka, która gra dobre pare sekund po ataku obcego też nie jest dobrym rozwiązaniem. Psuje to atmosferę. W grze jest ekwipunek i przykładowo przeszukując szafkę mamy dostęp do menu i własnego i szafki. Te przedmioty, które chcemy wziąźć, musimy ręcznie przenieść do swojego menu. Automatycznie tutaj sie nic nie dzieje. Jest stamina w grze. Cały czas machać kluczem francuskim nie możemy. Gra ma dużo naleciałości z Dishonored - menu powiadomień o celach, ich wskaźnik( których w demie nie można wyłączyć). Interakcja z otoczeniem jest dosyć sporo, coś na poziomie SOMy. Ale to powinien być standard nie zaleta. Input lag machania kluczem? Bardziej stawiałbym to, ze gra idzie bardziej w realizm, stąd jest to celowe zamierzenie. Może rozkręci sie poźniej i niekoniecznie w demie.

Opublikowano

Input lag machania kluczem? Bardziej stawiałbym to, ze gra idzie bardziej w realizm, stąd jest to celowe zamierzenie. Może rozkręci sie poźniej i niekoniecznie w demie.

 

Input lag jest nie tylko przy machaniu kluczem, ale ogólnie. I nie jest to zamierzone, bo istnieje tylko na PS4.

Opublikowano

Co do input laga na PS4:

To address input lag, the fix within the final release in the game changes the raw input curve on the PS4 controller to be more responsive at the low end, and to tweak responsiveness to the center point on the controller (narrowing the dead zone.). The net result is faster/more responsive movement.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...