Papaj 465 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Ktoś podał linka z Twittera( chyba) na poprzedniej stronie, że mają to na uwadze. 1 Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Może to kwestia pliku gry/konsoli, bo ja u siebie nie miałem laga. Gracie na prosiaku czy biedaku? Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Jak już wspomniałem na prosiaku nie ma laga. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Jak nie mam jak sam gram na Pro i jest. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Jest lag na prosiaku jak i zwykłej slimce. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 A co ma pro do input laga ? Nie siejcie takich mitów, bo zaraz biegnę do sklepu odzyskać moje pieniądze. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 (edytowane) Bardzo podoba mi się klimat i narracja. Jest tajemniczo i widać, że karty będą odsłaniane powoli. Grafika faktycznie nie powala, ale jest (chyba) pełne 1080p (na PS4, tak to wygląda na moje ułomne oczy, DF wszystko pokaże). Dzięki temu wszystko jest wyraźne. Po tych narzekaniach myślałem, że będzie kiepsko, ale jest jak najbardziej ok, tym bardziej, że animacja jest płynna. Muzyka ma potencjał, ale za mało jej słyszałem. Mick Gordon pokazał swój warsztat i talent w Wolfenstein: New Order i Doom i mam nadzieję, że tutaj będzie równie dobrze. Jedyne co muszą poprawić to soundmixing, bo muzyka podczas potyczek jest stanowczo za głośna i potrafi "grać" dłuższą chwilę po za zabiciu przeciwników. Cieszy duża interakcja ze środowiskiem, dalej rzadko spotykana w grach. Faktycznie sterowanie na PS4 jest toporne, ale jeśli to poprawią to będzie w porządku. Na tej generacji nie było jeszcze Bioshocka, tak więc jeśli gra będzie miała dobre opinie to kiedyś kupię. Edytowane 28 kwietnia 2017 przez MaiorZero 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Po ograniu dema jestem... na tak! Mam trochę inne odczucia niż w sumie większość, która tu pisze. Nie ze wszystkim mogę się zgodzić. Nie zauważyłem kiedy ta godzina mi zleciała i demo zakończyło się dość niespodziewanie. Klimat jest świetny i z miejsca widać rękę Arkane. Grafika jest faktycznie słabsza niż w Dishonored 2 ale to nie jest i nigdy nie był konik francuzów. Dużo bardziej od samej grafiki liczy się u nich styl graficzny a ten jest pico bello. Fabularnie jestem zaintrygowany i jestem ciekawy co będzie dalej. Bardzo czekam na opinie i recenzję bo jeżeli fabularnie okaże się świetnie i klimat będzie cały czas taki sam to na pewno kupię. Arkane dla mnie to bardzo zdolne studio i mają u mnie kredyt zaufania. Faktycznie ryzykowne jest w demie umieszczanie początku gry skoro ten projektujemy tak, by rozwijał się powoli i odkrywał karty. Mnie jednak zaintrygowali, prawie kupili. Prawie, bo nie planowałem zakupu, a tu może się nim skończyć. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Po wylizaniu wszystkich ścian w demku (z 2,5h mi zeszło) jednak się mocno podjarałem, biorę day one, nawet il przestał mi przeszkadzać - problemem dalej jest tylko ta muzyka co się nie wycisza ale ponoć ma to być wyeliminowane paczem. 1 1 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Jest lag na prosiaku jak i zwykłej slimce. Ja tego laga kompletnie nie odczuwam. Wiadomo...celowanie i strzelanie nie jest tak precyzyjne jak w Call Of Duty, ale bez przesady. Poziom Bioshocka lub Dishonored 2 (demo). Nic lepiej, nic gorzej. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Dokończyłem dzisiaj demo i szczerze to jakoś po przerwie zaczęło mi się podobać. Otwarta struktura również zaczęła mi się podobać, jej eksploracja i zbieranie przeróżnych rzeczy. No ale to czy wezmę na blantmana będzie zależeć czy poprawią tę pierdoloną muzykę bo to jest niedopuszczalne. Input laga nawet im odpuszczę, ale muzyki nie. Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Fakt, muzyka to jakiś koszmar - gwałci uszy do spółki z mózgiem. Input lag też sprawy nie ułatwia, gmerałem w ustawieniach czułości, coś tam się polepszyło, ale bez patcha nie ma nadziei. Oprócz tych dwóch mankamentów jednak... ta gra zapowiada się ZA-JE-BIŚ-CIE - no Bioshock w kosmosie jak ch... A jeszcze nie ukończyłem demka, zaraz wracam na Talos. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Mi się spodobała sprawa z naszym biurem służącym za taką jakby bazę wypadową (przynajmniej po demie mam takie wrażenie), z tą maszyną co przerabia wszystkie śmieci na surowce z których potem można kraftować np. ammo czy apteczki. A zaraz obok w trauma center jest medbot, który jak go naprawimy będzie leczył postać za frajer. BTW to mnie osobiście gra przekonała właśnie przy oczyszczaniu tego trauma center z dwóch fantomów, jeden był w dodatku jakiś przykokszony - nieźle się tam nakombinowałem łącznie z przenoszeniem wieżyczek z niższych pięter, liczę że im dalej tym więcej będzie takich sytuacji w pełnej gierce. Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 nieźle się tam nakombinowałem łącznie z przenoszeniem wieżyczek z niższych pięter, liczę że im dalej tym więcej będzie takich sytuacji w pełnej gierce. O widzisz! O tym nawet nie pomyślałem :D Uwielbiam, jak gra daje takie możliwości. Ja wzorem zasadzek na Big Daddy'ego z Bioshocków, zrobiłem skład butli gazowych w jednym miejscu i "bum, pierduut"!!! :) Choć z shotgunem też mi się udało, ale wypstrykałem się z amunicji. A zepsutego med-bota nie naprawiłem (za mały skill), ale tam gdzie grasowały fantomy jest stacja, z której możesz sobie przyzwać nowego :) Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Co do shotguna trafił mi się bug, co mam nadzieję też usuną - znalazłem dwie sztuki więc jeden wywaliłem, i tym samym zniknął mi on w ogóle z tego kółka wyboru broni, żeby go użyć za każdym razem musiałem ręcznie go wyekwipować z menu. Specjalnie ładowałem neuromody w repair bo chciałem sprawdzić maszynę co była do naprawy w pierwszej lokacji, tak samo znalazłem kod do znajdującego się tam sejfu, niestety w demku nie da się już tam wrócić. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Chyba cały obszar 'Lobby' ma służyć za taką bazę wypadową z tego co gra nam mówi - jest przecież pokój z robotami leczącymi, też bardzo przydatne. A tak baj de łej, motyw z kuszą-zabawką zaje.bisty. xD Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Heh, ukończyłem demko, ale musiałem się o tym dowiedzieć z YT, bo wszyscy piszą o "nagłym urwaniu", a ja gram i gram i końca nie widać... W każdym razie starałem się zwiedzać wszystkie kąty (choć rozważam jeszcze pójście w siłę, bo sporo drzwi zablokowane przez ciężkie klamoty) i zajęło mi to... ponad 6h :D Po przerwanej transmisji gra pozwoliła mi grać dalej i to mnie trochę zmyliło, bo gdy dotarłem do następnego znacznika, na drzwiach wyskoczył napis, że "obszar niedostępny w demie" (myślę sobie - "po ch... taki zabieg?"). W każdym razie na YT zobaczyłem, że ludziom wywala "podziękowania za zagranie w demo" dużo wcześniej, praktycznie po stłuczeniu szyby w biurze Morgana... Ciekawy przypadek... Enyłej... Jak tylko uzbieram kasę, to lecę do sklepu! Ta gra to w 100% moje klimaty - Bioshock+Dishonored+Deus Ex. Nawet z wymienionymi wcześniej wadami, strasznie mi się podoba, więc jeśli poprawią te mankamenty to dla mnie materiał na grę roku (no ewentualnie Top 3, bo jednak Horizon i NieR). Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Liczę że wzorem bioshocka prawdziwą kuszę też idzie później gdzieś dorwać :) Fajna zabawka jest na parterze lobby jest taka salka poświęcona historii talos, na jednej ścianie wisi portret JFK - po prawej stronie pod alarmem jest skrytka z "granatami" co przerabiają wszystko w miejscu wybuchu na kostki surowców. I BTW sprawdźcie opis tego portretu, cała otoczka tej gry też musi być niezła. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Jak doszedłem do tego poziomu, to myślałem, ze znowu bug z dźwiękiem, bo przechodziłem obok każdego będąc odwrócony do nich i mi non stop zmieniało kwestie mówione. Dopiero potem zacziłem o co chodzi. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 No lore zapowiada się interesująco. To jest największy atut Arkane - tworzą bardzo ciekawe światy. Dishonored też nieźle wsiąkało. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Zauważyliście jak bardzo podobne są postaci z Preya do postaci z Dishonored? A czaicie to jakby się okazało, że obie gry dzieją się w tym samym uniwersum. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 (edytowane) Tak naprawdę Prey to (nie)oficjalny spinoff Dishonored i dostaniemy takiego zonka pod sam koniec, coś w stylu pewnego takiego thrillera od takiego pewnego reżysera. Edytowane 29 kwietnia 2017 przez Homer S Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Zauważyliście jak bardzo podobne są postaci z Preya do postaci z Dishonored? A czaicie to jakby się okazało, że obie gry dzieją się w tym samym uniwersum. To by było kozackie. Im więcej w to demo gram tym bardziej robi sie to dla mnie zakup premierowy. Eksploracja tego świata na Talos I jest rewelacyjna. Odkrywanie tajemnic porównywalna do pierwszego Bioshocka. Jedynym, poważnym mankamentem jest ta muzyka ale to nie jest nic czego nie mogliby wyeliminować patchem. Żeby jednak gra zapadła w pamięć jak BioShock to musi robić fabularnie, a na razie sie na to zapowiada. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Opublikowano 30 kwietnia 2017 A czaicie to jakby się okazało, że obie gry dzieją się w tym samym uniwersum Prędzej to powinno mieć cokolwiek wspólnego z pierwszym Preyem ... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Opublikowano 30 kwietnia 2017 (edytowane) Czemu? Ale sądzę, że jednak nie będzie powiązania Prey i Dishonored. Gdzie byłaby logika w tym, że w XIX wieku świat wyglądałby tak jak w Dishonored z supermocami itd, a w 1963 roku był JFK i "nasz timeline" jak gdyby nigdy nic? Może udałoby im się to fajnie wytłumaczyć, ale myślę, że byłoby to dość ryzykowne, żeby zrobić to w miarę sensownie. Dla klatkowych purystów Słowem podsumowania, na PS4 jest pełne 1080p, na XO 900p. Stałe 30 klatek na PS4, na XO spadki do 20 w okolicach trawy, w pozostałych fragmentach jest stabilnie. DF twierdzi, że to bardzo dobra optymalizacja silnika, który słynie z tego, że jeżeli Crytek nie tworzy na nim gry to raczej jest to powód do obaw niż spokojnego snu. EDIT: Pograłem jeszcze w demo, mam 3 godziny na liczniku i dalej nie widziałem wszystkiego. Jest sporo pomieszczeń, do których nie wszedłem, a da się na pewno. Łażenie w tej grze z kluczem francuskim pasuje fantastycznie i czuje się jak pierwszy raz grając w Bioshocka i Dishonored 2 w jednym. Z tych dwóch gier czepie w zasadzie wszystko, a że obie kocham to tu nie mogę czuć się źle. Ja wiem, że kupuję ją 5 maja. Szkoda, że gra nie wyszła na majówkę... byłoby cudownie. Deweloperzy odnieśli się do muzyki i input laga i napisali, że będzie to załatane. Spodziewajmy się day-one patcha i gitara. Edytowane 30 kwietnia 2017 przez Voytec Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.