Gość Soul Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Good, bo Prey cały czas na mnie czeka :) Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Gra dostała update dla PS4 Pro. PS4 Pro Support added for: - Enable Screen-Space Reflections - Higher quality shadows - Improved texture appearance - More texture memory (stable streaming) - Anisotropy 16x (from 4x) - Improved visual fidelity - Less LOD usage - Dynamic lights show up further - Particles are allowed to draw more pixels per effect Ta gra nawet na Pro jest niegrywalna - worst frame pacing ever - lekki ruch kamera i czlowiek ma wrazenie ze gra w 15 fpsach - techniczny potworek - po ponad godzinie zamknąłem aplikacje i usunąłem z dysku. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez easye Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 448 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Gra dostała update dla PS4 Pro. PS4 Pro Support added for: - Enable Screen-Space Reflections - Higher quality shadows - Improved texture appearance - More texture memory (stable streaming) - Anisotropy 16x (from 4x) - Improved visual fidelity - Less LOD usage - Dynamic lights show up further - Particles are allowed to draw more pixels per effect Ta gra nawet na Pro jest niegrywalna - worst frame pacing ever - lekki ruch kamera i czlowiek ma wrazenie ze gra w 15 fpsach. Nie wiem odrzuca mnie to na tyle od tej gry, ze po ponad godzinie zamknąłem aplikacje i usunąłem z dysku. Całkowicie się z powyższym zgadzam. Już demo Preya na prosiaku bardzo słabo działało i wyglądało. Jakaż przepaść pod tym względem pomiędzy Prey a takim na przykład The Surge. Niemiecki dryl, technika i porządek kontra francuskie bałaganiarstwo... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Czezare xd no niemiecka technika jakoś w przypadku Lords of the Fallen się nie sprawdziła. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 448 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Czezare xd no niemiecka technika jakoś w przypadku Lords of the Fallen się nie sprawdziła. Do końca może nie. Trzeba też wziąć pod uwagę na bardzo trudnego partnera (CGI Games), którego mieli pichcąc TLotF. Zdziwiłbyś się jak duża różnica jest pomiędzy TLotF a The Surge na korzyść tej drugiej gry rzecz jasna... Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Po prostu sie nie przyłożyli do wersji na PS4. Na bąku nie ma takich problemów. A najlepiej i tak działa na PC. Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) To moze na PC w przyszłości wezme, bo dla mnie jest to nie do zaakceptowania. Do tego kazdy patch psuje cos innego - jedno naprawia, cos innego s(pipi)a - Crap leci na allegro. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez easye 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Hahaha, dobre sobie. :D Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Najlepszy System Shock od czasów dwójki, no ale crap, bo coś tam. Gra jest na inne sprzęty i działa zadowalajaco, możesz tam ją ograć, skoro Cię to tak drażni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Hahaha, dobre sobie. :D Stary przestań się ośmieszać One the one hand, the patch added PS4 Pro support to Prey – a feature the back of the box claimed right from release – along with other useful fixes and correction for the annoying input lag on PS4. On the other, it’s introduced a stack of stutter due to frame-rate pacing problems. That’s according to Eurogamer‘s Digital Foundry, which described the patch as “a massive own goal”, arguably a “retrograde step” for PS4 players and “just not acceptable” in the linked report and video above. “Input latency has been fixed – the game is much more responsive now – but the knock-on effect is that, put simply, the game is a stuttering mess in motion. We’ve often reported on bad frame-pacing in the past, but nothing could prepare us for the severity of the problem in Prey,” the report notes. “This is, without a doubt, the worst instance of irregular frame delivery we’ve encountered, giving the illusion of a much lower frame-rate. In addition, as the game uses an adaptive v-sync solution, there is now a plethora of torn frames present in each and every scene along the top portion of the image. Taken as a whole, Prey no longer feels smooth to play.” Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikołaj 348 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Co do input laga. Każda broń ma swojego. Przy niesieniu np. Pudełka tego preyowego input laga w ogole nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 @Bluber Ale stuttering był już w zwykłej wersji. Wiem bo jak włączyłem to od razu mi się rzucił w oczy, ale po 30 minutach już się przyzwyczaiłem i nie zwracałem na to uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 No ale piszą, że na paczu pro jest jeszcze gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 448 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Ja Iziego rozumiem z tą złością i irytacją. I nie dziwie się, że jej przypływie puścił grę do przysłowiowego żyda. Kiedyś zrobiłem wraz z sześcioma kumplami to samo na okoliczność CoD Black Ops na PS3. Żenujący, agrywalny technicznie szrot. Po dwóch tygodniach wszyscy już graliśmy w to na X360. Żeby nie było, że czepiam się tylko gry na konsoli Sony to podobny badziew był z polską wersją Diabolo 3 na Xbox One. Stuttering krwawo mordował jakąkolwiek przyjemność z grania... Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Izi to co innego. Pisze, że crap i szkoda na to czasu. Kiedy wersja na PS4 jedynie jest niedorobiona. Mając dwie konsolę czy nawet PC, to nie problem. Bo te wersje są dobrze zrobione. Tymczasem ze słów iziego można wywnioskować, ze sama gra jest do dupy, kiedy czepia sie jedynie stutteringu. Brak w tym konsekwencji i tyle. Sama gra jest zrobiona po mistrzowsku. Wersja na PS4 jest najgorszą ze wszystkich trzech technicznie. To jest fakt ale pisanie, że to crap nie argumentując tego, że jedynie chodzi o technikalia, to już nieporozumienie. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Gram w Prey na prosiaku i serio nie ma tragedii ale być może mam większa odporność na stuttering Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 A co to jest stuttering? Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Tak w najprostszy możliwy sposób - spowolnienie lub zawiecha w animacji. Grasz, masz stabilną animacje i nagle gra zwalnia lub co gorsza sie zwiesza na sekundę. Tak zwane - gubienie klatek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 978 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Rwanie grafiki tak jakby Ci to powiedzieć, gra Ci momentami płynnie działa, a momentami Ci zatrzymuje obraz, no coś w ten deseń, wkuwiająca ever rzecz jaka może być w grach :/ Pamiętam, że takie coś miałem w Diablo 3 na PC i był to spory problem - dzięki tej grze dowiedziałem się, co to ten magiczny stuttering - jest gorsze od spadków fps. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Faka Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikołaj 348 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Z Eurogamer.pl: Stuttering Problem ten występuje przez nieregularne opóźnienia w wyświetlaniu klatek obrazu. Liczba klatek na sekundę być w rzeczywistości mniejsza, niż pokazywana przez aplikacje pomiarowe. W wyniku tego problemu obraz wydaje się „szarpać”, nawet przy wysokiej liczbie klatek na sekundę. Nie doświadczyłem tego. Może jestem ślepy ale po prostu tego nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Nieregularne dostarczanie klatek, masz wtedy wrażenie, że gra która technicznie chodzi w 30fpsach działa dla nas poniżej tego framerate'u. Bloodborne też na to cierpiał, ale z tego co widzę nie aż na taką skale. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Jak dla mnie ma nic gorszego niż screen tearing i spadki fps. Kurde jak ostatnio nie mogłem zabrać sie za żadnego singla tak Prey wciągnął mnie strasznie i mysle ze w weekend uda mi sie go skończyć Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Izi to co innego. Pisze, że crap i szkoda na to czasu. Kiedy wersja na PS4 jedynie jest niedorobiona. Mając dwie konsolę czy nawet PC, to nie problem. Bo te wersje są dobrze zrobione. Tymczasem ze słów iziego można wywnioskować, ze sama gra jest do dupy, kiedy czepia sie jedynie stutteringu. A mozesz zacytowac, ktory post dokladnie wprowadza Cie w blad ? Bo ja nigdzie sie nie odnosilem do samej gry - niby jak skoro wyraznie napisalem, ze nie da sie w nia grac. To co mam napisac? - MISTRZOSTWO SWIATA - najlepiej z zamknietymi oczami! Crap - bo gra za niecale 2 paki jest nie grywalna! - przepraszam, ze teraz nie pobiegnę do sklepu i nie kupie kolejnej wersji na Xboxa albo PC, bo moze tam nie ma p(pipi)dy przed oczami! Jak kiedys 2 raz najdzie ochota to wezme z G2A za 5 zl, badz z torrentow bo to co wczoraj zobaczylem na konsoli to jest q(pipi) SKANDAL (a trzeba jeszcze pamietac o ich 2 wersjach na PC, recenzenckiej i gorszej konsumenckiej). No szanujmy sie troche ! Tymbardziej j(pipi)ac / 10 Edytowane 5 Czerwca 2017 przez easye Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Przeszedlem cala gre i ani razu mi przez mysl nie przeszly jakies stuteringi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Moze za mało płynnych gier odgrywasz, nie polecam takiego trybu życia Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.