messer88 6 580 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Te złote giwery to tylko skiny. Staty są takie same. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Nope, ja mam rację https://prey.gamepedia.com/Artemis_Golden_Pistol Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Pan powyzej ma racje. Jest inna wersja pukawki na ptaszki z innymi statami, ale w shotguna i kazda inna mozna spokojnie ladowac bo jest tylko jedna wersja. Poza tym ja ladowalem w pistolecik ulepszenia i jakos tego nie zalowalem potem bo ulepszen jest od groma do znalezienia a korzysci tez byly ok w walce na wieksza odleglosc. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 W dniu 15.12.2019 o 11:16, messer88 napisał: Fajna ta giera była, ciekawe czy będzie jakaś dwójeczka. ja cały czas licze na zapowiedź dwójki, na każdej konfie bethesdy sie ludze czy dadzą jakąś wzmianke że pracują nad kontynuacją czy coś xd sprzedaż nie była rewelacyjna ale jakąś aktywność jeszcze prowadzą na fejsie czy twitterze a mogliby już to całkowicie rzucić w pizdu Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Ja bym wolał powrót do tego pomysłu, a nie kolejne ubijanie mimików Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 21 grudnia 2019 Opublikowano 21 grudnia 2019 a to sorry sugerowałem się właśnie shotgunem że miał identyczne wartości. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 grudnia 2019 Opublikowano 21 grudnia 2019 22 godziny temu, 20inchDT napisał: Ja bym wolał powrót do tego pomysłu, a nie kolejne ubijanie mimików Cyberpunk 2077 16 kwietnia 2020 1 Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 6 marca 2020 Opublikowano 6 marca 2020 Właśnie skończyłem grę. System walki to dramat, ale fabularnie bardzo na plus. Jest kilka komentów, które zapowiadają koniec, ale i tak delikatnie byłem zaskoczony. Więcej takich gier proszę. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 sierpnia 2020 Opublikowano 5 sierpnia 2020 Ja w sumie miałem tak, że przez to akwarium "odkryłem" przejście 1 Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 Losując gierki z backloga padło na Preya, którego demo mnie kiedyś odrzuciło, ale że w międzyczasie zmiażdżyłem Dishonored 2 to pomyślałem, że dam mu drugą szansę. Początek robi robotę, poczułem się trochę jak w Portalu, a sama eksploracja faktycznie przypomina System Shock, trochę też zalatuje Dead Space. Niestety zgadzam się z większością, że strzelanie jest skiepszczone a przeciwnicy nie tyle groźni co irytujący, szczegolnie te małe gówno-mimy. Pytanko, bo jeszcze nie mam shotguna, czy lepiej chomikować upgrade'y do broni czy można spokojnie pistolet ulepszać? I czy w ciągu jednej gry jest się w stanie wszystkie zdolności odblokować czy trzeba mocno reglamentować i wybierać na zasadzie albo-albo? 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 24 minuty temu, Rudiok napisał: Pytanko, bo jeszcze nie mam shotguna, czy lepiej chomikować upgrade'y do broni czy można spokojnie pistolet ulepszać? I czy w ciągu jednej gry jest się w stanie wszystkie zdolności odblokować czy trzeba mocno reglamentować i wybierać na zasadzie albo-albo? Z tego co pamiętam jeśli chodzi o umiejętności to trzeba wybierać, bo nawet większości nie odblokujesz. W przypadku ulepszeń do broni to jest trochę lepiej, ale też nie ulepszysz wszystkich (tym bardziej jeśli nie jesteś z tych "co liżą ściany"). 1 Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 2 hours ago, Rudiok said: Pytanko, bo jeszcze nie mam shotguna, czy lepiej chomikować upgrade'y do broni czy można spokojnie pistolet ulepszać? I czy w ciągu jednej gry jest się w stanie wszystkie zdolności odblokować czy trzeba mocno reglamentować i wybierać na zasadzie albo-albo? Później w grze można znaleźć złota wersję broni. I pistolet jest chyba mocniejszy ten złoty na starcie, ale shotguna miałem tego samego do samego końca. W późniejszych etapach olałem praktycznie strzelanie i opierałem się na mocach oraz głównie omijaniu przeciwników. Jednak warto, bo fabularnie jest na prawdę ciekawie. Dodatkowo na słuchawkach gra potrafi momentami dać ciarki na plecach ( przeważnie na początku gry) 1 Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 Dzięki. A są jakieś ogólnie polecane i warte wzięcia od razu zdolności? Bo dość spore to drzewko i drogie. Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 29 minutes ago, Rudiok said: Dzięki. A są jakieś ogólnie polecane i warte wzięcia od razu zdolności? Bo dość spore to drzewko i drogie. Na pewno hakowanie, naprawa i siła( to akurat olałem) się przydają w grze, bo jest wiele miejsc gdzie można użyć ich użyć. Skupienia bojowego dość często używałem również. Są jeszcze inne umiejętności, ale to nie wiem czy nie będzie spoiler jak o nich będę mówił. 1 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Combat focus to wazna sprawa. Mam nadzieje ze wybrales dodatkowy feature jak psucie sie broni i cos tam jeszcze bylo. Dla mnie gra ma mocny klimat, polecam. Poczytaj sobie wczesniejsze strony z tego tematu. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 Klimacik faktycznie fajny, dostałem już ten wizjer do badania mimów i rozgrywki stały się ciekawsze, bo można z różnych stron podejść do tyfonów. Najbardziej wkurza póki co sam system walki, bo jest niestety drewniany, oraz backtracking i bieganie w tę i nazad po stacji. Formuła a'la Bioshock czyli podział tego na zamknięte moduły, w ramach których trzeba coś podziałać byłaby lepsza. A teraz żeby zrobić jakieś zadanie muszę zapieprzać przez ileś pięter i trzy ekrany ładowania, które trwają wieczność Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 Tak loadingi są wkur.wiające, ale nie na tyle, żeby bać się przechodzić z lokacji do lokacji. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 16 stycznia 2021 Opublikowano 16 stycznia 2021 No dobra, gierka skończona, nabiłem prawie 24h, ale taki syndrom lizacza ścian Fabularnie mi się podobało, historia ciekawie poprowadzona, z kilkoma twistami i moralnymi wyborami, które naprawdę coś znaczyły. Moce na plus, choć tak naprawdę shotgun >>> wszystko inne i nie było za bardzo sensu bawić się w podchody, pułapki, telekinezę itp. jak można 2-3 razy między oczy przywalić i tyle Tyfona widzieli. Sama walka trochę skiepszczona, a już zupełnie mnie zgrzało jak pod koniec gry Tyfona można było na 2 strzały powalić ale drony bojowe to raz, że chłoną śrut jak gąbka to potrafią załatwić cię w kilka sekund, balans po ch.uju. No i jeden z największych minusów - loadingi i koszmarny wręcz backtracking. Część misji zwyczajnie zostawiłem, bo perspektywa przebijania się przez ileś tam ekranów ładowania skutecznie zniechęca. Pod koniec gry, chcąc zobaczyć inne zakończenie musiałem się wrócić przez 5 ekranów ładowania, potem wrócić znów przez 5 ekranów ładowania, a odstępy między niektórymi trwały po kilka sekund, więc więcej czasu się spędza czekając na załadowanie niż faktycznie grając Tak jak już wyżej pisałem - o wiele lepiej sprawdziłyby się zamknięte, ciut większe poziomy. Może next gen ułatwi planowanie kontynuacji i uniknięcie problemów z ładowaniem, bo potencjał jest wysoki. 2 Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Ogrywam od dwóch czy trzech dni i przyznam że klimat gierki naprawdę imponujący, niezłe udźwiękowienie, fajnie zaplanowane lokacje z kilkoma możliwościami eksploracji lokacja co jest standardem u Arkane. Jedynie walka jest dość chaotyczna, ale czytając recenzje myślałem że będzie gorzej. Póki co jestem naprawdę pod wrażeniem, zapowiada się na niezłą przygodę. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 15 września 2021 Opublikowano 15 września 2021 W koncu! Czekałem dlugo na doc o prey po tym jak zrobili dedykowany dishonored. Będzie co do ogladania dziś w łóżeczku. 4 1 Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 21 września 2021 Opublikowano 21 września 2021 Grał ktoś w dodatek pod tytułem Mooncrash? Nie będę opowiadał o schemacie rozgrywki, bo to po trochę rogalik, ale udało mi się uciec pierwszą postacią dość łatwo... No i przy drugiej z bodaj sześciu osób z załogi nieco zmieniła się baza, są nowe przejścia, część jest zamknięta... I pojawił się nowy przeciwnik w postaci księżycowego rekina. Ja yebie chyba wywalę tę grę przez to stworzenie o ile nie znajdę szybkiego sposobu na wyeliminowanie tego badziewa. Napsuł krwi co nie miara, a skakanie po skałach żeby nie przyciągnąć jego uwagi jest upierdliwe. Dużo cierpliwości trzeba do tego DLC xd. Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 21 września 2021 Opublikowano 21 września 2021 Trochę lipa, że z tak upośledzoną mechaniką walki, zrobili DLC na tym polegające Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 21 września 2021 Opublikowano 21 września 2021 (edytowane) Samej walki nie ma dużo, a tego "rekina" to raczej trzeba unikać bo w walce bezpośredniej z nim nie ma szans. Samo ukrywanie się przed nim jest upierdliwe, nie możemy stanąć na gołej ziemi ponieważ wyczuwa to i zaraz wyskakuje spod ziemi i jest kaplica. Unikać go trzeba skacząc po skałach bądź budynkach, do tego potrzebny jest system napędzający Artax. Jest do znalezienia po drodze, albo wykupienia przed rozpoczęciem symulacji tyle że zasoby są trochę ograniczone. Chyba muszę wujka google spytać jak z to rozgryźć. Wczoraj przy czwartej próbie nie udało mi się pchnąć do przodu, brakuje mi jeszcze możliwości odblokowania jednych drzwi, a nie mogę znaleźć broni która je otwieram. Eksplorację utrudnia ten stwór i cierpliwości zabrakło. Edytowane 21 września 2021 przez Dalhi Cytuj
Mejm 15 361 Opublikowano 6 lutego Opublikowano 6 lutego Czy tej grze faktycznie blisko do system shocka? Gdzies tak slyszalem, ale wydaje sie, ze to takie Dishonored ale w kosmosie i jak zawsze z licznymi sciezkami prowadzacymi do celu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.