Gość DonSterydo Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Pkt 1 jest nierealny. Gry, które nie były napisane pod natywne 4K i 60 fps same z siebie nie będą tak działać. Powinieneś takie rzeczy wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Tak myśląc dłużej o tej nazwie, MS używał One jak One System itp. Myślę, że mogą iść dalej w tę stronę i też wybrać jakieś kluczowe słowo, a szczególnie że celują w tę unifikację systemów z W10. Może Xbox Uni albo Xbox Unity? Edytowane 11 Września 2016 przez MYSZa7 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 181 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Pkt 1 jest nierealny. Gry, które nie były napisane pod natywne 4K i 60 fps same z siebie nie będą tak działać. Powinieneś takie rzeczy wiedzieć Teraz większość gier robiona jest z myślą o 4K (dzięki pecetom), więc wystarczy fakt że dany tytuł ma tekstury i assety w 4K i nie widzę przeszkód by gierka działała na Scorpio w takiej rozdzielczości. Mysza, dlatego napisałem o możliwości gdzie jest dynamiczna rozdzielczość i 60fps. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 No tylko sęk w tym, że gierki n One nie mają assetów w 4K Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Dadzą upgrade do full HD niektórych gierek i wystarczy, mało osób zauważy różnicę między 4K i full HD przy TV do 50 cali. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Walić 4K, niestety marketing i janusze robią swoje, jakby ta moc poszła w fps'sy, dopakowanie tekstur, efektów, ilości bajerów na ekranie to byłby ogromny skok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 181 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 No tylko sęk w tym, że gierki n One nie mają assetów w 4K Jeśli dana gra istnieje na PC i ma assety 4K, to znaczy że i na ONE też są. Tyle, że moc nie pozwala ich na wyświetlenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Cena 400 dolcow nie jest realna, chyba ze MS zechce znowu dokladac do kazdej sztuki konsoli, a w swiecie technologii juz dawno chodzi o cos zupelnie innego czyli tanio zrobic i drogo sprzedac - patrz apple. Nazwa glupie. Gry jak i akcesoria beda dzialac ze skorpio to pewniak. Native 4k i true HDR to beda najczesniej uzywane slowa na przyszlej konferencji E3 - jako ze Sony podjelo rekawice ze slabszym Pro i szachownicami zeby osiagnac pseudo 4k to MS pewnie oprze swoja strategie na mowioniu w kolko ze u nich jest lepsze i prawdziwsze. Zapomnijcie o 1080p60fps. Ogolnie przyszle E3 na moje oko bedzie wygladalo tak: Halo 6 4k60fps. Forza 7 4k60fps. Fifa 4k60fps. Gearsy 4 po paczu 4k30fps. Scale 4k30fps. Pokaz ''true VR experience'' z Falloutem i Skyrimem Remaster. Edytowane 11 Września 2016 przez hav7n Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Będą tak celować w 4K, że będą schodzić do full HD, jak w obecnej generacji celują w 1080p a dostarczają 720p czy 900p. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 MS też się będzie musiał bawić w jakieś techniki renderowania na około żeby dobić do 4k w większych grach. Natywnie taka rozdzialka to się może udać tylko w Fifie. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 181 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Cena 400 dolcow nie jest realna, chyba ze MS zechce znowu dokladac do kazdej sztuki konsoli, a w swiecie technologii juz dawno chodzi o cos zupelnie innego czyli tanio zrobic i drogo sprzedac - patrz apple. ale nie każda elektronika to rynek smartfonów. Nie wyobrażam sobie by znowu MS wystawił się na śmieszność w przypadku cennika tak jak 3 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Na 400 dolców nie ma co liczyć, będzie 499 i wszyscy będą happy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Gdyby Skorpion był na tyle potężny, że zaoferuje bez zachłysnięć w każdej grze 4k/60 fps i kosztował nawet te 2700-2800 zeta to jestem gotowy tyle zapłacić za takiego next-gena. Nie mam zamiaru bawić się w pół-środki pokroju Pro. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Gdyby Skorpion był na tyle potężny, że zaoferuje bez zachłysnięć w każdej grze 4k/60 fps i kosztował nawet te 2700-2800 zeta to jestem gotowy tyle zapłacić za takiego next-gena. Nie mam zamiaru bawić się w pół-środki pokroju Pro. xD dobry trip Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 243 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Najgorsza jest cena. Pro na start ma kosztować 399, za rok może jeszcze mniej. Za Scorpio pewnie 499 wyjdzie, więc będzie dosyć spora różnica. Dużo zależy od marketingu, który mocno szwankuje w tej generacji u Microsoftu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Xbox360 sie dobrze sprzeal, to nazwa xbox 720moze być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vexilium 425 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 http://www.windowscentral.com/project-scorpio Bardzo ciekawy artykuł ujawniający nowe szczegóły na temat Project Scorpio. W bardzo dużym skrócie: Scorpio będzie opierać się na obsłudze UWP. Jeśli jakaś gra dostępna na PC w Windows Store obsługuje rozdzielczość 4K, to będzie tak samo działać na Scorpio. I na odwrót. Bez konieczności znaczących zmian w kodzie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Czyli cale 4 gry xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 719 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 No to nawet jakby Scorpio jutro wyszedł, to już można by zobaczyć różnicę. W ciągu roku wyjdzie już pewnie tych gier całkiem sporo, do tego PS4 Pro przeciera szlak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Mi się wydaje, że do dnia premiery Scorpio to spora część gier będzie wychodzić już na UWP właśnie z uwagi na zbliżającą się premierę nowej konsoli MS, dla developerów to już będzie mniej roboty na samej konsoli, a już nie będzie to tylko jedna platforma pod UWP+4K. Skorzysta na tym zarówno Windows 10 Store jak i Scorpio. Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Czekam, zacieram ręce i zaczynam odkladac hajsik (najgorsze, ze nie wiem dokladnie ile). Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 To jeżeli jakaś gra nie wyszła pod UWP to na Skorpio już nie pójdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Nie pójdzie. Chyba, że podłączysz do konsoli korbkę i ręcznie podkręcisz framerate/rozdzielczość. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vexilium 425 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Inaczej - jeśli jakieś studio będzie chciało zrobić grę w lepszej wersji na Scorpio, będzie musiało ją przygotować jako UWP, a co za tym idzie będzie mogło ją zamieścić później w Windows Store na PC. Pytanie w związku z tym brzmi czy portowanie gier do UWP nie będzie za bardzo skomplikowane? W artykule piszą jedynie o Project Helix, które pozwala także na symulowanie mocy obliczeniowej zwykłego XOne przez dev-kity Scorpio. Edytowane 8 Listopada 2016 przez Vexilium Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Nie pójdzie. Chyba, że podłączysz do konsoli korbkę i ręcznie podkręcisz framerate/rozdzielczość. A bez podkręcania fpsow i rozdzialki pójdzie? Edytowane 8 Listopada 2016 przez hav7n Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.