Skocz do zawartości

XBOX ONE X @ Project Scorpio


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gifaro jara sie podbiciem rozdzialki do 16:9, ktora jest standardem od miliona lat xddd nie umniejszam niczego phantom dust, ale ten remaster to powinni zakopac i nawet sie nim nie chwalic bo to sroga beka wnusiu, ze remastera robia 2 lata i konca nie widac xd w krotszym czasie to chyba REMAKE'a pierwszego  Ratcheta zrobili 

Opublikowano

gifaro jara sie podbiciem rozdzialki do 16:9, ktora jest standardem od miliona lat xddd nie umniejszam niczego phantom dust, ale ten remaster to powinni zakopac i nawet sie nim nie chwalic bo to sroga beka wnusiu, ze remastera robia 2 lata i konca nie widac xd w krotszym czasie to chyba REMAKE'a pierwszego  Ratcheta zrobili 

 

A może zacznij faktycznie czytać te posty.

Opublikowano

Zdecydowanie. 60 klatek już lata temu powinno być standardem. Oczywiście ukazało się wiele przepięknych gier, które hulają jedynie w trzydziestu, ale co 60, to 60.
Pamiętam jak przesiadłem się z Dc na Motorsport Sześć. W tej drugiej pojazdy nie prezentowały się tak imponująco, ale ta wzorowa płynność rozrywki :banderas:
Podobnie było z Halo V. Aż przyjemnie się grało. Posiadam PCMR i 4k, jak to się mawia, robi robotę, jednak gdybym miał wybrać (niektóre gry na konsoli to oferują), to zawsze na animację postawię.
Oczywiście marketing robi swoje. 4k tv stają się coraz bardziej popularne, a samo 4k działa na wyobraźnie.

Nic to, jeszcze niecała doba czekania. :xboss:

  • Plusik 2
Opublikowano

Jak konsola bedzie na tyle potężna, żeby odpalać multiplatformy w 60 klatkach, to duźy plus dla MS. Pytanie tylko, czy Pro też jest do tego zdolne? Myśle, że jest ale potrzeba tu czasu na optymalizację.

 

Nie z Jaguarem jako CPU.

Opublikowano

Papaj prosze Cię jaka optymalizacja :reggie: Rotr z 2014 roku nie smiga w 60 fpsach na pro więc z czym do ludzi.

Opublikowano

Jeżeli będzie podobnie jak w przypadku xoneS, czyli dodatkowa moc dostanie się każdej grze...to wtedy poczujemy różnicę wszedzie. na ps4 pro potrzeba patcha lub trybu turbo(któy dalej nie uwalnia całej mocy, tylko 50%).

Opublikowano

dla mnie scorpio to ma być PRZEDE wszystkim supersampling i podwojone klatki BEZ specjalnych łatek.
niech tylko dev da to co na PC - czyli dowolność w ustawieniach, a Xbox zrobi co trzeba.

bez tego to niech się Spencer wypcha.

Opublikowano (edytowane)

Z mojej strony jeżeli chodzi o życzenia to chciałbym żeby skorpion był podobny do ski, która to jest jedną ze zgrabniejszych konsol ostatnich lat. Kolor biały (byłaby 3 biała konsola w kolekcji) lub zgniła zieleń.

Edytowane przez bloody_gipsy
Opublikowano (edytowane)

Ciekawe jak bez latek chcesz zeby w grze uwolnili locka na 30fps?

Bez takich łatek jak na PS4 Pro, gdzie developer przygotowuje pacze wielkości terabajta - i albo gra gra dostaje go w tej formie, albo działa identycznie (kiedyś gorzej...) niż na podstawowym PS4.

 

jeśli przeskok ma być na pograniczu 2 vs 6 tf, to kwestie takie jak supersampling, 60fps czy banały jak wyrównanie do fHD tego co jest w 900p - powinno być absolutnym standardem. 

 

dlatego w tej konsoli MOŻE jest jakaś nadzieja na słabe g.wno jakim jest One, 

Sony dało teraz 2 GPU gdzie jeden jest zwykle martwy. 

to nie ma sensu.

 

Edytowane przez II Noxx II

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...