Skocz do zawartości

XBOX ONE X @ Project Scorpio


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak zamawiałem swojego w euro(odbieram dopiero po pracy)

w zestawie powinno być

  • 14-dniowy próbny abonament Xbox Live Gold,
  • miesięczny abonament Xbox Game Pass,
  • 6-miesięczny abonament Xbox Live Gold.
Opublikowano

lol macie wszyscy rację, faktycznie scorpio ma w sobie 14-dniowy XBL Gold i miesięczny Xbox Game Pass. Już prawie mi dali nowe kody na chacie z supportem kiedy sprawdziłem jeszcze raz i na samym dnie jest taka czarna dłuuuga koperta, a w niej równie długaśne dwie tekturki z tymi kodami

Nie widziałem tego zupełnie bo pudło jest całe czarne w środku tak samo jak koperta a też przez jej płaskość "przyssała" się do ścianki kartonu i sama nie wyleciała. No nic, już wszystko jasne :).

Opublikowano

Ooooi panie uruchomiłem asasyna nowego z hdr i dodatkowo słuchawki z dolby for headphones. Jest moc. Jak masz tv 4k i hdr i NIE masz ps4 pro a chcesz grać we większość gierek na xbox one to dla mnie nie ma nad czym się zastanawiać.

Opublikowano

w ktore gry najlepiej grac na koksie? Inaczej mowiac(pytajac), ktore maja najwieksze improvementsy wzgledem non-x ? Dzieki z gory!

Opublikowano

Mój Skorpionik też już jest !

 

Co mnie na samym starcie wkurzyło to to, że kurier idio.ta chyba na nim siedział, bo pudełko z jednej strony jest całe pogniecione... w sklepie nie wymienili, bo edycję Scorpio mieli tylko jedną. No trudno. :diablo:

 

Potwierdza się, że konsola jest bardzo cicha, przynajmniej w Dashu.

 

W ogóle pięknych czasów konsolowych dożyliśmy... kiedyś wystarczyło wyjąć konsole z pudełka, włączyć, wsunąć płytkę i grać. A teraz już mija trzecia godzina, a ja dopiero zdążyłem zaaktualizować system, włączyć profil XBL i ściągać tonę patchy dla gier 4K. No ale nie narzekam. Liczę, że za to dostanę przepiękną ucztę wizualną dla oczu.  :sorcerer: Na pierwsze danie pójdzie Dead Rising 4, a na drugie Gyrosy 4. Szkoda, że tak mało patchy jest dla starszych tytułów....

 

Aha, zgadzam się, że powinno się starego XONe zaorać i utopić. Microsoft zrobił straszną wtopę pakując tam taki złomowaty hardware. Żeby w 2013 roku gierki latały w 720p to trzeba jednak mieć talent. A wystarczyło wywalić kinecta i dać lepsze GPU i trochę podrkęcić procesor. Szkoda, że nawet w ONE X jest dalej badziewny AMD - gdzie te piękne czasy, kiedy w pierwszym Xie był Intel Pentium III (na tamte czasy najszybszy procek) albo na X360 trzyjajkowy 3,2 GHZ, który też był wtedy niedościgniony dla pecetowych dwujajkowych Core 2 Duo. :whistling:

Opublikowano

Jaka ta konsola jest cicha. Specjalnie 30 min grałem bez słuchawek nic cisza nawet przy największej rozrubie w egipcie. Przy ps4 nawet grając w sluchawkach słyszę konsole. Mój pc czy switch(w trybie dock) też o wiele głośniejsze.

  • Plusik 2
Opublikowano

Jaka ta konsola jest cicha. Specjalnie 30 min grałem bez słuchawek nic cisza nawet przy największej rozrubie w egipcie. Przy ps4 nawet grając w sluchawkach słyszę konsole. Mój pc czy switch(w trybie dock) też o wiele głośniejsze.

To dlatego, że jest chłodzona cieczą. Chłodzenie zawsze robi swoje i jak złożysz sobie peceta z wodnym chłodzeniem cpu i gpu to też zauważysz sporą różnicę.

Opublikowano (edytowane)

Aha, zgadzam się, że powinno się starego XONe zaorać i utopić. Microsoft zrobił straszną wtopę pakując tam taki złomowaty hardware. Żeby w 2013 roku gierki latały w 720p to trzeba jednak mieć talent. A wystarczyło wywalić kinecta i dać lepsze GPU i trochę podrkęcić procesor. Szkoda, że nawet w ONE X jest dalej badziewny AMD - gdzie te piękne czasy, kiedy w pierwszym Xie był Intel Pentium III (na tamte czasy najszybszy procek) albo na X360 trzyjajkowy 3,2 GHZ, który też był wtedy niedościgniony dla pecetowych dwujajkowych Core 2 Duo. :whistling:

 

1. Atlhon XP bił na głowę Pentium III i był już dostępny w 2001 :)

2. PowerPC z X360 owszem było szybsze w pewnych zastosowaniach od Core2Duo, natomiast nie ma co porównywać tych procesorów. Brak wielu instrukcji, konieczność pisania zoptymalizowanego kodu tylko i wyłącznie pod ten procesor itd. Był nie wątpliwie elastyczny, można było z niego wiele wycisnąć, natomiast nie ma go co porównywać do Core 2 Duo.

 

Wtedy konsole były jednak bardziej zoptymalizowane, tzn. procesor - pamięć i gpu tworzyły wyważoną całość, teraz chciano zaoferować sprzęt tańszy i bardziej przystępny dla twórców, a taki mógł zaoferować tylko AMD. 

 

Ogólnie mam do Xbox One X wiele "ale", zresztą tak jak do PRO, aczkolwiek muszę uczciwie przyznać, że bardzo dobry sprzęt. Póki co najbardziej ekonomiczne rozwiązanie by liznąć 4K w przyzwoitej jakości grafiki. Oczywiście - wymaga to odpowiedniego odbiornika, ale coś za coś :)

Edytowane przez Graczdari
Opublikowano

 

Aha, zgadzam się, że powinno się starego XONe zaorać i utopić. Microsoft zrobił straszną wtopę pakując tam taki złomowaty hardware. Żeby w 2013 roku gierki latały w 720p to trzeba jednak mieć talent. A wystarczyło wywalić kinecta i dać lepsze GPU i trochę podrkęcić procesor. Szkoda, że nawet w ONE X jest dalej badziewny AMD - gdzie te piękne czasy, kiedy w pierwszym Xie był Intel Pentium III (na tamte czasy najszybszy procek) albo na X360 trzyjajkowy 3,2 GHZ, który też był wtedy niedościgniony dla pecetowych dwujajkowych Core 2 Duo. :whistling:

 

1. Atlhon XP bił na głowę Pentium III i był już dostępny w 2001 :)

2. PowerPC z X360 owszem było szybsze w pewnych zastosowaniach od Core2Duo, natomiast nie ma co porównywać tych procesorów. Brak wielu instrukcji, konieczność pisania zoptymalizowanego kodu tylko i wyłącznie pod ten procesor itd. Był nie wątpliwie elastyczny, można było z niego wiele wycisnąć, natomiast nie ma go co porównywać do Core 2 Duo.

 

Wtedy konsole były jednak bardziej zoptymalizowane, tzn. procesor - pamięć i gpu tworzyły wyważoną całość, teraz chciano zaoferować sprzęt tańszy i bardziej przystępny dla twórców, a taki mógł zaoferować tylko AMD. 

 

1. Fakt, miałem tego Athlona w 2001 roku. Taktowany 1 GHZ, a ten Pentium III to był 733 MHZ. Niemniej i tak wymiatał. Za to konsola miała GeForce 3 z Pixel Shaderami, czego GF2 MX jedna z najlepszych wtedy kart nie miała.

2. Wiem, że w czystej mocy był szybszy od Core 2 Duo. Ale to bez znaczenia. GPU które było odpowiednikiem Radeona 1950 XTX też zrobiło swoje.

 

No właśnie, ten balans. A o tym badziewnym "dżaguarze" nie ma co mówić. Lepiej by wyszło jakby wsadzono zwykłego I5 do IXa ONE. Nawet z mniejszymi taktami niż na rynku PC.

Opublikowano (edytowane)

GF2 MX to była obcięta kupa wciskana do budżetowych pecetów, normalny GF2 miał pixel shader.  Pierwszy Xbox to był sztosik, dysk twardy, zgrywanie płyt z muzyką i słuchanie w GTA swojej stacji. Zobaczcie sobie jak wygląda GTA na PS2 a jak na Xboxie, większa różnica niż Switch - PS4,One.

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano

Pograłem jeszcze w te Gearsy 4K i jakość obrazu i HDR na Panasonicu kopią 4 litery, natomiast oprawa graficzna pod względem technicznym ciągle z tyłu za studiami SONY.

 

To jest obecnie główny problem MS - dostarczyli wreszcie sprzęt, teraz trzeba rozbudować wewnętrzne studia i zainwestować w całą technologie. Obecnie SONY ma najlepszą technologie do renderowania obrazu w czasie rzeczywistym, tak samo mają wybitnych ludzi w tej dziedzinie. Wewnętrzna technologia połączona ścisła współpracą z inżynierami PS4 daje świetne rezultaty. ICE Team wymiernie pomaga w przeskoczeniu sporej ilości problemów, pozwalają urwać milisekundy w renderowaniu klatki, pozwalają dopasować kod to specyfikacji technicznej - pomagają we wszystkim.

 

Do tego mamy świetnych artystów, którzy przywiązują uwagę do detali czy odpowiedniego wykorzystania efektów specjalnych. Efekt finalny jest za zwyczaj spójny, natomiast w grach MS ciągle można się do czegoś przywalić, np. takie Gears of War 4, gdzie wybuchy momentami wyglądają padacznie.

 

Nawet jak wewnętrzne studio SONY korzysta z zewnętrznej technologii, przykład Bend Studio i Unreal Engine 4. Days Gone wygląda zdecydowanie inaczej niż większość gier na UE4, zupełnie inny system oświetlenia, grafika nie jest taka landrynkowa, zastosowane efekty lepsze a ilość przeciwników na ekranie w jednym momencie naprawdę robi wrażenie. Ci ludzie wykorzystali otwarty kod i przystosowali silnik w 100% do swoich potrzeb.

  • Plusik 5

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...