Skocz do zawartości

XBOX ONE X @ Project Scorpio


Rekomendowane odpowiedzi

A może szykują coś ekstra i Scorpio będzie tym czym gracze myśleli, że będzie pierwszy X - PeCetem w owczej skórze? Może w jakimś sensie odpali gry stricte PC? Brakuje jakiejś bomby. Mam nadzieję że będzie wspierał BC do X360 tak jak to już robi One. Jednak musi być coś ekstra - większa moc, ale tylko ładniej w stosunku do XOne nie jest dealbreakerem.

Po co nam to? Dla 4K? Mi tam pasuje nawet 720-900-1080p które mam teraz. Może ten HDR, ale nie mam jeszcze takiego tv... No ale już jes eSka. Mnie PS4 nie grzeje, w żadnym wydaniu, bo niby jest mocniejsze. Gry mi pasują i jestem u zielonych. Dodatkowo pad i usługa sieciowa + historia, biblioteka, która mam i GS.

Czekam na jakaś rewolucję lub jakiś znaczący krok a z chęcią wymienię na Scorpa.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A może szykują coś ekstra i Scorpio będzie tym czym gracze myśleli, że będzie pierwszy X - PeCetem w owczej skórze? Może w jakimś sensie odpali gry stricte PC? Brakuje jakiejś bomby. Mam nadzieję że będzie wspierał BC do X360 tak jak to już robi One. Jednak musi być coś ekstra - większa moc, ale tylko ładniej w stosunku do XOne nie jest dealbreakerem.

Po co nam to? Dla 4K? Mi tam pasuje nawet 720-900-1080p które mam teraz. Może ten HDR, ale nie mam jeszcze takiego tv... No ale już jes eSka. Mnie PS4 nie grzeje, w żadnym wydaniu, bo niby jest mocniejsze. Gry mi pasują i jestem u zielonych. Dodatkowo pad i usługa sieciowa + historia, biblioteka, która mam i GS.

Czekam na jakaś rewolucję lub jakiś znaczący krok a z chęcią wymienię na Scorpa.

Odpali gry z PC xD, już widzę jak zewnętrzni wydawcy olali by licencje MSu i tak gry wydawali a tutaj hajsu nie ma na władowane miliony w Scoprio.

 

Scorpio to dużo mocniejsze ps4 pro, nie nowa generacja, MS podobno już nie będzie robił podziału, może za kolejne 3 lata wyjdzie super scorpio z  20 terafankami. Taki brak podziału ma dwa końce, plusem jest duża baza klientów i gry które dalej odpalisz, minusem natomiast robienie gier na 2-3 różne specyfikacje sprzętu.

Odnośnik do komentarza

Nie widzę nie zaglądam tam. Dla mnie obecnie nie ma znaczenia pro czy nie pro. Wyższa rozdzialka czy klatki mnie nie ruszają. Wyleczyłem się z wojen blacharzy.

Ja nie muszę wymieniać sprzętu co 3 lata. Blacharze też nie. Zawsze musisz mieć najnowszą kartę skoro na starej też działa? Nie rozumiem takiego punktu widzenia.

Odnośnik do komentarza

Tylko z perspektywy deva. Dla gracza to wymiana konsoli juz nie co 5-7 lat a 2-3 lata jeżeli chcesz być na czasie. Dodaj do tego to co już się dzieje przy ps4/pro gdzie jedni wyśmiewają drugich, że grają w uboższą wersję.

 

Tak było jest i będzie, ludzie już tacy są, zawsze ktoś będzie się naśmiewał z kogoś , telefon, samochód, telewizor, konsola, dywan...

Edytowane przez Kyo
^^
Odnośnik do komentarza

Nie podoba mi się ten brak podziału na generacje. Jak gra X bedzie robiona pod 3 różnej mocy systemy, to twórcy zawsze bedą robili podstawy na tym najsłabszym nie na odwrót. Co innego, jakby gra była robiona tylko pod ten najmocniejszy sprzęt. Porównanie do Apple też wydaje sie nie na miejscu, bo oni hardware specjalnego pod gry nie robią, wiec te pierdoły z AppStora mogą sobie chodzić na 4 różnych sprzętach, bo i tak nikt nie zwraca uwagi na technikalia gry. Co innego przed TV.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ta, na pewno. Bo po przejściu z PS3/X360 na PS4/Xone masz te lepsze AI i fizykę, c'nie? XD Czym niby różnią się ostatnie 3 generacje między sobą jak nie prostym podbijaniem tekstur i rozdziałki. Obecnie wszystkie gry można skalować na pomiędzy sprzętami o różnej mocy.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale przecież to od developera zależy jaka będzie fizyka w grze, interakcja z otoczeniem i to jak finalnie będzie prezentować się gameplay, a przy okazji tego dopiero będą sławne fps i rozdzielczość, jak dev będzie chciał zrobić wybitną grę, to ją zrobi. 

Edytowane przez Soul
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

Czym niby różnią się ostatnie 3 generacje między sobą

Jakbym był złośliwy to bym napisał że na Xboxie niczym :kaz:

 

 

To byś sobie strzelił w kolano bo PS4 i Xone, to praktycznie te same konsole. No chyba, że dla Ciebie na PS4 ta super fizyka i AI to boty w Horizon, które nie widzą przeciwnika w krzakach i dają się ubijać jednym przyciskiem jak w asasynie. Nie mówiąc już o płonącej wodzie i patykach z betonu.

 

Lepsza fizyka i AI jest w Zeldzie na 10x słabszym WiiU. Nie mówiąc już o tym, że wiele z dzisiejszych gier pod względem AI nie stało nawet obok pierwszego Halo z 2001 roku.

 

Ale to musiałbyś najpierw załapać, że fizyka i AI w większej mierze zależy od chęci developera i opracowaniu wystarczająco złożonych algorytmów, a nie od samej mocy konsoli.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

AI to głównie zadanie dla CPU, a te w obecnych konsolach nie mają się czym chwalić. Z resztą, popularność takiego Horizon pokazuje, że gracze chcą graficzki i nic więcej, bo gameplay siedzi korzeniami w pierwszym AC z 2007. Z resztą o czym tu mówimy, szanse na Ryzen w Scorpio są nikłe, bo developing wymagałby dwóch wersji tego samego programu. Nie wiem czemu MS pcha się w całą tą międzygeneracyjność skoro różnice w teoretycznej mocy obliczeniowej między One, a Scorpio są drastyczne.

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

Tylko napisz takie skrypty. Rage to pif-paf: przeciwnicy mają jedyny cel jakim jesteś Ty i jedyne co muszą robić to chować się za osłonami i odrzucać granaty. W grach pokroju Assassin's Creed skrypty są już wielokrotnie bardziej złożone (zasięg wzroku/słuchu, wiele ścieżek wyboru, podjęcie ryzyka lub wezwanie wsparcia). To kosztuje CPU dlatego w Halo masz za(pipi)iste AI, a zrobienie logicznych schematów postępowania dla wielu jednostek które ze sobą współpracują w otwartym świecie to inna bajka.

Odnośnik do komentarza

Ta, na pewno. Bo po przejściu z PS3/X360 na PS4/Xone masz te lepsze AI i fizykę, c'nie? XD Czym niby różnią się ostatnie 3 generacje między sobą jak nie prostym podbijaniem tekstur i rozdziałki. Obecnie wszystkie gry można skalować na pomiędzy sprzętami o różnej mocy.

No taki dead Rising I mass effect to miał chyba nawet lepsza fizykę na x360.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...