Rayos 3 200 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 gifaro jara sie podbiciem rozdzialki do 16:9, ktora jest standardem od miliona lat xddd nie umniejszam niczego phantom dust, ale ten remaster to powinni zakopac i nawet sie nim nie chwalic bo to sroga beka wnusiu, ze remastera robia 2 lata i konca nie widac xd w krotszym czasie to chyba REMAKE'a pierwszego Ratcheta zrobili Cytuj
Figaro 8 304 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 gifaro jara sie podbiciem rozdzialki do 16:9, ktora jest standardem od miliona lat xddd nie umniejszam niczego phantom dust, ale ten remaster to powinni zakopac i nawet sie nim nie chwalic bo to sroga beka wnusiu, ze remastera robia 2 lata i konca nie widac xd w krotszym czasie to chyba REMAKE'a pierwszego Ratcheta zrobili A może zacznij faktycznie czytać te posty. Cytuj
Paolo de Vesir 9 236 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 to ten nowy phantom dust to stary ale z wyższa rozdzialka? Coś takiego słyszałem, ale czekam na oficjalną prezentację. Wydawanie gierek z pierwszego Xa w podbitej rozdzielczości to z lekka żart XDD Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Ostatnio na twicie jarali się że znaleźli nieskompresowane filmiki z gry więc jakość będzie jeszcze lepsza Cytuj
Figaro 8 304 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Shinobi: Phew, really excited to read up in detail on the Scorpio tomorrow. With what I'm hearing, I'll certainly be getting multiplats on it." Cytuj
Figaro 8 304 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 RDR 2 w 60 pfsach w 1080p mode i 30 fpsów w 4k mode, byłoby miodzio. Cytuj
Paolo de Vesir 9 236 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Cieszyłbym się, gdyby 1080p/60 było minimalnym standardem, tzn. że jeśli developer nie skusi się na 4K (czy też 1440p skalowane do góry) to zobowiązany jest dać 60 klatek w FullHD. 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Zdecydowanie. 60 klatek już lata temu powinno być standardem. Oczywiście ukazało się wiele przepięknych gier, które hulają jedynie w trzydziestu, ale co 60, to 60.Pamiętam jak przesiadłem się z Dc na Motorsport Sześć. W tej drugiej pojazdy nie prezentowały się tak imponująco, ale ta wzorowa płynność rozrywki Podobnie było z Halo V. Aż przyjemnie się grało. Posiadam PCMR i 4k, jak to się mawia, robi robotę, jednak gdybym miał wybrać (niektóre gry na konsoli to oferują), to zawsze na animację postawię.Oczywiście marketing robi swoje. 4k tv stają się coraz bardziej popularne, a samo 4k działa na wyobraźnie.Nic to, jeszcze niecała doba czekania. 2 Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Shader model 6 będzie Xbox one & Windows 10 exclusive? Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Tak sobie właśnie pomyślałem jakiego potworka mogliby nam zgotować marketingowcy MS. Niby nie jest to kolejna generacja ale czwarta odsłona Xboxa i mogą dac Xbox (One) 4K :trup: Cytuj
SuperMarcin 6 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Oby nie nazywało się "xbox one x" :) Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Jak konsola bedzie na tyle potężna, żeby odpalać multiplatformy w 60 klatkach, to duźy plus dla MS. Pytanie tylko, czy Pro też jest do tego zdolne? Myśle, że jest ale potrzeba tu czasu na optymalizację. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Raczej czy devi będą do tego zdolni Cytuj
Figaro 8 304 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Jak konsola bedzie na tyle potężna, żeby odpalać multiplatformy w 60 klatkach, to duźy plus dla MS. Pytanie tylko, czy Pro też jest do tego zdolne? Myśle, że jest ale potrzeba tu czasu na optymalizację. Nie z Jaguarem jako CPU. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Papaj prosze Cię jaka optymalizacja Rotr z 2014 roku nie smiga w 60 fpsach na pro więc z czym do ludzi. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 (edytowane) TLoU śmiga. Automata wyglądem nie imponuje i nie trzyma tych stałych 60 na Pro. Według DF oczywiście. Nie chce im sie i tyle. Pro spokojnie dałoby radę. Edytowane 5 kwietnia 2017 przez Papaj Cytuj
SuperMarcin 6 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Ms pewnie swoje exy wypuści w 60/sec moze forza horizon 3 dostanie wzmocnienia i poleci w większym klatkarzu?:) Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Prawdopobnie wszystkie gry na Xbox'a One i we wstecznej kompatybilności dostaną sporego boosta Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Jeżeli będzie podobnie jak w przypadku xoneS, czyli dodatkowa moc dostanie się każdej grze...to wtedy poczujemy różnicę wszedzie. na ps4 pro potrzeba patcha lub trybu turbo(któy dalej nie uwalnia całej mocy, tylko 50%). Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 dla mnie scorpio to ma być PRZEDE wszystkim supersampling i podwojone klatki BEZ specjalnych łatek.niech tylko dev da to co na PC - czyli dowolność w ustawieniach, a Xbox zrobi co trzeba.bez tego to niech się Spencer wypcha. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Ciekawe jak bez latek chcesz zeby w grze uwolnili locka na 30fps? Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 (edytowane) Z mojej strony jeżeli chodzi o życzenia to chciałbym żeby skorpion był podobny do ski, która to jest jedną ze zgrabniejszych konsol ostatnich lat. Kolor biały (byłaby 3 biała konsola w kolekcji) lub zgniła zieleń. Edytowane 5 kwietnia 2017 przez bloody_gipsy Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Opublikowano 5 kwietnia 2017 (edytowane) Ciekawe jak bez latek chcesz zeby w grze uwolnili locka na 30fps? Bez takich łatek jak na PS4 Pro, gdzie developer przygotowuje pacze wielkości terabajta - i albo gra gra dostaje go w tej formie, albo działa identycznie (kiedyś gorzej...) niż na podstawowym PS4. jeśli przeskok ma być na pograniczu 2 vs 6 tf, to kwestie takie jak supersampling, 60fps czy banały jak wyrównanie do fHD tego co jest w 900p - powinno być absolutnym standardem. dlatego w tej konsoli MOŻE jest jakaś nadzieja na słabe g.wno jakim jest One, Sony dało teraz 2 GPU gdzie jeden jest zwykle martwy. to nie ma sensu. Edytowane 5 kwietnia 2017 przez II Noxx II Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.