Skocz do zawartości

State of Decay 2


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

 

Jestem napalony jak szczerbaty na suchary. Migawki z gry wyglądały bardzo fajnie i klimatycznie :)

 

Pierwsze informacje:

 

- będzie zarówno singiel jak i multi,

- co-op drop in drop out do 4 graczy,

- rozwinięty motyw budowania "bazy",

- gra działa na UE4,

- będzie zarówno wydanie cyfrowe jak i pudełkowe,

- crossplay z PC.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 3
Opublikowano

- gra działa na UE4,

 

Ciekawe czy ogarną go lepiej niż CryEngine bo z tego co pamiętam, to na tym silniku była jedynka. Pierwsze wersje czasem nie dawały rady. Mimo to jedna z lepszych gier o tematyce zombie survival.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Generalnie silniki UE sa duzo bardziej przystepne w programowaniu, dlatego sa tak popularne. Nie bez powodu zmienili engine.

Opublikowano

W jedynce, do której ostatnio wróciłem, wkurzał mnie system, gdzie zapasy znikają kiedy mija dzień w rzeczywistości a nie w grze. A za nim w ogóle wyszła liczyłem, że będzie większa swoboda w wyborze miejsca na bazę. Może to usprawnią tutaj.

Gość DonSterydo
Opublikowano

czy ta gierka bedzie full price czy jak recore?

 

Na chwilę obecną nic o cenach nie mówili. Ja osobiście podejrzewam, że będzie droższa niż oryginał ($20), ale tańsza od standardowego retaila, tak właśnie $40.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Giera będzie kozak - Undead Labs doskonale wiedzą co robią i mają jasną wizję swojej produkcji. Dla mnie to jedna z najbardziej oczekiwanych gier przyszłego roku. Jedynkę przeszedłem dwa razy (ponad 30h na X360 i 20h na Xone). Ja biorę obowiązkowo pudełko żeby postawić obok remastera na Xone :) Po trailerze widać, że skupiają się na rozwoju tych elementów gry za które wszyscy pokochali SoD. Zastanawiam się tylko jak duża będzie mapa skoro ma być shared world.

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość DonSterydo
Opublikowano

Premiery nie będzie w pierwszej połowie 2017 bo dokładną datę premiery podadzą na E3 2017. Dopiero na E3 pokażą też gameplay i ujawnią resztę informacji dotyczących gry:

 

 

Plenty of people have asked us to give the community the gift of the SOD2 release date. We can’t do that just yet, but here’s what we can tell you: The release date will be revealed, along with gameplay, systems, and so much more, at E3 2017. So pace yourselves, mark your calendars, and get ready to party with us this June.

Some of you have been here since we first started talking about what would become State of Decay back in 2010. Many more of you joined our passionate State of Decay player community after the release of the game in 2013, or the Year One edition in 2014. You’ve played our contests, posted your hopes and wishes for the sequel, helped new players, shared your greatest gameplay moments via Twitch, and generally carried the torch for us through the quiet years between the latest release of State of Decay and now — and for that, we can truly never thank you enough. I’m happy to tell you those quiet years are at an end. Huge wheels are in motion, and I can assure you 2017 is going to be a very exciting year to be a State of Decay fan.

So, cheers from all of us at Undead Labs to all of you. Oh, and Happy New Year. For real.

 

https://undeadlabs.com/2016/12/news/undead-new-year/

 

Liczyłem na czerwiec właśnie, ale się nie doczekam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kurczę chciałbym, żeby MS dał im tyle kasy ile trzeba żeby zrobili tak dobrą grę jak jedynka bez problemów technicznych. Przecież to jakaś miazga będzie w co-opie.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Robią grę na najbardziej przystępnym silniku graficznym UE4, więc teraz to już tylko kwestia skilla.

Opublikowano

Nie daj sie zabic!

 

A tak serio no to nie trzymaj bezuzytecznych ocalalych w bazie, jak ktos nie ma dobrych umiejetnosci to na pozarcie zombie z nim. I jak tylko bedziesz mial okazje, to od razu przenies swoja baze do Snyder Trucking Warehouse [mozna sie tak ustawic ze cala dzielnica jest bezpieczenia przed zombiakami].

Opublikowano

Ja sie ciesze, ze premiera odbedzie sie pozniej, bo bede mial czas by nadrobic jedynke na X1. :)

 

 

Niech robią to tyle czasu ile potrzebują i niech gierka działa dobrze. Tym razem chciałbym ograć na platformie, na której wyjdzie pierwszy raz, a nie tak jak jedynka, która dopiero na PC i X1 działa w miarę ;).

Opublikowano (edytowane)

 

Ja sie ciesze, ze premiera odbedzie sie pozniej, bo bede mial czas by nadrobic jedynke na X1. :)

Też mam SoD na dysku nie ruszone:( jak ktoś ukończył to proszę o cenne wskazówki, chciałbym niedługo zacząć grać?

 

Outposty przy bazie postaw na drodze którędy chodza zombie i uzbrój w miny. Jak w jakimś tower defense. Nie będziesz miał problemu z natrętnymi hordami. W miasteczkach w centralnych punktach możesz zrobić to samo, bez uzbrajania - przydają się bo nie musisz wracać do bazy po nową broń, czy żeby zostawić rzeczy.

 

 

 

Nie daj sie zabic!

 

A tak serio no to nie trzymaj bezuzytecznych ocalalych w bazie, jak ktos nie ma dobrych umiejetnosci to na pozarcie zombie z nim. I jak tylko bedziesz mial okazje, to od razu przenies swoja baze do Snyder Trucking Warehouse [mozna sie tak ustawic ze cala dzielnica jest bezpieczenia przed zombiakami].

 

Jak ktoś nie ma dobrych umiejętności to wykorzystuj ich do biegania po zapasy. Jak zginą w drodze powrotnej, to trudno.

 

P.S.

Czy w jedynce w końcu zmienili system zużywania zapasów? Czy zapasy schodzą gdy nie gramy?

Edytowane przez MierzejX
Opublikowano

Wciaz schodza, ale im dluzej nie grasz tym mniej ich schodzi, pierwszy tydzien jest najbardziej bolesny, a potem to juz praktycznie bez roznicy.

 

Jak ktoś nie ma dobrych umiejętności to wykorzystuj ich do biegania po zapasy. Jak zginą w drodze powrotnej, to trudno.

 

W YOSE nie ma sensu ich uzywac do biegania po zapasy, dali miejsce w bagazniku aut wiec sam wszystko dostarczasz znacznie szybciej i w wiekszych ilosciach.

Opublikowano

 

Ja sie ciesze, ze premiera odbedzie sie pozniej, bo bede mial czas by nadrobic jedynke na X1. :)

 

Niech robią to tyle czasu ile potrzebują i niech gierka działa dobrze. Tym razem chciałbym ograć na platformie, na której wyjdzie pierwszy raz, a nie tak jak jedynka, która dopiero na PC i X1 działa w miarę ;).

Spadki plynnosci na X360 jeszcze bym jakos przebolal, ale najbardziej bolal mnie ten tragicznej jakosci obraz. Czekalem by gre przejsc na mocniejszej platformie. Majac to na uwadze boje sie troche o dwojke.

Opublikowano

Anti-aliasingn praktcznie nie istniał w jedynce, grafika była mocno ząbkowana, no i tekstury dosyć biedne, ale mi to jakoś nie przeszkadzało. Ważne, że miejscówki zawierały sporo detali (możliwość wejścia do każdego budynku, w którym są meble i rzeczy rozrzucone po ziemi, to też pamięciożerne wyzwanie dla RAMu, stąd pewnie niska jakość tekstur i chrupnięcia przy doczytywaniu). Chrupnięcia były gorsze, chociaż tragedii nie było.

Opublikowano

Wiecie pal licho te problemy technicznie jak ta gra była taka jaka była czyli wciągała jak bagno.

Opublikowano

Kurcze 2jka niby ma wyjsc w tym roku i wciaz jest grą widmo :/

 

Zaczynam sie martwic o to. Cancel oczywiscie nie grozi, bo zombie i coop pewnie nie gryzie sie z polityka inwestowania w gierki przez MS, ale powoli mam czarne mysli ze na tytul poczekamy znacznie dluzej niz nam sie wydaje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...