blantman 5 780 Opublikowano 30 kwietnia 2018 Opublikowano 30 kwietnia 2018 Sam kupuje pudełko ale game pass w takie grze to za(pipi)ista opcja. Kolega nigdy by pudełka nie kupił a tak pogramy na premierę w coopie on z game passa ja ze swojej kopii. Jak ja w pierwszej części chciałem coopa i wreszcie się doczekam:D Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Super to wygląda , jedynkę może ograłem z 1-2 godziny bo jednak coś mi tam nie pasowało , tutaj natomiast wszystko wygląda świetnie ale poczekam bo ponoć ma wyjść na steam. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Przeczytalem review (sporo negatywnych swoja droga) i zapowiada sie super akcja w coopie. Survival, rozne postaci z roznymi umiejetnosciami (pozytycznymi jak i nie), rozbudowa bazy. Taki troche excel ale dla fanow to Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 Widzę że sporo osób narzeka bardzo na rozwiązanie kooperacji. Nigdy nie grałem w pierwszą część więc może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi w tej burzy? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 W pierwszej części nie było coopa. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 4 minuty temu, asax napisał: Widzę że sporo osób narzeka bardzo na rozwiązanie kooperacji. Nigdy nie grałem w pierwszą część więc może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi w tej burzy? A jak jest rozwiązana kooperacja? Zarzuć cytatami. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 1 minutę temu, _Be_ napisał: A jak jest rozwiązana kooperacja? Zarzuć cytatami. Cytat Again, I like the idea of State of Decay 2's co-op, but in practice it is not realized well. Only the host can select quests, for example, and it's not totally clear who the host is. Worse than this, you can only travel a short distance away from the host before the game pulls you back to your friend's approximate vicinity. Why can't our team of four split into two pairs to approach a target from opposite directions, or go off to accomplish separate objectives? You're forced to stick together, which makes it even more frustrating when you receive a notification to say your base is under attack--why can't one of our squad remain at home to defend us from opportunistic zombie hordes? https://www.gamespot.com/articles/state-of-decay-2-still-feels-rough-despite-some-pr/1100-6458609/ nie znam się, ale wygląda mi to trochę na burze w szklance wody. Ale ze względu na to że co jakiś czas przewijały mi się gdzieś narzekania to chciałem się zapytać Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 Hmm, ale faktycznie nie brzmi to najlepiej, pewnie kwestia taka, że konsola jest za słaba aby przeliczać hordy zombie w kilku miejscach jeśli 4 osoby zdecydowałby się być w innych częsciach mapy więc postanowili zrobić coś takiego. No nic, poczekamy na fulla. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 No trochę słabo że wchodząc do czyjejś gry jesteśmy do tego kogoś "uwiązani". Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 (edytowane) Po pierwsze - jak można nie wiedzieć kto jest hostem skoro dołączamy do gry jednej konkretnej osoby... Po drugie, byłoby naprawdę niefajnie gdyby team nie mógł się całkowicie rozdzielić, ale pisze to osoba, która dołączyła do gry "Stevena" i nie wie, że "Steven" jest hostem, więc ciężko powiedzieć czy czegoś nie pochrzanił. EDYTA: Ale może być też tak jak pisze kalafior Edytowane 2 maja 2018 przez Pacquiao Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 No super, czyli jak zaczne grac znowu team z blantmanem, i reszta stwierdzi ze plan blanta jest do chrzanu, to po ucieczce przed nim i tak nas do niego przeniesie. A miało byc tak pieknie, najpierw brak węzyka i kanistra, teraz to. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 wtedy zalozysz sobie sam gre, zaprosisz ludzi i bedziecie szukac wezyka z kanistrem Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, milan napisał: No super, czyli jak zaczne grac znowu team z blantmanem, i reszta stwierdzi ze plan blanta jest do chrzanu, to po ucieczce przed nim i tak nas do niego przeniesie. A miało byc tak pieknie, najpierw brak węzyka i kanistra, teraz to. Wreszcie coop idealny aby nakaramić mojego wewnętrznego dyktatora. Nie będzie rozdzielania się i głupich zabaw. Będzie plan i będziesz z niego rozliczany Edytowane 2 maja 2018 przez blantman 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 (edytowane) Mialem juz nic nie klikac, a siedze teraz w robocie i ogladam 90 minut video xd. Fajnie zombiaki sie wija na ziemi jak im nie urwiemy glowy granatem Edytowane 2 maja 2018 przez hav7n Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Rzucilem tylko okiem, wyglada miodnie, ale nie ogladam juz nic. Dobrze, ze w maju nie planuje zakupu innych gier, to bedzie czas na porzadne ogranie. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 8 maja 2018 Opublikowano 8 maja 2018 https://www.xboxachievements.com/game/state-of-decay-2/achievements/ lista achievementów gdyby kogoś interesowała. wygląda ciekawie, trochę z jedynki + trochę nowości. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 maja 2018 Opublikowano 9 maja 2018 (edytowane) Dobra okazało się, że ultimate edycja to lepszy deal jednak więc będzie grane 4 dni przed Poczytalem troche o co-opie, i tak jak zauważył koleś na twicie wrzuconym przez Havena, gra działa na zasadzie tetheringu tak jak Far Cry 5 na przyklad Zielone trójkąty to postacie, z tego co czytałem to tethering nie jest uciążliwy ale nie pójdziemy w dwie różne strony i nie bedziemy mogli robić oddzielnych misji grając w co-opie (wydaje się logiczne). Jak za daleko znikniesz od hosta zostaniesz do niego przeniesiony, ponoć odległości są wystarczająco duże, że większość osób nie powinno narzekać. Dołączanie do hosta równa się temu, że jesteś w ich bazie czyli wszystko co za tym idzie tj jego społeczność, jego progress w historii i elementy bazy. Fabula jest nieliniowa. W co-opie zdobywasz punkty Influence (te same które byly potrzebne do rozwoju bazy w jedynce) i loot i obie rzeczy przenosisz do swojej gry/bazy. Perma-death występuje w co-opie czyli zgon u hosta równa się zgonowi postaci wszędzie. W bazach będą tzw facilities, których rozwój wpływa na poszczególne elementy i boosty podobnie jak w jedynce - w warsztacie rozwijamy bronie, w ogródku produkujemy jedzenie i tak dalej i tak dalej. Tutaj wielkiej zmiany nie ma. Edytowane 9 maja 2018 przez _Be_ Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 9 maja 2018 Opublikowano 9 maja 2018 Jak ktoś chce sobie grać osobno i w co-opie, to jeśli wie, że będzie hostem dla graczy, to dobrym pomysłem będzie zrobienie osobnego zapisu (jeśli można) dla gry której będzie się grać w co-op'a - niezależnego od tego na którym będzie się grać solo. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 9 maja 2018 Opublikowano 9 maja 2018 Kurde chyba skuszę sie na edycje ultimate i bedzie nadup,canko przez cały weekend Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.