Skocz do zawartości

State of Decay 2


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
52 minuty temu, Pacquiao napisał:

Ten framerate to mogli sprawdzić w większym zakresie. Ale, że nie zablokowali fps na 30 to tego nie rozumiem.

Może za bardzo skakało. Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że One S wydaje się wyglądać najsłabiej. One X ładnie usuwa mgłę i trochę fajniejsze drzewka. Imo nic specjalnego. Standardowo napiszę że lepiej niższa rozdziałka ale więcej klatek i było by mega.

Opublikowano

Czemu beka z koxa? Przecież ta wersja chodzi najlepiej ze wszystkich trzech i jest najlepiej zoptymalizowana. 

17 godzin temu, Kyo napisał:

Może za bardzo skakało. Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że One S wydaje się wyglądać najsłabiej. One X ładnie usuwa mgłę i trochę fajniejsze drzewka. Imo nic specjalnego. Standardowo napiszę że lepiej niższa rozdziałka ale więcej klatek i było by mega.

 

Różnic jest więcej, samo IQ będzie nieporównywalnie lepsze na XoX, ale na tych porównaniach widać lepsze tekstury i rysowanie obiektów (w oddali widać dużo więcej, gdzie na podstawowych Xone obiekty są mocno uproszczone).

 

Opublikowano

Dawno takiego hype nie miałem. Kurcze gra już na dysku czekam do weekendu. Fajna odskocznia będzie od pillarsow. Jak wrócę z urlopu to na zmiane będę napierdalał caly czerwiec w sod2 i dark souls remastered. Może kupie wampirka ale tylko jak recki będą ok. Te dwie gry to i tak aż za dużo. Pewnie w każdej ze 100 h pęknie.

 

Co do sod2 licze na jakieś wyczesane miejscowki na nasz obóz. Pamiętam zdziwienie jak pierwszy raz odkryłem że jest coś lepszego od kościoła. A potem odkrycie jak trudno duzy obóz ogarnąć i śmierć prawie wszystkich z powodu niedopilnowania czegoś. W ogóle grałem w sod już kilka lat temu a nadal pamiętam niektóre rzeczy jakby to było wczoraj. Przygodo czekam!

Gość _Be_
Opublikowano

Ano super, że już preload jest :usmiech: Czyli teraz tylko w piątek po robocie nic tylko ciachanie zombie i rozbudowa bazy :banderas:

Gość _Be_
Opublikowano

@blantman

 

pokaż screena z zakładki do instalacji? Masz normalnie tam kafelki z grami?

 

dobra już nic naprawiło mi się

Opublikowano (edytowane)

ej podobno beda konflikty z innymi obozami w grze, wymiana handlowa zakonczona wymiana ognia? kradzieze? napady? looooooooooo :boner:

 

gra dostała patcha 6,3 gb

Edytowane przez kermit
Opublikowano (edytowane)

Tak, jak będziesz prowadzić mało przyjazną politykę (co jest związane z drogą lidera jaką obierzesz), to może dochodzić do konfliktów z grupami pozostałych ocalałych. Tak to przynajmniej zrozumiałem z poprzednich materiałów. Ale nie wiem czy to będzie wychodzić poza taki zakres, że jak pojawimy się w pobliżu to nas po prostu będą atakować. Nie słyszałem nic o tym aby były to bardziej aktywne formy działania (że np. sami mogą nas napaść) - chociaż akurat ten temat mało osób podejmowało, więc może tu być coś więcej.

Edytowane przez Pacquiao
Opublikowano

Na filmikach było pokazane że jak zbliżymy się do takiej grupy to zaczną nas atakować bez ostrzeżenia. Były też materiały w których poszedłeś na wymianę towarow, a tam już czekali na Ciebie że spluwami.

  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Gość _Be_
Opublikowano
16 godzin temu, Pacquiao napisał:

1-2 fps w jedną czy drugą stronę ciężko nazwać "szarpaniem" szczególnie, że to natywne 4K. Nawet nie zauważysz.

No tak średnio

 

Cytat

Despite the 6 GB patch we installed today, the State of Decay 2 captures we made during our lunch break confirm the unsteady framerate of the Xbox One X version of the game, one of the causes being that it is not locked at 30. Note that the game cannot hold a steady 60 fps framerate on PC when running in 4K with a GTX 1080 Ti, and that even in 1440p we have witnessed a few drops when on top of a tower (the draw distance might be to blame but we haven't had time to find out for sure yet).

https://www.gamersyde.com/news_state_of_decay_2_struggles_in_4k-20015_en.html

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, _Be_ napisał:

A ogladałeś filmik? 

 

No tak i potwierdza to co napisałem - na koniec filmu "Average fps 30,98". Fluktuacje +-1-2 fps, czyli niezauważalne. Niech tylko zrobią locka żeby nie było przez większość gry 31-32 fps.

 

A tak na marginesie to nie wiem po co robić analizę fps jak zaczynają grę, nie lepiej po paru godzinach jak coś się dzieje na ekranie?

Edytowane przez Pacquiao
Gość _Be_
Opublikowano
14 minut temu, Pacquiao napisał:

 

No tak i potwierdza to co napisałem - na koniec filmu "Average fps 30,98". Fluktuacje +-1-2 fps, czyli niezauważalne. Niech tylko zrobią locka żeby nie było przez większość gry 31-32 fps.

Nie nie do końca, w Bloodbornie masz niby 30 fpsów, które też nie są regularnie dostarczane i niby stałe 30 ale jednak framepacing jest zje.bany przez co na ekranie masz wrażenie, że gra nie chodzi w 30 fps. 

Opublikowano (edytowane)

Zły framepacing to jeszcze inna kwestia, inaczej byłby to problem 90% gier, bo mało która ma całkowicie stałe FPS jak np. FH. Zresztą założę się, że 99% graczy "zauważy" framepacing jak o nim przeczyta w jakiejś recenzji ;)

Edytowane przez Pacquiao
Opublikowano

Sony na szczęście prawidłowo traktuje swoich robotniko-graczy, którzy po powrocie z fabryki zamiast sięgać po słownik po prostu odpalają grę z polskim dubbingiem.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...