Gość _Be_ Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Nie mogę się doczekać, ale fakt z datą premiery trochę zawiedli ale dobrze z drugiej strony bo przynajmniej licze na dopracowaną gierkę bo jednak pierwszy SoD to dość mocno zbugowany i archaiczny kawałek kodu. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 ja musze state of decay ponownie ograć. Mam na xbox one a na x360 i steam miło czas spędziłem :) Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Ten trailer mało wyjawił na temat gry. Czy wiadomo co dorzucili oprócz co-op'a i nowej mapy? Animacje dalej tak sztywne jak były :) No dobra, ważne żeby był dopracowany. Tylko co-op się właściwie liczy. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Trzy mapy gwoli scisłości. Ale tak animacje biedne jak w jedynce. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 ja chcę więcej state of decay tylko w co opie i będzie goty. Wyobrażacie sobie wspólne rozbudowanie bazy i przeszukiwanie zainfekowanych mieszkań ? :D W jedynce cały czas żałowałem że nie mam kompana żywego obok takie akcje czasem odchodziły. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 A mi się lepiej grało samemu niż latanie z jakimś uposledzonym kompanem. Lepszy suspens miałem w przeszukiwaniu lokacji i ładowaniu auta zasobami z tą świadomością, że mogę stracić postać na amen i nikt mi nie pomoże. Ale jak skończe najpierw sam to potem chętnie w co-opie pooram. Cytuj
Velius 5 748 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Przeczytalem na reddicie ze grajac na PC w SoD 2, bede mogl latac w co-opie i grac z kolegami co pykaja na xboxie. Jest gdzies jakies oficjalne info na temat tych rewelacyjnych wiadomosci? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 (edytowane) No raczej na 100% to zrobią bo gra będzie w programie xbox play anywhere więc takie gierki jak Forza Horizon 3 czy Gears of War 4 miały już cross play między platformami. O ile grę kupisz na PC w sklepiku MS jeśli SoD 2 wyjdzie na steam to raczej można zapomnieć o cross playu miedzy konsolą a steamem. My własnie już planujemy tak z Kermitem, że on na PC a my Krukiem na konsoli. Ale z tego co widzę na forum Undead Labs - nikt tego nie potwierdził na 100% Edytowane 8 listopada 2017 przez _Be_ Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Sa jakies solidne gameplaye juz z tej gierki? Tyle czasu od zapowiedzi juz minelo i dalej niewiele wiem o tym co sequel wprowadza/zmienia, a jest to w sumie jedyny tytul ktory by sprawil ze impulsywnie kupie sobie Xboxa. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 (edytowane) No nie ma, oprócz trailera nie wypuscili nic więcej... do tego data premiery przesuwana, teraz wiosna 2018. Kurczę, nie wiem jak to się skończy ale śmierdzi trochę premierą niedokończonej gry i łatanie jej milionem patchy jak to było w przypadku jedynki gdzie jeszcze można było wybaczyć bo to była gierka za 20$ Z tego co wiadomo co wprowadza to -4 osobowy co-op (brak split screena) -3 razy większą lokacje niż pierwszej części (w newsach pojawia się stwierdzenie o 3 lokacjach i opuszczenie doliny)-silnik z Cryengina na Unreala zmienili co pozwala wierzyć, że optymalizacja będzie lepsza-system walki ma być bardziej rozbudowany i płynniejszy-system skilli ma być bardziej rozbudowany i mają dorzucić sporą ilość nowych-będzie można znaleźć lekarstwo na zakażonych survivorów jeśli będziemy chcieli przyjąc do swojego obozu takiego gagtka What pulls me in most is how players bond with their survivors, and when it comes to hard decision time, what choices will you make? We recruit two new members during our playtime, but those new members come at a cost: Our only medic is coming down with the zombie plague, and we didn't have time to save him. Medic skills are rare; we made the wrong decision. The following decision isn't made for us, though. We approached the guy and were given two options: End his life, or send him out into the open to fend for himself / try to find a cure. We did the latter, and the gamemakers said that there is the (small) chance that these people will recover and return back to the fold -- which sounds both supremely tempting and like a mid-season TV plot-twist. I also got a glimpse at how cooperative play will work inside the game, with a flare gun used to summon your Xbox buddy (or random stranger) to your side. Like in the standard game, if you die while helping your friend and that person stays dead, you'll also get to keep any supplies and materials you find. High stakes, but possibly worth it too. to brzmi czyli generalnie więcej i lepiej niż w podstawce, normalny sequel żaden odmieniec mmo jakim miał być class4 Bansai scal mi te dwa posty powyzej plox Klimacior ogólnie chyba zarządzi Edytowane 8 listopada 2017 przez _Be_ Cytuj
Velius 5 748 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 No raczej na 100% to zrobią bo gra będzie w programie xbox play anywhere więc takie gierki jak Forza Horizon 3 czy Gears of War 4 miały już cross play między platformami. O ile grę kupisz na PC w sklepiku MS jeśli SoD 2 wyjdzie na steam to raczej można zapomnieć o cross playu miedzy konsolą a steamem. My własnie już planujemy tak z Kermitem, że on na PC a my Krukiem na konsoli. No ja tez bym chetnie z wami pogral ze swojego komputerka. Gierke zakupilbym pewnie na xbox one zeby na półeczce była bo obiecali ze wtedy dostaje sie wersje na PC gratis i vice versa. Ale by bylo fajnie Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Velius link do tego obiecanego wersji Xbox&PC? Bo generalnie do tej pory to działa tylko na cyfrowo zakupionych grach, ale pamietam, ze do jakiejś gry na XO dodawali kod też na wersje PC. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Na papierze wszystko brzmi supcio i cieszy mnie ze jednak nie postanowili z tego MMO zrobic, martwia mnie tylko troche te przesuwy i praktycznie 0 materialow z wlasciwej rozgrywki, oby tego nie zyebali. Glitche i drewno jestem w stanie wybaczyc bo w sumie nie przeszkadzalo mi to w 1nce, byle tylko gra sie kupy trzymala. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 W grze nie będzie jednej lokacji tylko 3 osobne i każda o wielkości podobnej do tej z pierwszej części. Będziemy je kolejno zasiedlać i opuszczać. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Na gamescomie grali jacyś pismaki i pisali, że w porównaniu do jedynki jest dużo lepiej. No ale mam podobnie jak ty, ale już strugam marchewę na samą myśl o szabrowaniu opusczonych chatek i rozbijaniu się w czterech autem po tych krajobrazach The co-operative gameplay was previewed behind closed doors at this year's Gamescom event and the system behind the multiplayer mode looked great. Let's set a scenario; you're out looking for rations and a possible zombie cure for one of your most valuable community members who's been infected and is in really bad shape. You find yourself in a relatively undead-inactive neighborhood and everything seems to be going your way. Some houses still have stocked medicine cabinets, a car outside is driveable and you're thinking it's too good to be true - and you're right. Some AI survivors come rushing past the building you're in, honking their car horns and a horde of angry zombies is approaching fast as the car continues off into the distance, leaving you in the middle of an undead horde with some tasty flesh covering your body. You keep your cool and fire a bright flare from your flare gun in hopes of someone seeing it and acknowledging your need of assistance, making saving you a priority. In State of Decay 2, the multiplayer aspect is triggered either through your friend list and its option to join someone else's game, or through the aforementioned flare feature. When a player sends a flare up, other players who have registered themselves as "willing to help" in the menu get a notification that someone needs them. From there the notified player can either refuse to help or easily join with the press of a button. Once in the other survivor's game the co-op partner can help out and drop out at any time. When the transition between the single- and multiplayer modes were shown at the Gamescom event it seemed seamless and took little to no time. In seconds, the two players demoing the game were standing side by side, fighting off some rotting corpses together before they ran off in separate directions so they could cover more ground and find more loot. Turns out the small neighborhood the pair were scavenging housed two AI characters and after helping them out of an undead pickle the two agreed to join the player's community. We were, however, told not to trust all of the AI characters - they're not all good people or assets to your team. When we asked about the possibility of luring co-op partners in and straight up shooting them in the head and taking their loot, Strain assured us that that kind of scenario wouldn't be possible at all since you can't shoot other players directly. There will also be some kind of reward system active for players helping others out, however, what the rewards are and any intel on how they will be distributed wasn't shared. Cytuj
Velius 5 748 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Velius link do tego obiecanego wersji Xbox&PC? Bo generalnie do tej pory to działa tylko na cyfrowo zakupionych grach, ale pamietam, ze do jakiejś gry na XO dodawali kod też na wersje PC. Nie mam linka niestety, jak wspominalem czytalem wszystko na reddicie. Mozliwe ze chodzilo o wersje cyfrowa, ale jezeli jest cien szansy na kod w pudelku to wtedy wybiore taka droge. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 stycznia 2018 Opublikowano 11 stycznia 2018 (edytowane) Uuuuu mamo Będzie super wyglądać obok jedynki Edytowane 11 stycznia 2018 przez Pacquiao Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 11 stycznia 2018 Opublikowano 11 stycznia 2018 Może będzie dobre, chociaż fala zombie trochę przeminęła. Pamiętam jak byłem zajarany na jedynkę i zajarany jedynką. Powolutku grałem. Mam wszystkie dodatki na starej konsoli ale miasto nigdy do mnie nie przemówiło i trzy razy podchodziłem. Nigdy z większym sukcesem. Przypomnij ktoś kiedy premiera? Czy jeszcze nic nie podali daty? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 stycznia 2018 Opublikowano 11 stycznia 2018 oficjalnej daty jeszcze nie ma, aczkolwiek plotkuje się o 29 maja (taką przynajmniej datę podał hiszpański Amazon) Cytuj
zloto 737 Opublikowano 11 stycznia 2018 Opublikowano 11 stycznia 2018 (edytowane) Twórcy natychmiast zaprzeczyli tej dacie. Okładeczka zacna, aczkolwiek znana już od E3. Swoją drogą rzucili też informacje, że w tym tygodniu ma być jakieś ważne ogłoszenie. Edit:Vezyr, nic z tych rzeczy, to były tylko spekulacje. Edytowane 11 stycznia 2018 przez zloto Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 11 stycznia 2018 Opublikowano 11 stycznia 2018 Czy premiera nie była ustalona na marzec 2018? Cytuj
XM. 11 030 Opublikowano 30 stycznia 2018 Opublikowano 30 stycznia 2018 W dniu 11.01.2018 o 15:23, zloto napisał: Twórcy natychmiast zaprzeczyli tej dacie. Okładeczka zacna, aczkolwiek znana już od E3. Swoją drogą rzucili też informacje, że w tym tygodniu ma być jakieś ważne ogłoszenie. Edit:Vezyr, nic z tych rzeczy, to były tylko spekulacje. Prawie 3 tyg pozniej i zero info. ;/ Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 30 stycznia 2018 Opublikowano 30 stycznia 2018 Ważne ogłoszenie dotyczyło jakiegoś zaproszenia do community montage xD Na reddicie jakiś czas temu jeden z developerów pisał, że jest "pretty sure" że gra wyjdzie wiosną Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 30 stycznia 2018 Opublikowano 30 stycznia 2018 im dłużej gram w jedynke tym oczekiwania rosną niemiłosiernie, chyba gra jest w moim top 3 na ten rok aż ciężko uwierzyć ze jedynka to bylo jakies xbox arcade za 19 dolców xd Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.