Gość _Be_ Opublikowano 7 marca 2018 Opublikowano 7 marca 2018 Z YT usunięte http://www.ign.com/articles/2018/03/07/state-of-decay-2-24-minutes-of-4-player-co-op-multiplayer-a-ign-first Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 Widać, że zmiana silnika mocno spowolniła prace nad grą. To wygląda jak jedynka z podkręconą grafą, nowym miastem i kilkoma bajerami. Nie znaczy, że słabo, bardziej powiedziałbym, że z pozoru mały przeskok, który powinien był być wydany dużo wcześniej. To pierwsze wrażenie jakie na mnie sprawia. Zobaczę co dalej, ale jakoś bardzo się nie napalam, gdzie jedynkę wyczekiwałem jak niemowlak cyca. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 Ja własnie na jedynke nie czekalem kompletnie bo wyszła z bomby a od dwójki oczekuje tylko tego samego co w jedynce tylko, że w co-opie z kolegami i stablinego framerate'u bo remaster na XO był tragiczny w tym aspekcie. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 W dniu 6.03.2018 o 22:09, kermit napisał: mnie interesuje jedno gram sam, mam baze, progres, postać, expa dołączam do kolegów, co z progresem, czyja baza / questy ida na przod? czy rozwijam swoja postac / baze czy tylko blubera? to ważne, musimy to ustalić o to to, chyba najbardziej interesująca mnie rzecz jak nie miałem w ogóle podjarki grą tak jak zobaczyłem ten gameplay w coopie to mam ogromną ochotę zagrać, świetnie się to prezentuje Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 @_Be_tragiczny to od razu nie. mogli się lepiej postarać, to fakt ale aż tak źle nie było. pooglądałem filmik co wrzuciłeś i aż kusi by wrócić do jedynki i zająć się dodatkami bo odstawiłem jakiś czas temu. obejrzę filmik do końca to może coś powiedzą o co-opie ale podejrzewam że u hosta cały progress kampanii się zapisze a zapasy czy fanty jakie sami zbierzemy czy rozwój postaci będą dostępne po powrocie do swojej bazy. tak by było najbardziej logicznie. questy pewnie się zapiszą i będą odhaczone. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 olejcie juz jedynke i ostrzcie pady na maj Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 2 minuty temu, Colin napisał: tragiczny to od razu nie. mogli się lepiej postarać, to fakt ale aż tak źle nie było. pooglądałem filmik co wrzuciłeś i aż kusi by wrócić do jedynki i zająć się dodatkami bo odstawiłem jakiś czas temu. daj spokój ta gra nie miała problemu z dropami ona sie czasami po prostu wieszała Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 nie wiem, nie pamiętam żeby mnie coś takiego dotknęło. dropy się zdarzały przy większej akcji gdzie była horda i wybuchy ale nie kojarzę żadnego dramatu jak grałem. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 ja już nie gram w jedynkę że nie tracić hypu na dwójkę Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 14 minut temu, Colin napisał: nie wiem, nie pamiętam żeby mnie coś takiego dotknęło. dropy się zdarzały przy większej akcji gdzie była horda i wybuchy ale nie kojarzę żadnego dramatu jak grałem. Ja takich rzeczy nie zapomniam Nie bez przyczyn remaster ma gorsze oceny od podstawowej wersji z 360, bardzo słabo wykonany niestety. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 No remaster Gears of War też ma gorsz oceny od oryginału, a wygląda lepiej, działa lepiej i ma więcej zawartości, to akurat nie jest żaden wyznacznik Ale fakt faktem, że remasterowi SoD wiele do ideału brakowało, ale grało się na pewno lepiej niż na X360, gdzie pierwowzór strasznie niedomagał. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 nie twierdzę że nie. grałem dość dawno to może mi umknęło z pamięci. dropy to pamiętam bo niekiedy potrafiło przyciąć mocniej niż qte w grach telltale. poza tym wersję z dodatkami miałem za free to nie wybrzydzałem zresztą nie ważne. wrócę może do dodatków to będę bardziej na to wyczulony. tak czy siak łapki za dwójce położę prędzej czy później bo prezentuje się przyjemnie. klimat i możliwości idealne do coopa Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 ja mam cały czas remastera na płycie ale jakoś boje się uruchamiać. Mam dobre wspomnienia ze steamowej wersji. Ciekawe czy skorpion samym brute force polepsza działanie. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 1 godzinę temu, _Be_ napisał: Ja własnie na jedynke nie czekalem kompletnie bo wyszła z bomby a od dwójki oczekuje tylko tego samego co w jedynce tylko, że w co-opie z kolegami i stablinego framerate'u bo remaster na XO był tragiczny w tym aspekcie. No nie do koca z dupy. Nie pamiętam gdzie o niej usłyszałem, ale śledziłem każde info. Nie było hype'u takiego jak tutaj, ale ogólnie było wiadomo, że taka gra nadchodzi. Inne czasy też jej na pewno pomogły, bo The Walking Dead był gdzieś w drugim, czy trzecim sezonie dopiero i czas na tematykę zombie był u szczytu. Niemniej jednak nie straciłem sympatii do zombie, nie czuję się znużony tematem, ale od tamtego czasu pojawiło się też sporo fajnego post-apo survivalu, więc jest w czym wybierać, stąd mnie tak bardzo to nie napala. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 (edytowane) Studio przez 2 czy nawet 3 lata przed premierą jedynki aktywnie działało ze społecznością cele konsultacji jak ma wyglądać finalny produkt. Ta gra miała prężne community zanim jeszcze pojawiła się na serwerach, dlatego chyba tylko Minecraft sprzedawał się szybciej po premierze na XBLA, bo sporo ludzi śledziło pracę Undead Labs. Sam też śledziłem ich poczynania przez co najmniej rok przed premierą i grałem day zero (grałem, kładłem się spać, wstawałem i grałem dalej :p). Edytowane 8 marca 2018 przez Pacquiao Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 (edytowane) Jedynka to sperdolina pod wzgledem technicznym, a remaster potrafi sie przyciac nawet na koxie wiec dobrze ze ogarneli doope i zmienili silnik. Gra w coopie bedzie zyla fest, az chce sie kupic wersje za 50 dolcow ale chyba poczakam az rzeczywiscie wyjda te dodatki bo przeciez i tak bede gral w game passie Edytowane 8 marca 2018 przez hav7n Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 18 minut temu, MierzejX napisał: No nie do koca z dupy. Nie pamiętam gdzie o niej usłyszałem, ale śledziłem każde info. Nie było hype'u takiego jak tutaj, ale ogólnie było wiadomo, że taka gra nadchodzi. Inne czasy też jej na pewno pomogły, bo The Walking Dead był gdzieś w drugim, czy trzecim sezonie dopiero i czas na tematykę zombie był u szczytu. Niemniej jednak nie straciłem sympatii do zombie, nie czuję się znużony tematem, ale od tamtego czasu pojawiło się też sporo fajnego post-apo survivalu, więc jest w czym wybierać, stąd mnie tak bardzo to nie napala. No ja nie śledziłem, dowiedziałem się dopiero jak już gra była dostępna na XBL Cytuj
XM. 11 032 Opublikowano 10 marca 2018 Opublikowano 10 marca 2018 Permadeath, resource management, relationship building, vehicle procurement, maximizing your community’s skills, building outposts, trying to figure out which survivors are friends or foes – all of it and more are what made State of Decay special. And State of Decay 2 deepens all of these systems and more, with the result being a game the Undead Labs team had to peel me away from after I spent two days with it. It’s fair to wonder how it’s going to run on a stock Xbox One – I only played it on a high-end PC, to which an Xbox One X should compare nicely – but from what I’ve seen so far, State of Decay 2 may be a steal at $30. And playing it reminded me that, annoyingly, there haven’t been any State of Decay copycats in the five years since the first game. Thankfully, the real thing returns soon enough. http://m.uk.ign.com/articles/2018/03/09/state-of-decay-2-first-hands-on-bigger-better-and-more-rpg-y 2 Cytuj
zagroo 4 Opublikowano 10 marca 2018 Opublikowano 10 marca 2018 Idzie pograć w to solo czy nie ma sensu? Cytuj
Lukas_AT 1 208 Opublikowano 10 marca 2018 Opublikowano 10 marca 2018 Wygląda fajnie. Miód się wylewa z ekranu, lubię takie gierki w starym stylu, bez mln pompowanych na scenki i dialogi. Może wezmę, bo X1 się kurzy. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 12 marca 2018 Opublikowano 12 marca 2018 (edytowane) Kolekcjonerka - $70: https://news.xbox.com/en-us/2018/03/12/survive-state-decay-2-collectors-edition/#E3UkZc40uskMhHQW.99 Jak gdzieś się pojawi w PL to Edytowane 12 marca 2018 przez Pacquiao Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 13 marca 2018 Opublikowano 13 marca 2018 Kolekcjonerka bez gry. Płać Pan gamepassa. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 13 marca 2018 Opublikowano 13 marca 2018 Faktycznie. Co za geniusze wpadają na takie pomysły... Jakby nie mogli normalnie zrobić Ultimate Edition że steelbookiem Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.