balon 5 370 Opublikowano 10 grudnia 2016 Opublikowano 10 grudnia 2016 No,super, też się cieszymy! p.s. ale jesteś wredny! Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 Ta gra serio nawet na PC w pudełku ponad 200zł? Jedynka naprawde za(pipi)ista ale ukonczyłem w 15h. Zostały mi ze 2 questy do zrobienia ale ze mam max level to juz mi sie nie chciało szukac po mapie bezdomnych Czekam bardzo mocno bo serial uwielbiam. Podoba mi się jak rozbudowali walkę. Niech bedzie wiecej opcji levelowania i tak samo za(pipi)ista fabuła co w jedynce i będzie sztos. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 13 grudnia 2016 Autor Opublikowano 13 grudnia 2016 I dobrze. Na PC jest ta sama gra. Liczę ze kiedyś skończy sie to ze na konsolach gry są po 2 stówy a na PC 130. Czemu nie mogą zapowiedzieć nowej daty premiery? Choć jeżeli mnie pamięć nie myli to przesunęli grudniowa na Q1 wiec do końca marca powinna wyjść, nie? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 lutego 2017 Opublikowano 25 lutego 2017 Podbiję temat ciekawym newsem dotyczącym devów odpowiedzialnych za grę. Ubisoft’s San Francisco studio is expanding its narrative creative pool with four new hires, all of whom hail from a legendary name in story-driven gaming: Telltale Games. With credits that include The Walking Dead, The Wolf Among Us, Tales from the Borderlands, and Minecraft: Story Mode, the four will bring a wealth of storytelling expertise to Ubisoft San Francisco future projects. The new hires include two senior design directors, Dennis Lenart and Nick Herman, as well as narrative director Pierre Shorette and creative producer Adam Sarasohn. Lenart was a key member of the direction and cinematics departments on the first season of The Walking Dead, guiding its teams through six-week release schedules before going on to helm the wildly successful Minecraft: Story Mode as its creative director. Herman – who’s worked on more than 40 shipped games, and joined Telltale in its startup days as its first cinematic artist – also helped oversee season one of The Walking Dead as its lead cinematic artist and director.“We are excited to welcome these strong industry veterans to our skilled team at Ubisoft San Francisco,” says, François Pelland, Executive Producer at Ubisoft San Francisco. “As we continue to expand our portfolio of games, we look to hire the best talent in the industry and infuse team members with a shared passion for development.”Shorette, meanwhile, cut his teeth at Telltale writing for The Wolf Among Us, then led writing for The Walking Dead’s second season and Tales from the Borderlands. Before joining Ubisoft San Francisco, he was Telltale’s director of writing, guiding other writers across all of the company’s projects. Finally, Sarasohn has been overseeing dev teams for more than 10 years as a producer, shipping Tales from the Borderlands and training new producers during his four years at Telltale.Lenart, Herman, Shorette, and Sarasohn are formidable additions to the team at Ubisoft San Francisco, where they’ll work on future projects. To find out more when information becomes available, keep your eye on UbiBlog. źródło: http://blog.ubi.com/telltale-veteran...san-francisco/Ubisoft San Fransico wyciągnęło samą śmietankę z Telltale (dosłownie najważniejsze osoby od nich). Kończą powoli prace nad SP:TFbW i jeśli zostaną przy rpgach, to z taką reżyserską i pisarską obsadą może być ciekawie. Cytuj
Timmy 1 800 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 https://www.youtube.com/watch?v=mVMzmt2dHv8 Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 Jezu jaki to sztosik będzie. Szkoda tylko, że wypuszczą go w okresie gorączki wydawniczej. No i jeszcze Kijek sobie odšwieżę :p ps Kijej na płycie będzie czy jako kod do zassania? Cytuj
grzybiarz 10 310 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 Właśnie nadrabiam zaległe strony tego tematu i ktoś ze dwie strony wczesniej wspomniał ze ma być to kod. Cytuj
Timmy 1 800 Opublikowano 22 sierpnia 2017 Opublikowano 22 sierpnia 2017 https://www.youtube.com/watch?v=2WKLNaQCB3E 1 Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 7 września 2017 Opublikowano 7 września 2017 http://www.ppe.pl/publicystyka/3433/gralismy-w-south-park-the-fractured-but-whole-trzymajcie-mocno-zwieracze.html Rozbo już grał. Jego podsumowanie: The Fractured but Whole jest sequelem, który nie wywraca formuły do góry nogami, jednak w kilku miejscach wprowadza istotne poprawki. Szczerze mówiąc, byłem zachwycony. Dawno tak dobrze się nie bawiłem, dlatego mam nadzieję, że finalna wersja gry będzie wystarczy na więcej niż dwa wieczory, bo tego niesamowitego miasteczka na za(pipi)u USA, z bandą najbardziej niepoprawnych politycznie dzieciaków na planecie, po prostu nie chce się opuszczać. Wincyj w linku. Będzie grane na premierę Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 7 września 2017 Opublikowano 7 września 2017 A tymczasem jest zupełnie odwrotnie, heh. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 7 września 2017 Opublikowano 7 września 2017 (edytowane) Zabawne, ale nie podoba mi się to, że gra narzuca wygląd bohatera zależnie od poziomu trudności. Natomiast sam pomysł przedni, gdyż obie strony barykady się zagotują, jak to zwykle u Treya i Matta bywa. Edytowane 7 września 2017 przez ragus Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 stawiam lewe jajo, że wybór to tylko szydera i poziom trudności będzie taki sam niezależnie od wybranego koloru skóry Cytuj
wędliniarz 11 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 A tymczasem jest zupełnie odwrotnie, heh. A mieszkasz w Ameryce? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 stawiam lewe jajo, że wybór to tylko szydera i poziom trudności będzie taki sam niezależnie od wybranego koloru skóry no właśnie przeczytałem, że to tylko kosmetyka, także git Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 A tymczasem jest zupełnie odwrotnie, heh. A mieszkasz w Ameryce? Nie, ale widzę, analizuję, obserwuję świat. Cytuj
wędliniarz 11 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 W sensie w internecie? Okej :) Cytuj
wędliniarz 11 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 Nie jestem, nie mieszkam też w USA, więc nie piszę "a tymczasem jest odwrotnie, heh". Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 dzieki rozi bez ciebie bym nie wiedział tych faktów! Cytuj
Timmy 1 800 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 https://www.youtube.com/watch?v=afHGo1RiHHg https://www.youtube.com/watch?v=TyQnJgPl4bk Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 Prawicowy internet potwierdza że jest inaczej. Cytuj
Gość Opublikowano 10 września 2017 Opublikowano 10 września 2017 stawiam lewe jajo, że wybór to tylko szydera i poziom trudności będzie taki sam niezależnie od wybranego koloru skóry W jedynce można było wybrać poziom trudności (który podobno czymś tam się od siebie różnił), więc nie rozumiem dlaczego teraz miałoby być inaczej. Rozi dobry analizator. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.