Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A mnie jedna rzecz ciekawi. Nie wiem czy pamiętacie ale gdzieś już 2 lata temu, chodziły ploty, że Bend pracuje na "open world horror game". Wyciekły nawet niby prawdziwe koncepty i screeny

 

 

01-Concept-Work.jpg

 

 

 

05-Alpha-Screenshot-635x357.jpg

 

 

Koncepty (o ile były prawdziwe!) wyglądały za(pipi)iście odważnie. Być może było to tytuł szykowany na VR. Kto wie?

 

Może było tak, że Sony kazało im jednak przerobić grę na tytuł z zombiakami? W końcu gry z zombie zawsze się dobrze sprzedają. ;) Zresztą to był chyba podobny okres, gdy Sony u(pipi)ło projekt Sony Santa Monica i wyrzuciło łysego Stiga, więc może i wtedy zmienili koncepcję dla gry Bend.

Edytowane przez Cedric
Opublikowano

Te arty wyglądają na Alien/Prometeusz więc trochę dziwne jakby robili grę o tym. Co do Days Gone to pierwszy zwiastun rzeczywiście takie TLoU przychodziło na myśl, potem to już czysta sieczka. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano

ja przez dlugi czas prezentacji myslalem, ze sony wpadlo na pomysl by bend robilo spinnoffa do the last of us - osobna historia ale ten sam swiat gry i zaraza

Opublikowano

Tak myślę że w sumie jest spora szansa by zombiaki byly na strzał w pełnej wersji. Zwróćcie uwagę na to, że nawet jeśli to był poziom izi + nieskończona amunicja + nietykalnośc to i tak jak w nich napieprzał to potrafiły do niego podejśc taką chmarą. Wystarczy, że zmienili by to, że zombiak jest na 2 strzały i koleś nie miałby szans się poruszać. 

 

Freakersi zostali osłabieni na okoliczność pokazu - w pełnej wersji nie będą padać jak ścięte kwiaty po jednej kulce byle gdzie:

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Z ciekawszych co wyłapałem, część już wiemy i tak:

- główny bohater był jeszcze 2 lata temu łowcą głów, ma na imie Deacon

- całkowicie otwarty świat

- będzie fast travel?

- będą story missions, side missions, gra ma byc naprawde duża

- ma być dużo interakcji z otoczeniem, z samochodu będzie można wyjąć choćby airbag i użyć jako bomby

- zombiaki osłabienie aby pokazać troche funu z dema

- będzie więcej elementów otoczenia o które będzie można zabijać, jak ta piłą w stodole, to ma być ważny elemente gry

- obszar gry to północno- zachodnie wybrzeże USA

- ma być różna pogoda zależnie od otoczenia (wiatr w górach etc.)

 

zA1Sq4P.jpg?1

 

Ten tytuł najbardziej mnie zaciekawił na E3, po tym co mówi Bend mają dużo ambicji, chyba można zakładać początek 2018

Opublikowano

Jeśli będzie można odwiedzać różne osady i spotykać ich mieszkańców to prawdopodobnie będziemy pomagać im budować osady, poszukiwać części, zabijać ich przeciwników itp. Oby nie zerżnęli sub-qestów z Fallout'a 4. 

Opublikowano

Szczerze mam juz dosc otwartego świata w grach który jest zarazą obecnej generacji. Wole liniowy korytarzyk z intensywnym gameplayem i skompresowana fabuła niz odhaczanie kolejnych znaczników na mapie. No cóż na gierkę ogolnie byłem mega napalony teraz nieco ostudziły sie moje emocje ale trzeba poprostu poczekać i przekonać sie jak zostanie to zrealizowane. Teraz przynajmniej wiem ze bardziej czekam na nowego kratosa

Opublikowano

budowanie osad xdd kur.wa tylko nie to, co wy chcecie z kazdego open world robic ubi gierke? moze jeszcze wieze straznicze do tego

 

ma byc eksploracja, survival, ciężki klimat. oby.

Opublikowano

Tyle, że to wczesny build, widać to najlepiej po oprawie wykończenia gdzie bardzo dużo nierównych krawędzie, ale i słabe CPU w PS4 daje o sobie znać.

Mają jeszcze dużo czasu na ten tytuł

Opublikowano (edytowane)

Szczerze mam juz dosc otwartego świata w grach który jest zarazą obecnej generacji. Wole liniowy korytarzyk z intensywnym gameplayem i skompresowana fabuła niz odhaczanie kolejnych znaczników na mapie. No cóż na gierkę ogolnie byłem mega napalony teraz nieco ostudziły sie moje emocje ale trzeba poprostu poczekać i przekonać sie jak zostanie to zrealizowane. Teraz przynajmniej wiem ze bardziej czekam na nowego kratosa

generalnie to co zrobiles to porownales najlepsze zalety korytarzy do najgorszych wad open worldow.

fakt ze trendy splycaja czy to jedno czy drugie, ale na przestrzeni lat pojawily sie juz dobre open worldy, w ktorych nie chodzi jedynie o odbijanie baz i wchodzeniu na wieze.

Ja zawsze jestem sceptyczny wobec zapowiedzi na E3, bo w 80% sa to puste obietnice, badz pewne enigmatyczne powiedzenia, ktore napawaja optymizmem a w rezultacie okreslaja jakies (pipi)y ktorych nikt nie zauwaza. (Przyklad: wywiad IGN z tworcami Vampyr; gosc zauwazyl ze przechodzac kopniakiem przez drzwi sie rozsypuja. Typowi zrobilo sie mokro, spytal czy bedzie duza destrukcja otoczenia W odpowiedzi dostal cos w rodzaju ukrytego miedzy wierszami "yyy... tak, bedzie duzo drzwi do rozwalenia".) Ta gra moze zaoferowac fajny klimat, ladne lokacje, ale watpie zeby to byl drugi wieslaw gdzie sidequesty sa tak dobre jak glowny watek.

Edytowane przez Najtmer
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Typy podobno zrobili Uncharted Goldey Abyys a przed tym serie Syphon Filter. Więc mocno wierze w Days Gone.

Tak, ale ekipa na pewno musiała mocno się powiększyć by zajac sie tak duzym projektem jak Days Gone. Ciekawe ile ludzi teraz tam pracuje.

Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Nie, Bend Studio kiedyś nazywało się Eidetic. 

 

989 studios jest trupem. 

Edytowane przez suteq

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...