Gość aphromo Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 (edytowane) Widac, ze czas poswiecony na dopracowanie gry to najlepsza rzecz jaka mogla sie jej przydarzyc Zombie koksy, snajpery na drzewach Edytowane 5 lutego 2019 przez aphromo Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 2 minuty temu, aphromo napisał: Zombie koksy, snajpery na drzewach Diabeł nosi pumpy, pentagramy na portkach Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 (edytowane) 5 minut temu, _Be_ napisał: Diabeł nosi pumpy, pentagramy na portkach Diabel lubuje sie w czarnych kolorach, takze BEDZIE GRANE NAPY.ERDALANE Edytowane 5 lutego 2019 przez aphromo Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 zombie koksy to raczej standard dla gier o zombie czy w ogole dla gier o takich tematykach wiec zwiastun jak dla mnie dalej do gierki nie przekonuje Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Ciebie to tylko wersja na switcha by przekonała 4 1 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Snajperzy w grach. No hype podskoczył niesamowicie. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 4 minuty temu, Pupcio napisał: Ciebie to tylko wersja na switcha by przekonała pawcio nikogo jeszcze nie zaraportowalem w historii tego forum, nie rob tu cw prosze a zeby nie bylo zas teorii spiskowych, ze ficek juz nic nie lubi co na ps4 - czekam na np tlou2, ghost of tsushima i sakiro mocno, a days gone nie podoba mi sie od dluzszego czasu, praktycznie tylko pierwszy pokaz u mnie budzil nadzieje na cos konkretnego Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 No pawcio ładnie odklejony robi cw poza cw. 6 minut temu, Ficuś napisał: sakiro Sekiro do chuya pana xD Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 sakiro, kukamele tam cw od razu po prostu nie mogę zrozumieć czemu tak lubicie pisać w temacie gry na którą kładziecie lache ( czekaj, przecież ja też tu pisze a mam wyebane w tego średniaka ) 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Ty nie wiem czy zauwazyłeś ale obaj mamy PS4 i pewnie jakąs tam dozę zainteresowania gierką wykazujemy (przynajmniej ja) a, że materiały wygladaj jak wygladają to po prostu komentujemy. Mogę powiedzieć, że z każdym materiałem gra wyglada lepiej niż Anthem Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 jakby jednak wyszedl z tego sztos/dobra gra to bym zagral, pewnie nie na premiere ale kiedys tam na pewno, mam ps4 wiec trolololo tu nie robie, boli jak pisalem kiedys - brak coopa czy jakiegos trybu hordy gdzie sie by z kolega bronilo w jakis fortyfikacjach przed tym rojem, wtedy bym szybciej niz pozniej sie w to zaopatrzyl Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Symulacja tylu NPC na ekranie to wielkie obciazenie dla CPU, co op raczej nie wchodzi w rachube. Odnosnie gry, info z neta wiec nie musi byc 100% prawda, ale zawsze cos Spoiler tory The game takes place only 2 years after the global pandemic The game follow 3 stories, Deacon, Deacon's relationship with Boozer and NERO Response Organization that is researching the infection Plot is about surviving, not finding a cure The game has multiple endings depending on player choice Freaker Ears are currency of the world Freakers will mutate throughout as the story progresses Missions Freaker-ear bounties Hunting animals Camps to clear Flashback missions (where you learn about Deacon's past with Sarah) No fetch quests or time trials, everything has context The World Days Gone is set in the state of Oregon There are 6 different regions in the game,from dense alpine forest, lush meadows to desert lava fields, ancient lava caves,badlands, and snow fields 99% of the buildings are enterable (Or all are, I'm seeing conflicting reports) The open world wont be fully available to explore at the beginning as the story progresses areas are unlocked. At some point the whole map will be available You dont climb towers to reveal the map you find maps in bunkers, although there are towers you can climb Yes the game has fast travel you have to unlock it first by clearing out Freaker nests Nero Checkpoints has all kinds of useful stuff for you but first you have to get inside each one is a puzzle The game has small/large towns to explore You can explore ski lodges, mountain resorts, and golf courses Players can collect historical markers spread throughout the map this is bits of lore from Oregon’s pioneer past. This is all real stuff The game has real world landmarks for getting around like Mount Bachelor, Mount Washington, and Three Fingered Jack Environment There are over 1200 dynamic events in the world most want to kill you You can get hurt by falling You can use your environment to do unique melee kills like smashing a freakers head against a saw You can use your environment to your advantage like triggering a bomb to let log piles toll on freakers Wood bridges can crumble if too many freakers are on it You can hide in trash bins There is a lot of collectables and loot Police cars are like the treasure chest of the world where you can find ammo and health kits (newts are also known to hide in them) Cars may be alarmed Weather The game has a day night cycle with different weather patterns such as rain,and snow. Living beings are taken shelter while snowing While it's snowing and raining visibility is reduced and enhance stealth for the players and enemies The bike controls differently while snowing and raining. Sounds are reduced while raining Camps behave differently according to the weather for example on a sunny day they build a circle and watch two members fight each other and while snowing they are patroling The freakers densitiy is higher while raining and you will find more swarms While snowing there are less freakers and but are more spread out across the map Camps Deacon can scout camps with binoculars Taking out Ambush camps makes that part of the world safer decreasing ambushes Relationships are important Deacon St. John Deacon is the enforcer of a biker club called the Mongrels Deacon has three main skill trees: ranged combat, melee combat, and survival. You can upgrade his Health, stamina and Focus using Nero Tech Deacon has "survival vision" which highlights items of interest, can be upgraded to highlight enemies You can craft different Health items,traps,explosives you can also craft different bolts for the CrossBow You can even make bolt that makes the freakers frenzy and attack each other You can get skills like Focus which slows down time Deacon changes clothes as the story progress ( you cant change it yourself) Deacon flips his cap for reasons in the story as you play He can swim but he wont do it, something related to the story Deacon the ability to sleep and skip night (unknown if this is only a story related function) You can switch shoulders (camera) Deacon has a mercenary friend named Boozer, if you steal from him it can affect your friendship Deacons stamina, health, time slowdown are upgradable Deacon will pinch his nose if the stench is unbearable You are more silent in the rain There are dialogue choices Deacons Bike The bike breaks down and runs out of gas so you need it fix and refuel it. You can upgrade the bike in 20 different categories such as the exhaust system,engine,frame,fuel tank,tires,suspension,storage space,nitrous and others You can paint the bike any color you want You can store ammo on your bike You bike makes alot of noise it will attract enemies If you left you bike in the wild you either have to go get it or have someone from one of the camps bring it to you. Can increase fuel efficiency and durability, swap out tires based on weather The ground on which you drive can wear off the bike to a different degree. (it wears off faster in a forest than driving on the road for example) You can add a muffler to your bike to reduce noise output and be more stealthier The Freakers Freaker are infected adults, newts are infected children You will encounter several such as the Swamers, Newts who love high places they will only attack if you low on health or are near them,Screamers will alert freakers in the area and of course the Hordes Freakers are stronger in the cold and hide when the sun is out,they will come out if its stars raining though Freakers can be attracted by gun sound even from a noticable distance Freakers are alive, think and need to sleep, drink and eat Not all freakers are known, Breaker for example has been mentioned but not seen Freakers will eat and attack anything including their own You can use Freakers against other enemies like leading to a camp of marauders Freakers are drawn to dark places such as tunnels and will make nests Freakers hibernate at daytime Freaker can run faster than you Hordes There are roaming hordes that can be found anywhere A 300 freaker horde is considered small (The E3 2016 demo horde was 500 strong) Hordes need to eat, sleep, and drink. Human Enemies These include drifters, marauders, militia and rival bikers Rippers are an enemy gang that worships freakers, they will not attack the freakers even if they are being attack by them They will set up variety of ambushes, like a clothesline as you driving across the road or pushing cars down hills at him .They even hide in trees to try to snip you. They will not call for back or anything like that but the noise can attract Freakers Enemies could push cars down on you Animals Not all animals are infected Infected animals include Runners which are wolves ,Criers which are crows and Rager which are the bears Wolves can outrun your bike Weapons Weapons include handguns, rifles, shotguns, LMG's, crossbows, melee weapons Explosive includes gas cans, molotovs, napalm, grenades, proximity mines There are different types of bolts for your crossbow like fire or berserker bolts (making enemies turn on each other) You can find blueprints for new weapons Weapons have different conditions and rarity, weapons found in the open will be worse then weapons you buy from camps. Weapons you buy from camps will be added to your locker you can always get them from there. Weapons can be upgraded with stuff like extended magazines You can get a makeshift silencer from vehicles Weapons lockers and safehouses can be used to refill ammo There are different types of traps like a bear trap Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 17 minut temu, aphromo napisał: Symulacja tylu NPC na ekranie to wielkie obciazenie dla CPU, co op raczej nie wchodzi w rachube. Przecież w Dead Rising 3 miałeś normalnie co-op xD Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 No dobra ale ma byc cinematix experience a do tego coop jest zbedny...jest duzo gierek coopowych z zombi. Pewnie zwyczajnie budzet byl nie taki jak przy grach ND, terminy gonia, male (niedoswiadczone) studio. Osobiscie cudow nie oczekuje, wazne by historia byla fajnie poprowadzona a zombiaki zawsze fajnie sie zabija. Ostatnio skonczylem Orygins i nowa Lare to i zniose takiego "crapa" Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 2 godziny temu, _Be_ napisał: Przecież w Dead Rising 3 miałeś normalnie co-op xD Ale juz w DR 4 nie i byl ku temu powod -. Forge Engine sobie nie radzi zarowno z dobra grafika jak i plynnoscia. Zreszta to nie jest doceniany silnik, uzyty tylko do DR3/4, zupelnie inna liga niz REngine. 1 godzinę temu, Szymek_PL_ napisał: No dobra ale ma byc cinematix experience a do tego coop jest zbedny No specjalnie jakiegos cinematic experience poza cutscenkami nie widzialem. 1 godzinę temu, Szymek_PL_ napisał: Ostatnio skonczylem Orygins i nowa Lare to i zniose takiego "crapa" Do premiery jeszcze troche ale nie polecam zagrywac sie w open worldy przed ograniem, lepiej ograc inne gatunkowo gry, bo pozniej bedzie narzekanie juz mam przesyt itp. Trzymam kciuki za dobre meta/sprzedaz, bo widac ze sie staraja. Jesli mowimy o czystym gameplayu to ja tam widze duuuuzo wiecej funu niz W3 czy RDR2. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Ludzie czasem mówią, że mają dość gier o zombie, ale wciąż nie było gry które spełniałaby wszystkie poniższe kryteria: - 3d z wysokim budżetem - Otwarty świat - Ciężki klimat - Współczesność Od 10 lat czekam na taką gierę i chyba wreszcie się doczekałem. Ta jedna gra na Xboxa jest taka jakaś komiksowa, RDR:UN nie jest współczesne, a Project Zomboid, choć za(pipi)isty w innych aspektach, nie jest trójwymiarowy. Dlatego Days Gone chętnie ogram. 2 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 @mate6 lubię pomysły tego wariata. polecam jednak nadrobić wpierw wspomniany film Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 (edytowane) 5 godzin temu, mate6 napisał: Ludzie czasem mówią, że mają dość gier o zombie, ale wciąż nie było gry które spełniałaby wszystkie poniższe kryteria: - 3d z wysokim budżetem - Otwarty świat - Ciężki klimat - Współczesność Eh, przeciez te zombie w tych grach sa wrzucane glownie po to, zeby nie bylo narzekan na AI wrogow, latwo bylo uzasadnic fabularnie duze ilosci wrogow, byla pandemia to byla i kij, bylo proste wytlumaczenie dlaczego swiat gry jest praktycznie taki sam, no i troche bo to modny i chwytliwy temat. Jak wydawca ma ambicje i kopnie scenarzyste w tylek, zeby tym razem nie wyciagal gotowca z szuflady, to mozna latwo dodac watek rozpaczy/raju utraconego u protagonisty/ow, pokazac ludzi w czasie proby itp., tyle. A jak ma wieksze ambicje, to kopnie grafikow i muzykow, zeby zrobili tak zeby mozna bylo czuc groze/niepewnosc/strach ( wstaw dowolne slowo za jakie chwali sie thrillery/horrory w recenzjach ) Zamienic zombi na ufoki, zmienic nazwe z Dead na Alien,gotowe. Albo robociki i Mech/Space Island, dla przykladu. Tyle na temat zalewu zombie gier. Rzecz jasna zgadzam sie z Twoimi slowami, bo takiej gry jeszcze nie bylo, w wiekszosci zombie gier chodzi o nabijanie paska zabojstw albo efektowna rozwalke bezbronnych nieumarlych biedakow. Teraz jak o tym mysle, to ciesze sie, ze jest to nowe IP, ktore co prawda czerpie garsciami z serii o grzybiarzach, ale jest wlasna opowiescia, bo jednak jakiekolwiek LoU na pudelku definitywnie zabraloby nam Horde, tutaj nie ma mowy o zadnym every bullet count, a najprawdopodobniej to element walki z rojem sprawi, ze nie bedzie sie tego nazywac tym gorszym Last of Us. I jakosc jego wykonania bedzie glownym czynnikiem, od ktorego bedzie zalezec bedzie Metacritic. Rzecz jasna zycie jest ironiczne i to wcale nie zrobienie symulacji roju zombi bylo glownym zamierzeniem Bend Studio, bo taka gierke planowali zrobic juz przed premiera LoU, ale czlowiek jest jaki jest, zwraca uwage na to co widzi, a ze wiekszosci graczy trzeba pod nos podstawic, albo zrobic serie filmikow przed premiera i tlumaczyc, co dokladnie bedzie w grze,coz. Klient nasz pan. Edytowane 6 lutego 2019 przez aphromo Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 12 godzin temu, aphromo napisał: Ale juz w DR 4 nie i byl Byl tryb gry dla 4 graczy w coopie online i WWZ tez ma coopa na 4 graczy z milionem zombie Devi Sony po prostu nie umiaja za bardzo zrobic nic online, czy to pvp czy coop. Nie musisz sobie tego inaczej tlumaczyc. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 16 godzin temu, Szymek_PL_ napisał: jest duzo gierek coopowych z zombi Wymieniaj. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 32 minuty temu, _Be_ napisał: Wymieniaj. chociazby Dying Light, Dead Rising, Dead Nation, kazda czesc CoD, Meta Gear Survive, Killing Floor 2, Residenty, Plants vs Zombies, pewnie sa jeszcze gierki AA o ktorych nie mam pojecia . Jak ktos jest fanem coopa to na pewno ma X gdzie jeszcze dochadza SoD i L4D. To tak na szybko Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 No i etam miał chyba na myśli troche innego coopa niż parcie przed siebie i zabijanko hord zombie Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Fajny rozstrzal gatunkowy, ale to Plant Vs Zombie to chyba jakiś trolink. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Nie no to się łapię ogólnie jako gry co-opowe o zombie, ale tak na poważnie to bym zaliczył Dying Light, State of Decay 2 oraz Dead Rising 3 na tej generacji, gry które mozna przejść razem po prostu i tyle, reszta to tylko albo gry z poprzedniej generacji albo multiplayerowe wyrzynki. Anyway ja tam szanuje wizję twórców, zrobili grę singlową i tyle, nie ma co dywagować jak są kiepscy w robieniu multika to lepszy jest jego brak niż coś takiego jak w Tomb Raiderze z 2013 roku czy Spec Ops The Line, problemy Days Gone leżą póki co gdzie indziej, ale z werdyktem poczekam aż zagram, póki co ludzie, którzy grali w build na przykład na PAXie wypowiadali się, że gra nie sprawia przyjemności w zabijaniu hord, freakersy nie są wyzwaniem jeśli są pojedyncze a ich zabicie nie jest soczyste jak własnie chociażby w The Last of Us, jeden z youtuberów okreśił ich mianem 'cottoncandy zombies' bijesz ich pałką ale nie czujesz impetu, ciekawe czy przy okazji final buildu będzie to bardziej dopracowane. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.