Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Wredny napisał:

A no tak - waluta :nosacz3:
Oprócz koślawego biegania i śrenio klimatycznego HUDa, te uszy to niezła beka - to już kapsle z Falloutów mają większy sens :)
Serio, na jakiej zasadzie to ma działać? Niby rozumiem ideę, bo byle łapciuch ucha freakerowi nie utnie, bo niebezpieczne itp, ale przecież to gnijący (po odcięciu, wiem, że to nie zombiaki) kawał mięsa - ani tego zjeść, ani z tego kapci nie zrobisz... No chyba że jednak jadalne i mają jakieś właściwości - może wyjaśnią to w jakiś sensowny sposób.

 

Ty szukasz sensu w gierce o biegajacych poyebach. :reggie:

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
21 godzin temu, XM. napisał:

 

Yebaniutke, czegos takiego się nie spodziewałem.

edit - obejrzałem jakiś material i jestem nastrojony optymistycznie, mam nadzieje ze uda się uniknąć spadkow framerate.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Chyba Yeti mówił o takich dynamicznych przejściach pogody jak na tym filmiku czyli lokacja X => zmiana w lokację śnieżną w czasie rzeczywistym. Ja w sumie takiego efektu nie kojarzę związanego ze śniegiem.

--

Jeden z moich bardziej zaufanych recenzentów zdaje się mieć dobrą opinię o gierce. To ciekawe tym bardziej, że np. niezbyt podobal mu sie Horizon: Zero Dawn.

 

 

 

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

W The Division 2 są świetne przejśca pogodowe w czasie rzeczywistym. Od zwyklej słonecznej pogody, przez mega deszczi aż po burze piaskową z zerową widocznością. A pewnie wcześniej też jakieś gierki to miały więc nie sądze żeby DG było tutaj jakimś pionierem.

https://twitter.com/TheDivisionGame/status/1114905723132100609https://twitter.com/TheDivisionGame/status/1114905723132100609

 

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
41 minut temu, YETI napisał:

To pierwsza gra, gdzie pogoda zmienia się w czasie rzeczywistym? 

Nie, ale nie przypominam sobie takiej zmiany w terenie w czasie rzeczywistym. A na pewno nie ze śniegiem, bo lokacje "sniezne" zawsze sa ustawione na sztywno.

Ciekawe, czy snieg będzie się tez tak topil, w sumie ciekawy efekt to może dac.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza
54 minuty temu, Cedric napisał:

Chyba Yeti mówił o takich dynamicznych przejściach pogody jak na tym filmiku czyli lokacja X => zmiana w lokację śnieżną w czasie rzeczywistym. Ja w sumie takiego efektu nie kojarzę związanego ze śniegiem.

Dokładnie o to mi chodziło, to ze gdzieś tam zaczyna padać deszcz, to wiadomo, że norma. Śnieg zawsze mi się kojarzyl, że przechodzimy z jednej lokacji do drugiej i stopniowo pojawia się coraz więcej śniegu, zupełnie jak w RDR2. Tu mamy opady śniegu w czasie rzeczywistym, ta sama lokacja zmienia się w zieloną na białą na naszych oczach. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...