Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, Wredny napisał:

Moja pierwsza horda :obama::obama::obama:
Natrafiłem przypadkiem, widziałem jak się pakują do wagonu, więc najpierw chciałem cichaczem opyerdolić wszystko i się zmyć, ale mnie czujki łażące na zewnątrz namierzyły, no i skończyło się dość chaotyczną bieganiną w panice i zgonem w błocie :)
Po respawnie przypomniałem sobie o mołotowach, plus mniej więcej znałem położenie wybuchowych przeszkadzajek, więc zacząłem morderczy slalom - coś pięknego :banderas:
 

To chyba ta sama na ktora ja trafilem, jeszcze cysterna z paliwem tam była do wysadzenia. Uczucie zaszczucia cały czas jest.

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Patrzeć na oceny graczy na meta to jeszcze większy cringe niż recenzentki w gamespotach i IGNach - przecież od zawsze działa to na zasadzie "coś się nie podoba - 1/10", albo "nie mam PS4 - 1/10".
Większość ludzi to debile, sporo z nich nawet gry na oczy nie widziało. @GSPdibbler - weź to usuń, albo zamknij we właściwy spoiler, bo zrobiłeś śmietnik zdeka :)

Odnośnik do komentarza

Troche bzdura z tymi latarkami wrogów. Myślałem że jak jesteśmy schowani w trawie i mob "przejedzie" po nas latarką to nas zobaczy a tu taki chooy, w trawie jesteśmy nieśmiertelni albo na początku tak mi się wydaje. Mechanika to jest kopiuj wklej z Horizona. Możliwe że powtarzalność na dłuższą metę będzie męcząca ale póki co kij w to wbijam bo gra się zayebiście. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Banan91PL napisał:

Wie ktoś jak schować broń w szafie która znalazłem ? Mam tylko pistolet kusze w szafie i tyle a to co znalazłem np karabin itp tego nie mogę schować do niej


Możesz tylko chować kupione giwery - znalezione w świecie są "tymczasowe" i nie można ich tam umieścić.

Odnośnik do komentarza

Masakra jaka ta gra jest dobra, dopiero skończyłem sesje. Mówię sobie idź spać, ale nie, ciekawość pcha cię dalej w ten cudowny świat. Jedyne do czego można się przyczepić to te długie wczytywanie i przejścia z gry do cut scenki. A tak to mogę tylko powiedzieć, że twórcy chyba dostali silnik graficzny i wszelkie narzędzia z the last of us. Bo nawet ten kwadracik przy otwieraniu zamków skojarzył mi się z gierką od psiaków. Nie wiem skąd te niskie oceny? Cieszę się że obejrzałem wcześniej gameplay i to przekonało mnie do zakupu. Szkoda tylko tej złej reklamy od dużych serwisów typu ign. 

Odnośnik do komentarza

Pograłem trochę i gra wkręca, hordy są trudne, jeżdżenie motorem jest ok, strzelanie no można by było zrobić lepiej, AI jest durne ale jak ludzików jest sporo to można dostać w(pipi), najgorsze w tym jest to że materiałów do crarftingu jest w ch,uj miejsca mało ale nie widać w sumie ile w plecaku i nie ma jak w sod umiejętnego zarządzania ekwipunkiem, generalnie gra o niebo lepsza techniczne od sod ale no jednak survival nie taki do końca, wszystkiego jednak jest w ch,uj wszędzie, amunicji, benzyny, materiałów do crarftingu, które po chwili są zapełnione w kieszeniach chłopka,  bardziej gierka pod sonowego odbiorcę ale nie uważam tego za minus nie każda gra musi być sekiro, sceneria jest fajna ale w sumie pograłem ile 3-4h i już mi się nudzi w sumie, nie ma tej ekscytacji, że coś nowego można odkryc bo w sumie jedynie bunkry z nowymi schematami a do tego drzewko rozwoju postaci w tym walki strzelania itp do tego stacje badawcze aby ulepszyć stamine focus który zwalnia tempo żeby ładnie głowę ucelowac i takie tam no ku,rwa ubischemat/10. Jak ktoś nie widzi w tym wspólnych cech z innymi grami produkowanymi przez studia Sony to chylę czapkę, że tak mało gra w gry i jest w stanie tego niezauwazyc. 

 

Irytuję kamerą, która jest za blisko typka, czasem fajny gunplay a czasem czuję jakbym strzelał w słomę czy to zombie czy człowiek bez znaczenia. 

 

Fabularnie to takie rozmemłane coś, że nawet nie zwracam uwagi, filmiki z początku strasznie irytowały i już chciałem mieć kontrolę nad grą ale nie, masz tutaj wygaszenie i oglądaj jakieś czerstwe gadanie :/ i to jeszcze w takim kiepskim stylu,w takim uncharted to chociaż przejścia były mistrzowsko zrobione a tu myk w czarny ekran. 

 

Generalnie podchodziłem na chłodno do gry, ale generalnie gra się przyjemnie ale trochę brak głębi mi w tej grze, ale wydaje mi się że chyba z umiarkowaną przyjemnością przejdę ten tytuł. Narazie solidne 6/10, bugów póki co specjalnie nie odczułem ale pop up i lekkie dropy framerate już tak, ale nic co by przeszkadzało w grze. 

1 godzinę temu, Fanek napisał:

Jednak polski voice naprawde daje rade! bluzgi chyje kurłaaa

 

panowie co można robić właściwie ze złomem? mam juz tego max i więcej nie moge podnieść, ale też nie widze abym coś mógł z niego stworzyć

 

Możesz na pewno naprawiać broń białą jak masz zmodyfikowaną. Pewnie do innych schematów też się przyda

Godzinę temu, czarek250885 napisał:

twórcy chyba dostali silnik graficzny i wszelkie narzędzia z the last of us. Bo nawet ten kwadracik przy otwieraniu zamków skojarzył mi się z gierką od psiaków. 

 

Nie no gra jest na Unrealu, widać to mocno. A to że elementy hudu w grze są podobne to innych gier od Sony to raczej normalna rzecz, oni wiele rzeczy robią podobnie w wielu grach, np elementy qte zazwyczaj są dyskretnie pokazane na ekranie w danym miejscu, tj masz nacisnąć kwadrat to będzie przy masce itp gry sony ładnie zazwyczaj maskują to że są gra a nie filmem 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, SpacierShark123 napisał:

No obecnie mogę się tylko zgodzić z wczytywaniem , teraz widzę jak dobrą robote wykonali z God Of War .  


To racja - pierwsza misja dobitnie mi to pokazała z tymi czarnymi ekranami przed każdą scenką - to słynne jedno ujęcie w God of War to było coś niesamowitego :fsg:
 

2 godziny temu, Fanek napisał:

Jednak polski voice naprawde daje rade! bluzgi chyje kurłaaa

 

panowie co można robić właściwie ze złomem? mam juz tego max i więcej nie moge podnieść, ale też nie widze abym coś mógł z niego stworzyć


Polski dubbing merytorycznie fajny, o czym pisałem wcześniej, ale Deacon w naszej wersji jest sztuczny i ma beznadziejną barwę głosu.

Złom, oprócz tego co napisałeś, można jeszcze używać do naprawiania zepsutych siekier/bejsboli itp.
 

2 godziny temu, czarek250885 napisał:

A tak to mogę tylko powiedzieć, że twórcy chyba dostali silnik graficzny i wszelkie narzędzia z the last of us. Bo nawet ten kwadracik przy otwieraniu zamków skojarzył mi się z gierką od psiaków.


Unreal Engine, więc silnik inny - ale tak z innej beczki to dawno nie widziałem tak dobrej implementacji tegoż silnika, zwłaszcza w sanboxie. Zero problemów z doczytywaniem tekstur, jestem pod wrażeniem, zwłaszcza przy tak pięknej oprawie i wielkiej szczegółowości świata oraz modeli postaci.
 

Godzinę temu, Fanek napisał:

jest jakiś licznik godzin w grze, ktoś znalazł?


No niestety nie znalazłem, chyba znów nie ma i będę musiał zgadywać, ile życia spędziłem w Oregon :)

Odnośnik do komentarza

Pograłem jakieś 5h i zgadzam się, że 7/10 dla tej gry to ocena sprawiedliwa. Gra wiele rzeczy robi dobrze, ale żaden element nie wybija się ponad to, co już widzieliśmy, a niektóre robi gorzej. Crafting wzięty z The Last of Us,  podstawowy tryb tropienia z innych gier ale bez swojego pomysłu (po prostu widać ślady ot co), cięcie krzaków by otrzymać materiał na strzały z Horizon i Tomb Raidera (ale na szczęście to robi się o wiele rzadziej), czyszczenie obozów, standardowe drzewko umiejętności itd.

 

Ale i tak gra mi się przyjemnie. Czuć satysfakcję z plądrowania różnych obozów, budynków, szukania przedmiotów itp. Chwilami nawet mi to State of Decay przypominało, bo czuć tu jakby trochę drętwe poruszanie się postaci i niższy budżet. Nie irytuje mnie konieczność tankowania motocyklu, bo póki co tylko przechodzę misje, więc za każdym razem dojezdżam do jakiegoś obozu/stacji/bazy, gdzie kanistry walą się pod nogami. Gdybym miał jednak zacząć bawić się w swobodną eksplorację mapy jeżdząć na ślepo, to miałbym problem.

 

Skradanie pomiędzy świrusami na terenie jakiś zabudowań przynosi frajdę. Przypomina to The Last of Us w otwartym świecie, ale robi to gorzej. Gorzej, ale nadal jest to satysfakcjonujące. Można się nawet do kontenerów na śmieci chować. Wybijanie świrusów jeden po drugim, planowanie, zwabianie małej gromady w jedno miesce, a potem rzut koktajlem - jest co robić.

 

Grafika na Pro prezentuje się bardzo dobrze. Obraz jest mega wyrazisty, a dropów na razie nie uświadczyłem. Podobają mi się również zmienne warunki pogodowe i klimat nocą. Nie jest to horror, ale jakiś tam miód w sobie ma. Szkoda jedynie, że świrusy nie wywołują strachu, jak choćby zarażeni w The Last of Us. Tu są tylko mięsem armatnim i zabawką do martretowania. Największą zaletą póki co jest chyba ten motor, bo czuć moc podczas jazdy. Mam ochotę przejechać całą mapę, choć na razie taka wycieczka zakończy się śmiercią. 

 

Świat gry nie jest jakoś duży, ale może to i lepiej, bo nie mam ochoty na kolejne 100h grania. Może to ubigame, ale nie będzie tak długie i męczące.

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...